motorul cu apa, alternativa la electric |
This topic is about motorul cu apa, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
motorul cu apa, alternativa la electric |
May 22 2008, 10:04 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce nu masina cu motor pe apa : http://www.waterengine.org/ http://www.imdb.com/title/tt0105788/ http://www.newton.dep.anl.gov/askasci/phy99/phy99086.htm http://bwt.jeffotto.com/bwt_catalogue/engine.htm http://www.ford.com/innovation/environment...iendly/hydrogen http://www.autoweb.com.au/cms/newsarticle....;doc=maz0310282 "Hi I have been following the trail of potential water powered cars for a few years now, over this time I have compiled a list of successful inventors! Here they are! Andriah Puharich Archie blue Bob Boyce Carl Cella Charles H. Garrett Daniel Dingel Hector Pierre Vaes Nakamatsu Yoshiro Sam Leslie Leach Stanley Meyer Steven Horvarth And a few other unidentified people! The most noteable of these was Stanley Meyer who is dead unfortunatley! In fact so are Carl Cella & Hector Pierre Vaes all before there time and under suspicious cercumstances! The rest have either been threatend, sold out or keep to them selves! Apparently it's not a good idea to threaten Big Oil companys. An internet search will find info all of these individuals!" convert from gas to water : http://www.futurehorizons.net/hyd2a.htm -------------------- |
|
|
Aug 7 2011, 01:59 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 4-April 11 Member No.: 131.926 |
Mi-a atras atentia astazi urmatorul site cu reclama gasita pe masini.ro(hidrogen-auto.ro) si am zis sa postez aici,daca este offtopic anuntati-ma si-l mut.
Nu are legatura cu motoarele pe apa sau hidrogen ca sursa de combustibil. Este vorba despre un sistem de economisire a combustibilului prin obtinerea si folosirea unui gaz ca "adjuvant" al combustiei,care in amestec cu aerul din galeria de admisie sa contribuie la arderea mai buna a combustibilului. Descriere: Gazul HHO(HIDROXIL sau GAZ BROWN) se obtine prin electroliza "common ducted" si este un amestec stabil de hidrogen si oxigen care arde si recompune dupa ardere apa din care provine. Procedeul este diferit fata de electroliza cunoscuta -nu se separa gazele obtinute la anod si catod, adica oxigenul de higrogen. www.Eagle-research.Com. Din ce am citit pe site si din discutii gasite pe forumuri ,pe care nu pot sa le numesc aici fiind concurente,am extras urmatoarele date legate de acest subiect: Se introduce in motor o cantitate destul de mica, atat cat permite timpul de admisie, deci umplerea cilindrilor nu se face doar cu HHO,ci si cu benzina si aer. Gazul HHO se dilueaza in galeria de admisie in aerul deja aspirat prin traseul clasic de admisie,concentratia lui fiind mica. E doar un fel de aditivare a aerului introdus in motor. Prin aditivarea aerului in galeria de admisie cu HHO creste randamentul ,se obtine o economie de combustibil si implicit o valoare mai mica a noxelor. Prin cresterea randamentului de ardere depunerile sunt mai mici,motorul mai curat si mai longeviv. Despre randamentul motoarelor : Motorul Otto = 31%(in momentul exploziei in camera de ardere combustibilul isi cedeaza doar 31% din puterea lui de ardere,diferenta de 69% este evacuata nearsa) Motorul Diesel = 41%(in momentul exploziei in camera de ardere combustibilul isi cedeaza doar 41% din puterea lui de ardere,diferenta de 59% este evacuata nearsa). Asta inseamna ca dintr-ul litru de combustibil folosim doar 0.3 L in cazul benzinei si 0.4 L in cazul motorinei. Amestecat in camera de ardere impreuna cu motorina sau benzina,HHO ajuta arderea completa a combustibilului si creste randamentul motorului aproape de 98% ,ceea ce inseamna ca se foloseste toata puterea combustibilului in camera de ardere. Obtinerea acestui gaz presupune instalarea unei celule de electroliza alimentata de la acumulatorul masinii si are o serie de protectiii pe partea electrica .Gazul nu se stocheaza,ci se consuma pe masura ce se produce . Aceasta celula are un furtun de colectare a gazului care se conecteaza la galeria de admisie,in cazul motoarelor diesel fiind singura adaptare necesara. La motoarele pe benzina apare problema existentei sondei/sondelor Lambda pe traseul de evacuare : -la motorizarile cu EURO 1/2 exista o sonda Lambda pozitionata inaintea catalizatorului -la motorizarile cu EURO 3/4/5 exista doua sonde Lambda pozitionate una inaintea catalizatorului si una dupa catalizator. Sonda Lambda are rolul de a monitoriza nivelul de oxigen din gazele evacuate si de a transmite sub forma de voltaj informatii catre ECU care ajusteaza amestecul pentru incadrare in parametrii: -in cazul in care sonda detecteaza prea mult oxigen inseamna ca amestecul este sarac in combustibil si transmite informatii catre ECU care comanda catre sistemului de injectie suplimentarea cantitatii de combustibil. - in cazul in care detecteaza un nivel scazut de oxigen inseamna ca amestecul este prea bogat si transmite informatii care ECU care comanda catre sistemul de injectie reducerea combustibilului injectat Prin montarea unui astfel de sistem cica se ajunge la o reducere a noxelor de pana la 90%,ceea ce inseamna ca sonda detecteaza un nivel crescut de oxigen si da comanda de suplimentare a combustibilului injectat ceea ce se traduce intr-o crestere a consumului.Acest lucru poate fi corectat prin instalarea unui dispozitiv EFIE care sunteaza informatia de la sonda catre ECU si are posibilitatea de reglaj a curentului transmis catre ECU,in acest fel obtinandu-se reduceri ale consumului de pana la 65%(?!) Intrebarile mele sunt urmatoarele: In conditiile in care toti marii producatori auto investesc in modernizarea motoarelor pentru reducerea emisiilor de noxe si a consumului de combustibil,daca acest principiu este viabil de ce nu este implementat pe scara larga in industria auto? Cum reusesc altii sa vina cu solutii inovative si marii producatori auto cauta solutii in alta directie? Este o inselatorie gen elice sau magneti ? In orice caz solutia pare mai „stiintifica”fata de altele care umplu net-ul. -------------------- '13 Mazda 6 Wagon,2.0i MT/165 CP,Revolution/Navi
'06 Mazda RX8, 1.308 cmc/192 CP,Challenge '02 Alfa Romeo 147 ,1.6 TwinSpark/120 CP Out:'09 Hyundai Santa Fe,2.2 diesel AT,155 CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 09:13 PM |