Termeni Tehnici |
This topic is about Termeni Tehnici, the author, malin34426, wrote about: Da de unde ! exista doar mesteri care tin coada sus si nu vor sa invete. Pentru orice exista documentatie .Trebuie doar vointa sa inveti. Pt carburato ... To read more just scroll down
Termeni Tehnici |
Oct 31 2004, 10:50 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Pentru orice exista documentatie .Trebuie doar vointa sa inveti. Pt carburatoare cea mai buna publicatie o veti gasi la bibliotecile mai vechi : CARBURATOARE , Constructie , intretinere , exploatare de GV Livezeanu si Abaitancei Ed tehnica 1973. Si apoi programele de docum. pe calc., mai vechi ,cum ar fi OMS (italian) |
|
|
Nov 1 2004, 09:17 AM
Post
#62
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ai perfecta dreptate, insa o dam in off topic...
|
|
|
Nov 1 2004, 09:49 AM
Post
#63
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Am observat un termen care nu a fost inca explicat. Ce inseamna common rail ?
|
|
|
Nov 1 2004, 09:52 AM
Post
#64
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
|
|
|
Nov 1 2004, 10:16 AM
Post
#65
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
|
|
|
Nov 2 2004, 06:19 PM
Post
#66
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 24-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.255 |
Dar ESP si EBD ce sunt?
|
|
|
Nov 2 2004, 07:01 PM
Post
#67
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
ESP=electronic stability... numai stiu.
EBD=electronic brake distribution-distribuie forta de franare numai pe rotile care au aderenta. Daca gresesc sa ma corecteze cineva. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Nov 2 2004, 07:13 PM
Post
#68
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 27-October 04 From: Arad (Arad) Member No.: 34.978 |
ESP = Electronic Stability Program
|
|
|
Nov 3 2004, 10:43 AM
Post
#69
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 26-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 34.933 |
am shi eu o intrebare care nu si-a gasit rasp pe alt forum. care e diferenta intre tddi si tdci ca shi consum sau putere la mondeo?
-------------------- drive your car don't mock it
|
|
|
Nov 3 2004, 10:50 AM
Post
#70
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu tine de explicatii termeni auto.
daca vrei iti explicam ce inseamna TDDI si TDCI. dar nu este locul aici pentru intrebarea ta. -------------------- |
|
|
Nov 3 2004, 11:54 AM
Post
#71
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 24-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.255 |
QUOTE(Claudiu34985) ESP = Electronic Stability Program
Ce inseamna asta mai exact? Merci oricum de raspuns |
|
|
Nov 3 2004, 11:59 AM
Post
#72
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
E un sistem care in anumite conditii iti franeaza rotile de pe interiorul unui viraj, pentru a incerca sa te mentina pe traictorie. Din pacate nu stiu cat este de eficace si daca intr-adevar isi merita banii. Din testele pe care le-am vazut in revinte masinile cu tinuta de drum buna se comporta onorabil si cu si fara esp.
|
|
|
Nov 3 2004, 01:45 PM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
ESP= stability control ajuta mai ales la masini cu stabilitate mai proasta de gen SUV unde e chiar indicat si este mai eficient pt. stabilitatea in viraje decat AWD. de asemena in conditii de iarna este f. util pentru toate masinile.
se pare ca merita banii, mai ales ca de regula nu e decat vreo 2-300$ in plus adaugat optional. problema ca majoritea masinilor nu il ofera inca. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 3 2004, 08:59 PM
Post
#74
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 27-October 04 From: Arad (Arad) Member No.: 34.978 |
ESP?... Parerile sunt impartite.
Ideea de la care s-a plecat a fost aceea de control al stabilitatii, ajutand vehiculul sa mentina traiectoria dorita de sofer. Detecteaza tendinta de derapaj si o corecteaza actionand asupra uneia sau a mai multor roti prin intermediul franei sau al motorului. Sistemul foloseste senzorii de la ABS, un senzor de directie si un sezor cu quartz de masurare a acceleratiei, acesta detectand inceputul pierderii acceleratiei. P.S. Personal nu-mi convine sistemul in momentele cand vreau sa ma distrez (derapaje controlate sau sa fie ce-o fi), sau mai bine zis "sticluta cu adrenalina". |
|
|
Nov 3 2004, 09:01 PM
Post
#75
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
se poate dezactiva daca esti interesat in derapaje, dar iarna mai ales la dezapezirea din ro ar fi util...
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 3 2004, 09:22 PM
Post
#76
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 27-October 04 From: Arad (Arad) Member No.: 34.978 |
EBD - Aproape ca sunt de acord cu Andrei.
EBD-ul distribuie forta de franare in mod optim (nu doar pe cele care au aderenta - aderenta mai mare, mai mica - nu stiu daca suporta grade de comparatie). Pe langa asta, EBD-ul mai face si alte lucruri: ABS-ul (in care este incorporat si ebd-ul), in mod normal ar induce vibratii in pedala de frana datorita modificarilor de presiune; si ar incuraja soferul sa apese pedala mai tare; EBS-ul compenseaza vibratiile astea. |
|
|
Nov 4 2004, 01:51 AM
Post
#77
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
ABS-ul cu EBD tot vibreaza pedala.
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Nov 4 2004, 09:19 AM
Post
#78
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cu ESP-ul am dubii pentru ca de multe ori ma tin la munte dupa masini cu pretentii (gen renault laguna, ford Mondeo) si in curbe auzeam dinspre ele sunete de cauciucuri ciudate, scurte, in situatii in care rabla mea fara ESP nu avea probleme... am pus asta pe seama unui exces de zel al electronicii, probabil ca le "ciupea frana" pe vreo roata automat, insa habar n-am daca nu cumva bat campii, poate faceau exces de zel papagalii de soferi.Personal as prefera o masina usor supraviratoare decat una subviratoare, indiferent care are sau nu ESP.
Are cineva idee daca ESP-ul joaca si rol de control al tractiunii? Adica daca accelerezi si rotile de tractiune au aderenta diferita sa distribuie totusi puterea in asa fel incat sa le invarta pe amandoua (sau amanpatru)? In teorie ar fi posibil. Iar daca nu, este vre-o denumire comerciala consacrata pentru controlul tractiunii, in afara de diferential autoblocabil? Eu as fi mai dispus sa dau banii pe asta decat pe ESP. |
|
|
Nov 4 2004, 11:10 AM
Post
#79
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Controlul tractiunii apare de obicei sub denumirea de ETC (electronic traction control) , TC (traction control) sau ASR (anti schlupf regelung) la Mercedes , diferentialul autoblocant e altceva.
|
|
|
Nov 4 2004, 12:27 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Mersi pentru informatii:) De obicei asta e o optiune sau e deja instalata pe modelele de baza? Nu prea am vazut-o data ca optiuni, o fi standard poate pentru unii sau un subansamblu al altei optiuni gen ESP....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 03:28 PM |