Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
Aug 26 2009, 11:41 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul muntilor este enorma. Pe platou in Bucegi este un fel de bulevard. In alte locuri vezi 10 oameni toata ziua, uneori numai culegatori de zmeura ! Desi pe alte topicuri se face referire la mai multe trasee, ma gandesc ca un topic dedicat e util. Incep cu un traseu facut de curand, cu niste peisaje deosebite si accesibil cu Subaru si ceva garda la sol (OBK&Forester, Tribeca). Desi la limita merge orice masina. Podul Dambovitei - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - iesire in DN la dreapta - Fundata - iesire din DN la stanga inca 4 km de asfalt si alti 3-4km macadam - Fundatica. "Scurtatura" prin padure care iese la Podul Dambovitei se pare ca nu e accesibila asa ca ne-am intors la DN. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 7 2009, 12:02 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Revin cu ceva imagini si impresii despre traseele pe care le-am facut.
Am traversat de 4 ori transalpina (cel mai inalt drum national din Romania: 2145 m in Pasul Urdele fata de 2035 la Balea), de trei ori anul asta si odata anul trecut. Anul trecut am prins traseul original, nereabilitat si l-am facut de la Novaci la Sebes. Ca si comportament al masinii, am simtit drumul putin mai greu dar nici vorba sa ating ceva pe dedesupt sau sa am senzatia ca raman acolo. Anul asta alterneaza (inca) zone asfaltate cu unele pregatite pentru asfaltare dar si zone mai grele: a trecut lama buldozerului dar nu nivelasera inca si erau tot felul de bolovani de diverse marimi. Oricum transalpina aia salbatica este o amintire, deja a devenit un al doilea transfagarasan. Mai ramane pesisajul atata vreme cat nu-l sufoca romanasii nostri cu tot felul de mizerii. Anul trecut am fost in zona Padis (anul trecut reabilitasera drumul in cea mai mare parte). A fost o placere sa merg pe macadam. Desi il stiam drum forestier pe Garmin figura ca DJ. Am urcat pana aproape de Ghetarul Scarisoara. Nu am ajuns pana in buza ghetarului, am lasat masina la cca. 1 km distanta. Drumul destul de degradat (pana acolo am mai vazut si un golf V, un opel astra si parca un touran parca). Pentru ultimul segment nu prea aveam un ampatament foarte bun pentru a-l strabate. Riscam sa raman “pe burta”. Vanam de mult traseul si am reusit sa-l fac. Este supranumit si “strategica” sau “drumul militar”. Este construit se pare de armata germana in 1940 si de atunci a ramas asa. Traseul este extraordinar. Ca orice traseu de creasta, ofera niste peisaje care iti taie respiratia. Are o lungime de cca. 50 km si se desprinde din transalpina, traverseaza Muntii Latoritei paralel cu DN7A si se intersecteaza cu aceasta aproape de Voineasa. Daca nu ai avea problema sa urci sau sa cobori de pe ea ar fi superb. Acesul prin Valea Macesului (Voineasa) este crunt. Sleauri de tot felul, care mai adanci, care mai mici dispuse in toate pozitiile, oblic, longitudinal, transversal, numai sa te incurce. Ba mai mult unele sunt in curbe destul de stranse si daca vii in urcare chiar devine interesant. Trebuie sa nu-ti pierzi “elanul”, nici nu trebuie sa accelerezi ca intri in balans si atunci chiar dai cu fundu, burta sau botul de pamant. Pe la jumatatea curbei mai constati uneori si ca ai ales o trasa gresita si atunci sa te tii. Am fost atentionat sa evit noroaiele. Asa incat anul asta am planuit din timp pentru inceputul lui august. A fost extrem de frustrant dar in 5 zile cat am stat la Ranca aproape tot timpul a plouat si nu am avut cum sa-l abordez. Ba mai mult eram si singuri. Nu amreusit sa ne sincronizam cu un amic “Foresterist”. Totusi este o zona unde urmatoarea masina va trece peste 2 ore sau chiar maine, la cca. 10-15 km de civilizatie si acoperire pe GSM cand si cand. Acum doua saptamani am facut echipa cu un amic cu un audi allroad (generatia anterioara ca asta de acum in off road....) si ne-am aventurat. De data asta am avut o vreme extraordinara cel putin in partea de inceput, cea mai grea. In dimineata respectiva m-am intalnit cu watcher dar nu ne-am putut coordona: pentru el strategica era doar o parte din traseul din acea zi iar eu nu puteam sa plec pana nu venea amicul cu allroadul din Bucuresti. Oricum a fost bine si asa, watcher pe parcursul traversarii traseului ne-a ajutat cu informatii: ne-a atentionat de dificultatea traseului la inceput (nu-s multi cca. 4 km dar i-am parcurs cam intr-o ora) si de asemeni a intervenit salvator cand o luasem pe un drum gresit si parasisem traseul. Acolo la o intersectie nu ai pe cine intreba care este traseul bun si o iei “pe pipapite”; vorba aia “looking and f..king”. Multumim inca odata watcher pentru suport! In doua momente am ajuns la limita masinii. Odata am abordat o trasa gresita si am ramas in capcana unui sleau. Nu am atins nimic dar am muncit ceva ca sa ies. A doua oara mi-a “murit” motorul chiar imediat ce trecusem de un sleau crunt. Eram pe buza lui. Atunci am apelat la resursele umane pe care le aveam la dispozitie nu de alta dar imi era frica sa nu cad la loc. Ce buna era o asistare electronica la pornirea din rampa! Odata trecuta partea mai grea urmeaza partea cea mai frumoasa cu un drum de calitate medie spre buna; mai apar gropi si ceva balti din cand in cand unele chiar inselatoare. A doua zi am urcat cu Outbackul pe Papusa (a) de unde am “admirat” noul look al transalpinei. In final adaug si niste repere GPS (pentru amatorii aplicatiei Google Earth) cu altitudinea aferenta: 1. 45,3886 N, 23,9906E – 1070m 2. 45,3902N, 23,9834E – 1138m 3. 45,3923N, 23,967E – 1090m 4. 45,3948N, 23,9575E – 1082m 5. 45,4151N, 23,9278E – 1108m 6. 45,4209N, 23,9003E – 1292m 7. 42,4214N, 23,8814E – 1458m 8. 45,4214N, 23,8807E – 1469m 9. 45,4209N, 23,8617E – 1603m 10. 45,4072N, 23,8219E – 1765m 11. 45,4091N, 23,8228E – 1794m 12. 45,4075N, 23,8076E – 1974,5m 13. 45,3993N, 23,772E – 1885m 14. 45,3816N, 23,7202E – 1862m 15. 45,3827N, 23,7135E – 1865m 16. Cabana Plaiul Poienilor: 45,4144N, 23,8461E – 1604m 17. Intersectia transalpina-strategica: 45,3803N, 23,652E – 1949,5m A, n-am terminat. Pentru SUV-uri drumul este greu dar posibil. De evitat noroaiele si recomand sa se umble in grup. Ce am obsrevat in regim de off road. Reductorul mi-a accentuat diferenta dintre demultiplicarile treptei I si II. Asa incat de multe ori eram prea turat in treapta I si cand avansam la a II-a eram aproape subturat. Un amic de la SMT mi-a sugerat sa ma joc doar din reductor in treapta I si mersul a fost mult mai liniar. Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sectiunea subaru, nu?
Attached File(s)
transalpina2008a.jpg ( 167.7K )
Number of downloads: 24
transalpina2008b.jpg ( 242.18K ) Number of downloads: 14 transalpina2008c.jpg ( 791.7K ) Number of downloads: 15 transalpina2008d.jpg ( 529.25K ) Number of downloads: 16 transalpina2008e.jpg ( 718.15K ) Number of downloads: 19 transalpina2009a.jpg ( 402.64K ) Number of downloads: 10 transalpina2009b.jpg ( 167.93K ) Number of downloads: 26 transalpina2009c.jpg ( 342.18K ) Number of downloads: 19 transalpina2009d.jpg ( 133.67K ) Number of downloads: 12 transalpina2009e.jpg ( 64.71K ) Number of downloads: 12 transalpina2009f.jpg ( 85.63K ) Number of downloads: 9 transalpina2009g.jpg ( 93.37K ) Number of downloads: 14 transalpina2009h.jpg ( 79.7K ) Number of downloads: 29 ranca_2008a.jpg ( 332.96K ) Number of downloads: 17 ranca_2008b.jpg ( 185.5K ) Number of downloads: 19 rasinari2009a.jpg ( 264.35K ) Number of downloads: 16 rasinari2009b.jpg ( 345.81K ) Number of downloads: 32 rasinari2009c.jpg ( 307.93K ) Number of downloads: 12 strategica2009a.jpg ( 204.95K ) Number of downloads: 16 strategica2009b.jpg ( 162K ) Number of downloads: 21 strategica2009c.jpg ( 174.37K ) Number of downloads: 11 strategica2009d.jpg ( 277.68K ) Number of downloads: 15 strategica2009e.jpg ( 218.05K ) Number of downloads: 18 strategica2009f.jpg ( 188.36K ) Number of downloads: 16 strategica2009g.jpg ( 210.09K ) Number of downloads: 13 strategica2009h.jpg ( 209.96K ) Number of downloads: 13 strategica2009i.jpg ( 275.62K ) Number of downloads: 13 strategica2009j.jpg ( 185.74K ) Number of downloads: 12 strategica2009k.jpg ( 160.31K ) Number of downloads: 25 strategica2009l.jpg ( 149.03K ) Number of downloads: 18 strategica2009m.jpg ( 110.54K ) Number of downloads: 15 strategica2009n.jpg ( 152.01K ) Number of downloads: 21 strategica2009o.jpg ( 137.25K ) Number of downloads: 23 strategica2009p.jpg ( 93.27K ) Number of downloads: 12 strategica2009q.jpg ( 198K ) Number of downloads: 25 strategica2009r.jpg ( 90.67K ) Number of downloads: 14 strategica2009s.jpg ( 125.85K ) Number of downloads: 34 vf_papusa.jpg ( 62.94K ) Number of downloads: 20 -------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Sep 8 2009, 09:30 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:24 AM |