IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Lucas doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Lucas
pilot
Age Unknown
Gender Not Set
Baia Mare (Maramures)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 12-March 05
Profile Views: 673*
Last Seen: 11th December 2007 - 02:48 PM
Local Time: Mar 28 2024, 05:46 AM
498 posts (0.07 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Lucas

Membri

*****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
2 Mar 2007
Salutare. Am o curiozitate mica de ceva vreme. Si anume daca poti sa galvanizezi anumite portiuni ale caroseriei. De exemplu ma gandeam la aripile spate , pragurile si aripile fata la un opel astra F ca se stie ca are probleme cu coroziunea. Asadar se pot demonta de exemplu piesele respective si sa se galvanizeze ? Sau e un proces foarte complicat galvanizarea si nimeni din romania nu face asa ceva ?
25 Nov 2006
Salutare oameni buni. Sunt fost proprietar al unui Tico. Acum vreo 2 saptamanai l-am vandut deoarece doresc sa imi cumpar un hatchback de prin 2002-2003 diesel cu Km relativ putini la bord. Dpdv financiar am 9000-9500 E max. pentru o astfel de cheltuiala. Am apelat la acest forum deoarece vreau sa ma documentez inainte sa fac acest pas important. Asadar am gasit mai multe variante pana in pretul acesta. VW Golf 4 , Opel Astra G , Ford Focus , Renault Megane 2 , peugeot 307. Apropo. Mai sus am spus ca doresc diesel. De fapt doresc ori un diesel de 1,9 sau 2 L cu puteri intre 90-115 CP , ori un 1,6 L benzina care este in jurul valorii de 100 CP la mai toate modelele astea. Nu ma intereseaza consumul cu aprox. 2 L mai mult la 100 Km in comparatie cu dieselul......avantaje si dezavantaje....nu este sunetul acela de sa-i zicem "tractor" sub capota la turatii medii....dar nu ai nici cuplul unui diesel. Asta nu are prea mare importanta. Ce vreau sa stiu este care hatchback dintre acestea ( poate imi mai scapa niste modele ) este cel mai usor de intretinut dpdv financiar. Adica , piesele consumabile si de asemenea si piesele la caroserie ( aripi , usi , etc ) la ce firma ( VW , Ford , Opel , Renault , Peugeot ) sunt mai ieftine. Sau mai exact ma intereseaza daca preturile sunt echilibrate la toate firmele sau daca la un model sunt foarte ridicate , sau la un model sunt foarte ieftine. Sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Si deasemenea poate stiti din auzite dar sa fie adevarat nu basme , poate chiar aveti masina si ati patit-o pe pielea dvs. ...as mai dori sa stiu daca un model din cele mentionate mai sus au o anumita problema care este prezenta aproape la toate modelele...deci o chestie genetica sa`i zic asa la modelul acela( agata cutia de viteze , se strica AC-ul repede, franele sunt f slabe , cedeaza repede ceva la masina , etc..sper ca intelegeti la ce ma refer). Caut o masina echilibrata ...adica un raport bun intre confort si tinuta de drum a masinii , putere ( sa traga binisor...ca m-am saturat cu tico unde nu aveam putere si mai ca ma omoram la depasirile inafara localitatilor cand trebuia sa astept sa fie distanta foarte mare intre masina care vine depe contrasens si sa-mi iau inima in dinti ca sa ma pot baga in depasire) sa ma scoata din micile greseli ale mele , fiabilitate ( motor , cutie , caroserie ) etc.
Acuma eu m-as multumi si cu un Fiat Brava diesel dar nu am vazut / auzit nici unul sa imi fac o parere despre el. Este relativ ieftin ( am gasit pe internet si la 6000 E ). Nu ma deranjeaza ca nu se mai fabrica modelul dar am auzit ca fiaturile mai vechi nu stau chiar bine la capitolul fiabilitate.
Asadar sper ca m-am facut inteles pt. dumneavoastra si va rog sa ma ajutati cu situatia in care ma aflu eu.
29 Jun 2006
Salutare. As dori sa imi vopsesc o parte din spoilerul fata si din spate fiindca , dupa cum stiti Tico`ul nu are spoilerele vopsite din fabrica. Dar nu vreau sa le vopsesc integral..ca am vazut niste tico-uri cu spoilerele vopsile in totalitate si nu arata bine deloc. Deja m-am gandit cum sa le vopsesc. Acuma ce vreau sa va intreb este.......procesul tehnologic de vopsire....cum trebuie sa fac ? Voi vopsi cu spray-ul...dar inainte de a aplica spray-ul, trebuie sa smirgeluiesc spoilerul ? Dupa aia trebuie sa mai dau cu ceva solutie ? Va rog sa`mi explicati cum ar trebui sa fac , in asa fel incat vopseaua sa nu se decojeasca sau sa fie prea putina sa se zgarie repede. Am auzit ca ar exista ceva vopsea speciala pentru asa ceva. si apropo....mie mi-ar placea ca partea din spoiler care o vopsesc sa o vopsesc in visinie metalizat ( de altfel culoarea masinii) , iar in lateral sa vopsesc cu un albastru deschis...poate chiar turcoaz metalizat, iar unde se imbina vopselele, sa fac sa se imbine asa ca si niste flacari...acuma de ce va zic asta? fiindca nu stiu exact daca voi avea probleme cu politia fiindca in talon scrie ca e intr-o culoare masina...nu in doua culori. Oare daca`i explic lu` domnu` garcea ca de fapt ii doar spoilerul in doua culori, si nu am vopsit tablaria propriu-zisa , scap de amenda sau de talonul suspendat ?
Multumesc anticipat mult.
31 May 2006
Salutare. am "rasfait" forumul putin si nu am vazut un topic asemanator cu acesta pe care il voi creea acuma. Rog moderatorii sa il stearga daca exista deja unul (cel putin eu nu am gasit...poate mai la "coada").
De ani buni ma uit la poze cu sisteme audio profesionale, demo-cars de la firme renumite si consacrate in domeniul audio in masina. Imi place foarte mult sa vad idei noi in amplasarea boxelor, incinte cat mai bizare pt. subwoofere, etc dar de ceva timp mi-am pus o intrebare care nu mi-am pus`o niciodata si chiar mi se pare esential sa inteleg si sa intelegem cat mai multi urmatoarea chestie : Cum au destula putere pentru zeci de mii de wati ( si nu ma refer la puterea muzicala PMPO...ma refer la RMS).
Am urmarit nu de mult un serial din emisiunea Pimp my ride , unde baietii respectivi au montat un subwoofer ( cel mai mare din lume de altfel..asta nu inseamna ca e si cel mai puternic dar oricum e excesiv de puternic pt. o masina zic eu) de 6500 W RMS caruia ii trebuiau 5 baterii speciale ( mi se pare ca tipul acelor baterii se numeste deep-cycle) , parca 6 amplificatoare si 6 power-caps. Bun. Dar cum se incarca bateriile alea inapoi ? Sunt legate la alternator ? Nu cred ca ar face fata un alternator obisnuit de masina, care a fost proiectat pt. a face fata unei singure baterii, la 6 baterii ( cea normala de la masina si celelalte 5 ). Deci asta doar pt. subwooferul de 6500 W si o pereche de boxe. Daramite sistemele alea audio super performante care le monteaza audiofilii pe masini. De exemplu doua subwoofere de 10.000 W RMS de la Ground Zero, vreo 10 boxe, etc
Cred ca ar fi bine sa stim cu totii cum se obtin "resursele" pentru astfel de sisteme. E clar ca aceste sisteme costa enorm, dar intreb asa de curiozitate.
1 May 2006
Salutare. Tico`ul meu este din 1997. Are 65.000 km la bord. Pana nu de mult nu am avut probleme cu el. Dar recent (cam pe la 62.500 km) am facut o revizie unde am schimbat filtru de aer, filtru de ulei, uleiul (Mobil 1) , filtrul de aer , curelele si ceva brat la suspensia spate (un brat paralele cu soseaua...nu stiu la ce ajuta dar cei de la service au zis ca daca nu o schimbat, putea sa se rupa ceva acolo si pierdeam controlul masinii), bujii. Dupa cum vedeti nu ma pricep la mecanica. bujiile le-am schimbat mai repede...in alta revizie cam cu o luna mai devreme de revizia mare. bujiile le-am schimbat la un mecanic, prieten de familie. Cand a schimbat bujiile , a zis ca ar cam trebui sa schimb si fisele doar ca nu am avut bani de fise atunci si a intervenit si revizia astalalta mare. chiar am uitat de fise. Cand a schimbat bujiile, a pus de la el o fisa (designul e diferit putin decat cele de tico) ca una era distrusa rau de tot.
Dupa revizia mare (ulei, filtre, curele suspensii etc) , la scurt timp , la o anumita turatie (foarte putin mai mare decat cea la relantiu) suna o curea (de transmisie cred...va reamintesc ca nu ma pricep la mecanica). Ehh...nu ma deranja..dar dupa revizie, dupa vreo 300 km parcursi, a inceput un fenomen extrem de neplacut. De fapt fenomenul asta e si problema topicului. masina smuceste.....ca si cum ar fi ceva infundat acolo....ii dau talpa de exemplu...si tot se sguduie sa zicem.....nu stiu ce are. Cateodata nu face (foarte rar semai intampla sa mearga ca noua). ma gandeam ca ar fi carburatorul infundat..dar avand in vedere ca cateodata (scuzati cacofonia) nu face faza asta, m-am gandit ca nu e asta problema. de asemenea fenomenul il face si la rece si la cald (m-am gandit ca socul automat e problema dar avband in vedere ca face faza si la cald...ma cam indoiesc). Cateodata nu zguduie...cateodata la relanti vibreaza foarte puternic bordul si nu am demaraj...urca in ture dar f greu (parca ar merge in 2 pistoane). Chiar nu stiu ce are si sunt disperat. Am facut si tratament ...cu solutie din aia care se pune la un plin....de 3 ori am facut`o...fara nici o imbunatatire. ma gandesc oare sa fie de la fise ? sau mai exact fisa care a inlocuit`o (ca era second...in garajul lui a gasit`o).....oare din cauza curelei aceleia care suna la o anumita turatie ? cureaua nu e slabita..am verificat..deci nu patineaza. oare fisa aia nu da scanteia bine la un piston si de aia merge cateodata in doua pistoane ?
chiar nu stiu. poate s`a mai confruntat cineva cu probleama asta si imi spune si mie care este problema.
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.
Multumesc anticipat.
Last Visitors
Lucas has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Lucas.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 11:46 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here