IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
cristianc doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
cristianc
pilot
Age Unknown
Gender Not Set
Romania
Birthday Unknown
Interests
Automobilism
Statistics
Joined: 3-May 04
Profile Views: 286*
Last Seen: 7th September 2009 - 10:19 PM
Local Time: Jun 3 2020, 10:42 AM
283 posts (0.05 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

cristianc

Membri

*****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
16 Aug 2009
Vand cotiera auto , nou-noutza !

Pret 35 RON

Predare in Bucuresti - telefon 0745695071 Cristian

Trimit si in tara, asa ca mesaj pe PM sau SMS pe telefon.

se poate vedea si aici : http://www.makrosportcar.net/item.php?&m=681

Am pus si o poza de aproape Attached File  P1000165__Small_.JPG ( 36.96K ) Number of downloads: 0
ca sa se poata vedea clar ca este nefolosita!

Succese!


Attached File  P1000168__Small_.JPG ( 38.39K ) Number of downloads: 1
Attached File  P1000167__Small_.JPG ( 41.91K ) Number of downloads: 0

Attached File  P1000163__Small_.JPG ( 29.13K ) Number of downloads: 0
Attached File  P1000162__Small_.JPG ( 31.06K ) Number of downloads: 0

Attached File  P1000166__Small_.JPG ( 30.66K ) Number of downloads: 1
Attached File  P1000164__Small_.JPG ( 31.25K ) Number of downloads: 0
13 Oct 2004
Puncte-amenda si puncte de penalizare pentru soferii contravenienti

Adevarul Miercuri, 1 Septembrie 2004

* Deputatii au decis ca, la 15 puncte de penalizare acumulate in 6 luni, unui sofer sa i se suspende permisul de conducere * Amenzile vor fi date tot in puncte, un punct fiind echivalat cu 10 la suta din salariul mediu pe economie (270.000 lei) * Politistii pot incasa, din nou, amenzile

Sanctionarea soferilor contravenienti se va face, in curand, dupa noi reguli. Sistemele de sanctionare cu puncte-amenda si puncte de penalizare vor intra in vigoare, potrivit solicitantilor, cel mai probabil la inceputul anului urmator. In ceea ce priveste penalizarea prin puncte, politia a mai incercat sa o aplice, in urma cu un an, dar fara succes. Soferii care acumulau, intr-un an, 15 puncte de penalizare erau sanctionati cu suspendarea permisului. Dupa cateva zile de "experiment", agentii de circulatie si-au dat seama ca munceau in zadar. Degeaba puneau "betisoare" de penalizare in caietele, daca datele nu erau implementate si centralizate informatic. In urma semnalului tras de ziarul nostru, Guvernul a suspendat, in vara anului trecut, aplicarea punctelor de penalizare. Acum, cand legislatia rutiera este reanalizata, in Parlament, a fost din nou pusa in discutie problema punctelor. Astfel, in forma in care au fost adoptate recent de deputati, penalizarile cu puncte au fost restructurate. Din cele 138 de cazuri de penalizare au ramas doar 32, insa politistii ne-au asigurat ca, de fapt, a fost vorba doar de o reformulare, pe fond, cazurile de penalizare fiind aceleasi. Pentru abaterile minore (6 cazuri), precum folosirea telefonului mobil, nefolosirea centurii de siguranta sau depasirea vitezei legale cu 11-20 km/h, soferii vor primi 2 puncte. Cu trei puncte vor fi penalizati soferii care opresc nejustificat in trafic, stationeaza neregulamentar sau depasesc viteza legala cu 21-30 km/h. Neacordarea de prioritate, depasirea vitezei legale cu 31-40 km/h sau conducerea fara lumini si semnalizare pe timp de ceata, ploi ori ninsoare abundenta se sanctioneaza cu 4 puncte de penalizare. Portia de 6 puncte de penalizare o pot lua soferii care nu respecta semnalele agentilor de cale ferata, refuza verificarea starii tehnice a autovehiculului, depasesc viteza legala cu 41-50 km/h ori stationeaza sau parcheaza pe autostrada, in alte locuri decat cele amenajate. Termenul de 1 an a fost inlocuit cu cel de sase luni, ca si limita a perioadei in care soferul penalizat cu 15 puncte ramane fara permis. Surse din cadrul MAI ne-au declarat ca, de aceasta data, politistii sunt si se simt pregatiti sa aplice sistemul penalizarilor cu puncte. Agentii de circulatie care vor constata contraventiile si vor acorda puncte de penalizare vor preda datele din teren unor operatori. Acestia introduc informatiile in baza informatica de date si le trimit nou-infiintatei Directii Regim Permise de Conducere si Inmatriculari Auto. Comisarul-sef Mihai Stancu, seful noii structuri, ne-a asigurat ca sistemul informatic a fost bine pus la punct si a fost testat cu succes, pentru a nu risca sa inregistreze un nou esec. Pe de alta parte, legislatia rutiera va cuprinde un alt element de noutate: punctele-amenda. Este vorba despre sanctionarea soferilor contravenienti cu puncte-amenda, valoarea unui asemenea punct fiind de 10 la suta din salariul minim pe economie, ceea ce ar insemna, in prezent 270 mii lei. Amenda maxima va fi 20 de puncte, pentru persoanele fizice, si 100 de puncte, pentru cele juridice. Amenzile de circulatie vor putea fi platite pe loc politistului care a constatat savarsirea contraventiei, a decis, luni seara, Camera Deputatilor, care a modificat astfel Ordonanta de urgenta privind circulatia pe drumurile publice. In cazul in care amenda este platita pe loc, soferul sanctionat achita doar jumatate din minimul prevazut de lege. Aceasta reducere se va aplica si pentru amenzile platite in termen de 48 de ore. In plus, deputatii au decis ca amenzile de circulatie nu trebuie incasate doar de unitatile CEC sau ale Trezoreriei, ele urmand sa poata fi achitate si la banci sau oficii postale, intr-un cont unic. Actul normativ adoptat de Camera Deputatilor, care modifica ordonanta Guvernului privind circulatia pe drumurile publice, va fi supus si dezbaterii in Senat, urmand a fi, apoi, promulgat de seful statului. In calendarul stabilit de parlamentari, legea ar trebui sa fie publicata in Monitorul Oficial in cursul acestei luni. Este posibil, insa, potrivit unor surse judiciare, ca aplicarea punctelor-amenda si de penalizare sa se amane pana la inceputul anului viitor.
Dan Carbunaru
24 Jul 2004
Masinile mai vechi de 1998 nu vor mai putea fi vindute

Dupa integrarea in UE, piata auto din Romania va suferi un soc
Dupa aderarea la Uniunea Europeana, posesorii de autoturisme cu anul de fabricatie sub 1998 nu isi vor mai putea vinde masinile asa cum sint acestea in prezent. In schimb, actualii proprietari vor putea circula cu aceste autoturisme atit in Romania, cit si in UE. Daca vor dori insa sa le vinda si dupa preconizatul termen al aderarii la UE, 1 ianuarie 2007, ei vor trebui sa investeasca citeva sute bune de euro pentru a-si trece motorul pe Euro 4. Insa pentru posesorii de autovehicule mai vechi de 15-20 ani costurile sint prea mari si exista doua solutii: ori vinzarea acum, in anii care au mai ramas pina la integrare, ori cimitirul de masini.

In domeniul transporturilor auto, integrarea Romaniei in Uniunea Europeana a dat nastere unui euro-mit, adica unei situatii de fapt, de cele mai multe ori “apocaliptica”, ce va afecta masiv populatia Romaniei dupa integrare, dar care nu este conforma cu realitatea. In acest caz, este vorba de imposibilitatea de a mai circula cu masini care nu corespund standardelor in vigoare ale UE, inclusiv cu vechiile Dacii sau cu masini straine mai vechi de 9-10 ani, atit in tara, cit si in celelalte state membre. Care este insa realitatea? Dupa 2007, in Romania nu vor mai putea fi inmatriculate decit autoturisme care corespund normelor de poluare Euro 4, indiferent daca e vorba de masini noi sau second-hand. Aceasta masura a fost acceptata de Romania in negocierile de integrare in Uniunea Europeana, conform capitolului noua, “Politica in domeniul transporturilor”, inchis provizoriu la sfirsitul anului trecut. Ceea ce inseamna ca posesorii de masini mai “slabe” decit cele cu motorizare Euro 4, respectiv cele mai vechi de 9-10 ani, nu le vor mai putea vinde si, prin urmare, reinmatricula dupa ce Romania va intra in Uniunea Europeana. “Cu autoturismele deja inmatriculate, dar care nu corespund normelor UE, se va putea circula atit in Romania, cit si in UE. Acestea nu pot fi insa vindute sau reinmatriculate”, se arata pe site-ul Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti. Insa posibilitatea de a circula cu aceste autoturisme si dupa integrare se aplica doar persoanelor fizice care folosesc masina in scop personal. Pentru transportul comercial, exista deja obligativitatea ca in circulatie sa fie doar autovehicule Euro 3. “Noi ne ghidam in activitate dupa Ordinul ministrului 211/2003. Acesta se refera doar la autoturismele noi sau la cele second-hand care sint aduse in Romania. Aici avem obligativitatea Euro 3. In acest moment nu ne ocupam de autovehiculele care se afla deja in circulatie”, a spus Marius Damachi, director tehnic la Registrul Auto Roman.

Pentru Daciile vechi, cimitirul de masini

Comercial vorbind, pentru cei care au masini relativ noi, dar care sint sub Euro 4, adica fabricate de la inceputul anilor ‘90, situatia este destul de simpla. Conform specialistilor in domeniu, acestia pot trece pe motorizarea Euro 4 cu cheltuieli rezonabile deoarece exista o compatibilitate tehnica si astfel, dupa aceasta schimbare, proprietarul va putea vinde linistit masina si dupa integrarea in UE. Insa pentru posesorii de batrine Dacii, Oltcituri sau orice fel de masina mai veche decit Revolutia romana, situatia este ceva mai complicata. Ei vor putea tranzactiona aceste masini ca si pina acum, pina in momentul aderarii. Introducerea de motoare Euro 4 pe aceste modele este insa mult mai dificila si costurile le pot depasi chiar pe cele ale unor masini de pe piata. “Vom putea circula cu aceste masini atit in Romania, cit si in UE, atit cit vor mai tine”, au declarat oficiali ai Ministerului Integrarii Europene care s-au ocupat de acest capitol.

Ce este standardul Euro?

La inceputul anilor ‘70, statele membre al Comunitatii Europene au decis sa introduca treptat niste reglementari la constructia motoarelor care sa reduca noxele eliberate in atmosfera. Directiva privind Euro 1 a intrat in vigoare in 1991, cea pentru Euro 2, in 1994, iar Euro 3 si Euro 4 - simultan, in 1998.

Un milion si jumatate de autovehicule mai vechi de 10 ani

In Romania, la aceasta ora sint inmatriculate in jur de 2.700.000 de autoturisme, conform datelor furnizate de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Autovehicule. Peste 60% din acestea sint mai vechi de 10 ani, iar din numarul total de autoturisme, cea mai mare pondere, 24%, revine masinilor cu o vechime de peste 20 de ani.

Sursa :

Ev.Zilei
12 Jun 2004
Politistii bulgari aflati in misiuni de escorta au mai nou ocazia de a se sui la volanul noului
Audi TT Cabriolet pentru a-si indeplini sarcinile de serviciu. Elegantele masini au intrat
in posesia MI bulgar, dupa ce au fost confiscate la vama. Bulgarii de rand raman uimiti
cand vad coborand politisti din asemenea masini moderne si cum multi nu au habar cum au
facut rost de ele se enerveaza ca fortele de ordine irosesc banii contribuabililor pentru
a se lafai in automobile ultimul racnet.

1. La noi nu se prea fac confiscari, se cade la pace!
2. Daca s-ar face nu ar ajunge la Politie ci la copii unor persoane sus-puse!
3. Modernizarea masinilor Politiei se face din banii nostri dar comisionul e al lor!
Succese!
12 Jun 2004
http://www.expres.ro/externe/?news_id=157327
Ce parere aveti? Culmea ca se reduce poluarea f. mult!?Plus ca e mai ieftin.
Last Visitors


29 Jul 2008 - 19:35

Comments
Other users have left no comments for cristianc.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd June 2020 - 12:42 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here