producatorii auto... |
This topic is about producatorii auto..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
producatorii auto... |
Aug 29 2004, 11:24 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
1) GM 8,758 ( include Hummer -desi nu are control asupra producatorului are drepturi exclusive de distributie si vanzare a marcii-, Opel/Vauxhall, Saab, GM Daewoo, Holden- marca australiana) 2)Toyota 6,784 (include Daihatsu si Hino- marci asiatice si Scion -marca americana) 3)Ford 6,542 ( nu include Mazda unde Ford are cota dominanta dar nu majoritara) (include Volvo cars, Jaguar, Aston Martin, Land Rover) 4) VAG 5,015 ( include in afara marcilor europene populare si Bentley, Bugatti si Lamborghini) 5) DCX 4,356 (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler group, si marcile de camioane Freightliner, Setra, Sterling, Western Star, TBB - este producatorul mondial nr.1 de camioane) 6) PSA 3,286 (=Peugeot si Citroen) 7) Hyundai 3,046 ( include Kia) 8) Nissan 2,968, nu are subsidiari 9) Honda 2,910, nu are subsidiari 10) Renault Group 2,388 (dar daca il consideram impreuna cu Nissan unde este actionar majoritar ar fi nr 4 mondial) (camioanele Renault sunt insa in posesia Volvo Truck Co. care au ramas o companie independenta si au si posesia celebrei marci de camioane Mack aici in USA) 11)FIAT 1,99 ( include Ferrari, Maseratti si Iveco) 12)Suzuki 1,825 ( include marca asiatica Maruti) 13)Mitsubishi 1,354 14) BMW 1,104 ( include Mini si Rolls Royce) 15) Mazda 1,068 16) First Automotive Works-FAW 0,861 ( producator chinez care este si principalul partener al VAG in China, VAG este producatorul nr. 1 pe piata chineza) 17) Shanghai Automotive 0,848 18) AutoVaz 0,710 19) Fuji Heavy Industries( producatorul marcii Subaru) 0,544 20) Isuzu Motors 0,510 |
|
|
Mar 6 2005, 03:01 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 219 Joined: 5-February 05 Member No.: 39.882 |
Pai da, bine ai spus ca ne comparam cu cei din nord. Comunism la ei, comunism la noi.
Iar despre invazia galbena, lasa sa vina ca poate se mai trezesc din amorteala si ceilalti producatori. Cei mai de cacao sunt cei trei magnifici (GM, Ford si DCX); in general in SUA o mare corporatie este similara unei intreprinderi de stat de la noi (in primul rand productia pe stoc, lipsa flexibilitatii, management lenes si lipsit de o viziune reala, lipsa de respect fata de clienti si fata de proprii angajati, etc). Se stie ca un muncitor la Toyota sau Honda este mai bine motivat atat financiar cat si emotional sa faca lucru de calitate si sa semnaleze problemele. Probabil si la coreeni e la fel, altfel nu vad cum Hyunday a ajuns atat de sus. Mai sunt si exceptii insa (Daewoo). -------------------- Toyota Corolla 1.4D4D sedan
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 05:48 AM |