Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
Aug 26 2009, 11:41 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Si poate este justificata. Diferenta intre Bucegi si poate restul muntilor este enorma. Pe platou in Bucegi este un fel de bulevard. In alte locuri vezi 10 oameni toata ziua, uneori numai culegatori de zmeura ! Desi pe alte topicuri se face referire la mai multe trasee, ma gandesc ca un topic dedicat e util. Incep cu un traseu facut de curand, cu niste peisaje deosebite si accesibil cu Subaru si ceva garda la sol (OBK&Forester, Tribeca). Desi la limita merge orice masina. Podul Dambovitei - Dambovicioara - Ciocanu - Sirnea - iesire in DN la dreapta - Fundata - iesire din DN la stanga inca 4 km de asfalt si alti 3-4km macadam - Fundatica. "Scurtatura" prin padure care iese la Podul Dambovitei se pare ca nu e accesibila asa ca ne-am intors la DN. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Sep 2 2009, 03:56 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Salutare la toata lumea! Ce bucuros sunt ca v-am gasit! Am tot cautat mai demult ceva de genul asta dar profilat pe subaru si nu am gasit. Multumesc pentru atentionare watcher.
Intai sa ma prezint: Legacy Outback 2007 (decembrie 2007), entry level atunci adica: 2,5l aspirati, benzinica, cutie manuala. Am optat pentru asa ceva tocmai pentru ca oferea in acel moment cel mai bun pret raportat la comportament on road, off road, dotari si consum (inca nu aparuse dieselul in Romania, si nu am mai avut rabdare pana in iunie 2008). Nu sunt adeptul achizitionarii unui SUV/crossover doar pentru imaginea oferita chipurile, si sa nu parasesc asfaltul “sa nu stric masina”. Asa incat am pus-o la treaba. Intradevar este limitata la 199 km/h, verificat cu GPS serios. Mai era loc “la pedala”, cu turatia eram pe la 5200/min da nu a mai vrut nici moarta (am inteles ca este limitata electronic la 199). Fiind pasionat si de munte am pus-o la treaba. Inainte am chinuit un Tico, memorabil a fost traseul de la Cluj, prin Apuseni, pe forestiere pana la Padis (2003). Ehei, ce vremuri! Nici acum nu prea am vreme dar ca trasee mai deosebite: 1. Transalpina 2008 - toata de la Bengesti pana la Sebes. Am avut PRIVILEGIUL sa fac traseul salbatic, nu domesticit si democratizat cu este acum. Singura problema 800 lei “pierduti”, ca sa inlocuiesc un cauciuc taiat si pierdut iremediabil (sunt total dezamagit de Yokohamele cu care mi-a venit masina dar asta e, atitia bani am avut atata am luat). 2. In continuare m-am dus prin Apuseni: zona Padis – Varasoaia, Cetatile Ponorului, Ghetarul Scarisoara. Am urcat pana la cca 400 m de ghetar, mi-a fost frica sa merg pana sus. Nu cred ca ma ajuta ampatamentul. 3. Asta iarna am dus-o pe un drum inzapezit ce pleca din Rasinari. Recital de comportament pe zapada. Nu am mers de-a latul dar s-a comportat admirabil. M-am uitat in manualul de utilizare si acolo zic sa montezi lanturile doar pe puntea fata. Dar oare o sa am vreodata nevoie?! In zona Paltinis l-am scos din zapada pe un prieten cu Mondeo (la randul meu eram si eu inzapezit, caucicuri all season, ba mai mult ma cautase si cineva la telefon in timpul asta). Nici nu am simtit efortul. 4. Am vizitat zona Ranca in decembrie 2008 si iar m-am uitat superior la ceilalti cu lanturi, batai de cap, etc.. La iesirea din Novaci era un echipaj de politie care interzicea accesul masinilor fara 4x4 sau lanturi. 5. Din pacate i-am cerut prea mult anul asta de Florii, cand, am incercat sa traversez 8 metri de mlastina si am ramas acolo. Nici acum nu stiu ce a fost in capul meu atunci ca nu bausem. Noroc cu nea Tase care m-a scos cu tractorul. Rusinos dar parca trebuia s-o fac si pe asta. La o luna dupa in mod misterios, am plecat la Piatra Neamt la intalnirea de 20 de ani de la liceu si dupa 360 km mers “forjat”, cu aer conditionat la maxim, cand ajung la destinatie, la picioarele lui nevasta-mea: Venetia. Apa cat cuprinde (10-15l). M-am dus la SMT si au gasit gura de evacuare a apei de condens din AC, infundata cu noroi. S-au mirat si ei cu draq s-a intamplat. Abia in drum spre casa mi-am dat seama de ce. De Florii de abia am deschis usa de la masina ca sa ies in noroi. 6. Acum la inceputul lui august am planificat o transalpina, atata cat a mai ramas original din ea dar mai important pentru mine a fost si strategica (drum construit in 1940 de armata germana si de atunci ramasa asa). Din pacate vremea nu a tinut cu noi. A plouat la greu si am fost atentionat da cei care au mai fost pe acolo ca pe noroaie pot sa ma probleme (deja aveam “flash-back-uri” cu Duminica Floriilor). Avand in vedere ca eram singur (nu ma sincronizasem cu un Foresterist), ba mai mult am ajuns la intersectia transalpina-strategica prima data la 19,00 seara, e adevarat nu ploua atunci dar plouase toate zilele precedente si nu m-am riscat. La fel a doua zi venind invers dinpre Ranca la intersectie, pe ploaie, era ceata 50-100m vizibilitate asa ca am amanat pe alta data. M-am multumit cu doua traversari: Obarsie – Ranca si invers plus un drum interesant de la Pestera Polovragi pana la Ciunget via Lacul Petrimanu. 7. Acum o saptamana a renascut speranta. Un prieten contacatat de pe alt forum adresat transalpinei, cu audi allroad 2003, ma suna si-mi reaminteste ca mai este putin si se duce sezonul de off road in zona. Cel putin pentru ce aveam noi. Asa incat sambata trecuta, am facut echipa si am traversat cu succes strategica (acces din Valea Macesului) si transalpina cu oprire la Ranca. A doua zi am urcat si pana aproape, nu chiar pe varful Papusa (nu ca ar fi fost imposibil). Impresii generale: tractiune super, forta suficienta. Nu zic foarte mare ca daca vreau sa fiu sportiv trebuie sa turez motorul peste 3000/min. Ca de altfel toate japonezele. Dupa aproape 2 ani si 25 000 km nu scartie nimic, nu am zgomote ciudate in habitaclu. Schimbat placute de frana si discuri punte fata ieri. Parca un pic cam repede dar daca merg mai tarisor fireste ca folosesc si franele mai mult. Reductorul face toti banii. Chiar daca nu are cine stie ce demultiplicare (1,2), suplineste admirabil lipsa de cuplu a benzinei (226 Nm). Am ajuns la concluzia ca fara reductor ar fi ca un diesel de 105-115 CP iar cu reductor ca unul de 140-150CP. La varianta diesel am vazut ca nici nu i-au mai pus si reductor, cica nu ar avea nevoie. Chiar asi fi curios daca cineva a mers cu ambele versiuni si daca ar putea face o diferenta. In tot cazul reductorul pe langa faptul ca-mi creste cuplul la roata mai si “inmoaie” ambreajul si ma pot deplasa cu viteze foarte mici fara sa-mi moara motorul. Nu stiu da diselul poate si asa ceva. Din pacate sau din fericire, trebuie sa inchei, nu fara promisiunea de a reveni si cu ceva fotografii, ca am o gramada. Din pacate nu le am la mine, nu sunt acasa si mai mult trebuie sa le comprim putin. A ba nu pu una din (era sa zic ultimul drum) aventura de pe strategica.
Attached File(s)
-------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Sep 2 2009, 08:17 PM
Post
#3
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
4. Am vizitat zona Ranca in decembrie 2008 si iar m-am uitat superior la ceilalti cu lanturi, batai de cap, etc.. La iesirea din Novaci era un echipaj de politie care interzicea accesul masinilor fara 4x4 sau lanturi. Bine ai venit Cezar. Felicitari pentru masina si pentru povestire. Sectiunea Subaru a devenit mai bogata odata cu venirea ta. Si eu am dat festival la Ranca 2 luni mai tarziu. Am scris aici: http://masini.ro/forum/content-page/20756/...00/#entry300248 -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:24 AM |