Ingeri la volan |
This topic is about Ingeri la volan, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE(Edi45845) Si mai am o intrebare:cat de des incalcati vreo regula de circulatie si care e asta? Oricum eu nu sunt un inger la volan ci mai degrab ... To read more just scroll down
Ingeri la volan |
Jul 25 2005, 04:03 PM
Post
#21
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Edi45845) Si mai am o intrebare:cat de des incalcati vreo regula de circulatie si care e asta?
Oricum eu nu sunt un inger la volan ci mai degraba inversul. Cel mai des merg repede,nu port centura,nu semnalizez,parchez aiurea si nu port actele la mine. Bine ca recunosti. Alo...nenea...cineva de la politzia Rutiera !? Ia "ridicatzi-l" pe individu' asta ca oricum a marturisit. Nu e nevoie de nici o judecata... Si daca ne referim la prima intrebare...nu conduc beat, port centura, semnalizez mereu, parchez cu grija, am mereu actele cu mine. Viteza o incalc numai cind sint in depasire. PS: eu sint tot timpul intr-o permanenta depasire; dar asta nu e vina mea. Ailaltzi participantzi la trafic merg prea incet. Oricum macar INGER-UCENIC tot sint ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 25 2005, 07:49 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 247 Joined: 10-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.276 |
Nu inteleg ce aveti cu Edi. Daca lui asa ii place sa mearga nu are decat sa mearga asa. Acuma toti sunteti super soferi pe langa el. Sa fim seriosi. Va-ti ambalat asa ca v-a spus ca merge periculos. Asta e... Credeti ca prin posturile voastre ii schimbati comportamentul la volan? Eu nu cred. :angel:
-------------------- Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
|
|
|
Jul 25 2005, 11:39 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Daca ar avea soseaua lui personala si ar merge numai pe acolo, nu m-ar interesa, DAR din cauza unor astfel de inconstienti (desi as folosi aici adjective mult mai dure) ajung si alti oameni nevinovati in inchisoare/cimitir!
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jul 26 2005, 07:16 AM
Post
#24
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Daca ar fi sa aleg intre a nu semnaliza si a nu se asigura tipul din fata mea pe banda cealalata prefer de 100 ori sa nu semnalizeze dar sa se asigure. Si atunci faptul ca schimba banda FARA sa deranjeze, dar si fara semnal mi se pare o chestie usor de trecut cu vederea. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jul 26 2005, 07:47 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
A te asigura im-plica atentie, a semnaliza implica miscarea unui singur deget. o data, nu inteleg de ce pentru o gramada de soferi semnalizarea este atat de dificila si din ce in ce mai des optionala. Ce daca ala din spate trebuie sa franeze, ce daca ii iei fata altuia? -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jul 26 2005, 07:53 AM
Post
#26
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Pai astea pe care le pomenesti nu sunt rezultatele nesemnalizarii, poate foarte bine sa si semnalizeze si sa faca treaba asta. Asta incerc eu sa arat, ca luatul fetei si obligarea la frana provin de la o proasta asigurare / nesimtire / conceptia gresita ca daca semnalizezi te poti baga "ca doar am semnalizat"...
Repet: prefere sa schimbe unul banda in fta mea FARA sa ma deranjeze si fara sa semnalizeze decat sa semnalizeze si sa se bage in fata fortat... Pe aia cu berile am luat-o ca gluma, nu ca filozofie de viata -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jul 26 2005, 09:01 AM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
P-aia cu "am semnalizat deci intru" parca era mai nou si in regulament. Daca ai semnalizat corect (50/150m INAINTE de a incepe manevra), cel din stinga/spate este obligat sa te lase sa schimbi banda, altfel in veci nu mai faci stinga pe o strada aglomerata. Eu incerc sa fiu corect, dar cind vad ca nu sint lasat, desi incerc cu 1 km inainte de intersectie sa schimb banda, normal ca "ma bag", ca totusi nu vreau sa ratez intersectia.
Chiar duminica, am fost iar baiat finutz, am semnalizat cu cinspe km inainte, dar nu m-a lasat niciunul, eram pe banda 2 si vroiam sa trec pe 3 sa fac stinga. Nu m-a lasat nici unul de pe 3, practic am ajuns sa opresc cu citiva m inainte de refugiul de tramvai doar doar oi reusi sa intru. Si cind am vazut ca nu mai ramasese loc pe banda 3 decit de o singura masina, ca se facuse coada, pur si simplu "m-am bagat". Nu a fost ceva nemaipomenit, era o tipa cu un clio in spate care a trebuit sa face efortul sa apese usor frina in loc sa incetineasca cu frina de motor. Clexoane, faruri...etc. Nu spun ce imi venea sa fac....Dupa care foarte nonsalanta ambaleaza, ma depaseste si trece fluierind prin stinga refugiului de tramvai. :minigun: -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Jul 26 2005, 09:06 AM
Post
#28
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
se spune asa : in momentul in care nu poti schimba banda , dupa ce in prealabil ai semnalizat corespunzator intentia ta , te opresti acolo unde trebuie sa virezi si astepti sa se elibereze banda respectiva. simplu.
-------------------- |
|
|
Jul 26 2005, 10:04 AM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Uneori totusi trebuie sa fortezi. Francezii sunt mai amabili, insa nu toti, iar italienii sunt la fel ca romanii, asa ca trebuie si putin tupeu, fara a cadea totusi in nesimtire sau inconstienta.
Daca nu am incotro, ochesc unul sau in special una pe banda din stanga care pare mai slab de inger si lasa spatii mai mari si ma apropii milimetru cu milimetru portbagajul de botul lui pana cand o lasa nervii si-mi face loc. Evident, cu semnalizarea pusa. Figura merge la plecarea de la stop, sau la viteze mici. La viteze mari in general sigur e unul care lasa spatiu mai mult si e mai simplu, totul e sa te sincronizezi cu ei. Daca pe banda din stanga se circula mai repede decat pe a mea si nu merge figura aia, las putin spatiu in fata mea ca sa pot apoi accelera si sa-mi sincronizez viteza cu cei din stanga. In general daca se merge mai repede sunt si spatiile mai mari, asa ca am de cele mai multe ori loc sa intru apoi si eu fara sa trebuiasca vreunul sa-mi faca loc in mod expres. Eu sunt de acord cu Watcher, pe langa regulament e important si bun simtul. Un sofer atent sa nu jeneze pe altii e cu ochii in patru, chiar daca mai incalca poate unele reguli, fata de unul foarte regulamentar care insa nu are curaj sa-si dezlipeasca nasul din parbriz. Ideal e si regulamentul si bunul simt Watcher are dreptate in sensul ca de cele mai multe ori bunul simt implica si mersul regulamentar, pe cand reciproca e adevarata mai rar. Personal sunt in 99% din cazuri baiat bun si doar in 95% regulamentar Cele 5% incalcari de reguli se refera in general la viteza, iar acel 1% de baiat rau inseamna de obicei ca nu fac nici o concesie sau gest de amabilitate fata de cei cu 4x4, atunci cand regulamentul imi permite In plus ma calca pe nervi si cei care se inscriu pe o banda libera, pentru ca in intersectie sa intre in fata coloanei de pe o banda aglomerata. Daca sunt localnici, in 100% din cazuri merg bara la bara cu cel din fata ca sa nu-i las loc sa intre, iar daca vad ca au numar strain le acord prezumtia de nevinovatie si-i las in fata mea, presupunand ca au gresit la preselectie necunoscand orasul. In felul acesta zic eu ca se compenseaza faptele rele cu cele bune -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 26 2005, 10:30 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Mai, eu in general respect regulile, poate depasesc cateodata viteza (mai ales in zonele in care limita de viteza ar trebui sa fie mai mare), daca sunt super presat mai "fur galbenul", dar ma enervez teribil cand stau la semafor la un sir interminabil si vad pe unii cum trec pe langa refugiul de tramvai cu masini de multe ori destul de scumpe si, desi se intampla sa fie un politist in zona, nu-l opreste, da-l opreste pe altul care s-a bagat in spatele lui si are o masina varza (a se citi ieftina, de om amarat) si se grabeste sa-i taie un proces-verbal.
De multe ori nu port centura, dar numai in oras, in afara o pun intotdeauna si ma cert si cu prietena mea sa si-o puna, pentru ca, daca in oras viteza nu este foarte mare si impactul nu este foarte puternic, in afara localitatii, daca se intampla ceva este bine sa existe centura pusa, mai ales ca la multe masini airbagul se deschide doar daca ai centura pusa ( asa stiu eu, poate ma insel). Nu are rost sa va certati cu cineva care nu respecta regulile si recunoaste senin.Probabil ca nu le va respecta nici de acum incolo, indiferent ce argumente ii vor fi aduse. -------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Jul 26 2005, 11:07 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
Eu zic sa va calmati ca oricum pustiulica(Edi) nu a mai deschis topicul asta si noi ne ambalam degeaba, oricum pana nu-l ustura o amenda nu o sa se potoleasca, e valabil si pentru altii asa ca inca o data va spun sa va calmati eventual racoritiva cu o bere binenteles fara alcool
-------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Jul 26 2005, 11:09 AM
Post
#32
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jul 26 2005, 11:19 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(Maff) pun intotdeauna si ma cert si cu prietena mea sa si-o puna, pentru ca, daca in oras viteza nu este foarte mare si impactul nu este foarte puternic, in afara localitatii, daca se intampla ceva este bine sa existe centura pusa, mai ales ca la multe masini airbagul se deschide doar daca ai centura pusa ( asa stiu eu, poate ma insel).
. Poti sa ajungi la spital si dupa un impact la 40-50 km/h... iar daca impactul e intre doua masini, si viteza adunata e 80 atunci e naspa chiar si cu centura. Eu zic ca trebuie purtata chiar si in oras, desi in alt topic am spus ca mi se pare fascista obligativitatea La masinile mai pacalite (Logan de ex) sau de generatie mai veche airbagul se deschide si fara centura. Insa e frectie la picior de lemn, timpii lui de deschidere sunt calculati presupunand ca ai centura, si daca ajungi la intalnirea cu airbagul mai devreme decat trebuie efectul e 0 taiat... Vezi ca am discutat subiectul asta acum cateva luni, si un expert (malin, parca, sa poti cauta mai usor) a explicat milisecunda cu milisecunda ce se intampla la deschiderea airbagului. Tot acolo am dat de exemplu un accident in care a dat coltul un sef al mafiei locale galatene, cu o masina germana de ultim racnet. Prietena lui avea centura si a scapat fara nici o zgarietura, el nu si cu tot airbagul a murit inainte sa ajunga salvarea. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 26 2005, 01:11 PM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
QUOTE(G e o r g e) se spune asa : in momentul in care nu poti schimba banda , dupa ce in prealabil ai semnalizat corespunzator intentia ta , te opresti acolo unde trebuie sa virezi si astepti sa se elibereze banda respectiva. simplu.
Ai tu curajul sa faci asta in Rom-mania? -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Jul 26 2005, 01:17 PM
Post
#35
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Absolut, Zetics, asa se si face daca nu ai reusit sa schimbi banda pana acolo, si in general lumea mai lasa de la ei cand te vede 'esuat' .
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jul 26 2005, 02:08 PM
Post
#36
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
QUOTE(Zetics40545) QUOTE(G e o r g e) se spune asa : in momentul in care nu poti schimba banda , dupa ce in prealabil ai semnalizat corespunzator intentia ta , te opresti acolo unde trebuie sa virezi si astepti sa se elibereze banda respectiva. simplu.
Ai tu curajul sa faci asta in Rom-mania? da asa fac -------------------- |
|
|
Jul 26 2005, 04:36 PM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 498 Joined: 12-March 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 42.185 |
Edi, tu esti pericol public. Nu semnalizezi, mai rau, bei inainte sa conduci.
Nu vreau sa zugravesc dracu pe pereti dar cu acest comportament in scurt timp vei avea un...... si poate grav de tot. Si TU vei fii vinovat. Ca poate faci un drum lung cum ai zis ca faci cca. 1000 Km/zi cateodata, si pe la 800 km parcursi, vei fii obosit, nu te vei mai asigura ca nu vine nimica din spate, vei intra in depasire si..... DOAMNE FERESTE de asa ceva dar tu esti prost rau tata. Nu iti doresc asa ceva. Doamne fereste. Dar as vrea sa te prinda politia la un filtru de rutina cu alcoolemie si sa iti ia 3 luni permisul. Dupa 3 luni, cand ti-l scoti, sa te mai prinda, inca 3 luni de mers cu bicicleta. Si tot asa, incat tu sa nu ai permis NICIODATA. Inconstient rau tata!!!! -------------------- Golf 4 , 1.6 105 CP
|
|
|
Jul 27 2005, 11:01 AM
Post
#38
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
eu cred ca baiatul asta (i.e. edi) braveaza, iar noi il bagam prea mult in seama.
-------------------- |
|
|
Jul 28 2005, 12:09 AM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 267 Joined: 27-April 05 From: Turnu Severin Member No.: 45.612 |
Depinde si de starea de spirit in care esti. Sau de muzica pe care o asculti. Daca,de exemplu, pun coloana sonora din 'Matrix' incep sa 'bend the rules' mai ceva ca Neo.
-------------------- C220
|
|
|
Jul 28 2005, 08:24 PM
Post
#40
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
In ultimul timp na am mai putut rasunde dar ma uimit ce reactii a provocar postul meu.
QUOTE Cel mai des merg repede,nu port centura,nu semnalizez,parchez aiurea si nu port actele la mine.
O expresie importanta aici e "cel mai des" care nu inseamna intotdeauna. In primul rand semnalizarea care nu mi se pare atat de importanta atat timp cat te asiguri si in spatele tau ori nu este nici o masina ori este una la distanta.In aglomeratii binenteles ca semnalizez dar atunci cand nu isi are rostul nu o fac. QUOTE Nu semnalizezi, mai rau, bei inainte sa conduci.
Eu am crezut ca s-a inteles ca faza cu bautu era o gluma. QUOTE Dar as vrea sa te prinda politia la un filtru de rutina cu alcoolemie si sa iti ia 3 luni permisul. Dupa 3 luni, cand ti-l scoti, sa te mai prinda, inca 3 luni de mers cu bicicleta. Si tot asa, incat tu sa nu ai permis NICIODATA.
Stai linistit ca ma oprit politia de multe ori si nu eram baut. Apropo chiar daca mi l-ar lua as face un curs de siguranta rutiera si l-as lua dupa o luna. QUOTE dar tu esti prost rau tata.
Din pacate sunt in perioada de proba si nu pot sa-ti raspund. :evil: Salut totusi reactie prompa a moderatorilor care au sanctionat jignirea altui membru al forumului(adica eu) de catre tine. Aropo stai linisti :tu esti din Buc,iar eu din Moldova.Ce te intereseaza pe tine cum conduc eu? Apropo prin acest post nu am vrut sa bravez ci sa arat ca in practica este aproape imposibil sa respecti in totalitate regulamentul -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 08:21 AM |