motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
May 22 2008, 10:04 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce nu masina cu motor pe apa : http://www.waterengine.org/ http://www.imdb.com/title/tt0105788/ http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/phy99/phy99086.htm http://bwt.jeffotto.com/bwt_catalogue/engine.htm http://www.ford.com/innovation/environment...iendly/hydrogen http://www.autoweb.com.au/cms/newsarticle....;doc=maz0310282 "Hi I have been following the trail of potential water powered cars for a few years now, over this time I have compiled a list of successful inventors! Here they are! Andriah Puharich Archie blue Bob Boyce Carl Cella Charles H. Garrett Daniel Dingel Hector Pierre Vaes Nakamatsu Yoshiro Sam Leslie Leach Stanley Meyer Steven Horvarth And a few other unidentified people! The most noteable of these was Stanley Meyer who is dead unfortunatley! In fact so are Carl Cella & Hector Pierre Vaes all before there time and under suspicious cercumstances! The rest have either been threatend, sold out or keep to them selves! Apparently it's not a good idea to threaten Big Oil companys. An internet search will find info all of these individuals!" convert from gas to water : http://www.futurehorizons.net/hyd2a.htm -------------------- |
|
|
Aug 10 2011, 10:49 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 4-April 11 Member No.: 131.926 |
Ok cu punctele de vedere,intrebarea pusa initial de la care a pornit tot acest sir de discutii a avut rolul de a scoate in evidenta parerile tuturor, departe de mine intentia de a convinge pe cineva de ceva de care nici eu nu sunt convins,ci doar interesat.
In perceptia mea: -gazul Brown exista,nu l-am inventat eu si nici nu tin sa-l promovez,doar mi-a starnit curiozitatea aplicatia ca adjuvant(steroid sau cum altfel vreti sa-l numiti) pentru o ardere mai buna a combustibilului injectat. -nu se obtine prin incalzirea apei pana la starea de vapori -reprezinta descompunerea apei prin electroliza sub forma forma de compus care asigura arderea si este folosit in industrie cu diverse aplicatii. Generatoarele de gaz trebuie dimensionate in functie de cantitatea folosita in diverse aplicatii;pentru a putea fi folosit acest gaz ca sursa de combustibil (in loc de benzina,diesel sau GPL),probabil ar trebui niste generatoare enorme carate dupa masina in 2 rulote cu cate 7 punti ,in care sa fie ingramadite si niste componente conexe de 2t pentru realizarea acestui proces–bambilici,nu e cazul. Gazul asta cica asigura arderea aproape completa a combustibilului,depunerile de carbon pe internele motorului fiind cu mult reduse. Asta nu se traduce in cresterea performantelor motorului(gen NOS care e din alta poveste si cu alte implicatii asupra internelor motorului),deci nu poate fi masurat Dyno,asigura doar arderea mai eficienta a combustibilului.Efectul este cel de economie de combustibil,practic cu aceeasi cantitate de combustibil parcurgi mai multi km,in conditiile in care caracteristicile de cuplu si putere nu sunt sensibil afectate. Am incercat sa-mi raspund si la problema implementarii pe scara larga de producatorii auto: -este necesara curatarea frecventa,putin probabil ca un procent suficient de mare de cumparatori sa fie dispusi ca o data la 2-3 luni sa stea sa surubareasca sa-si demonteze generatorul,sa-si puna manusi de cauciuc si sa curete soda caustica sau ce alt electrolit e folosit,dupa care sa incarce generatorul cu substanta noua si sa remonteze pe pozitie. Solutia nu o vad viabila pentru implementarea pe scara larga de producatori tinand cont de inconvenientele de mai sus si de inexistenta(cel putin care sa fie facuta publica)a unei solutii de realizare a unui generator cu intretinere la un interval foarte mare de timp (cel putin odata cu revizia anuala sau de numar de km).Pe langa asta apare si problema certificarii din punct de vedere al tuturor normelor de siguranta si poluare Kit-urile care se gasesc pe piata sunt cel mai probabil niste “cacaturi”,subdimensionate pentru volumul de gaz pe care ar trebui sa-l produca astfel incat sa se obtina un efect-oricare ar fi el.Poate e o ineptie cat casa conceptul asta,insa ca posibila aplicatie pentru mine ramane totusi interesanta. Cam asta e parerea mea. Ca sa evit argumentarile continue care sa ma faca inteles ca adeptul total al unui astfel de concept ,inchei cu acest post interventiile pe acest topic,evident doar pe acest subiect. Si de astazi am devenit si un pic ignorant,yes! -------------------- '13 Mazda 6 Wagon,2.0i MT/165 CP,Revolution/Navi
'06 Mazda RX8, 1.308 cmc/192 CP,Challenge '02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP Out:'09 Hyundai Santa Fe,2.2 diesel AT,155 CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 08:37 PM |