IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Trasee pentru Subaru ?

This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem
GLC120
post Aug 26 2009, 11:41 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Cred ca 6stele are dreptate, exista o anumita discretie in privinta traseelor.

Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul muntilor este enorma. Pe platou in Bucegi este un fel de bulevard. In alte locuri vezi 10 oameni toata ziua, uneori numai culegatori de zmeura !

Desi pe alte topicuri se face referire la mai multe trasee, ma gandesc ca un topic dedicat e util.

Incep cu un traseu facut de curand, cu niste peisaje deosebite si accesibil cu Subaru si ceva garda la sol (OBK&Forester, Tribeca). Desi la limita merge orice masina.

Podul Dambovitei - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - iesire in DN la dreapta - Fundata - iesire din DN la stanga inca 4 km de asfalt si alti 3-4km macadam - Fundatica. "Scurtatura" prin padure care iese la Podul Dambovitei se pare ca nu e accesibila asa ca ne-am intors la DN.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
cezarm
post Sep 7 2009, 12:02 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



Revin cu ceva imagini si impresii despre traseele pe care le-am facut.
Am traversat de 4 ori transalpina (cel mai inalt drum national din Romania: 2145 m in Pasul Urdele fata de 2035 la Balea), de trei ori anul asta si odata anul trecut. Anul trecut am prins traseul original, nereabilitat si l-am facut de la Novaci la Sebes. Ca si comportament al masinii, am simtit drumul putin mai greu dar nici vorba sa ating ceva pe dedesupt sau sa am senzatia ca raman acolo. Anul asta alterneaza (inca) zone asfaltate cu unele pregatite pentru asfaltare dar si zone mai grele: a trecut lama buldozerului dar nu nivelasera inca si erau tot felul de bolovani de diverse marimi. Oricum transalpina aia salbatica este o amintire, deja a devenit un al doilea transfagarasan. Mai ramane pesisajul atata vreme cat nu-l sufoca romanasii nostri cu tot felul de mizerii.
Anul trecut am fost in zona Padis (anul trecut reabilitasera drumul in cea mai mare parte). A fost o placere sa merg pe macadam. Desi il stiam drum forestier pe Garmin figura ca DJ.
Am urcat pana aproape de Ghetarul Scarisoara. Nu am ajuns pana in buza ghetarului, am lasat masina la cca. 1 km distanta. Drumul destul de degradat (pana acolo am mai vazut si un golf V, un opel astra si parca un touran parca). Pentru ultimul segment nu prea aveam un ampatament foarte bun pentru a-l strabate. Riscam sa raman “pe burta”.
Vanam de mult traseul si am reusit sa-l fac. Este supranumit si “strategica” sau “drumul militar”. Este construit se pare de armata germana in 1940 si de atunci a ramas asa. Traseul este extraordinar. Ca orice traseu de creasta, ofera niste peisaje care iti taie respiratia. Are o lungime de cca. 50 km si se desprinde din transalpina, traverseaza Muntii Latoritei paralel cu DN7A si se intersecteaza cu aceasta aproape de Voineasa. Daca nu ai avea problema sa urci sau sa cobori de pe ea ar fi superb. Acesul prin Valea Macesului (Voineasa) este crunt. Sleauri de tot felul, care mai adanci, care mai mici dispuse in toate pozitiile, oblic, longitudinal, transversal, numai sa te incurce. Ba mai mult unele sunt in curbe destul de stranse si daca vii in urcare chiar devine interesant. Trebuie sa nu-ti pierzi “elanul”, nici nu trebuie sa accelerezi ca intri in balans si atunci chiar dai cu fundu, burta sau botul de pamant. Pe la jumatatea curbei mai constati uneori si ca ai ales o trasa gresita si atunci sa te tii. Am fost atentionat sa evit noroaiele. Asa incat anul asta am planuit din timp pentru inceputul lui august. A fost extrem de frustrant dar in 5 zile cat am stat la Ranca aproape tot timpul a plouat si nu am avut cum sa-l abordez. Ba mai mult eram si singuri. Nu amreusit sa ne sincronizam cu un amic “Foresterist”. Totusi este o zona unde urmatoarea masina va trece peste 2 ore sau chiar maine, la cca. 10-15 km de civilizatie si acoperire pe GSM cand si cand. Acum doua saptamani am facut echipa cu un amic cu un audi allroad (generatia anterioara ca asta de acum in off road....) si ne-am aventurat. De data asta am avut o vreme extraordinara cel putin in partea de inceput, cea mai grea. In dimineata respectiva m-am intalnit cu watcher dar nu ne-am putut coordona: pentru el strategica era doar o parte din traseul din acea zi iar eu nu puteam sa plec pana nu venea amicul cu allroadul din Bucuresti. Oricum a fost bine si asa, watcher pe parcursul traversarii traseului ne-a ajutat cu informatii: ne-a atentionat de dificultatea traseului la inceput (nu-s multi cca. 4 km dar i-am parcurs cam intr-o ora) si de asemeni a intervenit salvator cand o luasem pe un drum gresit si parasisem traseul. Acolo la o intersectie nu ai pe cine intreba care este traseul bun si o iei “pe pipapite”; vorba aia “looking and f..king”. Multumim inca odata watcher pentru suport! In doua momente am ajuns la limita masinii. Odata am abordat o trasa gresita si am ramas in capcana unui sleau. Nu am atins nimic dar am muncit ceva ca sa ies. A doua oara mi-a “murit” motorul chiar imediat ce trecusem de un sleau crunt. Eram pe buza lui. Atunci am apelat la resursele umane pe care le aveam la dispozitie nu de alta dar imi era frica sa nu cad la loc. Ce buna era o asistare electronica la pornirea din rampa!
Odata trecuta partea mai grea urmeaza partea cea mai frumoasa cu un drum de calitate medie spre buna; mai apar gropi si ceva balti din cand in cand unele chiar inselatoare.
A doua zi am urcat cu Outbackul pe Papusa (a) de unde am “admirat” noul look al transalpinei.
In final adaug si niste repere GPS (pentru amatorii aplicatiei Google Earth) cu altitudinea aferenta:
1. 45,3886 N, 23,9906E – 1070m
2. 45,3902N, 23,9834E – 1138m
3. 45,3923N, 23,967E – 1090m
4. 45,3948N, 23,9575E – 1082m
5. 45,4151N, 23,9278E – 1108m
6. 45,4209N, 23,9003E – 1292m
7. 42,4214N, 23,8814E – 1458m
8. 45,4214N, 23,8807E – 1469m
9. 45,4209N, 23,8617E – 1603m
10. 45,4072N, 23,8219E – 1765m
11. 45,4091N, 23,8228E – 1794m
12. 45,4075N, 23,8076E – 1974,5m
13. 45,3993N, 23,772E – 1885m
14. 45,3816N, 23,7202E – 1862m
15. 45,3827N, 23,7135E – 1865m
16. Cabana Plaiul Poienilor: 45,4144N, 23,8461E – 1604m
17. Intersectia transalpina-strategica: 45,3803N, 23,652E – 1949,5m
A, n-am terminat. Pentru SUV-uri drumul este greu dar posibil. De evitat noroaiele si recomand sa se umble in grup.
Ce am obsrevat in regim de off road. Reductorul mi-a accentuat diferenta dintre demultiplicarile treptei I si II. Asa incat de multe ori eram prea turat in treapta I si cand avansam la a II-a eram aproape subturat. Un amic de la SMT mi-a sugerat sa ma joc doar din reductor in treapta I si mersul a fost mult mai liniar.
Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sectiunea subaru, nu?

Attached File(s)
Attached File  transalpina2008a.jpg ( 167.7K ) Number of downloads: 24
Attached File  transalpina2008b.jpg ( 242.18K ) Number of downloads: 14
Attached File  transalpina2008c.jpg ( 791.7K ) Number of downloads: 15
Attached File  transalpina2008d.jpg ( 529.25K ) Number of downloads: 16
Attached File  transalpina2008e.jpg ( 718.15K ) Number of downloads: 19
Attached File  transalpina2009a.jpg ( 402.64K ) Number of downloads: 10
Attached File  transalpina2009b.jpg ( 167.93K ) Number of downloads: 26
Attached File  transalpina2009c.jpg ( 342.18K ) Number of downloads: 19
Attached File  transalpina2009d.jpg ( 133.67K ) Number of downloads: 12
Attached File  transalpina2009e.jpg ( 64.71K ) Number of downloads: 12
Attached File  transalpina2009f.jpg ( 85.63K ) Number of downloads: 9
Attached File  transalpina2009g.jpg ( 93.37K ) Number of downloads: 14
Attached File  transalpina2009h.jpg ( 79.7K ) Number of downloads: 29
Attached File  ranca_2008a.jpg ( 332.96K ) Number of downloads: 17
Attached File  ranca_2008b.jpg ( 185.5K ) Number of downloads: 19
Attached File  rasinari2009a.jpg ( 264.35K ) Number of downloads: 16
Attached File  rasinari2009b.jpg ( 345.81K ) Number of downloads: 32
Attached File  rasinari2009c.jpg ( 307.93K ) Number of downloads: 12
Attached File  strategica2009a.jpg ( 204.95K ) Number of downloads: 16
Attached File  strategica2009b.jpg ( 162K ) Number of downloads: 21
Attached File  strategica2009c.jpg ( 174.37K ) Number of downloads: 11
Attached File  strategica2009d.jpg ( 277.68K ) Number of downloads: 15
Attached File  strategica2009e.jpg ( 218.05K ) Number of downloads: 18
Attached File  strategica2009f.jpg ( 188.36K ) Number of downloads: 16
Attached File  strategica2009g.jpg ( 210.09K ) Number of downloads: 13
Attached File  strategica2009h.jpg ( 209.96K ) Number of downloads: 13
Attached File  strategica2009i.jpg ( 275.62K ) Number of downloads: 13
Attached File  strategica2009j.jpg ( 185.74K ) Number of downloads: 12
Attached File  strategica2009k.jpg ( 160.31K ) Number of downloads: 25
Attached File  strategica2009l.jpg ( 149.03K ) Number of downloads: 18
Attached File  strategica2009m.jpg ( 110.54K ) Number of downloads: 15
Attached File  strategica2009n.jpg ( 152.01K ) Number of downloads: 21
Attached File  strategica2009o.jpg ( 137.25K ) Number of downloads: 23
Attached File  strategica2009p.jpg ( 93.27K ) Number of downloads: 12
Attached File  strategica2009q.jpg ( 198K ) Number of downloads: 25
Attached File  strategica2009r.jpg ( 90.67K ) Number of downloads: 14
Attached File  strategica2009s.jpg ( 125.85K ) Number of downloads: 34
Attached File  vf_papusa.jpg ( 62.94K ) Number of downloads: 20
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Sep 8 2009, 09:30 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (cezarm @ Sep 7 2009, 01:02 PM) *
Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sectiunea subaru, nu?


Super cool pozele !!! Exact asta e genul de traseu pentru care e facut Outbackul ca sa te unga pe suflet - nu mai mult thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- GLC120   Trasee pentru Subaru ?   Aug 26 2009, 11:41 AM
- - vlademir   Daca va mananca sa mai scurtati din drumul de Arde...   Aug 26 2009, 11:53 AM
- - LooLee   Pune si cireasa pe tort. Vreo 3-4 poze, dar mai ut...   Aug 26 2009, 01:32 PM
- - GLC120   Pe langa noul atlas rutier 1 :200.000 zice-se cel ...   Aug 27 2009, 04:04 PM
- - GLC120   QUOTE (andrei5130 @ Aug 27 2009, 06:13 PM...   Aug 27 2009, 05:50 PM
- - bakero   Cine are sti poate sa incerce o excursie in delta ...   Aug 29 2009, 10:34 AM
- - Watcher   In spiritul titlului, va raportez ca un coleg de p...   Aug 30 2009, 11:47 PM
- - GLC120   watcher, vad ca ai cercetat bine zona si colegul c...   Sep 2 2009, 12:15 AM
- - Watcher   Colegul a povestit pe larg aventura, o sa il sun s...   Sep 2 2009, 01:54 AM
- - Mircea104901   Asta e deja clasica. Pe unde am fost cu 4x4, si er...   Sep 2 2009, 09:10 AM
- - V_I_C_T_O_R   Da' stiti ce era chiar culmea? Sa fi venit def...   Sep 2 2009, 10:22 AM
- - GLC120   Watcher contam pe tine sa il convingi pe coleg ce ...   Sep 2 2009, 11:30 AM
- - Watcher   Pentru snorkel sunt multe lacuri (cred ca le zice ...   Sep 2 2009, 11:46 AM
- - Zetics   Watcher, nu poti pune un link unde e povestea pe S...   Sep 2 2009, 01:07 PM
- - Watcher   Sigur ca da: Asta e threadul oficial cu Transalpin...   Sep 2 2009, 01:13 PM
- - GLC120   Pana ne punem si noi la Subaru snorkel, spune-ne t...   Sep 2 2009, 03:45 PM
- - cezarm   Salutare la toata lumea! Ce bucuros sunt ca v-...   Sep 2 2009, 03:56 PM
|- - hdi   QUOTE (cezarm @ Sep 2 2009, 03:56 PM) 4. ...   Sep 2 2009, 08:17 PM
- - Watcher   QUOTE Pacat ca ai intalnit balta aia chiar in drum...   Sep 2 2009, 05:13 PM
- - GLC120   watcher, campia aia parea abrupta , am crezut ca...   Sep 2 2009, 05:47 PM
- - andrei5130   Cezar, felicitari pentru prezentare, am citit si...   Sep 2 2009, 05:56 PM
- - Mircea104901   Sa dam Cezarului ce-i al lui. @GLC prin baltile s...   Sep 2 2009, 07:13 PM
- - GLC120   Ai dreptate Mircea. Personal nici nu am gand sa mo...   Sep 2 2009, 08:03 PM
- - Watcher   GLC: legat de apa, da, zic ca la diesel singura al...   Sep 2 2009, 09:05 PM
- - hdi   @Watcher, misto fotografia cu decolarea Am mai i...   Sep 2 2009, 09:17 PM
- - 6stele   Daca pe frigul asta mai merge cineva la mare.... s...   Sep 2 2009, 11:14 PM
|- - andrei5130   QUOTE (6stele @ Sep 3 2009, 12:14 AM) Dac...   Sep 2 2009, 11:20 PM
- - G e o r g e   @watcher : si continuarea la filmul 1 ?   Sep 2 2009, 11:25 PM
- - GLC120   QUOTE (Watcher @ Sep 2 2009, 10:05 PM) Ma...   Sep 2 2009, 11:59 PM
- - GLC120   watcher, revenind la partea tehnica, filmul cu sub...   Sep 3 2009, 12:13 AM
- - Watcher   QUOTE mi se pare normala condescendenta fata de ci...   Sep 3 2009, 12:44 AM
- - GLC120   watcher, nu numai ca nu ma deranjeaza, dar ma bucu...   Sep 3 2009, 09:58 AM
- - Watcher   In momentele imediat urmatoare am auzit un tacanit...   Sep 3 2009, 11:15 AM
- - GLC120   De abia acum am vazut ca ai in flota si un Subaru....   Sep 3 2009, 06:03 PM
- - Watcher   M-ati intrebat la ce mi-au servit MTurile la iesir...   Sep 4 2009, 11:25 PM
- - Zetics   Yummy!   Sep 5 2009, 08:23 AM
- - cezarm   Revin cu ceva imagini si impresii despre traseele ...   Sep 7 2009, 12:02 PM
|- - bogcot76   QUOTE (cezarm @ Sep 7 2009, 01:02 PM) Am ...   Sep 8 2009, 09:30 AM
- - GLC120   cezarm inca o data iti multumesc pentru informatii...   Sep 7 2009, 12:46 PM
|- - kroko   QUOTE (GLC120 @ Sep 7 2009, 10:46 AM) ......   Sep 7 2009, 02:36 PM
- - Marius30562   Cezar - MULTUMIRI ! Super poze - excelente in...   Sep 7 2009, 02:02 PM
- - hdi   Cezar, super!. Mai vrem.   Sep 7 2009, 02:19 PM
- - GLC120   kroko in principiu e adevarat, dar de obicei reduc...   Sep 7 2009, 03:29 PM
- - kroko   In off-road sunt citeva elemente "de baza...   Sep 7 2009, 05:47 PM
|- - hdi   QUOTE (kroko @ Sep 7 2009, 05:47 PM) . A ...   Sep 7 2009, 05:52 PM
|- - kroko   QUOTE (hdi @ Sep 7 2009, 04:52 PM) QUOTE ...   Sep 7 2009, 06:21 PM
|- - hdi   QUOTE (kroko @ Sep 7 2009, 06:21 PM) QUOT...   Sep 7 2009, 06:27 PM
|- - kroko   QUOTE (hdi @ Sep 7 2009, 05:27 PM) .........   Sep 7 2009, 06:38 PM
|- - hdi   QUOTE (kroko @ Sep 7 2009, 06:38 PM) QUOT...   Sep 7 2009, 06:47 PM
- - Zetics   De aceeasi parere cu Kroko par sa fie si cei de la...   Sep 7 2009, 05:56 PM
- - kroko   Toti avem stingacii, si nu le stim pe toate. Impor...   Sep 7 2009, 06:55 PM
- - Watcher   QUOTE am bagat reductorul si la ala. Am observat i...   Sep 7 2009, 07:48 PM
- - GLC120   QUOTE (kroko @ Sep 7 2009, 06:47 PM) In o...   Sep 7 2009, 08:02 PM
- - kroko   GLC, in general sunt de acord cu tine. In schimb, ...   Sep 7 2009, 08:23 PM
- - GLC120   Kroko, asta e o treaba interesanta si nu m-am lamu...   Sep 7 2009, 08:31 PM
- - kroko   La modelul vechi, raportul era de 1,447 adica delo...   Sep 7 2009, 08:52 PM
- - GLC120   Asa da. 1.447 e alta viata! Se pare ca tot re...   Sep 7 2009, 09:02 PM
- - kroko   Spre rusinea mea nu stiu daca au ambele reductor (...   Sep 7 2009, 09:17 PM
- - bakero   ba de de cand are defender 6 trepte de viteza ma?v...   Sep 7 2009, 11:03 PM
|- - Zetics   QUOTE (bakero @ Sep 7 2009, 11:03 PM) ba ...   Sep 8 2009, 08:15 AM
- - Watcher   GLC: la patrol am manualul si scrie 2.01 La LC am...   Sep 8 2009, 12:48 AM
- - GLC120   QUOTE (Watcher @ Sep 8 2009, 12:48 AM) GL...   Sep 8 2009, 11:44 AM
- - cezarm   E mult spus experientele multiple. Sa zicem ca am ...   Sep 8 2009, 06:53 PM
- - cezarm   A, uitam sa atasez si o poza.   Sep 8 2009, 07:04 PM
- - GLC120   cezarm dupa cum ai vazut pe aceasta arie Subaru, g...   Sep 8 2009, 08:59 PM
- - cezarm   Cu placutele de frana recunosc faptul ca eu am ins...   Sep 9 2009, 09:56 PM
- - Zetics   Scarisoara aia vad ca e tot mai apoasa de la an la...   Sep 12 2009, 09:12 AM
- - iulian_1976   Placut si pitoresc topicul   Sep 13 2009, 01:29 AM
- - GLC120   Zetics, e vorba de cheile Sohodolului din Gorj? Un...   Sep 14 2009, 09:53 AM
- - Zetics   Da, acel Sohodol, care ajunge pe langa o cabana Va...   Sep 14 2009, 11:47 AM
- - Watcher   Cred ca este vorba despre acest traseu.   Sep 14 2009, 01:07 PM
- - GLC120   Acesta e traseul facut de mine, am gasit harta pe ...   Sep 14 2009, 01:30 PM
- - Zetics   Eu am mers pe portiunea cu galben din poza lui Wat...   Sep 14 2009, 02:28 PM
- - Watcher   Dupa o intamplare ca asta, mie imi vine sa te intr...   Sep 14 2009, 03:39 PM
- - Zetics   Evident ca a fost tare, cand am ajuns jos radeam c...   Sep 14 2009, 04:00 PM
- - Watcher   Da, anvelopele sunt prioritatea 0 :-) iar daca pat...   Sep 14 2009, 04:27 PM
- - 6stele   Stie cineva daca se poate urca in Strategica din C...   Sep 17 2009, 02:26 PM
- - Watcher   Sigur se poate, ca exista drumul , l-au facut bici...   Sep 17 2009, 03:09 PM
|- - 6stele   QUOTE (Watcher @ Sep 17 2009, 04:09 PM) S...   Sep 17 2009, 03:44 PM
- - Watcher   Eu asa am inteles de la el :-)   Sep 17 2009, 04:34 PM
- - Zetics   Din descrieri asa pare! Din pacate nu cunosc...   Sep 17 2009, 07:36 PM
- - hdi   Greu dom'le, greu. Felicitari pentru aventura....   Sep 17 2009, 08:37 PM
- - 6stele   Urcarea pare foarte OK. Din ce se vede e pietruit ...   Sep 17 2009, 09:04 PM
- - andrei5130   hmmmm... doar ce m-am intors de pe transalpina,...   Sep 17 2009, 10:30 PM
|- - cezarm   QUOTE (andrei5130 @ Sep 17 2009, 10:30 PM...   Sep 17 2009, 10:50 PM
|- - andrei5130   QUOTE (cezarm @ Sep 17 2009, 10:50 PM) QU...   Sep 17 2009, 11:05 PM
|- - cezarm   QUOTE (andrei5130 @ Sep 17 2009, 11:05 PM...   Sep 17 2009, 11:14 PM
- - Watcher   6 stele, pentru partea de condus, urcarea din Vale...   Sep 18 2009, 01:43 AM
- - Zetics   Hmm, m-ai ingrijorat Andrei cu bucata de plastic...   Sep 18 2009, 08:34 AM
- - bakero   ma baietii ma...de ce va incapatanati voi ma?a?las...   Sep 18 2009, 09:07 PM
|- - cezarm   QUOTE (bakero @ Sep 18 2009, 09:07 PM) ma...   Sep 18 2009, 10:31 PM
|- - 6stele   QUOTE (bakero @ Sep 18 2009, 09:07 PM) ma...   Sep 18 2009, 11:10 PM
- - 6stele   Am ceva treaba in Covasna (localitatea) saptamana ...   Oct 6 2009, 10:35 AM
|- - cezarm   QUOTE (6stele @ Oct 6 2009, 11:35 AM) Am ...   Oct 6 2009, 10:57 PM
- - pista   Nu cunosc prea bine aceste zone din Covasna (e la ...   Oct 6 2009, 11:28 AM
- - pista   Cateva sugestii pana primesc informatiile: mocanit...   Oct 6 2009, 12:38 PM
|- - Mircea104901   QUOTE (pista @ Oct 6 2009, 07:38 AM) In d...   Oct 6 2009, 02:18 PM
- - 6stele   Merci, Pista! Inteleg ca pana la Komando este ...   Oct 6 2009, 04:47 PM
|- - pista   CITAT(6stele @ Oct 6 2009, 02:47 PM) Nu s...   Oct 9 2009, 11:46 AM
- - GLC120   Din cate stiu pe drumul spre Comandau au fost prob...   Oct 6 2009, 05:27 PM
2 Pages V   1 2 >


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 05:24 AM