producatorii auto... |
This topic is about producatorii auto..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
producatorii auto... |
Aug 29 2004, 11:24 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
1) GM 8,758 ( include Hummer -desi nu are control asupra producatorului are drepturi exclusive de distributie si vanzare a marcii-, Opel/Vauxhall, Saab, GM Daewoo, Holden- marca australiana) 2)Toyota 6,784 (include Daihatsu si Hino- marci asiatice si Scion -marca americana) 3)Ford 6,542 ( nu include Mazda unde Ford are cota dominanta dar nu majoritara) (include Volvo cars, Jaguar, Aston Martin, Land Rover) 4) VAG 5,015 ( include in afara marcilor europene populare si Bentley, Bugatti si Lamborghini) 5) DCX 4,356 (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler group, si marcile de camioane Freightliner, Setra, Sterling, Western Star, TBB - este producatorul mondial nr.1 de camioane) 6) PSA 3,286 (=Peugeot si Citroen) 7) Hyundai 3,046 ( include Kia) 8) Nissan 2,968, nu are subsidiari 9) Honda 2,910, nu are subsidiari 10) Renault Group 2,388 (dar daca il consideram impreuna cu Nissan unde este actionar majoritar ar fi nr 4 mondial) (camioanele Renault sunt insa in posesia Volvo Truck Co. care au ramas o companie independenta si au si posesia celebrei marci de camioane Mack aici in USA) 11)FIAT 1,99 ( include Ferrari, Maseratti si Iveco) 12)Suzuki 1,825 ( include marca asiatica Maruti) 13)Mitsubishi 1,354 14) BMW 1,104 ( include Mini si Rolls Royce) 15) Mazda 1,068 16) First Automotive Works-FAW 0,861 ( producator chinez care este si principalul partener al VAG in China, VAG este producatorul nr. 1 pe piata chineza) 17) Shanghai Automotive 0,848 18) AutoVaz 0,710 19) Fuji Heavy Industries( producatorul marcii Subaru) 0,544 20) Isuzu Motors 0,510 |
|
|
Mar 6 2005, 05:36 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(george39889) Cei mai de cacao sunt cei trei magnifici (GM, Ford si DCX); in general in SUA o mare corporatie este similara unei intreprinderi de stat de la noi (in primul rand productia pe stoc, lipsa flexibilitatii, management lenes si lipsit de o viziune reala, lipsa de respect fata de clienti si fata de proprii angajati, etc)...
perfect adevarat cu atitudinea si atmosfera generala a marilor corporatii americane. eu am ramas stupefiat cand am vazut ce poame sunt si ce chiul masiv se trage de angajatii Chrysler si Delco-Delphi de aici... totusi Chrysler a avut un an 2004 bunicel, chiar mai bun decat firma sa patron Daimler care-si cam pierde aura de producator de super-masini... DCX a vandut 4,7 milioane vehicule in 2008 in crestere cu 8% fata de anul precedent. Veniturile totale au fost de 189 miliarde$ (142 miliarde Euro) iar profitul net de aprox. 3,32miliarde$ (2,5 miliarde Euro) -N.B. cifrele anuntate de DCX sunt diferite de cele publicate anterior de The Economist unde DCX figura cu un profit de numai 800mil $. grupul a facut investitii masive de 8,5 miliarde $. DCX angajeaza 385 de mii de persoane ( din care 183000 in Germania si 98000 in USA). Grupul Mercedes a vandut aprox. 1,23 mil. masini ( o crestere de vreo 9000 buc fata de anul precedent). marca Mercedes a fost in scadere cu 2% fata de 2003 dar Smart a crescut cu 22% gratie introducerii modelului Forfour. grupul Chrysler a vandut 2,8 mil vehicule ( 2,2 mil numai in USA) in crestere cu 5% fata de anul precedent si a redevenit profitabil dupa ani de pierderi masive care au exasperat Stuttgartul. Noile Chrysler 300/Dodge Magnum, noua versiune a SUV-ului Dodge Durango, noul Jeep Grand Cherokee precum si hibridul monovolum-SUV Chrysler Pacifica sunt modele de mare succes in America. Primele 3 si camioneta Dodge Ram au ca optiune motorul care a innebunit America: 5,7l V8 Hemi de 340CP si care se vinde ca painea calda in ciuda preturilor in crestere ale benzinei :angel: . DCX este si cel mai mare producator mondial de camioane si masini comerciale si anul trecut a fost f. profitabil pe aceasta piata. Divizia de vehicule grele a DCX a vandut 712200 buc cu 42% mai multe decat in anul precedent. DCX a preluat si divizia de vehicule comerciale a Mitsubishi (Mitsubishi Fuso Truck and Bus Company, MFTBC) cu tot cu datoriiile acesteia de 800 milioane $, desi Mitsubishi au platit cateva sute de milioane de $ daune catre DCX pentru matrapazlacurile facute de unii din managerii Mitsu. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:24 AM |