motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
May 22 2008, 10:04 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce nu masina cu motor pe apa : http://www.waterengine.org/ http://www.imdb.com/title/tt0105788/ http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/phy99/phy99086.htm http://bwt.jeffotto.com/bwt_catalogue/engine.htm http://www.ford.com/innovation/environment...iendly/hydrogen http://www.autoweb.com.au/cms/newsarticle....;doc=maz0310282 "Hi I have been following the trail of potential water powered cars for a few years now, over this time I have compiled a list of successful inventors! Here they are! Andriah Puharich Archie blue Bob Boyce Carl Cella Charles H. Garrett Daniel Dingel Hector Pierre Vaes Nakamatsu Yoshiro Sam Leslie Leach Stanley Meyer Steven Horvarth And a few other unidentified people! The most noteable of these was Stanley Meyer who is dead unfortunatley! In fact so are Carl Cella & Hector Pierre Vaes all before there time and under suspicious cercumstances! The rest have either been threatend, sold out or keep to them selves! Apparently it's not a good idea to threaten Big Oil companys. An internet search will find info all of these individuals!" convert from gas to water : http://www.futurehorizons.net/hyd2a.htm -------------------- |
|
|
Aug 7 2011, 09:32 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
HHO se numeste OxyHydrogen (in engleza, in romana ar trebui sa fie oxigen hidrogenat sau, mai rau, apa hidrogentata) Hidroxilul este o alta chestie din chimie ce apare la compusii organici.
Toate site-urile astea cu explicatii arata jenant si doar povestesc ce se intampla. Inca n-am vazut un tabel cu informatii tehnice. Povestea cu randamentul motoarelor e gresita si daca ar fi povestita la Fizica in clasa a 7-a. Randamentul nu e dat de cat combustibil e ars si sigur nu e o valoare batuta in cuie. In mod normal motoarele astea destepte cu turbine, injectie directa, multipunct, aprindere in trepte, pistoane sculptate 3D, admisie/evacuare variabila si alte tehnologii reusesc sa arda aproape tot combusitibilul. Problema este ca energia se disipa sub forma de caldura. Un motor termic cu randament 100% ar trebui sa aiba gaze de evacuare la aceeasi temperatura cu cea de admisie si n-ar avea nevoie de racire. Nici partea cu sonda lambda nu mi se pare corecta, dar nu pot sa articulez motivul. In motoarele termice actuale, punctul slab al eficientei este cantitatea de aer (oxigen) pe care o poti baga in cilindru. E nevoie de aer mult, dens, curat si sa intre repede. Livrarea actualului combustibil in motor e suficienta si usor de supradimensionat. Un al punct slab al eficientei reprezinta rezistenta materialelor, punctul maxim de temperatura, etc. Uitandu-ma pe site-ul astora cu hidrogenul vad niste ampermetre instalate in masina, cu valori destul de maricele. 8A pe instalatia electrica a unei masini este o povara destul de grea. In cazul masinii mele s-a dovedit ca instalatia electrica este punctul slab. Am reusit s-o incurc uneori folosind 2 incarcatoare de telefon. E foarte simplu de probat un sistem d-asta. Te duci la un dyno si un ITP inainte si dupa. La dyno masori si puterea si consumul iar la ITP masori noxele. Pe langa poze puteau sa puna si rezultatele de la dyno si noxe. Iar RAR abia asteapta sa iti aprobe un bypass la sonda lambda PS: de ce toata lumea crede ca hidrogenul si oxigenul se fugaresc ca Tom si Jerry? hidrogenul ala poate sa fugareasca si hidrocarbura Tweety sau poate fi fugarit de NOX-ul Spike. This post has been edited by Diesel: Aug 7 2011, 10:04 AM -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Aug 7 2011, 04:55 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
In motoarele termice actuale, punctul slab al eficientei este cantitatea de aer (oxigen) pe care o poti baga in cilindru. E nevoie de aer mult, dens, curat si sa intre repede. Livrarea actualului combustibil in motor e suficienta si usor de supradimensionat. Un al punct slab al eficientei reprezinta rezistenta materialelor, punctul maxim de temperatura, etc. E mai rau de atat. Ca sa ai randament 100%, adica ca sa scoti cum zici tu gazele arse la temperatura celor aspirate, tre' sa ai raport de compresie infinit, si temperatura de combustie tot infinita.... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 10:08 AM |