Noua Honda Accord (europa) |
This topic is about Noua Honda Accord (europa), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Noua Honda Accord (europa) |
Mar 18 2008, 02:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Sunt aceleasi 3 motorizari dar cu ceva putete mai multa si anume : - motor 2.0 benzina 156 cp la 6300 rpm si 192Nm la 4200 rpm pret de baza 19 250 lire sterline ( aprox 25 de mii euro) ,mai sunt inca 2 nivele de echipare mai scumpe cu 1 mie ,respectiv 3 mii de euro pe acest motor, decat varianta de baza. - motor 2.4 benzina 201 cp la 7000 rpm si 234 Nm la 4500 rpm ,pret 23 250 lire sterline ,aprox 30 000 de euro varianta executive. - motor 2.2 diesel 150 cp la 4000 rpm si 350 Nm la 2000 rpm,pret incepand de la 21 000 de lire sterline aprox 26 de mii de euro. Cum ma asteptam mai scump.Dar sa vedem preturile de la noi . Masina din puctul meu de vedere nu are un look total schimbat fata de actuala ,modificarile mari sunt in interior unde are multe lucruri din civic... Sursa : honda.uk P.S. Rog un moderator sa inchida celalalt topic (noul accord) de pe aria honda pt ca nu are legatura cu noul accord varianta din europa.
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Jun 26 2008, 07:34 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ba da, e un pas inapoi, e adevarat ca 156 de cp sunt suficienti pentru un familist mai furios, iar faptul ca asta e motorizarea de baza e un lucru de lauda... Dar nu era vorba de Honda vs restul... era vorba de Honda modelele precedente vs Honda modelele noi. In mod cutumiar orice model nou are macar 10 cp in plus (multi producatori baga 10 cp in plus si la facelifturi, iar la modelele noi cate 20-30 de cp). E adevarat ca in acelasi timp baga si greutate in plus dar per total masina devine putin mai performanta... sau hai, in cel mai rau caz pastreaza performantele modelului anterior.
In cazul de fata Honda a facut un pas clar in spate deoarece masinile sunt mai lente, OK, le-au marit greutatea, le-au marit spatiul, trebuia sa puna si ei macar 10 cp in plus ca sa compenseze cresterea greutatii. In plus, aceasta schimbare de atitudine mi se pare o greseala si din punct de vedere al marketingului, pentru ca o sa le ia foarte mult timp sa "muste" din felia Toyota (care deja e foarte bine infipta la categoria "familisti intelectuali" - am un coleg care si-a luat accord (generatia anterioara) si mai toata lumea il intreba de ce nu si-a luat Avensis "nu stii ca e cea mai buna masina din lume ?") in schimb prin aceasta atitudine de "familizare" (ca sa nu mai zic "toyotizare" ca suna urat) vor pierde si clientela proprie (adica cei care vroiau senzatii sportive de la o masina cu pret decent). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 27 2008, 12:16 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Ba da, e un pas inapoi, e adevarat ca 156 de cp sunt suficienti pentru un familist mai furios, iar faptul ca asta e motorizarea de baza e un lucru de lauda... Dar nu era vorba de Honda vs restul... era vorba de Honda modelele precedente vs Honda modelele noi. In mod cutumiar orice model nou are macar 10 cp in plus (multi producatori baga 10 cp in plus si la facelifturi, iar la modelele noi cate 20-30 de cp). E adevarat ca in acelasi timp baga si greutate in plus dar per total masina devine putin mai performanta... sau hai, in cel mai rau caz pastreaza performantele modelului anterior. In cazul de fata Honda a facut un pas clar in spate deoarece masinile sunt mai lente, OK, le-au marit greutatea, le-au marit spatiul, trebuia sa puna si ei macar 10 cp in plus ca sa compenseze cresterea greutatii. In plus, aceasta schimbare de atitudine mi se pare o greseala si din punct de vedere al marketingului, pentru ca o sa le ia foarte mult timp sa "muste" din felia Toyota (care deja e foarte bine infipta la categoria "familisti intelectuali" - am un coleg care si-a luat accord (generatia anterioara) si mai toata lumea il intreba de ce nu si-a luat Avensis "nu stii ca e cea mai buna masina din lume ?") in schimb prin aceasta atitudine de "familizare" (ca sa nu mai zic "toyotizare" ca suna urat) vor pierde si clientela proprie (adica cei care vroiau senzatii sportive de la o masina cu pret decent). Cutumiar zici tu e sa fie niste CP in plus dar nu e chiar asa la toti. Adica la Merc si la BMW da, la altii nu. Mondeo a venit cu aceleasi motoare de la generatia precedenta, Avensis la facelift a pastrat moatoarele, etc. Accord a venit cu 1 CP la 2.0 si cite 10 CP la 2.2 si la 2.4 pastrind performantele modelului vechi. Doar pt 2.4 AT e ciudat, acum accelereaza 0-100 in 9,5 fata de 9,0 inainte La 2.4 MT e 7,8 fata de 7,9 inainte. Sigur ca si eu speram la imbunatatiri majore mai ales de la diesel dar si prin introducerea unui motor mai puternic pe benzina si a SH-AWD. Eu ma asteptam sa bage 2.3 turbo si SH-AWD de pe Acura RDX. Din pacate nu a venit.... @Tudor: Eu ziceam de portbagaj si SH-AWD dar in alta parte nu pe masini.ro This post has been edited by CPI: Jun 27 2008, 12:17 PM -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 02:48 PM |