Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
Aug 26 2009, 11:41 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul muntilor este enorma. Pe platou in Bucegi este un fel de bulevard. In alte locuri vezi 10 oameni toata ziua, uneori numai culegatori de zmeura ! Desi pe alte topicuri se face referire la mai multe trasee, ma gandesc ca un topic dedicat e util. Incep cu un traseu facut de curand, cu niste peisaje deosebite si accesibil cu Subaru si ceva garda la sol (OBK&Forester, Tribeca). Desi la limita merge orice masina. Podul Dambovitei - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - iesire in DN la dreapta - Fundata - iesire din DN la stanga inca 4 km de asfalt si alti 3-4km macadam - Fundatica. "Scurtatura" prin padure care iese la Podul Dambovitei se pare ca nu e accesibila asa ca ne-am intors la DN. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 8 2009, 06:53 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
E mult spus experientele multiple. Sa zicem ca am mai dus-o mai des si pe terenuri mai putin prietenoase cu o masina normala.
Pana in prezent (achizitie decembrie 2007) ma “falesc” cu 25 000 km, din care doar 500-600 km pe macadam (aflat diferite conditii de exploatare). Probleme: 3 cauciucuri schimbate intr-o singura luna (iulie 2008): - primul intrat la 110 km/h intr-o groapa cu roata franata pe centura Giurgiului (“taiam” curba si din sens invers a aparut un Mertan si n-am avut incotro); moarte sigura pentru cauciuc, “galma” de toata frumusetea; - al doilea l-am taiat pe transalpina anul trecut (3 cm pe fata exterioara); si pe asta l-am aruncat; - al treilea, 4 zile mai tarziu la Oradea; nu stiu ce a fost in capul meu dar m-am enervat cu un nene la o intersectie si nu mi-au ajuns 3 benzi sa intorc 180° si am ramas “sprijinit” cu roata dreapta fata pe o bordura ce separa bulevardul de linia de tramvai; cand am scos-o de acolo roata s-a frecat pe interior de bordura si .... ; no comment; am fost la service si totul este ok, un colier care inveleste teava de esapament la iesire din motor putin deformata, nimic important. Avand in vedere ultimele trasee facute mi-am pregatit cu niste Goodyear M+S pe 16” cu jenti cu tot (nu am vrut pe 17” din rationamente de pret: 4/16”=3/17”) care sau comportat f. bine. Este adevarat ca si am avut ceva noroc. La ultima inspectie in urma cu 1 saptamana pe dedesubt totul era OK. A uitam, am schimbat placutele de frana fata cu tot cu discuri. De 1 luna mai ramanea aprins becul de la frana de mana, frana cam zgomotoasa si parca mai putin eficienta. Cam repede parca; la verificare, putin sub limita inferioara cu uzura. Textul lor a fost “mai merg pana la iarna la revizia de 30 000”. Am zis ca este riscant si le-am schimbat. Ca fapt divers, cat am “haladuit” in afara asfaltului nu am patit nimic cu masina. In schimb in parcarea din fata blocului mi-am gasit spoilerul fata zgariat de mai multe ori. Chiar am gasit-o si cu parbrizul fata crapat destul de serios (banuiesc o mana binevoitoare pentru ca unde stau este putin probabil sa aiba cineva viteze care sa proiecteze o piatra in parbriz). Pe laterale caroseria este infundata in mai multe locuri de laalte portiere deschise “cu pofta”. O problema similara mi-am descoperit-o pe capacul de la rezervorul de benzina!! Solutia cu jocul cu reductorul in treapta I nu am pretins ca este vreo mare inginerie descoperita de cei de la SMT ci un sfat dat de cineva care are mai multa experienta in eploatarea masinii la niste limite care ocazional eu pot ajunge. Nu in ultimul rand, desi privind retrospectiv nu pare mare scofala (este perfect logic matematic), m-am gandit sa impartasesc informatia si altor colegi forumisti care s-ar putea intalni cu situatia in care m-am aflat. Cu privire la utilitatea reductorului, trecand de faptul ca trebuie sa schimb treptele la 2000-2500 rot/min si ca viteza este drastic diminuata, cu el activat nu am incins niciodata ambreiajul. Stiu ca nu are cine ce ratie de demultiplicare dar isi face treaba: compenseaza lipsa de cuplu a benzinei aspirate. Ca morala a celor 25 000 km facuti: este o masina adresata in special asfaltului dar poti aborda fara grija un drum cu zapada, cu noroaie sau un macadam dar nu extreme. Nu este o masina de teren in puterea cuvantului! -------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 12:40 PM |