producatorii auto... |
This topic is about producatorii auto..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
producatorii auto... |
Aug 29 2004, 11:24 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
1) GM 8,758 ( include Hummer -desi nu are control asupra producatorului are drepturi exclusive de distributie si vanzare a marcii-, Opel/Vauxhall, Saab, GM Daewoo, Holden- marca australiana) 2)Toyota 6,784 (include Daihatsu si Hino- marci asiatice si Scion -marca americana) 3)Ford 6,542 ( nu include Mazda unde Ford are cota dominanta dar nu majoritara) (include Volvo cars, Jaguar, Aston Martin, Land Rover) 4) VAG 5,015 ( include in afara marcilor europene populare si Bentley, Bugatti si Lamborghini) 5) DCX 4,356 (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler group, si marcile de camioane Freightliner, Setra, Sterling, Western Star, TBB - este producatorul mondial nr.1 de camioane) 6) PSA 3,286 (=Peugeot si Citroen) 7) Hyundai 3,046 ( include Kia) 8) Nissan 2,968, nu are subsidiari 9) Honda 2,910, nu are subsidiari 10) Renault Group 2,388 (dar daca il consideram impreuna cu Nissan unde este actionar majoritar ar fi nr 4 mondial) (camioanele Renault sunt insa in posesia Volvo Truck Co. care au ramas o companie independenta si au si posesia celebrei marci de camioane Mack aici in USA) 11)FIAT 1,99 ( include Ferrari, Maseratti si Iveco) 12)Suzuki 1,825 ( include marca asiatica Maruti) 13)Mitsubishi 1,354 14) BMW 1,104 ( include Mini si Rolls Royce) 15) Mazda 1,068 16) First Automotive Works-FAW 0,861 ( producator chinez care este si principalul partener al VAG in China, VAG este producatorul nr. 1 pe piata chineza) 17) Shanghai Automotive 0,848 18) AutoVaz 0,710 19) Fuji Heavy Industries( producatorul marcii Subaru) 0,544 20) Isuzu Motors 0,510 |
|
|
Aug 30 2004, 02:13 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 12-May 04 From: Bucuresti Member No.: 25.162 |
Multumesc Marius! Apreciez promptitudinea ta!
Sunt total coplesit de numarul de masini mari comercializate in state. Nu ma asteptam. Am mers o singura data cu Ford F-150 al unui prieten din Braila. Masina e Forta Bruta, iar consumul (benzina) imens. Am apreciat spatiul interior, dar nu o vad nici acum ca masina de oras. Dar scopul era nobil: masina era adusa in Ro pentru a merge prin Insula Mare a Brailei, care e un imens teren agricol. Mai mult, pritenul meu avea sarcina ca folosind F-150 si ATV-ul din remorca sa faca cercetari in teren si harta terenului. Cu 419500 unitati in 2003 Nissan nu pare a avea America drept principala piata de desfacere. Asta reprezinta cam 10,5% din vanzarile totale (termin ASE-ul si cred ca de aia sunt pasionat si de astfel de topuri si procentaje). Cineva din state zicea pe undeva pe forum ca nu se da in vant dupa camionete, dar ar tine un timp un H2 doar pentru a-l speria pe vecinu. Cred ca in Europa isi spune cuvantul si sistemul de strazi gandit pentru muuult mai putine masini. De aceea o masina micuta poate fi mult mai practica (ieri am auzit-o pe maicamea ca daca tot mi-a lasat mie dacia isi ia Matiz, desi nu prea cred pentru ca ii place sa se dea cu ML de la servici). Si pe aici camionetele nu prea impresioneaza, cel putin nu atat de mult. Pentru fisierele mai mari iti dau cu cea mai mare placere contul meu de pe spymac.com, unde am 1Giga spatiu si cred ca se poate trimite aproape orice cu el. Asta, bineinteles, daca ai timp. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 10:20 PM |