Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noua Honda Accord (europa)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Honda
Pages: 1, 2
S O R I N
In sfarsit am vazut cum va fi varianta normala ( nu cea de la salon-ul de la Geneva ) ,motorizari si preturi.

Sunt aceleasi 3 motorizari dar cu ceva putete mai multa si anume :

- motor 2.0 benzina 156 cp la 6300 rpm si 192Nm la 4200 rpm pret de baza 19 250 lire sterline ( aprox 25 de mii euro) ,mai sunt inca 2 nivele de echipare mai

scumpe cu 1 mie ,respectiv 3 mii de euro pe acest motor, decat varianta de baza.

- motor 2.4 benzina 201 cp la 7000 rpm si 234 Nm la 4500 rpm ,pret 23 250 lire sterline ,aprox 30 000 de euro varianta executive.

- motor 2.2 diesel 150 cp la 4000 rpm si 350 Nm la 2000 rpm,pret incepand de la 21 000 de lire sterline aprox 26 de mii de euro.


Cum ma asteptam mai scump.Dar sa vedem preturile de la noi .

Masina din puctul meu de vedere nu are un look total schimbat fata de actuala ,modificarile mari sunt in interior unde are multe lucruri din civic...

Sursa : honda.uk



P.S. Rog un moderator sa inchida celalalt topic (noul accord) de pe aria honda pt ca nu are legatura cu noul accord varianta din europa.
S O R I N
Inca una cu interiorul cu mentiunea ca volanul este pe dreapta cum au englezii.
OvidiuH
Au făcut-o și mai supărată ca aspect. Îmi place.
T u d o r
Mie nu. Imi place mai mult cum arata varianta actuala, la exterior. Interiorul insa... se vede ca au muncit la el, e superb.
OvidiuH
Oricum, sunt poze prelucrate. Va fi o mică diferență în realitate.
Laurentiu_007
Imi plac. Pretul este pe masura.
Farurile imi amintesc de SAAB 9-5. Oricum nu e vorba de vreo copie. smile.gif
S O R I N
Preturile sunt asa cum ma asteptam.

Deja s a sarit un prag cu scumpirea civic-ului...era normal sa scumpeasca si accord-ul.

In alta ordine de idea am impresia ca este mai lunga si mai lata.

Incerc sa ma uit pe specificatiile modelului actual si pe ale celui nou (daca le gasesc ) sa vad care i diferenta ca s curios,dar in poze asa pare...
ciupibz
QUOTE(S O R I N @ Mar 18 2008, 03:23 PM) *
Preturile sunt asa cum ma asteptam.

Deja s a sarit un prag cu scumpirea civic-ului...era normal sa scumpeasca si accord-ul.

In alta ordine de idea am impresia ca este mai lunga si mai lata.

Incerc sa ma uit pe specificatiile modelului actual si pe ale celui nou (daca le gasesc ) sa vad care i diferenta ca s curios,dar in poze asa pare...


Preturile din UK nu trebuiesc transformate in EURO si luate ca si preturi de vanzare la noi. In Anglia, de obicei, piata e mai scumpa. Nu zic ca noul accord nu va fi mai scump dar nu cred ca sunt atat de lipsiti de luciditate incat varianta de baza sa coste 26000 euro.

Iar motoarele... cam nasoala treaba. Honda a cam lasat-o moale la treaba asta. Motoru de 2 litri are 1 cal putere in plus unsure.gif iar cel de 2.4 este cu 11 cai putere mai mare in conditiile in care probabil ca noul accord va fi mai greu decat actualul.

Nici la diesel lucrurile nu-s prea roze. Sunt MULTE motoare la concurenta care au 150 cp dar au cilindreea de 2 litri fata de 2.2 la Honda (ca sa nu mai zic de motorul de la BMW de 2 litri si 177 cai). Apoi mai e si taxa de inmatriculare care sare cu mult daca cilindreea creste peste 2000. La 2200 cmc, pretul per cmc este mult mai mare decat la 2000. Diferenta de taxa poate fi chiar dubla.

Sunt posesor de Honda Accord Type-S si eu dar tb sa recunosc cu ca noul accord este un pic dezamagitor din mai multe puncte de vedere. Sa vedem cu o sa fie masina live totusi.
Cornel001
interior = love.
de acord la diesel mai bine un 2.0 si putere ceva mai mare gen 170.
iodra

Vrea sa imi cumpar un accord..insa nu sant hotarat daca sa astept pana apare la vanzare cel nou sau sa il iau pe cel aflat momentan la vanzare.
Aveti idee cand vor aparea specificatiile pentru noul accord ? In poze arate bine insa nu vreau o masina care e mai mare (si mai ales mai grea ... mai insetata de benizna biggrin.gif) decat accordul actual.

ciupibz
Si nu uita... probabil cu cateva mii mai scumpa.

Preturile actualului accord sunt preturile unui model la sf de cariera.

Asa ca daca esti dispus sa dai cu aproximativ 3 mii de euro in plus si sa astepti pana in toamna, atunci asteapta. Dincolo de toate e un model nou cu mai multe "gadget"-uri, cu motoare Euro 5. Cine stie ce le mai fata mintea guvernantilor nostri si poate stabilesc impozitul anual in functie de gradul de poluare al masinii si atunci, cu Euro 5 sigur platesti mai putin.

Cat despre faptul ca papa mai multa benzina, sper ca nu dai 25,000+ mii de euro pe o masina si sa te uiti la 1-2-3% in plus la consum.
Toyxen
Ma indoiesc ca o sa fie o diferenta mai mare de 1000 Eur fata de modelul actual care oricum il iei la reducere in momentul de fata. preturile o sa fie cam tot pe acolo, atfel li se duce piata-n cap. Imi aduc aminte ca la fel s-a intamplat si la alte marci (Toyota, Lexus) si chiar si la Honda (vezi noul CRV vs vechiul CRV). Doar ca la modelul nou nu o sa se dea reducere pana de Craciun smile.gif
OCTAN_95
Toyxen, te-ai hotarat, mergi pe hondac???
Toyxen
ma bate gandu'. nu stiu inca.. mai vedem. inca ma mai gandesc la tura cu acordul tau de la danes tongue.gif
Daniel82595
E bestiala masina atat la interior cat si la exterior.
Spre deosebire de break-ul actual asta arata misto:D. Totusi as vrea sa vad si o versiune integrala.
S O R I N
Au aparut si preturile pt Romania !

Iata le : http://www.hondaauto.ro/preturi.php

Mi se par de bun simt.

Sa vedem noul avensis ce preturi o avea.... sunt taaare curios... ninja.gif
T u d o r
Hohooo, finally... Si sunt chiar de bun simt, dar ramane sa vedem si echiparile cum vor arata. Pe site-ul marcii din GB sunt mai multe versiuni.
S O R I N
Eu am si echiparile dar sunt pdf si nu pot sa le pun pe site... unsure.gif
T u d o r
Le-am vazut si eu, am cautat pe celalalt site al marcii, cel oficial si sunt acolo prezentate. wink.gif

Interesante... ninja.gif

Sper sa nu mai am surpriza pe care am avut-o cu Civic-ul Sedan...sa nu incap in ea. biggrin.gif
S O R I N
A ajuns si la Pitesti in showroom. Ma duc sa vad ,ca s tare curios...
T u d o r
La Valcea se lanseaza in cateva zile. O plimb si va informez ce si cum. biggrin.gif
S O R I N
Am vazut noul model accord. Era varianta de 2.0 executive. Exteriorul este mai " american" ,mai sobru decat precedenta.

Interiorul este insa de mare anvergura....Are multe chestii din legend. Spatiul este mai mare in spate,portbagajul este mult mai incapator .

Materialele folosite sunt foarte bune,ai impresia ca masina face parte din clasa premium,sau poate chiar e premium.

Cred cu tarie ca modelul scos va fi un succes total si in Romania.

Astept cu interes singurul adversar adevarat si anume noul avensis.

Restul (din punctul meu de vedere) e can can....
Hoinar
Niste poze Sorine? La un drive-test te-ai programat? smile.gif
Au si o varianta Type S sa te atraga, sau inca nu?
S O R I N
Maine sper sa fac drive test .

As vrea sa vad totusi si prima varianta de echipare .

Am inteles ca pe varianta 2.4 se poate monta un kit sport... type s deocamdata nu.

In acest moment cred ca nu as lua din nou accord ci m as orienta spre o acura tl type s,aia e chiar bomba pe roti...

Apropo de acura tl ,in viitorul nu prea indepartat ( deja sunt fotografii spy pe net) trebuia sa apara noul model .Se spune ca type s-ul va avea peste 300 de

cai.... yamiiiii yamiiiiii rolleyes.gif
22nst
am vazut un accord azi biggrin.gif
arata interesant din spate si lateral, pare mult mai frumos smile.gif
acum astept cu interes noul avensis ninja.gif
S O R I N
Ionel, pare "mai frumos" din punctul tau de vedere. smile.gif

Din multe alte puncte de vedere (majoritatea) pare mai sobru,dar atat !

22nst
adevarul este ca pare mai gras smile.gif are fundul mare
dar mie tot imi place
S O R I N
M am programat pt test drive cu una bucata accord de 2.4 manuala.

Sa vedem diferente.

Revin cu impresii. ninja.gif
S O R I N
Cum spuneam am fost sa vad cum se comporta accord -ul nou. Motor 2.4 cutie manuala echipare full.

Directia autostrada si putin prin oras. Prima impresie pe care ti o lasa masina este de maaaare si pe afara si inauntru. Ineriorul este abosulut superb ,nimic nu

aduce aminte de vechea generatie.Muzica se aude bine de tot,are un sub in spate care ajuta mult.

Motorul ( acum e acum) parca nu trage la fel de violent precum cea veche. Nu se mai simte la 6000 rpm acez zvac care cel putin se simte la mine.

In orice caz masina este clar o evolutie dar spre o alta directie.

Aduce mai mult a masina de familie....s a cam terminat cu sportivitatea...

Si un mic film :

http://www.youtube.com/watch?v=kRnqpWCCxzs

22nst
imi place, este frumoasa smile.gif
sorin accordul tau este un pic mai rapid... dupa site-ul honda, modelul nou are 0-100 km/h in 8.7 sec (cutia automata 9.5) iar a ta are in 7.9 !
OvidiuH
Da, insa nu a aparut inca varianta Type S din ce-am vazut.
HalbaSus
Huoooo ! Involutie clara, rusine, rusine, rusine !
Cand BMW a lansat E90-ul era tot o involutie fata de E46 care avea un design ce se apropia de perfectiune, dar macar au pastrat caracterul sportiv si performantele erau in top. Cei de la Honda nu doar ca au stricat designul (au pus la ingrasat masina cu o lunga cura de hamburgeri) dar au compromis si performantele sportive.
Noul civic type R e mai lent decat vechiul civic type r.
Noul accord e mai lent decat vechiul accord.
Daca era vorba de toyota nu ziceam nimic, cine naiba vrea sa faca liniute cu o masina de familie ? Ce conteaza ca e lenta si are suspensii moi ? Dar Honda ??? "BMW-ul japonez" ???
OvidiuH
Au afisat pe undeva datele tehnice ? Cel putin Type S-ul nu l-am gasit nicaieri.
HalbaSus
Le gasesti aici:

http://www.honda.co.uk/car/
guerilla
mie accordu nou mi-a placut mai mult decat cel vechi. atat la exterior cat mai ales la interior. oricum se vand ca painea calda.
S O R I N
CITAT(22nst @ Jun 20 2008, 09:27 AM) *
imi place, este frumoasa smile.gif
sorin accordul tau este un pic mai rapid... dupa site-ul honda, modelul nou are 0-100 km/h in 8.7 sec (cutia automata 9.5) iar a ta are in 7.9 !


Ionele, nu este normal.Cat o fi ia de honda, nu e normal.Pai scoti model nou si e mai slab la performante ca precedenta.

Eu chiar am spus,99% nu voi cumpara aceasta masina daca se va pune problema. Sunt altele mult mai rapide tot in " zona" honda,acura...

Sau cine stie ,ne or pregatii japonezii vreun type r ,s sau mai stiu eu ce.....
HalbaSus
Pai si type-r-ul vechi e mai rapid decat noul type-r, deci eu nu m-as astepta la cine stie ce surprize de la ei... eventual sa vina masina in standard cu scaun de copil tongue.gif
T u d o r
Buey... va rog insistent sa nu va mai legati de viitoarea mea masina. whistling.gif

Concret... am testat si eu azi Accord 2.0 Confort (21300 DDP). Masina m-a incantat, realmente. In primul rand... vechiul meu pitic pe creier, recte scaunul. SUPERB... nimic altceva nu pot spune despre el, cred ca cei de la honda mi-au facut mulajul in gips si apoi l-au folosit pentru a concepe scaunele dupa el. biggrin.gif

Puncte forte:
- scaunele, atat cele din fata cat si bancheta. Mari, spatioase, cu sustinere laterala corecta.
- motorul, pe care multi il stiu. 156 CP, 192 nm/4100 rpm, trage bine incepand cu 3500 si foarte bine de la 5000 in sus
- cutie cu 6 trepte, etajata putin cam lung, timonerie corecta
- calitatea interiorului, mult peste modelul vechi
- instalatia de sonorizare (6 dif) cu un sunet asemanator cu cel al Accordului lui Sorin (inainte de sub... biggrin.gif), adica la nivelul versiunii premium sound de pe modelul anterior
- spatiul interior, a devenit o masina de familie, cu multe locuri de depozitare, lacasuri pentru doze, sticle, etc
- portbagajul, in aceeasi nota familiala
- pretul - excelent pentru modelul de baza, dotat exemplar
- stabilitatea foarte buna

puncte slabe:
- vizibilitatea slaba in spate
- directia putin cam... Megane like, asistata electric si fara feedback
- Suspensia putin cam zgomotoasa la trecerea peste denivelari mici si dese, dar fara senzatia de "sec" pe care o are 307-le, de exemplu.

Masina de test avea 11.5% consum mediu cand am luat-o. Mediu...adica forjata prin oras. biggrin.gif Dupa ce am terminat eu testul, era 11.2%, desi nu am menajat-o nici eu.
Impresia mea este clara... aceasta este noua mea masina. Ca va fi peste 1 luna sau peste 1 an...e doar o chestiune de timp. Nu ma atrage Executive, pentru ca e cu 5000 euro mai scumpa si dintre toate dotarile pe care le are as dori doar sound sistem cu 10 dif si trapa, restul neinteresandu-ma sau interesandu-ma - dar cu posibilitatea de a le monta aftermarket, adica xenon, senzori parcare, jante.

Una peste alta... un atac in forta la clasa medie din partea Honda. Performantele mai scazute decat la modelul vechi sunt neimportante, dupa parerea mea orientarea catre o berlina familiala (sau executive, daca doriti) mi se pare un castig urias, in special pentru volumul vanzarilor.
Daca ati trecut cu vederea... sa nu uitam ca Subaru se pregateste de un monovolum?! woot.gif
22nst
QUOTE (S O R I N @ Jun 20 2008, 12:06 PM) *
Ionele, nu este normal.Cat o fi ia de honda, nu e normal.Pai scoti model nou si e mai slab la performante ca precedenta.

masina are acum alt target biggrin.gif se inclina mai mult spre masina de familie dacat sedan sportiv, nu?
eu apreciz mai mult felul in care te simti in masina decat performantele, cand este vorba de masini suntem pe directii opuse biggrin.gif

cazul meu: am preferat sa fie mai lenta cu 1.6 sec dar sa fie mai comoda smile.gif
t99959
frumoasa masina>interioru ara bine.volanu mi se pare mic imi aduce aminte de type-r de la siab.per total frumoasa masina
t99959
sorin modelul care l-ai testat tu era executiv,poate era din soft sa nu mai fie asa de brutala si sa fie mai liniara in acceleratii,mai mult orientata spre confort>
http://www.houstoncars.org/2009-acura-tl-spy-shot.php
cum ai spus si tu daca or sa fie 300 de cai sub caopta o sa fie o bomba pe roti drive.gif
S O R I N
Intradevar volanul este intr-un mare fel ...superb oricum. Iti da impresia de racing. smile.gif

Cat priveste Acura TL Type S ,sper ca in 2 ani sa ajunga si pe la noi . whistling.gif
S O R I N
Si pachetul sport :

http://www.automarket.ro/stiri/pachet-spor...cord-10846.html
t99959
arata mai agresiv si e facut cu gust pachetul sport>acuma sa vedem ce o sa fie la partea tehnica si sub capota thumbsup.gif ninja.gif
22nst
sa privim si partea buna a lucrurilor smile.gif
la motorul de 2.0 performantele sunt imbunatatite!
T u d o r
Am mai condus-o o data, de data asta cu nevasta... sa se obisnuiasca cu ideea... tongue.gif

Si am trecut si de "limitarea" la 5000, ca deja avea kilometri si mi s-a dat voie. Ei bine...de acolo trage de rupe. Am condus si Accordul lui Ovidiu, deci modelul anterior si nu am simtit diferente notabile, decat ca am avut impresia ca "forja" incepe mai de jos la noul Accord.
Una peste alta, cautarea mea a luat sfarsit, cum va spuneam. De tot poll-ul meu mai vechi s-a ales praful... biggrin.gif Accord 2.0 Confort este castigatorul, acum caut pe cineva dispus sa-mi preia leasingul la 307. Ceva amatori? devil.gif
HalbaSus
QUOTE (22nst @ Jun 24 2008, 06:44 PM) *
sa privim si partea buna a lucrurilor smile.gif
la motorul de 2.0 performantele sunt imbunatatite!

Parca i-au marit puterea... cu... UN CAL PUTERE... iar demarajul e mai lent cu 0.4 secunde.
22nst
of... citeste mai bine... au marit la aia de 2.0!!!

vechea avea 155 cp la 6000 rpm si 190 nm la 4000 rpm, v max 217 km/h si facea suta in 9.6 sec
asta noua are 156 cp la 6300 rpm si 192 nm la 4300 rpm, v max 215 km/h si face suta in 9.3 sec biggrin.gif
mai bine la asta noua!
S O R I N
Halba, te rog !

Maine pe prima pagina in ziar, ii place lui Ionel Hondaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Sa vezi si sa nu crezi... whistling.gif



Glumesc. thumbsup.gif
22nst
dar de ce glumesti? honda asta noua chiar imi place smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.