IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Viitorul sigurantei rutiere!!!

This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, cioaba, wrote about: QUOTE(MR28673) Eu n-as da prea multe puteri si raspunderi unei politii care inca mai are in componenta militieni /wink.gif" style="vertical-align:midd ... To read more just scroll down

9 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Viitorul sigurantei rutiere!!!
cioaba
post May 27 2006, 10:25 AM
Post #61


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



QUOTE(MR28673)
Eu n-as da prea multe puteri si raspunderi unei politii care inca mai are in componenta militieni wink.gif Poate in Japonia s-ar putea aplica.
Ar fi foarte simplu si usor e aplicat sa se stabileasca limite de viteza in concordanta cu particularitatile drumului. Pe unele portiuni poti goni fara pb cu 150km/h si in altele poti fi in pericol cu 60. Si poate ar trebui aplicata politica italienilor, care pun radar acolo unde viteza e intr-adevar periculoasa, si nu unde se poate alerga fara pb, ca sa se faca norma la amenzi.


in sfarsit ceva de bun simt si aplicabil la noi!! :clapping:
parerea mea este ca siguranta inseamna in primul rand cunostinte, aptitudine (=testare periodica, acordarea permisului doar atunci cand omul e apt din toate punctele de vedere). am tot spus-o, marile probleme le cauzeaza cei care si-au luat permisul de la librarie si cei care nu mai sunt in stare de batranete sau de boala. apoi sanctiuni drastice pt chestii grave cum ar fi conducerea fara permis, baut sau drogat etc. si cand zic asta ma gandesc ca asti ar trebui beliti de vii. apoi cei care provoaca accidente prin nerespectarea regulilor elementare cum ar fi prioritatea ar trebui pusi pe tusa o perioada foarte lunga de timp (nu 3 luni ca acum). dar pt astea ar trebui sa functioneze justitia, ceea ce nu e cazul la noi.
trebuie sa spun ca nu sunt fan al sistemelor electronice de care vorbiti din mai multe motive:
- iti taie pofta de condus si mai bine iei trenul ca nu mai e nici o diferenta
- sunt vulnerabile(la stimuli electromagnetici, la soft, umezeala etc)
- sunt facute de maina omului si tot asa se pot desface, asa ca taranul de rand va merge in coloana, iar smecherul cum vrea, pe unde vrea.
simplu=eficient. un control pe satelit cum propuneti nu e valabil nici la avioane care sunt sensibil mai putine. sa te sui cu masina pe o sosea rulanta sau mai stiu eu ce alta forma de automatizare nu e o solutie pt siguranta, pt ca vor aparea alte puncte vulnerabile. calculatorul poate lua decizii in timp real, dar nu are instinct de conservare si nici capacitatea de a anticipa. daca se va ajunge la asa ceva sper sa fiu suficinet de batran ca sa nu mai am nevoie de plimbari down.gif


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 27 2006, 10:37 AM
Post #62


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
apoi sanctiuni drastice pt chestii grave cum ar fi conducerea fara permis, baut sau drogat etc. si cand zic asta ma gandesc ca asti ar trebui beliti de vii. apoi cei care provoaca accidente prin nerespectarea regulilor elementare cum ar fi prioritatea ar trebui pusi pe tusa o perioada foarte lunga de timp (nu 3 luni ca acum). dar pt astea ar trebui sa functioneze justitia, ceea ce nu e cazul la noi.


Nu prea sunt de acord cu "pedepsele draconice", mai ales pt greseli "firesti" ca sa zic asa... eu cred ca pt unele tamponari usoare datorate neacordarii de prioritate nu ar trebui sa se ia permisul... gandeste-te la urmatoarea situatie care se poate intampla oricui (i s-a intamplat unei cunostinte acum vre-o 2 ani), ai parcat perpendicular (defapt oblic) pe strada, dai cu spatele ca sa iesi dar langa tine se afla o duba care iti acopera orice vizibiltate, tocmai cand ai scos coltul masinii trece o alta masina pe care o atingi... e neacordare de prioritate... permisul suspendat... dar gravitatea faptei nu e chiar asa mare. Desigur daca te bagi ca berbecul si treci pe rosu sunt de acord sa ti se ia permisul... dar ar trebui analizat de la caz la caz... ce-i drept nu stiu daca politistul roman e apt sa analizeze ceva... dar poate ca s-ar putea crea niste norme prin care sa se reglementeze mai bine aceste situatii. Oricine poate gresi, si daca il tii pe tusa 3/6/12 luni nu cred ca il vei face un sofer mai bun, din contra.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post May 27 2006, 04:05 PM
Post #63


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



cc: o masina aproape noua, putin rulata (exceptand pe cele manarite de samsari) nu e genul de masina adusa din germania.

poti gasi putin rulate , dar in romania: skoda, opel, ford sau chiar din cele asiatice.
asta pt 8000

totusi devalorizarea masinilor cumparate noi aici se vede mai greu ca afara. nu stiu de ce.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post May 30 2006, 03:55 PM
Post #64


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



[quote="HalbaSus
Nu prea sunt de acord cu "pedepsele draconice", mai ales pt greseli "firesti" ca sa zic asa... eu cred ca pt unele tamponari usoare datorate neacordarii de prioritate nu ar trebui sa se ia permisul... gandeste-te la urmatoarea situatie care se poate intampla oricui (i s-a intamplat unei cunostinte acum vre-o 2 ani), ai parcat perpendicular (defapt oblic) pe strada, dai cu spatele ca sa iesi dar langa tine se afla o duba care iti acopera orice vizibiltate, tocmai cand ai scos coltul masinii trece o alta masina pe care o atingi... e neacordare de prioritate... permisul suspendat... dar gravitatea faptei nu e chiar asa mare. Desigur daca te bagi ca berbecul si treci pe rosu sunt de acord sa ti se ia permisul... dar ar trebui analizat de la caz la caz... ce-i drept nu stiu daca politistul roman e apt sa analizeze ceva... dar poate ca s-ar putea crea niste norme prin care sa se reglementeze mai bine aceste situatii. Oricine poate gresi, si daca il tii pe tusa 3/6/12 luni nu cred ca il vei face un sofer mai bun, din contra.[/quote]

corect, trebuie analizat. la fel de corect, nu are cine. toti am mai balbait-o pe stradute, unii s-au mai atins usor, dar nu despre astia era vorba, ci de berbecii intra cat pot de tare, fara sa se asigure, fara sa se uite la semafor si te baga in spital. astia sunt periculosi si trebuie pusi pe tusa o perioada lunga. daca nu le vine mintea la cap nici asa, opriti definitiv. sunt total de acord ca ar trebui s-o lase mai moale cu planul de amenzi si sa se concentreze pe prevenire si o selectie mult mai atenta. sanctiunile "draconice' le propun pt. cei dovediti periculosi, pt. ca sunt convins ca o parte din cei potentiali isi revin.


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post May 30 2006, 04:32 PM
Post #65


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Am mai spus-o pe alt topic si o repet: cel care are intentia de a face o magarie (ca majoritatea incalca legile constient), se gandeste intr-o fractiune de secunda ca sansa ca chiar el sa fie vazut in acel moment de catre politie comitand ilegalitatea este infima, tinde spre zero...si are dreptate....cred ca fiecare din noi cand mai face stanga peste o linie continua se gandeste fulgerator: "lasa bah, ca doar n-o fi chiar ACUM si AICI un militian sa ma vada chiar pe mine din miile de masini aflate in trafic in tot orasul", este? Si asa este....la ora actuala, cu sistemul actual de supraveghere (daca putem s-o numim asa) a traficului rutier, sansa ca un "infractor" sa fie surprins in flagrant tinde spre zero....niciodata nu vor putea fi depistati TOTI raufacatorii, dar totusi la noi sunt inca depistati dupa noroc, asa la plezneala....care e prins e un mare ghinionist! Un sistem de supraveghere cu camere video bine pus la punct io zic ca ar mai face putina curatenie printre smecheri, dar nici asta nu ar fi suficient (mai ales la noi)! Pai in vest aia sunt si civilizati la volan (comparativ cu noi) si au si camere cu duiumul....pe cand la noi....pe langa ca civilizatia la volan practic e inexistenta, nu avem nici o supraveghere adevarata a traficului.....vorba aia "unii cu mapa, altii cu sapa"....asta e.... :bash: Mai vorbim...


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post May 31 2006, 11:56 AM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Te intrebai, Alex F1, in pagina 2 a topicului "unde ne grabim asa?" Cand petreci 20% sau mai mult dintr-o zi pe drum intre punctele A-B-C-D-A-C in care vrei sa ajungi, iti vei dori sa mergi mai repede. :bash:

Viata nu consta numai in graba... eu daca sunt nervos sau incarcat dupa o zi grea ard masina in treapta a doua pana la 90 km/h in oras pe o portiune de maxim 300 de metri si m-am descarcat... mult mai eficient decat un antinevralgic si poate costa la fel. blush.gif

Viteza nu ucide intotdeauna, e vorba de adaptarea ei la conditiile de mers, asa cum spuneau unii colegi pe aici.

Poate ca sistemele de limitare vor fi acceptate si chiar platite in plus peste 50-100 de ani. Cine se gandea ca vom plati 1.000 euro la o masina, ca o porcarie electronica sa ne infraneze o roata, doua roti sau sa o invarta mai tare pe alta? Da, e vorba de ESP. Navigatia intra si ea tot pe acolo si asa mai departe. Cand in creierul nostru se va forma o fobie de viteza, atunci vom accepta si masurile extreme gen limitare.

Ce fac eu? Locuiesc in Rahova, pana in centru sunt cam 4 km. Vin cu masina pana la Pta Unirii si apoi iau metroul pana in Pipera. La intoarecere execut manevra inversa! Rezultat: timpul si costurile de deplasare scad considerabil iar confortul este maxim. Eu merg in masina, spre casa cu racorica si altii se inghesuie in tramvai. Raman la parerea ca strazile laturalnice trebuie reparate si ca oamenii ar trebui sa se gandesca mai bine la traseele pe care le fac in ziua respectiva.

Transportul in comun este o alta solutie, taxarea excesiva a celor care merg cu masina, NU. Nu face bine psihicului uman ca plateste taxe peste taxe. Ar putea avea insa alternativa unui mijloc de transport in comun cu aer conditionat, cu mai multe locuri pe scaune si cu ambianta intretinuta de muzica. Dupa cum am mai spus prefer metroul pentru deplasarile mai lungi de la un capat la celalalt al orasului.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post May 31 2006, 10:43 PM
Post #67


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



O intrebare care pana la urma tine tot de siguranta rutiera: ce-i de facut cu trecerile de pietoni la care lipseste indicatorul aferent si la care marcajul e sters in proportie de 80-90%? Mi-a povestit un prieten o faza in care o pereche a coborat brusc de pe trotuar, fara sa se asigure macar si a trecut nestingherita strada, iar tipu venea lansat cu 50-60 km/h si a trebuit sa bage o frana beton, ca sa nu-i "faca" pe cei doi....nimic indicator cu "trecere de pietoni", marcajul (sau mai bine zis ce-a mai ramas din el) l-a vazut abia cand a ajuns langa el....deci cei 2 erau pe trecerea de pietoni.... blink.gif ....acuma io stau si ma intreb....oricaruia dintre noi i se poate intampla asa o faza si....Doamne fereste....daca lovim un pieton intr-o situatie de genul asta, cine e vinovatul? Tot soferul, bineinteles, nu? Cei care trebuiau sa aiba grija ca indicatorul sa fie acolo si marcajul sa fie vizibil parca vad ca nu ar pati in final nimic... :evil: :minigun: .......cica in preajma trecerilor de pietoni trebuie redusa viteza....bun....da' de unde sa stii ca acolo e o trecere de pietoni, daca nu ai nici indicator si nici marcaj? Daca pietonul da cotlu'....ai pus-o...cu tot cu lipsa indicatorului si marcajului, or sa zica ca nu cei de la administratia drumurilor l-au omorat, ci tu, deci platesti.... blink.gif :boxing:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Jun 1 2006, 03:54 AM
Post #68


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



Si eu am patit asta de cateva ori: sa nu observ ca e trecere de pietoni din cauza ca nu era marcata si vopseaua luata.Insa gandeste-te ca tu conduci un monstru de o tona si care merge cu nu stiu cati km/h pe cand pietonii sunt pe jos asa ca eu zic ca trebuie sa ai grija si de ei (chiar daca unii nu merita whistling.gif ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 1 2006, 08:16 AM
Post #69


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu-i chiar atat de simplu. Pietonii in teorie pot fi beti, sau handicapati, spre deosebire de soferi care trebuie sa aiba un minim de aptitudini fizice si psihice ca sa conduca.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
booneK9
post Jun 1 2006, 09:43 AM
Post #70


Boier
******

Group: Membri
Posts: 580
Joined: 12-January 06
From: Buc
Member No.: 65.131



Din toate cele de mai sus lipseste un element esential.
Atitudinea. Da, imi amintesc ca pentru obtinerea permisului am trecut un test psihologic, si la fel de bine imi amintesc ca tot test psihologic numeste lumea chestia aia la recrutare.

Din nefericire, insa, nu ne aflam in prezenta unei testari psihologice. Or, aceasta e cea care scoate la lumina pe teribilistul predispus sa "o arda" cu 180 a doua zi dupa ce si-a luat permis, sau care tine mortis sa-ti arate cum face masina daca tragi frana de mana la Fantana Miorita, pe piatra cubia, pe ploaie.

Poate n-ar fi rau ca testarea aia sa fie mai serioasa.

Daca un viitor pilot de avion e testat pana-n panzele albe pentru simplul motiv ca jucaria lui face cateva milioane de dolari ... de ce n-am testa aproape la fel un viitor pilot de autoturism? Ca doar viata omului nu are pret.

Stiu, comparatia e putin exagerata, dar o testare psihologica mai serioasa ne-ar scapa de multe belele.


--------------------
Astra Caravan 1.8i 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post Jun 3 2006, 04:55 PM
Post #71


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



corect! treaba ar incepe cu tragerea la rasundere a celui care isi pune stampila. dar la noi toata lumea aproba si semneaza ca primarul, incepand de foarte sus si pana la seful de echipa de la rebu. :bash:
sa speram ca se va modifica ceva sa nu mai lase toti ciudatii pe sosea. (dar ce te faci cand cidatul sau analfabetul cumpara tot lantul de decizie?)


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
booneK9
post Jun 5 2006, 03:26 PM
Post #72


Boier
******

Group: Membri
Posts: 580
Joined: 12-January 06
From: Buc
Member No.: 65.131



Intr-o lume ideala ar plati toti.
1. Medicul care si-a dat ok-ul fara sa vada ca tipul are acromatopsie care nu-i permite sa conduca un vehicul (sau, dupa caz epilepsie, etc.) Exista o lista a afectiunilor susceptibile de a nu permite conducerea unui vehicul.
2. Medicul care nu a comunicat pacientului ca un anume medicament prescris afecteaza abilitatea de a conduce (diminuarea relexelor si alte incapactari temporare)
3. Politistul care si-a dat ok-ul la proba "traseu". Aici e cu dus si-ntors. Politistul s-ar putea sa nu aiba timp sa observe tendintele candidatului.
4. Psihologul care a pus verdictul pe fisa candidatului.
Dar sa revenim cu picioarele pe pamant. In orice caz trebuie demonstrata vinovatia. Iar asta e al naibii de greu (juristii pot sa ne explice cum sta treaba)


--------------------
Astra Caravan 1.8i 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 8 2006, 10:14 PM
Post #73


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



imi place cum pune problema Alex F1 si imi [pare rau sa constat ca e adevarat cea ce a zis Brucan ca ne mai trebuie inca 15+15 ani ca sa evoluam. Ma mir ca cineva care mai e si sofer poate spune ca o fapta e mai putin grava decat alta cand e vorba de greseli inn trafic. Lui Cioaba i se par unele greseli firesti. Daca era el in masina lovita nu cred ca i se mai parea firesc. Dar daca sa zicem ca pasagerul din masina acrosata de cunostinta ta, dadea cu capul in volan si murea? Ti se mai parea fapta grava? Daca crezi ca politistii nu sunt buni sa constate gravitatea faptei afla ca scrie f.clar in Regulamentul de Aplicare a O.U.G 195 pivind circulatia pe drumurile publice, faptele pt care se suspenda permisul. Daca politistul nu ar fi facut acest lucru ar fi incalcat legea. Hai sa nu aruncam cu noroi numai de dragul de a arunca cu noroi. Du-te afara si incalca legea si vezi ce amenzi primesti . Sute de euro nu 350 de mii. Succes!


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu69537
post Jun 9 2006, 09:49 AM
Post #74


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 123
Joined: 28-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 69.530



adrian, din pacate ai numai partial dreptate. poate intr-o zi ma opreste politia si imi ia permisul ca nu am acordat prioritate unui pieton, dar eu de unde era sa stiu ca acolo era trecere daca era noapte, iluminatul public lipsea, indicatorul la fel, iar marcajul abia se vedea ziua? Sau...cat e amenda daca trec cu masina pe rosu? si cat e daca trec ca pieton pe rosu (asta daca imi zice cineva ceva)? Sau...de cate ori nu am vazut la apaca oameni masini venind dinspre timisoara si facand stanga spre lujerului, desi e indicator clar ca nu ai voie si politistul era in intersectie si nu misca un deget...si muuuulte astfel de cazuri, asa ca, desi sunt adeptul unor pedepse mai aprige pentru anumite lucruri, in acelasi timp sunt constient si de faptul ca "militienii" nostri nu sunt potriviti pt asta.
in ceea ce priveste cat sunt amenzile in afara, sa nu uitam ca si salariile sunt altele in afara...


--------------------
fiat albea star
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 9 2006, 08:37 PM
Post #75


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



ti-am spus ca legea este accesibila pentru toti. in primul rand nu-ti ia Politia carnetul daca nu dai prioritate unui pieton iar daca nu stii asta inseamna ca nu ai carnet de sofer sau daca il ai l-ai luat ...... Nu spun mai departe cum . Imi pare sincer rau pt ca sunt putin agresiv dar nu este posibil ca un sofer sa nu stie pt ce i se ia carnetul. Deci daca vrei sa stii legea dai 30.000 lei pe o brosura cu Regulamentul de Aplicare al ordonantei de Urgenta 195, privind circulatia pe drumurile publice. Exact cum spunea un forumist (Tudor) "Daca crezi ca educatia este scumpa asteapta sa vezi cat te va costa ignoranta ta" Tradusa asta inseamna ca daca nu citesti legea vei plati. Imi pare bine ca vad ca cineva (Alex F1) este totusi documentat. Nu Politia se ocupa de indicatoare, dar daca crezi ca legea ar trebui aplicata dupa bunul plac al unuia sau al altuia e pacat ca vrem sa intram in Europa. De asemea vreau sa reamintesc ca modalitatile de aplicare a amenzilor contraventioanle sunt clar descrise in O.U.G 2/2002 si daca vrei poti sa citesti. de asemenea si caile de atac care nu sunt taxate cu taxa de timbru daca nu ma insel. Oricum nu te costa mare lucru sa ataci un proces -verbal la judecatorie.
Parerea mea e ca ar trebui sa incepem sa respectam legea cu cele mai mici articole ale ei. Asta inseamna sa nu mai aruncam mucurile, hartiile etc pe jos si sa terminam cu viteza pe drumurile publice. In Maramures sunt cu 10 mai multi morti proveniti din accidente rutiere decat perioada de referinta a anului trecut .Nu mai spun de vatamari corporale(schilodiri,etc.)Accidentele nu se intampla din cauza unor chestiif.grave in principiu ci din cauza neacordqariulor de prioritate, viteza excesiva(cati nu depasesc viteza si cati fac accident), etc. Si toate astea se intampla din cauza ignorantei, care chiar costa. Mergeti afara si incalcati o regula de circulatie. Mai discutam daca aveti bani luna respectiva. imi cer scuz3 pt ton dar e adevarat ca mai avem de lucrat la multe noi romanii.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 10 2006, 08:52 PM
Post #76


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Adrian, multumesc pentru ca mi-ai citat motto-ul. beer.gif

Si ca raspuns la ce spui tu...doar perfect. smile.gif Ai aceleasi idei ca si mine. Fara educatie si bun simt nimic nu se poate face. Si crede-ma ca mai degraba as ierta pe unul care este needucat, decat pe altul care este dar nu are cei 7 ani de acasa. Poate e off-topic ceea ce spun eu acum, dar uitati-va cu totii la un loc de picnic dupa ce pleaca "turistii" acasa. :puke: Este infiorator ce lasa in urma lor! Dar cand revin saptamana urmatoare, infiereaza cu manie proletara "autoritatile" ca nu fac nimic pentru ca ei sa se simta bine.
Acelasi lucru este valabil si in trafic. E plin de "jmecheri", asta a ajuns un sport national. Total lipsiti de eleganta, nervosi, rai, agresivi... Scuzati de iesire, dar tocmai m-am intors de la Bucuresti si inca nu mi s-au estompat amintirile... biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 10 2006, 11:44 PM
Post #77


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Si eu m-am intors de curand din Bucuresti si am aceleasi amintiri urate ca si Tudor. Acum e smecherie mare sa depasesti fara sa semnalizezi, sa te bagi in fata unuia la semafor,etc. Daca am fi mai respectuosi fata de ceilalti participanti la trafic, am vedea ca nu s-a r mai intampla tatea accidente. Cine e vinovat ca sunt cozi imense la semafor? Ca doar nu a constrruit politistul din intersectie strrada mica? doar nu e vinovat cel din fata ca nu se misca coloana de masini. Cam asta e. Va spun ca vina pentru asta o purtam toti . Si asta e un sindrom al societatii romanesti care se rasfrange asupra oricarui fapt. Nu vreau sa mai continui, ar vreau sa inchei prin spunand ca noua romanilor ne lipseste respectul Respectul fata de cel de langa noi.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu69537
post Jun 12 2006, 11:25 AM
Post #78


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 123
Joined: 28-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 69.530



stiu ca nu se MAI ridica permisul pentru neacordare de prioritate pietonilor, dar am exagerat un pic pentru a sublinia ideea, nimic mai mult...se pare ca am fost inteles gresit...


--------------------
fiat albea star
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 12 2006, 06:30 PM
Post #79


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Am inteles ca era o exagerare dar nu asta e ideea. Ideea este ca la noi mai trebuie marite amenzile si sa stii ca sicer de abea asteprt sa intre in vigoare noua lege din toamna privind circulatia pe drumurile publice. Un vitezoman daca pleaca din Baia Mare pana in Bucuresti si ia vreo trei amenzi la depasire de viteza, are toate sansele ca atunci cand ajunge in Bucuresti sa ajunga doar cu o dovada pe 15 zile. Parerea ma este ca de lege ii este frica numai celui care greseste intentionat, nu celor care mai gresesc din cand in cand.
Sa se aspreasca legea, caci altfel nu ajungem sa scapam de atata smecherie pe strazile noastre.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu69537
post Jun 13 2006, 11:11 AM
Post #80


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 123
Joined: 28-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 69.530



cu toate ca sunt cam vitezoman din fire sunt de acord cu tine: amenzile ar mai trebui inasprite, chiar si cele de viteza. dar hai sa lasam viteza la o parte, ca nu este singurul factor care sta la baza accidentelor. ce e de facut cu cei care intorc pe linie continua si in curba (am vazut un astfel de accident pe dn1 intr-o curba unde nu era balize din alea de plastic pe axul drumului), sau cu cei care tec pe rosu (cam cate zeci din astia vdm in fiecare zi in buc?), sau cu cei care nu se asigura, sau cu cei care ii injura pe pietoni pe trecere cu toate ca aceia traverseaza regulamentar, su cu cei care parcheaza in asa fel incat sa iti ia toata vizibilitatea cind iesi de pe o straduta sa mai stiu eu in ce situatie (aici ma refer in special la cei cu dube), sau cu cei care nu se asigura ca habar nu au ca atunci cand intra in giratoriu trebuie sa le dea prioritate celor care deja se afla in sensul giratoriu, sau cu cei care iti taie fata cand fac stanga (zilele trecute era sa tamponez o masina de politie in felul asta, care a iesit de pe o straduta, de dupa o duba parcata, si aveam intrea 50 si 60 km/h) si multe astfel de cazuri. eu zic ca de aici ar trebui sa se porneasca; si nu numai cu inasprirea amenzilor, ci cu APLICAREA lor, pt ca, sa fim sinceri, de cate ori nu am vazut soferi care faceau stanga intr-o zona in care nu aveau voie iar politistul era in intersectie si nu zicea nimic...


--------------------
fiat albea star
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:31 AM