Help - Search - Members - Calendar
Full Version: motorul cu apa
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini Hibride
Pages: 1, 2, 3
G e o r g e
apropo de masini electrice , de ce masini electrice care pentru a functiona au nevoie de electricitate , aceasta electricitate fiind produsa prin metode conventionale (sau nu !?!?! mai rar) si care polueaza in final .

de ce nu masina cu motor pe apa :

http://www.waterengine.org/
http://www.imdb.com/title/tt0105788/
http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/phy99/phy99086.htm
http://bwt.jeffotto.com/bwt_catalogue/engine.htm
http://www.ford.com/innovation/environment...iendly/hydrogen
http://www.autoweb.com.au/cms/newsarticle....;doc=maz0310282
"Hi I have been following the trail of potential water powered cars for a few years now, over this time I have compiled a list of successful inventors!
Here they are!
Andriah Puharich
Archie blue
Bob Boyce
Carl Cella
Charles H. Garrett
Daniel Dingel
Hector Pierre Vaes
Nakamatsu Yoshiro
Sam Leslie Leach
Stanley Meyer
Steven Horvarth
And a few other unidentified people!
The most noteable of these was Stanley Meyer who is dead unfortunatley! In fact so are Carl Cella & Hector Pierre Vaes all before there time and under suspicious cercumstances! The rest have either been threatend, sold out or keep to them selves! Apparently it's not a good idea to threaten Big Oil companys. An internet search will find info all of these individuals!"

convert from gas to water : http://www.futurehorizons.net/hyd2a.htm




FAR EASTERN
G e o r g e, n-am nimic impotriva masinii cu apa, chiar a oricarei masini care ajuta la protejarea mediului.
Atat ca in acest topic despre asta se vorbeste... you know...
G e o r g e
ok ok ... new topic then smile.gif
FAR EASTERN
Pun pariu ca se va gasi cineva care va spune.....
De fapt de ce n-as spune eu?
Argumente gen "Gica Contra":
nu poti pune orice fel de apa(sarata, cu impuritati, etc.) si deci pentru aducerea apei in starea necesara e nevoie de infrastructura, statii de epurare, instalatii, care, pentru producerea lor tot se polueaza.
Stati sa ma mai gandesc......aaaa, cum alimentezi si de unde.....ce autonomie ai.....

Eu zic ca e nevoie sa fim un pic mai destupati la minte si sa dam credit oricarei incercari de a ne fi mai bine, si nu sa cautam nod in papura. Dar asta e stilul nostru. Chiar as putea zice, al oamenilor. Oricine are idei mai iesite din tipare este considerat nebun sau macar sarit un pic de pe fix. Ce bine ar fi sa mai avem prin apropiere vero doua planete, sa aiba unde imigra cei cu idei marete...
G e o r g e
autonomia este undeva intre 50 si 300 mile zic ei ... iar apa , accepta orice apa in teorie .
FAR EASTERN
in theory.... dar stii zicala, nu?
Istoria arata ca lucrurile cam asa stau: teoria, punerea in practica, (teoria) conspiratia(ei), scoaterea din practica.
G e o r g e
cred ca e mai putin poluat sa cureti apa decat sa produci curent electric.
FAR EASTERN
G e o r g e, nu eu sunt carcotasul...
Nu pe mine trebuie sa ma lamuresti...
Am dat niste exemple ale unor reactii previzibile. Pozitia mea cu privire la noile tehnologii mi-am exprimat-o.
G e o r g e
stiu ... mai subliniam niste lucruri pentru carcotasi
victoris

Nu trebuie sa fim carcotasi. Am vazut in urma cu ceva ani (macar 10) pe la televizor, la o emisiune de asta cu inventatori pe unul care prezenta un motor care consuma apa pe post de carburant.
Acuma, va dati usor seama, ca atata timp cat unii fac averi colosale din petrol si cat timp resursele de petrol vor ajunge un asemenea motor nu va aparea pe scara larga.
Da, sunt de acord, disocierea apei in oxogen si hidrogen e destul de dificila in prezent, dar cercetarea tehnologica nu sta pe loc. Insa aceste doua gaze se produc si utilizeaza separat pe scara larga in diverse domenii. Nu trebuie sa ai neaparat o pila de disociere a apei sub capota. doua butelii tip GPL sunt suficiente. Cand nevoia de enegie a omenirii nu va mai putea fi satisfacuta prin metodele clasice se vor gasi posibilitati tehnice.
air_wolf
mda... interesant. o sa ajungem sa mergem cu postalionul tras de cai.
ozz86651
Motoare cu apa exista de la 1800. Apa si carbune smile.gif.
In afara de alea nu o sa vedem altele prea curind.

QUOTE
doua butelii tip GPL sunt suficiente.


Vezi ca cine nu trece pe la scoala se hraneste din legende din astea conspiartioniste.... Postul tau e fals pe nivele multiple, dar hai sa vorbim numai de cele doua butelii tip gpl. Ia incearca sa bagi tu H2 intr-o butelie tip GPL si mai vorbim.
FAR EASTERN
ozz, alea-s motoare cu abur. E adevarat, din apa. Dar functioneaza altfel.
Si stiu ca ai scoala, dar ti-a scapat, nu? It happens.
Daniumfcv
Yup ! Semnez si eu la ce a zis FAR.Motoarele cu apa de acum sunt defapt motoare cu hidrogen care descompun apa prin electroliza.Am vazut acum o saptamana la tv pe un nene in statele unite care a facut lucrul asta la masina lui si acum se bat companiile pe el intrucat omul si-a patentat ideea smile.gif)

Bravo lui !
James Kilowatt
Probabil patentul ala nu-l va cumpara nimeni. Hidroliza are un randament de kkt si daca tot ai curent in masina, nu-ti mai trebuie hidrogen... Oricum, ce-a patentat omul ala e o masina cu apa si curent, nu doar cu apa.

In rest, cum zicea ozz.... alte motoare cu apa cu exceptia celor cu apa si carbune nu vom vedea prea devreme.

20krpm
cam asa va arata in final masina care merge cu apa (la fel de bine cum cirnatii merg cu bere). in mod sigur, fiecare dintre noi o sa alerge sa cumpere una, doua... dupa nevoi. nu-i asa ca suv-urile sint totusi frumoase?... teehee.gif

FAR EASTERN
QUOTE (20krpm @ Jun 13 2008, 09:25 PM) *
cam asa va arata in final masina care merge cu apa (la fel de bine cum cirnatii merg cu bere). in mod sigur, fiecare dintre noi o sa alerge sa cumpere una, doua... dupa nevoi. nu-i asa ca suv-urile sint totusi frumoase?... teehee.gif


Cum arata nu prea are relevanta acum. Important este ca sistemul sa fie viabil/fiabil, pentru ca de montat se poate monta pe orice caroserie, in functie de puterea motorului.
IONUT_ONILL
DOAMNE AJUTA TUTUROR !

Sunt nou pe forum si ma bucur ca gasesc in sfarsit acest subiect discutat mult mai serios decat in alte parti, durerea e ca nu se mai discuta cam de un an, ce se-ntampla ? DE CAND MASINILE VOASTRE CONSUMA APA NU V-ATI SATURAT DE PLIMBARI ? Ati deschis firme de taximetrie cu 0,2 lei/km ?

Vrerau sa stiu daca s-a apucat cineva dintre dv de un asemenea proiect , sau mai multi schimband informatii, aratand rezultate, chiar cate un mic rally cu asemenea motorase ?

Eu unul as incerca mai intai variuanta AQUAMOTOR, care ajuta - se zice - la reducerea consumului de carburant pana la 50-60%, imbunatatind nivelul de poluare. Dar mai intai vreau sa discut cu .. lumea interesata despre aceasta posibilitate.

Mult hidrogen in chiuloase !!!
HalbaSus
Eu nu sunt foarte bun la fizica, dar totusi retin cateva chestii:
1. Apa in sine nu poate reprezenta un combustibil, nimic niciodata nu o sa mearga cu H20... cu H da... cu O posibil... dar cu H2O niciodata. Deci orice merge cu H2O defapt descopmune prin electroliza apa in elementele componente.
1.1 Daca defapt masina merge pe baza de hidrogen, nu ar fi mai eficient sa alimentezi direct cu hidrogen ? sunt convins ca hidrogenul ar putea fi produs mult mai eficient intr-o fabrica decat in interiorul unei masini.
2. Electroliza se face prin folosirea energiei electrice, daca tot folosim energia electrica, nu mai bine o folosim direct pentru propulsarea masinilor (aici as avea argumente si pro si contra, e mai ieftin sa folosim direct energia electrica (toti copii stiu ca tractorasul si ATV-ul de plastic e propulsat de energie electrica) dar probabil e mai putin poluant sa folosim hidrogen, intrucat nu exista baterii, iar bateriile polueaza).
3. Companiile petroliere nu ar falimenta in niciun caz... Voi credeti ca nu ar fi la fel de rentabil sa vanda hidrogen ? sau apa purificata ? sau suc de portocale ? sau cola ?
Companiile petroliere vor trai foarte bine orice s-ar intampla pentru ca dispun de infrastuctura necesara alimentarii masinilor. Desigur ar fi un cost suplimentar convertirea de la benzina la hidrogen sau apa sfintita... dar pana la urma tot companiile petroliere ar fi in pole position in caz ca s-ar face trecerea la alt combustibil.
3.1 Biodieselul nu mai are legatura cu titeiul... si totusi se vinde la statiile companiilor petroliere, ele nu traiesc din scosul titeiului din pamant, ci din vandutul combustibilului... indiferent ca se numeste benzina, motorina, pipi de zana sau orice altceva.
ozz86651
Da nu trebuie sa fii bun la fizica, trebuie sa ai o tzira de bun simt. Energia necesara ca sa spargi molecula de H2O in H2 si O e aceeasi cu aia degajata cind le pui la loc impreuna (cind arzi H2). Nu exista nici un miracol care sa fenteze legea asta simpla. Nici o substanta, nici un laser, nici o tehnologie, nici un catalizator. In plus ai probleme de randament, deci de fapt ai nevoie de mai multa energie sa spargi molecula decit ca sa arzi hidrogenul.
Apa in stare nesparta stie toata lumea ca nu face nimic.

QUOTE
Ati deschis firme de taximetrie cu 0,2 lei/km ?


Costul benzinei la taximetrie e un procent mic din costul total, ~10% in Romania, mai putin in alte parti.
IONUT_ONILL
QUOTE (HalbaSus @ Sep 23 2009, 09:27 PM) *
Eu nu sunt foarte bun la fizica, dar totusi retin cateva chestii:
1. Apa in sine nu poate reprezenta un combustibil,....

Multumesc de raspuns , nu ma asteptam sa fie asa rapit, insa tot nu ma bucura, pentru ca nu ai prezentat decat cateva argumente de economie mondiala si tehnica generala - ceva Gica contra. Eu vreau sa ma axez pe acest proiect si sa discut despre asta nu sa bat campii off topic, nu vreau sa supar pe nimeni dar asa se intampla cand apare unul cu o idee (nu eu) sau cand altul vrea sa o continue se gaseste o gloata sa se opuna cat mai mult posibil.
Sa revenim, astept sa apara si cei interesati dar mai ales cei implicati, sper sa fie, ca nu stiu de care valva sa pun la admisia aerului in "borcan" cea de aerisit calorifere nu e valva, si altele, in functie de marimea acestora caut borcanul cu capacul potrivit. Aaa si mai am o multime de intrebari.. de care borcan ?, ce materiale ati folosit la catod si anod ? merg farfuriile de inox, sau trebuiesc niste placi mai groase ? Nichelina de une ati facut rost si de care , ce dimensiuni? placi sau sarma ? Frecventa curentului auto este ideala sau trebuie alt dispozitiv de adaptare a frecventei , bobina ? de care? Ce fel de adaptor trebuie pentru motoarele cu injectie, alte adaptoare de pacalit senzorii ?

DOAMNE AJUTA.


QUOTE (ozz86651 @ Sep 23 2009, 11:31 PM) *
Da nu trebuie sa fii bun la fizica, trebuie sa ai o tzira de bun simt. ...

Hahaha , bine zis.

Ai facut ceva Ozz ? Poze ?
FAR EASTERN
unsure.gif IONUT, apreciem ca esti interesat de subiect si mai ales de PROIECT. Insa se pare ca ai inteles un pic gresit ce se intampla pe acest topic. NU este nimeni care sa lucreze la asa ceva sau macar sa aiba de gand. Noi doar discutam... din pacate.

N-as vrea sa-ti tai elanul, sper si eu sa mai vina cineva pe aici care chiar pune sau vrea sa puna in practica asa ceva... thumbsup.gif
ozz86651
Cum ba "din pacate"? Din pacate sintem sanatosi cu capu? noroc ca mai vine cite unu si revolutioneaza lumea cu borcane, nichelina si farfurii de inox biggrin.gif
Rebel
In primul rand vreau sa mentionez ca a incuraja pe cineva sa faca ceva nu va dauna niciodata nimanui ci din contra. De cate ori a fost nevoie de opinia mea sau am putut incuraja pe cineva am facut-o. Nu este doar o lege a bunului simt ci si a acceptarii diferentelor dintre noi; nu putem fi superiori in toate... din pacate.

George l-ai uitat pe Rusetel, romanul care a facut valva cu mult inaintea japonezilor si a altora respectiv 1980!
Al treilea Reich al lui Hitler avea numeroase implicatii si cercetari de la domeniul paranormal pana la stiintific superavansat. In momentul de fata citesc o carte despre Hitler si interesul sau in fenomenul OZN.
Rusetel a fost elevul unui inginer roman ce lucra pentru al treilea Reich (foarte multi romani au fost implicati in proiecte naziste) si marea majoritate a informatiilor provin de la acest roman.
Nemtii au utilizat pe front utilaje militare ce foloseau aburul sau lemnele.

http://www.valorisitraditii.ro/valori_mihai_rusetel.php

Ionut, iti respect opinia si interesul in acest proiect , eu cred ca determinarea face mai mult decat orice alta opinie. Din pacate, noi pe aici discutam la modul general si suntem interesati in subiect, insa cunostintele in domeniul respectiv (la mine cel putin) sunt la nivel de informatie si nicidecum de experienta/cercetare.
Rebel
Am gasit ceva referitor la ceea ce mentionam anterior:

http://stiri.ronatvan.com/2009/07/01/avion...razboi-mondial/

http://news.nationalgeographic.com/news/20...er-plane_2.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Horten_Ho_229

Americanii l-au furat asa cum si bomba atomica a fost practic "adusa" in US.
James Kilowatt
E clar ca razboiul a facut sa explodeze tehnologia, de la energie la aerospatial.

Pe de alta parte, asta nu are legatura cu motorul cu apa teehee.gif Oricate Reich-uri s-ar da cu fundul de pamant, legile naturii nu prea se lasa schimbate sau indoite f usor. Atata timp cat se va baza pe principii chimice, motorul cu apa va ramane escrocherie sau marketing indiferent cate capete de pluta se vor lupta sa ma contrazica. O sa existe doar cand or sa faca sa fuzioneze hidrogenul din ea.... altfel fie vor fi cu apa si carbune sau apa si carbid sau apa si altceva teehee.gif

@Rebel
Bomba atomica nu inseamna din fericire numai cunostinte si know-how, ci si o industrie capabila sa o produca. Degeaba stii sa o faci daca nu ai instalatii de imbogatire sau reactoare de productie a plutoniului, fabrici de apa grea, tehnologia de separare, etc. Nemtii au fost departe de a o fi putut produce, plecasera intr-o directie gresita.
IONUT_ONILL
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 24 2009, 07:35 PM) *
E clar ca razboiul a facut sa explodeze tehnologia, de la energie la aerospatial.

Se pare ca tehnologia continua sa explodeze, mai bine zis sa se mai arate cate ceva.
Eu sunt in prag de a testa sistemul , probabil de saptamana viitoare voi avea timp sa il montez si sa-l testez. Ar fi fost gata dar informatiile sunt incomplete si trebuie sa montez tot ce este posibil ca masuri de siguranta, plus instrumentele de masura si control.
Pentru inceput testez 5 placi de inox de 1mm grosime si aproximativ 6cm * 14cm, 3 anzi si 2 catozi . Am pus asa pentru ca am inteles ca de pe anozi rezulta hidrogenul si de pe catozi rezulta oxgenul, astfel o sa am , probabil , mai mult hidrogen. Folosesc , deocamdata numai 5 bucati sa vad cati amperi sunt necesari ca nu cumva sa slabeasca bateria.
Vor fi si poze dar mai intai sa iese bine treaba.

Doamne ajuta.

P.S. Aaaa.. sigur... astept pareri si idei de colaborare. Dupa o testare , in pripa, pas cu pas. vom perfectiona sistemul (frcventa, voltaj, amperaj + anumiter sisteme de siguranta, relee, etc) numai sa depunem efort in echipa...

Trebuie sa spun ca este unul din putinelee forumuri care a mai raspuns ...
NGZ
Ma Ionut, nu conteaza cati anozi si cati catozi pui tu, daca se sparge o molecula de apa vor rezulta invariabil trei atomi (doi de hidrogen si unul de oxigen). Intensitatea curentului depinde de multi factori (distanta dintre electrozi, tensiunea electrica, numarul de ioni din apa). Apa pura nu conduce curentul electric.
Ai grija ca unele experimente, desi facute in numele stiintei, te pot accidenta.
Pentru a face experimente de genul asta ar trebui sa fi trecut pe la orele de fizica, chimie,...dar constat ca, din pacate, tie iti cam lipsesc astfel de cunostinte.
Asa ca ...
IONUT_ONILL
QUOTE (NGZ @ Oct 17 2009, 09:28 PM) *
Ma Ionut, nu conteaza cati anozi si cati catozi pui tu, daca se sparge o molecula de apa vor rezulta invariabil trei atomi (doi de hidrogen si unul de oxigen). Intensitatea curentului depinde de multi factori (distanta dintre electrozi, tensiunea electrica, numarul de ioni din apa). Apa pura nu conduce curentul electric.
Ai grija ca unele experimente, desi facute in numele stiintei, te pot accidenta.
Pentru a face experimente de genul asta ar trebui sa fi trecut pe la orele de fizica, chimie,...dar constat ca, din pacate, tie iti cam lipsesc astfel de cunostinte. Asa ca ...
Ce pot sa spun .. multumesc de bagarea in seama ... voiam o discutie serioasa, nu-mi amintesc sa fi qulit pe la aceste ore si ba chiar am mai invatat cate ceva , chiar nu am uitat experimentul cu electroliza. dar in nici un caz nu s-a pus accentul pe spargerea moleculei de apa scotand in evidenta potentialul energetic.
M-ai luat ca si cum am cazut si eu din pom si , vezi Doamne, ma milogesc la tine marele invatat.

Bre NGZ dupa cum vad nu ai nici un post in ultima pagina, asa ca .. nu's ce contributie ai la acest topic, consider ca nu ai aveai ce face la ora postarii... dar poate ai si realizari concrete.

Acum on topic pentru interesati: Vreau sa montez o termocupla pe vasul de elctroliza care sa deconecteze releul in caz de temperatura mare, deci nu vreau ca apa sa ajunga la 100gC, stie cineva e mult 90gC. E buna o termocupla auto auto ? la fel vreau si pentru presiune.

Doamne ajuta.
NGZ
Ai dreptate. Succes !

James Kilowatt
QUOTE (IONUT_ONILL @ Oct 17 2009, 03:06 PM) *
...

P.S. Aaaa.. sigur... astept pareri si idei de colaborare. Dupa o testare , in pripa, pas cu pas. vom perfectiona sistemul (frcventa, voltaj, amperaj + anumiter sisteme de siguranta, relee, etc) numai sa depunem efort in echipa...

...


De care curent ziceai ca bagi?
FAR EASTERN
N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos. Mai bine intrebati omu' ce vrea sa faca exact, in caz ca nu aveti idee. O dezbatere, stiti si voi, e mai constructiva decat niste replici acide sau lasate in ...
Haideti, baieti, care aveti ceva cunostinte... BAGATzI!
IONUT_ONILL
QUOTE (James Kilowatt @ Oct 18 2009, 07:31 PM) *
De care curent ziceai ca bagi?
Pentru inceput bag pana in 10Ah la frcventa "naturala" furnizata de masina, apoi incerc sa o schimb, SI folosesc doar un singur modul de electroliza daca nu se incalzeste tare raman doar unul , daca se incalzeste tare inseriez mai multe ca sa iese mai putina caldura din aceeasi amperi.

Mai lucraza cineva de pe acest forum la acest proiect ?



QUOTE (FAR EASTERN @ Oct 18 2009, 09:26 PM) *
N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos. Mai bine intrebati omu' ce vrea sa faca exact, in caz ca nu aveti idee. O dezbatere, stiti si voi, e mai constructiva decat niste replici acide sau lasate in ...
Haideti, baieti, care aveti ceva cunostinte... BAGATzI!

DOAMNE AJUTA tuturor mai ales celor cu ganduri bune.
IONUT_ONILL
Ma pote ajuta cineva de unde sa iau un plus de ~ 10Ah de la contactul auto ?
Multumesc mult.
NGZ
Ionut, am zis ca nu mai scriu da' nu ma pot abtine. Intensitatea curentului electric se masoara in A (Amperi) si nu in Ah. In Ah se masoara capacitatea bateriilor de acmulatoare.
Ne spui:"Pentru inceput bag pana in 10Ah la frcventa "naturala" furnizata de masina, apoi incerc sa o schimb...". Pai frecventa naturala a tensiunii la bornele bateriei (produsa de masina) este zero, pentru ca se genereaza tensiune continua. Pentru ai schimba frecventa trebuie sa transformi tensiunea in una pulsatorie sau alternativa. Bun ! Cum faci acest lucru, dar mai ales in vederea carui scop ?



KLM n-am vrut sa-l supar pe Ionut, numai ca experimentul asta nu exista.
James Kilowatt
Nu ne arati poze cu agregatu', sa vedem si noi? miner.gif
ozz86651
QUOTE
N-oi fi eu mare specialisat, dar vad ca unii dau cu flit, ceea ce nu-i frumos.


Eu zic ca e mnult mai frumos sa trezesti pe cineva la realitate chiar si cu flit decit din falsa prietenie sa-l incurajezi pe o cale fantasmagorica care o sa-l coste timp, bani risipiti, daca nu chiar se poate si accidenta. Chiar isi inchipuie cineva ca inventii marete cu baterii si placi de inox au scapat atitor insi?
James Kilowatt
QUOTE (ozz86651 @ Oct 19 2009, 03:25 AM) *
....Chiar isi inchipuie cineva ca inventii marete cu baterii si placi de inox au scapat atitor insi?


Nu, sunt tinute secrete de companiile petroliere si alte interese ascunse.

Si legea conservarii energiei, precum si a entropiei tot lobby-ul petrolistilor si a marilor industriari a facut sa fie adoptate.

Mircea104901
Fundamentele sunt puse de aproape un secol de Nicola Tesla si de Wilhelm Reich. Ultimul chiar a pus in practica mai multe chestii, printre care si un transformator de energie orgonica. Si Tesla fundamentase chestia cu transportul wireless al curentului. Ce ziceti de masini pe curent alimentate din aer? Pacat ca i-au cam mazilit pe amandoi, cel putin pe ultimul...
James Kilowatt
Si nu tre' sa purtam chiloti de plumb, cu atata energie wireless? unsure.gif
Mircea104901
QUOTE (James Kilowatt @ Oct 19 2009, 03:31 PM) *
Si nu tre' sa purtam chiloti de plumb, cu atata energie wireless? unsure.gif


daca am sti despre ce e vorba.... cert e ca Tesla a realizat-o dupa care i s-au "taiat" fondurile si a ramas falimentar.

nu cred ca ai nevoie de pb pentru cusca lui faraday. merge orice metal. teehee.gif
ozz86651
Legenda asta cu geniul lui Tesla e supralicitata. Adica, da, Tesla a fost un geniu al timpului sau dar n-a facut ma fratilor nimic nemaivazut si miraculos, principiile sint cunoscute si ultracunoscute la ora asta. Tesla n-a invins legile fizicii in nici un fel!

Transportul de energie wireless nu merge pentru masini. Cel mult pentru un laptop, desi nici acolo nu sint aprobarile necesare. Uite aici:

http://www.tomshardware.com/news/Intel-IDF...power,6230.html

Eficienta si iradierea populatiei cu radiatia electromagnetica foarte puternica sint problemele cele mai mari.
NGZ
Sunt atatea discutii despre efectele negative produse de telefonul mobil, care are o putere de emisie foarte mica (parca de vreo 2-3W). Pai ce se va intampla in cazul masinilor unde, de regula, puterea necesara este de peste 50 kW ? Ar fi mult mai rau decat in cuptorul cu microunde.
Otto73
QUOTE (NGZ @ Oct 20 2009, 10:09 AM) *
Sunt atatea discutii despre efectele negative produse de telefonul mobil, care are o putere de emisie foarte mica (parca de vreo 2-3W). Pai ce se va intampla in cazul masinilor unde, de regula, puterea necesara este de peste 50 kW ? Ar fi mult mai rau decat in cuptorul cu microunde.

Pai le-am numi dricuri ecologice ca noi am fi morti thumbsup.gif
James Kilowatt
Eu cred ca astia care carcotiti sunteti cumparati de mafia petrolului! ninja.gif
NGZ
Noi facem parte chiar din mafie.

Rebel
Mircea, sa inteleg ca esti adeptul sedintelor la psihiatru in care stai gol pusca? rolleyes.gif
admin
Mie mi se pare tare Ionut, sigur o sa descopere ceva pana la urma:)

In filmuletul urmator il puteti vedea pe Ionut din Brazilia cu o inventie cool:

James Kilowatt
Voi ati auzit de instalatiile cu hidrogen pentru scaderea consumului? Sunt comercializate si la noi si pe alt forum unu' pretinde ca merg de minune.
http://www.instalatiihidrogen.ro/6-generatoare-hho

Inca nu stiu daca de fapt se descrie un motor cu apa... adica daca face hidrogen prin electroliza, pe care il arde si pretinde ca obtine mai multa energie decat cea consumata ca sa il obtina. In cazul asta, sunt bine la topicul asta.

Ar mai fi o varianta, care nu e scrisa pe site... si anume, pe langa curent pentru producerea hidrogenului se mai consuma si un alt compus chimic care sa elibereze hidrogen in reactia cu apa (si cu curentul). La chimie nu ma pricep. In mod necesar, compusul ala ar fi consumat, si nu doar un catalizator. Nu scrie nimic pe site despre asta, insa dupa parerea mea e singura sansa ca postul asta sa fie offtopic.

Are cineva detalii mai multe? a incercat? A vorbit cu astia? Daca se dovedeste o chestie reala insa prost explicata pe site, poate un moderator sa il splituiasca de aici mai tarziu....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.