IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze

This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, Cristi86127, wrote about: QUOTE(iasi105023) deocamdata, pt. europa, ce e nemtesc, tot bun ramane Doar atat ? /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" a ... To read more just scroll down

13 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
Cristi86127
post Sep 25 2007, 11:05 PM
Post #101


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(iasi105023)
deocamdata, pt. europa, ce e nemtesc, tot bun ramane


Doar atat ? biggrin.gif
Nu ca nu as avea ceva impotriva, dar ai lasat ideea neterminata si uite dupa 5 pagini si atata risipa de biti, respectiv "batut apa" in care subiectul in cauza a fost disecat pe toate partile si nu am ajuns la nici o concluzie...simt din vorbele tale ca ai multe de spus dar faci pe misteriosu'. biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Sep 25 2007, 11:18 PM
Post #102


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



QUOTE(Mariustom)
:nope: :thumbdown: Atenție, că pe lângă că sunteți Off, sunteți și rasiști :bash:
Chiar trebuie să generalizăm tot timpul ? Printre noi nu sunt "uscături" ? Că raportul e altul, să zicem. Dar atât. Toți suntem o apă și-un pământ !

Până aici, vă rog.
:ban:

ninja.gif


Iarta-ne si tu, stii ca suntem de treaba de obicei. Considera si tu ca asta a fost o supapa de presiune scapata la balamuc biggrin.gif.

QUOTE(iasi105023)
deocamdata, pt. europa, ce e nemtesc, tot bun ramane


Am zis, sau vorba indienilor sud-americani, HOWGH!

QUOTE(stefan_adrian)
Si eu zic ca putem trage o mica linie dar nu de fina de razboi l ci doar de o batalie:
In Europa "rulez" masinile germane si in America cele japoneze. Ce ziceti? Parca in America de sud nu e chiar la fel.
Eu in Austria, Italia Ungaria si Spania, etc am v aut f.multe masini germane mai ales golfuri si opel-uri.


Eu in Israel am vazut multe masini japoneze (Mazda, Honda, Toyo, in ordinea asta), si din cand in cand Skoda si Merc (f multe taxiuri din astea 2 din urma).


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 25 2007, 11:44 PM
Post #103


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Mariustom)
:nope: :thumbdown: Atenție, că pe lângă că sunteți Off, sunteți și rasiști :bash:
ninja.gif


Sorry ninja, eu am dat tonul la rasism desi nu am avut intentia asta. arigato.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 26 2007, 07:16 AM
Post #104


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Eu in Israel am vazut multe masini japoneze (Mazda, Honda, Toyo, in ordinea asta), si din cand in cand Skoda si Merc (f multe taxiuri din astea 2 din urma).


Eu am cunoscut un om de afaceri evreu ortodox (adica d'ala care umbla cu kipa pe cap tot timpul) isi putea permite lejer un S-klass daca vroia dar umbla cu un Land Cruiser, motivul principal fiind ca el nu va cumpara niciodata o masina germana... din motive istorice... nu fiindca ar fi citit sondajele JD Power sau discutiile de pe acest forum biggrin.gif. Nu am vrut sa-i stric bucuria si sa-i spun ca in al doilea razboi mondial japonezii erau aliati cu nemtii... sau poate si el stia asta dar totusi nu era dispus sa ajunga la masini frantuzesti sau americane... smile.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Sep 26 2007, 07:39 AM
Post #105


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Atunci ar fi trebuit să aleagă suedeze, că au fost neutrii, și-s și buni pe piața auto wink.gif
QUOTE(Hoinar)
Iarta-ne si tu, stii ca suntem de treaba de obicei. Considera si tu ca asta a fost o supapa de presiune scapata la balamuc biggrin.gif.

Cu condiția să nu se mai repete blush.gif

Idem și pentru Cristi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 26 2007, 07:39 AM
Post #106


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



E si asta o idee.
De fapt trebuie sa recunosc ca si eu le acord un plus masinilor europene pentru simplul fapt ca sint europene. Americanii nu-mi plac iar japonezii/chinezii ... prea s-au intins incoace; pericolul galben smile.gif
Asta nu inseamna ca n-as lua niciodata o japoneza sau americana, ci doar ce "ale-noastre" au din start un mic avantaj.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Sep 26 2007, 08:22 AM
Post #107


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Eu am un prieten evreu care are o fascinatie (si cumpara) pt BMW. Si Wagner.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 26 2007, 08:33 AM
Post #108


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Pai nu sunt toti la fel... asta era ortodox practicant, respecta toate traditiile si cred ca a apucat sa prinda si holocaustul (era destul de batran), deci ura sa fata de tot ce e german era oarecum justificata.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 26 2007, 08:53 AM
Post #109


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



eu zic sa nu trecem discutia pe teren sensibil. mai ales ca unele idei pot fi incadrate penal. aveti grija ce scrieti.
si gata cu off topicul.
sa revenim la subiect.
cred ca japo incep prin noile modele sa joace direct acasa la germani. un exemplu mai mult decat concludent e ceea ce a facut subaru cu noul impreza. a renuntat la dorintele vechilor fani pentru a atrage o piata mult mai mare. vom vedea daca pariul e unul castigator sau nu.
dar acelasi lucru il fac toti ceilalti producatori japonezi. prin design exterior, interior, produse oferite, etc. nu zic ca e un lucru rau ci e doar o constatare.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 26 2007, 10:03 AM
Post #110


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Eu am terminat popcornul, 6 pungi de pufuleti, 3 de sticksuri, 4 cutii de alune si ma pregatesc sa trec pe la supermarket sa-mi iau provizii. biggrin.gif Sau s-au calmat spiritele? :angel:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 26 2007, 10:08 AM
Post #111


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



Linistea dinainte .... stii cum e biggrin.gif


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 26 2007, 12:45 PM
Post #112


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Deci sa revenim,
Eu nu vad ca se apropie designul japonezelor catre Europa. Aceleasi linii curbe si malformatii prin caroserie, ca de exemplu sigla de pe botul de la Toyota, parca a fost apasata fortat acolo si s-a umflat capota (iar mai nou s-a curbat si bara, ca sa confirme asta). Ca naiba.
Europenele mai arata a geamantan, nu a plasa de un leu umpluta cu capatini de varza.
Singura exceptie sint BMW-urile lui Bangle.

Ca performante, pe mine ma lasa rece. Si unele si altele merg daca le dai cheie si bagi in viteza. Deci sint la fel, nu?

PASSAT FRATE!


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 26 2007, 01:46 PM
Post #113


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Hai ca nici europene nu sunt toate elegante... Vectra C arata exact ca Avensisul... sau vice-versa... sunt convins ca exista diferente intre cele doua dar nu pot sa ma uit mai mult de cateva secunde la cele doua modele. Si exista si masini japoneze frumoase, de exemplu Honda Accord arata mai bine decat Passatul (si infinit mai bine decat avensis si vectra).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 26 2007, 01:54 PM
Post #114


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(GhitaTM)
Deci sa revenim,
Eu nu vad ca se apropie designul japonezelor catre Europa. Aceleasi linii curbe si malformatii prin caroserie, ca de exemplu sigla de pe botul de la Toyota, parca a fost apasata fortat acolo si s-a umflat capota (iar mai nou s-a curbat si bara, ca sa confirme asta). Ca naiba.
Europenele mai arata a geamantan, nu a plasa de un leu umpluta cu capatini de varza.
Singura exceptie sint BMW-urile lui Bangle.

Ca performante, pe mine ma lasa rece. Si unele si altele merg daca le dai cheie si bagi in viteza. Deci sint la fel, nu?

PASSAT FRATE!


Designul japonezelor a fost adaptat la gusturile europenilor si americanilor dar inca au partea lor de originalitate si nu e vorba doar de sigla. biggrin.gif

Toyota nu arata rau deloc dar nu exceleaza ca design, e parerea mea, poate dupa o anumita varsta o sa o vad altfel, dar ce parerea ai de Honda Civic, noul Lancer, samd...sunt masini dupa care intorci mai rapid capul decat dupa un BMW sau Passat frate care in afara de faptul ca te lasa fara oxigen la semafor, nu mai prezinta interes ca masina, decat doar din considerente legate de anumite necesitati peste care se suprapune nevoia de imagine dar altfel nu vad de ce ar da cineva banii pe asa ceva.

Japonezii au adoptat designuri diferite in functie de piata, europenii sunt cam fixisti cand vine vorba de asta...marea majoritate a modelelor japoneze comercializate in state arata mult mai bine decat cele pentru Europa si chiar decat europene in general, dar asta iarasi e o chestie de gusturi.

Japonezii imprumuta motoarele diesel de la europeni si europenii motoare pe benzina de la japonezi, evolutia masinilor japoneze a influentat si pe cea a masinilor europene, respectiv germane.

Ca design, e drept ca marcile japoneze nu au avut acel ceva caracteristic de la inceputuri, asa cum au avut anumite marci europene care au pastrat niste trasaturi specifice la anumite modele si practic japonezii au experimentat pe noi, pe baza succesului inregistrat cu anumite modele, intr-un timp f scurt, diverse formule de design pana s-a ajuns la ceea ce se vinde acum, se pare ca le-a reusit strategia asta...daca pana nu demult nu se uita aproape nimeni la o japoneza acum lucrurile s-au schimbat mult...pana nu demult, fiecare model japonez arata total diferit fata de predecesorul sau, acum au inceput sa aiba ceva continuitate si deja se poate spune ca au propria lor identitata si in Europa.

Bine, eu am vorbit in general de japoneze, dar marci japoneze ca Mitsubishi din 1917 sau Subaru au avut propria lor indentitate si fara designeri europeni, samd.

Faptul ca acum Subaru vine cu un model mai altfel decat ne-a obisnuit pana acum cred ca e doar o chestie temporara sau daca nu oricum pe viitor nu isi va neglija segmentul de clienti prin care s-a facut cunoscuta pana acum.

Ca performante, aproape toti producatorii se pot mandri cu un anume model, pe hartie cifrele arata bine, toti insira sute de cai putere, samd dar tehnologiile difera foarte mult si aici japonezii au un avans destul de mare, de asemenea si in teste de fiabilitate si performante si toate acestea chiar la bani mai putini.

Si asta e inceputul, la cat de repede evolueaza masinile japoneze din punct de vedere al designului, tehnologiilor utilizate si performantelor si la cum bat pasul pe loc europenii ma astept ca in scurt timp lucrurile sa devina mult mai evidente.


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 26 2007, 02:09 PM
Post #115


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



eu de citeva pagini am pierdut imaginea... se vad cu purici ambele: si europenele si japonezele, pentru ca tocmai am vazut un subaru de FR din care urlau manelele...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 26 2007, 03:12 PM
Post #116


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



smile.gif)))))) credeam ca nu am vazut io bine smile.gif)) mda ... dar sa nu rasificam iar discutia biggrin.gif

este o chestie generala , globala asta cu japonezii , ei au influentzat si influentzeaza cam tot la nivel tehnologic ... ganditi-va ca ei au cele mai avansate computere , pgr , robotzi industriali ....ei au declansat nebunia asta deci era si nomal ca si la auto sa fie influentza f mare . daca ei nu evouluau asa spectaculos , nici mashinile din UE sau mai ales USA nu ajungeau asa departe . plus ca ei isi permit asta sa faca mashini pt fiecare continent sau subcontinent . mai spueti voi un mare concern auto care face asta . poate ford dar nu asa de diversificat.

evolutia auto dupa ce am sesizat vis-a vis de aparitii noi pe piatza e cam asa : scot janonezii o mashina buna super , la 2-3 ani maxim astia din UE hop si ei cu modelu concurent din clasa respectiva cu exact acelashi dotari dar inca niste gadgeturi de luat ochii . si pe urma incep discutiile gen vs ... vezi ca aia e mai buna ca e mia nou are mai multe are una are alta , dar se uita ca sunt proiectate la dif de ani si tehnologia nu sta pe loc ...


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 26 2007, 03:16 PM
Post #117


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



domunu' vio, de ce nu-ti iei o utilitara nemteasca? 4x4 cu tot cu bena?


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Sep 26 2007, 03:19 PM
Post #118


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



exista asa ceva ?smile.gif)) fac aia asa ceva ??? ia dus capu ?smile.gif) din strafulgeratu subinconstientului meu stiu ca erau pe dinafara la cap asta si si la 4x4 si la Suv , in afara de G piece of art


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 26 2007, 03:26 PM
Post #119


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(vio70407)
evolutia auto dupa ce am sesizat vis-a vis de aparitii noi pe piatza e cam asa : scot janonezii o mashina buna super , la 2-3 ani maxim astia din UE hop si ei cu modelu concurent din clasa respectiva cu exact acelashi dotari dar inca niste gadgeturi de luat ochii . si pe urma incep discutiile gen vs ... vezi ca aia e mai buna ca e mia nou are mai multe are una are alta , dar se uita ca sunt proiectate la dif de ani si tehnologia nu sta pe loc ...


exact!

din punct de vedere al tehnologiei motoarele japoneze se remarca prin puteri mai mari comparativ cu motoarele europene raportate la aceeasi cilindree, consumuri mai mici, mult mai ecologice si chiar dimensiuni mai mici.

de exemplu motorul de Colt il iei sub brat si dezvolta 75Cp pentru 1.1 litri, rspectiv 109Cp pentru 1.5l...in 2004 cand au aparut aceste motoare aspirate nici o marca europeana nu se apropia macar, de aceste performante pentru aceste valori de cilindree, au trecut 3 ani si lucrurile nu s-au schimbat...a fost un mic exemplu dar concludent.

Cam asa se traduce progresul tehnologic...la piele, fildes, aluminiu, coarne de taur, praguri inscriptionate, leduri samd se pricep europenii dar si astea tot de asiatici sunt facute. blush.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 26 2007, 03:46 PM
Post #120


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(Cristi86127)
de exemplu motorul de Colt il iei sub brat si dezvolta 75Cp pentru 1.1 litri, rspectiv 109Cp pentru 1.5l...in 2004 cand au aparut aceste motoare aspirate nici o marca europeana nu se apropia macar, de aceste performante pentru aceste valori de cilindree, au trecut 3 ani si lucrurile nu s-au schimbat...a fost un mic exemplu dar concludent.


imi pare rau dar fiatul meu din 2003 avea 1.2, 16V si 80cp. si motorul era de ceva timp pe piata.
alta, ceva mai veche: peugeot 205 Rallye cu 1294cmc si 103CP in 1988 - asta mai era si carburata.

@vio: biggrin.gif nu i-a dus foarte departe, le-a dat toyota hiluxul.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 12:24 PM