Noua Honda Accord (europa) |
This topic is about Noua Honda Accord (europa), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Noua Honda Accord (europa) |
Mar 18 2008, 02:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
Sunt aceleasi 3 motorizari dar cu ceva putete mai multa si anume : - motor 2.0 benzina 156 cp la 6300 rpm si 192Nm la 4200 rpm pret de baza 19 250 lire sterline ( aprox 25 de mii euro) ,mai sunt inca 2 nivele de echipare mai scumpe cu 1 mie ,respectiv 3 mii de euro pe acest motor, decat varianta de baza. - motor 2.4 benzina 201 cp la 7000 rpm si 234 Nm la 4500 rpm ,pret 23 250 lire sterline ,aprox 30 000 de euro varianta executive. - motor 2.2 diesel 150 cp la 4000 rpm si 350 Nm la 2000 rpm,pret incepand de la 21 000 de lire sterline aprox 26 de mii de euro. Cum ma asteptam mai scump.Dar sa vedem preturile de la noi . Masina din puctul meu de vedere nu are un look total schimbat fata de actuala ,modificarile mari sunt in interior unde are multe lucruri din civic... Sursa : honda.uk P.S. Rog un moderator sa inchida celalalt topic (noul accord) de pe aria honda pt ca nu are legatura cu noul accord varianta din europa.
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Jun 20 2008, 03:34 PM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Buey... va rog insistent sa nu va mai legati de viitoarea mea masina.
Concret... am testat si eu azi Accord 2.0 Confort (21300 DDP). Masina m-a incantat, realmente. In primul rand... vechiul meu pitic pe creier, recte scaunul. SUPERB... nimic altceva nu pot spune despre el, cred ca cei de la honda mi-au facut mulajul in gips si apoi l-au folosit pentru a concepe scaunele dupa el. Puncte forte: - scaunele, atat cele din fata cat si bancheta. Mari, spatioase, cu sustinere laterala corecta. - motorul, pe care multi il stiu. 156 CP, 192 nm/4100 rpm, trage bine incepand cu 3500 si foarte bine de la 5000 in sus - cutie cu 6 trepte, etajata putin cam lung, timonerie corecta - calitatea interiorului, mult peste modelul vechi - instalatia de sonorizare (6 dif) cu un sunet asemanator cu cel al Accordului lui Sorin (inainte de sub... ), adica la nivelul versiunii premium sound de pe modelul anterior - spatiul interior, a devenit o masina de familie, cu multe locuri de depozitare, lacasuri pentru doze, sticle, etc - portbagajul, in aceeasi nota familiala - pretul - excelent pentru modelul de baza, dotat exemplar - stabilitatea foarte buna puncte slabe: - vizibilitatea slaba in spate - directia putin cam... Megane like, asistata electric si fara feedback - Suspensia putin cam zgomotoasa la trecerea peste denivelari mici si dese, dar fara senzatia de "sec" pe care o are 307-le, de exemplu. Masina de test avea 11.5% consum mediu cand am luat-o. Mediu...adica forjata prin oras. Dupa ce am terminat eu testul, era 11.2%, desi nu am menajat-o nici eu. Impresia mea este clara... aceasta este noua mea masina. Ca va fi peste 1 luna sau peste 1 an...e doar o chestiune de timp. Nu ma atrage Executive, pentru ca e cu 5000 euro mai scumpa si dintre toate dotarile pe care le are as dori doar sound sistem cu 10 dif si trapa, restul neinteresandu-ma sau interesandu-ma - dar cu posibilitatea de a le monta aftermarket, adica xenon, senzori parcare, jante. Una peste alta... un atac in forta la clasa medie din partea Honda. Performantele mai scazute decat la modelul vechi sunt neimportante, dupa parerea mea orientarea catre o berlina familiala (sau executive, daca doriti) mi se pare un castig urias, in special pentru volumul vanzarilor. Daca ati trecut cu vederea... sa nu uitam ca Subaru se pregateste de un monovolum?! -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 10:53 AM |