GPL |
This topic is about GPL, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
GPL |
Dec 31 2002, 02:25 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-December 02 From: Bucuresti Member No.: 8.745 |
|
|
|
Jul 26 2004, 11:17 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Fratilor, eu zic sa nu va bazati argumentatia pe povesti de acum 30 ani. Daca e sa punem problema in felul asta, motorul Wankel de la Mazda ar trebui sa nu mearga pentru ca acum 50 ani nemtii de la NSU au renuntat la el...
Intre timp, s-au mai facut ceva progrese in ce priveste materialele... Unii fac deja motoare din ceramica, si n-ar fi exclus ca-n viitor sa le faca din plastic. ASa ca multe din argumentele contra GPL-ului pot fi nefondate. Ca inginer (insa nespecializat in motoare) pot spune ca formarea de roua pe galerii nu e chiar o problema de netrecut. Plus ca nu intotdeauna renuntarea la o tehnologie este o problema de tehnica. Ce-i interesa pe americani acum 30 ani o masina mai economica si mai putin poluanta?! Atata timp cat aveau salarii mari si benzina ieftina? Nici acum nu au patruns masinile economice la ei.... Inca fac V6-V8-V12 pe benzina, cand asta in europa sunt aproape a blasfemie Dupa parerea mea, GPL-ul e o directie ce trebuie invesigtata. Daca se va dovedi ca intr-adevar efortul e prea mare, iar castigul prea mic, atunci poate va fi abandonata. Insa pana acum nu s-a dovedit mai nimic, decat poate ca interesul economic e mai presus decat reducerea poluarii.... Iar marketingul influenteaza cam mult tehnica. In europa, cel putin, nimeni nu vrea sa-si concureze singur dieselele cu modele GPL, asa ca toti prefera sa uite ca exista alternativa asta.... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:04 PM |