Buey... va rog insistent sa nu va mai legati de viitoarea mea masina.
Concret... am testat si eu azi Accord 2.0 Confort (21300 DDP). Masina m-a incantat, realmente. In primul rand... vechiul meu pitic pe creier, recte scaunul. SUPERB... nimic altceva nu pot spune despre el, cred ca cei de la honda mi-au facut mulajul in gips si apoi l-au folosit pentru a concepe scaunele dupa el.
Puncte forte:
- scaunele, atat cele din fata cat si bancheta. Mari, spatioase, cu sustinere laterala corecta.
- motorul, pe care multi il stiu. 156 CP, 192 nm/4100 rpm, trage bine incepand cu 3500 si foarte bine de la 5000 in sus
- cutie cu 6 trepte, etajata putin cam lung, timonerie corecta
- calitatea interiorului, mult peste modelul vechi
- instalatia de sonorizare (6 dif) cu un sunet asemanator cu cel al Accordului lui Sorin (inainte de sub...
), adica la nivelul versiunii premium sound de pe modelul anterior
- spatiul interior, a devenit o masina de familie, cu multe locuri de depozitare, lacasuri pentru doze, sticle, etc
- portbagajul, in aceeasi nota familiala
- pretul - excelent pentru modelul de baza, dotat exemplar
- stabilitatea foarte buna
puncte slabe:
- vizibilitatea slaba in spate
- directia putin cam... Megane like, asistata electric si fara feedback
- Suspensia putin cam zgomotoasa la trecerea peste denivelari mici si dese, dar fara senzatia de "sec" pe care o are 307-le, de exemplu.
Masina de test avea 11.5% consum mediu cand am luat-o. Mediu...adica forjata prin oras.
Dupa ce am terminat eu testul, era 11.2%, desi nu am menajat-o nici eu.
Impresia mea este clara... aceasta este noua mea masina. Ca va fi peste 1 luna sau peste 1 an...e doar o chestiune de timp. Nu ma atrage Executive, pentru ca e cu 5000 euro mai scumpa si dintre toate dotarile pe care le are as dori doar sound sistem cu 10 dif si trapa, restul neinteresandu-ma sau interesandu-ma - dar cu posibilitatea de a le monta aftermarket, adica xenon, senzori parcare, jante.
Una peste alta... un atac in forta la clasa medie din partea Honda. Performantele mai scazute decat la modelul vechi sunt neimportante, dupa parerea mea orientarea catre o berlina familiala (sau executive, daca doriti) mi se pare un castig urias, in special pentru volumul vanzarilor.
Daca ati trecut cu vederea... sa nu uitam ca Subaru se pregateste de un monovolum?!