Noua Honda Accord (europa) |
This topic is about Noua Honda Accord (europa), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Noua Honda Accord (europa) |
Mar 18 2008, 02:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Sunt aceleasi 3 motorizari dar cu ceva putete mai multa si anume : - motor 2.0 benzina 156 cp la 6300 rpm si 192Nm la 4200 rpm pret de baza 19 250 lire sterline ( aprox 25 de mii euro) ,mai sunt inca 2 nivele de echipare mai scumpe cu 1 mie ,respectiv 3 mii de euro pe acest motor, decat varianta de baza. - motor 2.4 benzina 201 cp la 7000 rpm si 234 Nm la 4500 rpm ,pret 23 250 lire sterline ,aprox 30 000 de euro varianta executive. - motor 2.2 diesel 150 cp la 4000 rpm si 350 Nm la 2000 rpm,pret incepand de la 21 000 de lire sterline aprox 26 de mii de euro. Cum ma asteptam mai scump.Dar sa vedem preturile de la noi . Masina din puctul meu de vedere nu are un look total schimbat fata de actuala ,modificarile mari sunt in interior unde are multe lucruri din civic... Sursa : honda.uk P.S. Rog un moderator sa inchida celalalt topic (noul accord) de pe aria honda pt ca nu are legatura cu noul accord varianta din europa.
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
May 13 2009, 06:46 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Gratie amabilitatii dealerului local Honda, azi am avut ocazia sa fac test drive cu 2 modele Accord benzinare, anume 2.4 manuala si 2.0 automata.
- Honda Accord 2.4 Executive MT este un fel de bestie. De fapt masina arata destul de agresiv la exterior, practic motorul de 200 cai intregeste intr-un fel imaginea data de aspect. Motorul se aude altfel (probabil si datorita celor 2 esapamente sport), rage intr-un fel diferit de susurul pe care il scoate 2.0-ul. Pe bord in stanga au aparut 2 butoane noi si pe volan inca 2 (!!!) - pentru cine nu stie, Honda mea are 16 butoane pe volan, la modelul asta sunt 18. E vorba de CMBS, ACC si LKAS, adica asistent de franare cu radar pentru evitarea ciocnirilor in fata, cruise control adaptiv si asistent pentru pastrarea benzii de mers. Chestii socoteli. In fine, am plecat in test. Masina se simte mult mai agila decat a mea. Se simt caii in plus pe orice turatie dar in special pe VTEC, unde efectiv rupe pamantul, insotit si de un raget fioros. M-a uimit cum se ducea la viteze mari, fara pic de efort. Chestie kinky: cand am urcat avea consum mediu 19.2%... cand am lasat-o era deja la 16%. Si totusi am tras de ea in toate partile, stau si acum si ma intreb ce naiba i-au facut aia care au condus-o inainte. Suspensia mi s-a parut mai ferma desi nu am citit niciunde ca ar fi diferente intre modele din acest punct de vedere. Poate a fost doar o impresie. Una peste alta, masina asta m-a facut sa ma oftic ingrozitor, mai ales ca a aparut si o reducere de pret de ultima ora la Accord. In fine, ramane loc de upgrade pentru viitorul indepartat. - Honda Accord 2.0 Executive AT - mâța blanda. Identica cu a mea, cu exceptia cutiei automate. Pe care de altfel am fost foarte curios sa o conduc. So, dupa ce am primit 1000 sfaturi sa am grija ce fac cu piciorul stang ca ne trezim aruncati pe parbriz, am plecat la drum. Masina cuminte, docila, excelenta pentru oras aglomerat. Dupa ce am incercat eu sa vad ce si cum si m0am mai invatat cu stilul, am inceput sa fac experimente. Cum experienta mea in AT e minima, eram chiar curios cum reactioneaza in diverse ipostaze. Ei bine, reactioneaza foarte bine. Singura mea suparare era ca nu vrea sa retrogradeze mai multe trepte. Pleeeecaaa de la 3000 rpm si nici moarta nu vroia sa retrogradeze de acolo. Pana am descoperit ca kick-down-ul nu e acolo unde credeam eu ca se termina cursa pedalei ci mai jos putin. Ei bine, vreau sa spun ca pe modul sport si folosind cu incredere noua descoperire am reusit sa imprim masinii un caracter pur sportiv, cu schimbari in rosu si pastrarea turatiei pe curbe la 5000-5500 fara sa accelerez. M-am jucat putin si cu padelele pentru schimbarea vitezelor in modul "Schumi" dar pur si simplu nu le-am vazut rostul. Acelasi efect il ai si pe "sport" doar din acceleratie. Ahh...si inca un detaliu... AT-ul avea consum mediu sub al meu. Asta in conditiile de test drive. Concluzia: dementii au sarit la 2.4 MT sa-i rupa cablul si aia blanzii s-au delectat cu AT. Una peste alta, am vazut la aceste 2 masini diferentele fata de masina mea. AT e deosebita pentru relaxare si un condus eficient dar fara efort, iar 2.4 MT a dezlantuit tot ce era mai rau din mine. Daca ar fi sa aleg acum cu banii in buzunar, parca totusi as inclina spre 2.0 MT in continuare. Sau 2.4... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 13 2009, 08:48 PM
Post
#3
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Chestie kinky: cand am urcat avea consum mediu 19.2%... cand am lasat-o era deja la 16%. Si totusi am tras de ea in toate partile, stau si acum si ma intreb ce naiba i-au facut aia care au condus-o inainte. se poate si mai rau de atat, stai linistit -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 01:18 AM |