GPL |
This topic is about GPL, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
GPL |
Dec 31 2002, 02:25 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-December 02 From: Bucuresti Member No.: 8.745 |
|
|
|
Jul 25 2004, 07:23 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 187 Joined: 12-April 03 From: Bucuresti Member No.: 11.459 |
Mai Adriene,
nu stiu ce fel de specialist oi fi tu dar eu am facut la vremea mea ceva termotehnica, motoare cu ardere interna si in cele din urma motoare de aviatie de toate tipurile (sunt tehnician specialist Boeing 737). Te cam inseli bre in privinta GPL-ului, o fi avand el alte mari dezavantaje dar in nici un caz nu este nociv asupra motorului in sine.Problema (teoria) am mai dezbatut-o si pe un alt topic si am aratat ca datorita interactiunii benzina-ulei in interiorul cilindrilor are loc o diluare si desprindere a peliculei de ungere si in urma arderii se depune calamina, pe care uleiurile bune(datorita aditivilor din ele) o dizolva si deaceea se innegresc. Total opus se comporta motoarele alimentate cu GPL, pelicula din interiorul cilindrilor ramane acolo in mare parte,motorul este mai bine uns si dupa cum a obs. si George uleiul isi pastreaza caracteristicile mai mult timp. Cat despre buteliile care sunt instalate pe autoturisme, ele sunt construite conform normelor Euro 3, sunt fabricate din cateva straturi succesive de tabla (nu stiu cate dar ma pot interesa) si la un impact nu ar trebui decat sa se deformeza nu si sa se sparga. Marele dezavantaj GPL il constituie mirosul ,oricat ai incerca sa-l izolezi el va fi prezent intotdeauna, majoritatea furtunelor au pierderi prin structura materialului din care sunt fabricate. Asa ca Adrian,specialistule in motoare, mai ai de invatat cate ceva despre GPL. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 03:08 AM |