IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Alternative la benzina

This topic is about Alternative la benzina, the author, Iulian HondaFan, wrote about: QUOTE(Vasile26083) Sa vina si toyota cu lucruri serioase si o sa-i laud si pe ei. lamureste-ma si pe mine unde e Toyota mai neserioasa decat Fiat... s ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Alternative la benzina
Alternative la benzina
Diesel [ 65 ] ** [78.31%]
GPL [ 18 ] ** [21.69%]
Total Votes: 164
Guests cannot vote 
Iulian HondaFan
post Mar 9 2005, 10:02 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Vasile26083)
Sa vina si toyota cu lucruri serioase si o sa-i laud si pe ei.


lamureste-ma si pe mine unde e Toyota mai neserioasa decat Fiat... si vorbind de Cielo, de ce te legi de Toyota?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 9 2005, 10:15 PM
Post #62


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa vedem : VVT-i ... naspa ... 120 cp / litru ... naspa mda ...
toyota nu se pricepe :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 10 2005, 04:31 PM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



[quote="Vasile26083"]In postul meu anterior am scris despre ce scrie renault de consumul lui clio pe gaz vs benzina.
Deci in acest caz firma serioasa e renault. beer.gif
Dupa cum vedeti eu laud si alte firme , dar trebuie sa am si motiv


Cand doi se bat al treilea castiga,de aia am luat Clio pe motorina... biggrin.gif
beer.gif ca lauzi Renault-ul,ai vazut ca ai motiv....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alecs
post Mar 10 2005, 05:25 PM
Post #64


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 400
Joined: 13-May 04
From: in fata monitorului
Member No.: 25.259



eddie incearca, te rog, sa inchizi quote-urile.. am vazut mai pe toate posturile tale la fel.. sau nu le mai folosi.. daca totusi tii neaparat sa le folosesti, vezi ca ai un link cu numele 'Inchide tag-uri' si da un click pe acel link dupa ce scrii un mesaj.. good luck!

si ca sa fiu on topic, diesel rules! smile.gif


--------------------
Opel Astra G 2.0 dtl (2000) - plina de zgarieturi (baietii din bucuresti 'rullz') :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian-58
post Mar 11 2005, 09:36 AM
Post #65


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 14-April 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.793



Personal, eu prefer diesel, pt ca motoarele mi se par mai fiabile decat cele pe benzina (GPL), iar cu tehnologia din zilele noastre obtii si la diesel performante (putere, demaraj) care uneori bat motoarele pe benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 11 2005, 05:13 PM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(Alecs)
eddie incearca, te rog, sa inchizi quote-urile.. am vazut mai pe toate posturile tale la fel.. sau nu le mai folosi.. daca totusi tii neaparat sa le folosesti, vezi ca ai un link cu numele 'Inchide tag-uri'


Am incercat,nu stiu daca am reusit,dar imi dau silinta.Dar daca imi urmaresti toate mesajele inseamna ca gasesti ceva mai interesant decat citatele.Lasa si tu moderatorii sa-si faca treaba,daca gresesc sa-mi atraga ei atentia,te deranjeaza asta asa de mult?Uite ca am reusit,e mai bine acum?Oricum,trebuia sa fi si tu putin mai discret,acum ma stie toata lumea..... beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alecs
post Mar 11 2005, 05:15 PM
Post #67


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 400
Joined: 13-May 04
From: in fata monitorului
Member No.: 25.259



Scuze man, nu o lua ca pe un afront.. doar ca ti-am citit posturile (le citesc pe toate, nu numai pe ale tale) si am vazut ca in aproapte toate e la fel.. acum ti-a reusit.. am asteptat si eu sa-ti zica un moderator, dar nu s-a intamplat.. hai nu te supara acum, ia-o ca pe un tip. Bafta


--------------------
Opel Astra G 2.0 dtl (2000) - plina de zgarieturi (baietii din bucuresti 'rullz') :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 11 2005, 05:17 PM
Post #68


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



OK,mersi oricum.....vii la 19.00 la intalnire?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Mar 12 2005, 08:34 AM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



nu se poate face comparatia corecta...
exista avantaje si dezavantaje la fiecare combustibil...
grosso modo am votat diesel,...
desi e mai costisitoare (si achizitia si intretinerea si reparatiile) dar te scoti cu fiabilitatea motorului in timp - doamne fereste sa decedeze pompa de injectie bicycle.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 12 2005, 11:53 AM
Post #70


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu nu sunt convins ca e semnificativ pollul asta:) Daca am fi facut unul asemanator acum 20 ani benzina (carburator! ) vs Diesel, toata lumea ar fi votat benzina
GPL-ul e departe de a fi o tehnologie matura.... de fapt nici nu e o tehnologie in sine, ci doar o improvizatie. Cand or sa se puna marii fabricanti (adica Fiat, Honda biggrin.gif ) serios pe treaba, vom vedea unde poate duce si GPL-ul. Sunt convins ca atunci cand va aparea un motor GPL cu injectie directa, distributie variabila si supraalimentat, o sa fie mai strans scorul. Comparand niste diesele de ultim racnet cu niste motoare pe benzina de acum 15 ani modificate pentru gpl (clio sau cielo), e clara optiunea smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Mar 12 2005, 11:31 PM
Post #71


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



QUOTE(Marius-Iulian)
lamureste-ma si pe mine unde e Toyota mai neserioasa decat Fiat... si vorbind de Cielo, de ce te legi de Toyota


biggrin.gif biggrin.gif arigato.gif biggrin.gif biggrin.gif

Te-ai ofticat, nu-i asa? :wave:
Toyota prin intreaga sa activitate mi se pare o firma mai putin serioasa. Implicit mai neserioasa decat fiat. Nu mai stau sa enumar motivele ca le stii si tu foarte bine.
band.gif

QUOTE(Marius-Iulian)
si vorbind de Cielo, de ce te legi de Toyota


Pentru ca amandoua sunt firme de orezari, la fel de serioase. Aaaa nu, daewoo cel putin are decenta sa nu manareasca clasamente.

PS mai nou, in europa daewoo se cheama chevrolet!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Mar 12 2005, 11:46 PM
Post #72


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



In ultima perioada au avut loc niste oscilatii de preturi la carburanti destul de ciudate.
La un moment dat GPL a fost 17700, benzina 29300 iar motorina vreo 27000. In aceste conditii (consumul pe GPL este cu aprox 30-35% mai mare decat pe benzina), GPL aproape ca nu se mai justifica. Cu aceste preturi a devenit clar mai avantajos Dieselul. Dar se anunta niste scumpiri importante de 1 Aprilie.
Ramane cum vor evolua preturile benzina vs motorina vs GPL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 13 2005, 02:04 AM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Vasile26083)
QUOTE(Marius-Iulian)
si vorbind de Cielo, de ce te legi de Toyota


Pentru ca amandoua sunt firme de orezari, la fel de serioase. Aaaa nu, daewoo cel putin are decenta sa nu manareasca clasamente.

PS mai nou, in europa daewoo se cheama chevrolet!


bravo, Vasilica.. pt. aceasta analogie poti fi promovat in clasa a 3-a.

decat sa te gandesti la asemanarile intre Toyota si Daewoo eu m-as gandi la asemanarile dintre FIAT si Daewoo. Daewoo e GM Daewoo acum... peste 2-3 ani FIAT se va numi Toyota-FIAT...

am discutat pe topicele de Kalos despre Daewoo si metamorfozele sale...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 13 2005, 02:10 AM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Vasile26083)
Ramane cum vor evolua preturile benzina vs motorina vs GPL.


eu m-as uita la care sunt preturile in UE pt. ca Ro si le va alinia cu acelea... si tine cont ca faptul ca in ultimii ani in UE cererea de benzina a fost depasita de cea de motorina si ca in mod automat preturile la motorina au inceput deja sa creasca...

tine cont si ca prin metodele de distilare/cracare comune dintr-un litru de petrol se scot 4-500ml de benzina si numai vreo 2-300ml de motorina...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Han.solo
post Mar 13 2005, 11:36 AM
Post #75


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 219
Joined: 5-February 05
Member No.: 39.882



Salutam din nou interventia oportuna a lui Vasile.
Ca sa fim on-topic, Toyota impreuna cu Honda sunt singurii (deocamdata) care incearca sa aduca o alternativa comerciala viabila la motoarele cu benzina/diesel. Prius-ul este un succes si merita cu prisosinta banii (ma refer in SUA, unde nu avem taxele turbate din Europa) nu doar pentru initiativa, ci si pentru masina in sine.
Ambii producatori au suficienti bani pentru a investi in tehnologii noi (hidrogen, electric) si pentru a nu fi influentati de petrodolari. De remarcat ca la Geneva in timp ce multi producatori europeni sustineau dezvoltarea diesel-ului ca perspectiva de viitor Toyota a sustinut trecerea la alternative (in perspectiva toata gama va trece la hibrizi ca etapa intermediara spre motorul alternativ). Si asta in care au prezentat si doua diesel-uri interesante...
M-am amuzat copios pe un forum in care multi pasionati ai motoarelor combateau alternativele pe motiv ca la un motor electric nu mai ai senzatia de fun to drive. Asta pana le-a s[us cineva ca dupa conceptia asta tramvaiele din ziua de azi ar trebui trase de cai iar trenurile sa functioneze tot cu aburi.
Asa ca nu ma mir ca Vasile combate atat de vehement asiaticele si in special Toyota. Daca intr-adevar Toyota va cumpara Fiat, ii recomand de acum sa faca o inregistrare digitala cu zgomotul unui Ferrari sau Alfa si va putea sa o asculte in noul hibrid facut in Italia.


--------------------
Toyota Corolla 1.4D4D sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Han.solo
post Mar 13 2005, 11:40 AM
Post #76


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 219
Joined: 5-February 05
Member No.: 39.882



QUOTE(Marius-Iulian)
QUOTE(Vasile26083)
Ramane cum vor evolua preturile benzina vs motorina vs GPL.


eu m-as uita la care sunt preturile in UE pt. ca Ro si le va alinia cu acelea... si tine cont ca faptul ca in ultimii ani in UE cererea de benzina a fost depasita de cea de motorina si ca in mod automat preturile la motorina au inceput deja sa creasca...

tine cont si ca prin metodele de distilare/cracare comune dintr-un litru de petrol se scot 4-500ml de benzina si numai vreo 2-300ml de motorina...


Marius, preturile la motorina sunt doar in Elvetia mai mari decat cele la benzina. Interesanta ultima afirmatie, eu habar nu aveam ca motorina e mai costisitor de obtinut decat benzina.
Preturi la:
http://www.iru.org/IRU_New/Services/Fuel/Welcome.E.html


--------------------
Toyota Corolla 1.4D4D sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Mar 13 2005, 12:09 PM
Post #77


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



1.Incercati sa scrieti la subiect.

2.Nu mai postati mesaje consecutive.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Mar 13 2005, 01:22 PM
Post #78


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(george39889)
Marius, preturile la motorina sunt doar in Elvetia mai mari decat cele la benzina. Interesanta ultima afirmatie, eu habar nu aveam ca motorina e mai costisitor de obtinut decat benzina.


nu am zis ca motorina e mai scumpa in Europa ci ca, in prezent, deja cererea de motorina este mai mare decat cea de benzina ( si ma refeream la tarile UE) ceea ce va duce incet-incet la cresterea pretului. motorina in USA este la fel sau chiar un pic mai scumpa decat benzina.

motorina a fost traditional mai ieftina decat benzina pt. ca cererea de motorina a fost intotdeauna mai mica, si pentru ca automat se obtineau cantitati mari din rafinarea petrolului pentru a obtine benzina. de fapt metodele de rafinare ale petrolului au fost traditional ajustate pentru obtinerea unei proportii mai mari de benzina care de peste 100 de ani este derivatul petrolier cu cea mai mare cerere pe piata... in afara de distilare se foloseste in rafinarii si cracarea ( metoda prin care hidrocarburile lungi si grele sunt sparte in altele mai mici; motorina are in general hidrocarburi mai lungi cu 12-24 atomi de carbon fata de benzina care are hidrocarburi de 5-12 atomi de carbon). Polimerizarea hidrocarburilor ( adica obtinerea de hidrocarburi mai mari din cele mai mici) este posibila dar este mult mai costisitoare. Dpdv practic motorina la preturile actuale se poate obtine mai mult prin distilare si mai putin prin cracare, de aceea dintr-un litru de petrol nu poti extrage mai multa motorina decat 2-300ml...

o alternativa la motorina pentru diesele sunt insa uleiurile vegetale, nemtii sunt leaderi la acest capitol ( de fapt ei au invatat chestia asta din cauza lipsei acute de petrol cu care s-au confruntat spre sfarsitul razboiului au trebuit sa se gandeasca la alternative; atunci unele din motoarele Wehrmachtului au fost modificate pentru folosirea uleiului de rapitza). in prezent insa motorina din petrol este mai ieftina decat uleiul vegetal...

asta cred ca e la subiect: ALTERNATIVE LA BENZINA

... si cred ca si hibrizii sunt la subiect...

FIAT vs Toyota nu prea insa biggrin.gif ... dar sa nu uitam ca pentru fiecare FIAT jerpelit pus pe piata blink.gif lumea cumpara mai mult de 3 Toyote de calitate arigato.gif ...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Mar 14 2005, 06:17 AM
Post #79


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



pretul la motorina este mai mic ptr. ca este un derivat (ramasita) dupa procesarea petrolului.
faptul ca a crescut acum pretul este politik.
s-au introdus taxe si accize fiindca s-a observat cererea crescuta si deci un os de ros pentru guverne si mafie....
arigato.gif


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 14 2005, 10:46 AM
Post #80


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(Marius-Iulian)
[
FIAT vs Toyota nu prea insa biggrin.gif ... dar sa nu uitam ca pentru fiecare FIAT jerpelit pus pe piata blink.gif lumea cumpara mai mult de 3 Toyote de calitate arigato.gif ...


Asta nu-i un argument privind calitatea... pentru fiecare salata crescuta in pamant, lumea cumpara 15 salate crescute in vata smile.gif Si ce daca?

Iar faptul ca o companie isi cumpara competitorii iar nu e de bun augur... eu unul m-as lipsi de un Microsoft al masinilor smile.gif Daca toyota sunt pe val acum si scot masini ieftine si fiabile, sper ca urmarea este ca si ceilalti producatori din lume sa ridice standardele si sa-i concureze serios, nu sa apara un nou monopol...

George a facut o remarca la obiect interesata, si anume ca europenii nu prea se omoara la alternativele la diesel/motorina, si ca salvarerea vine de la asiatici smile.gif Partial adevarat.... prius e totusi asiatica (toyota rules! smile.gif ).
In europa directia e putin diferita, insa e greu de spus daca e cea buna sau nu, e inca prea devreme. Motoarele diesel (Fiat rules! biggrin.gif ) merg si cu motorina derivata din rapita, nu doar din petrol smile.gif E si asta o alternativa smile.gif

Oricum ar fi, vad ca GPL-ul nu e foarte serios investigat de nimeni. PRobabil se tem (cel putin in europa) ca daca GPL-ul devine intr-adevar o optiune, hotii de guvernanti il vor suprataxa asa cum fac acum cu motorina si n-o sa mai fie nici o sfaraiala...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 04:30 PM