motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
May 22 2008, 10:04 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce nu masina cu motor pe apa : http://www.waterengine.org/ http://www.imdb.com/title/tt0105788/ http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/phy99/phy99086.htm http://bwt.jeffotto.com/bwt_catalogue/engine.htm http://www.ford.com/innovation/environment...iendly/hydrogen http://www.autoweb.com.au/cms/newsarticle....;doc=maz0310282 "Hi I have been following the trail of potential water powered cars for a few years now, over this time I have compiled a list of successful inventors! Here they are! Andriah Puharich Archie blue Bob Boyce Carl Cella Charles H. Garrett Daniel Dingel Hector Pierre Vaes Nakamatsu Yoshiro Sam Leslie Leach Stanley Meyer Steven Horvarth And a few other unidentified people! The most noteable of these was Stanley Meyer who is dead unfortunatley! In fact so are Carl Cella & Hector Pierre Vaes all before there time and under suspicious cercumstances! The rest have either been threatend, sold out or keep to them selves! Apparently it's not a good idea to threaten Big Oil companys. An internet search will find info all of these individuals!" convert from gas to water : http://www.futurehorizons.net/hyd2a.htm -------------------- |
|
|
Aug 9 2011, 10:00 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cacaturile astea se vand si un Europa occidentala, si in US. Orice rahat care scade consumul sau care previne/trateaza cancerul are succes mondial
Astia care le vand uneori bat campii cu gratie, cum sunt astia de aici cu Cramton al lor care printre altele sugereaza ca ar fi posibil un perpetuum mobile: http://www.instalatiihidrogen.ro/content/11-cum-functioneaza Altii sunt ceva mai "rationali" si vand jumatati de adevar, chestie care intotdeauna prinde. De exemplu, spun ca unul din factorii care limiteaza randamentul este viteza de propagare a combustiei (true). Si ca hidrogenul injectat o poate ameliora (true). Insa designerii motoarelor stiu chestia asta, de aia au avans la aprindere care creste cu turatia. Plecand de la cele doua chestii adevarate, escrocii sustin ca pot scadea consumul cu 40%.... ceea ce e complet fals. NASA si guvernul US (unul din linkuri e pus mai sus). Cu un motor dedicat pentru hidrogen, cu amestec ultralean, mult sub ce stiu motoarele pe benzina cu injectie directa, si cu hidrogen la bord au reusit o crestere de randament termodinamic de 25%. Altii au testat un diesel in care se injecteaza hidrogen (fix principiul instalatiilor de care discutam) ci care in regim stabilizat au reusit o imbunatatire a randamentului de 4%.... o zecime din ce "vand" astia cu instalatiile. Mai mult, ei au folosit hidrogen stocat, si nu produs la bord. Daca trebuie sa-l produci la bord probabil cresterea e fix de 0%, vorba lu' Vacaroiu, daca n-o fi chiar negativa -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 10 2011, 12:37 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 4-April 11 Member No.: 131.926 |
Cu un motor dedicat pentru hidrogen, cu amestec ultralean, mult sub ce stiu motoarele pe benzina cu injectie directa, si cu hidrogen la bord au reusit o crestere de randament termodinamic de 25%. Altii au testat un diesel in care se injecteaza hidrogen (fix principiul instalatiilor de care discutam) ci care in regim stabilizat au reusit o imbunatatire a randamentului de 4%.... o zecime din ce "vand" astia cu instalatiile. Mai mult, ei au folosit hidrogen stocat, si nu produs la bord. Daca trebuie sa-l produci la bord probabil cresterea e fix de 0%, vorba lu' Vacaroiu, daca n-o fi chiar negativa Aici te referi la cu totul altceva decat la acest "aditiv" HHO. Este complet diferita de discutia referitoare la acest HHO situatia in care se foloseste ca sursa de combustibil doar Hidrogen diatomic(caz benzina) si injectare doar de Hidrogen diatomic(caz diesel) Apa = H2O = 2H2 + O2 (diatomic) Din apa in urma electrolizei se obtin Oxigen si Hidrogen in doua recipiente separate,caz in care amandoua gazele sunt in starea diatomica pentru a putea fi stabile. Gazul Brown este un compus stabil HHO (stare monoatomica - starea atomica a apei) format din atomi de Hidrogen si Oxigen care sunt tinuti intr-o presiune in starea lor monoatomica in acelasi recipient.Gazul astfel obtinut va fi H2O=H+H+O (monoatomic) Proportia pentru gazul Brown este HHO = 67% hidrogen si 33% oxigen si arde exact ca si combustibilul propan si este un gaz de ardere foarte curat Cazul in discutie se refera la folosirea acestui compus,exemplele date neavand legatura. Altii sunt ceva mai "rationali" si vand jumatati de adevar, chestie care intotdeauna prinde. De exemplu, spun ca unul din factorii care limiteaza randamentul este viteza de propagare a combustiei (true). Si ca hidrogenul injectat o poate ameliora (true). Insa designerii motoarelor stiu chestia asta, de aia au avans la aprindere care creste cu turatia. Plecand de la cele doua chestii adevarate, escrocii sustin ca pot scadea consumul cu 40%.... ceea ce e complet fals. Perfect de acord cu jumatatile de adevar si marsavii de tentat lumea cu procente ametitoare de economii la consum,insa principiul pe care e construit consider ca are o baza de pornire solida si ar putea fi folosit chiar daca rezultatele ar fi mai slabe. Referitor la avans la aprindere care creste cu turatia samd,nu inseamna ca prin aceasta metoda se obtine randament maxim. Cacaturile astea se vand si un Europa occidentala, si in US. Orice rahat care scade consumul sau care previne/trateaza cancerul are succes mondial Mi se pare cam mult spus.Pana la proba contrarie in care sa se instaleze asa ceva pe masina si masurate rezultatele,putem bate campii la infinit pe aici. Inchei cu spusele tale pe un alt topic,daca imi permiti sa te citez: "nu exista teorie inutila sau idioata. E inutila sau idioata daca e neinteleasa, sau daca nu ai nici o intentie sa faci ceva dincolo de nivelul de calificare al unui tehnician, adica doar sa folosesti unelte (inclusiv intelectuale) facute de altii fara sa iti pui probleme despre limitele lor." A,era sa uit, cum se da “ignore” pe forum? Din puctul meu de vedere este instrumentul ideal de inlaturare a unor “ isteti” cu pretinsa scoala de calitate care isi permit sa jigneasca natii intregi si care intr-o fraza fara legatura cu subiectul cred ca pot cuprinde tot universul. Ma pot lipsi linistit de interventii aiurea care denota multa impertinenta. This post has been edited by tipografu: Aug 10 2011, 12:40 AM -------------------- '13 Mazda 6 Wagon,2.0i MT/165 CP,Revolution/Navi
'06 Mazda RX8, 1.308 cmc/192 CP,Challenge '02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP Out:'09 Hyundai Santa Fe,2.2 diesel AT,155 CP |
|
|
Aug 10 2011, 12:55 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 4-April 11 Member No.: 131.926 |
A,era sa uit, cum se da “ignore” pe forum? Din punctul meu de vedere este instrumentul ideal de inlaturare a unor “ isteti” cu pretinsa scoala de calitate care isi permit sa jigneasca natii intregi si care intr-o fraza fara legatura cu subiectul cred ca pot cuprinde tot universul. Ma pot lipsi linistit de interventii aiurea care denota multa impertinenta. Nota:Desi m-am exprimat la plural conform modelului,m-am referit la o singura persoana,a nu se simti nimeni altcineva vizat. -------------------- '13 Mazda 6 Wagon,2.0i MT/165 CP,Revolution/Navi
'06 Mazda RX8, 1.308 cmc/192 CP,Challenge '02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP Out:'09 Hyundai Santa Fe,2.2 diesel AT,155 CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 12:42 AM |