Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Posesorii de Fiat Albea Star
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Fiat
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
sorin alexandru70781
Rog pe cei ce au trecut in al treilea an si au sub 60k sa ma lamureasca daca la revizia la 2 ani au fost obligati sa schimbe distributia pentru a pastra garantia si daca da , cat a costat ?

Albea mea face 2 ani , i-am facut prima revizie la cca 9k ( la un an ) si pentru ca am folosit cu preponderenta masina de serviciu am 10k acum cu ea ; cei de la perugia mi-au spus ca pierd garantia in al treilea an daca nu schimb complet kitul de distributie ( curea si role ) la revizia de 2 ani , chiar daca masina nu prea are kilometri ; scrie asa ceva in cartea de garantie , ca eu n-am gasit ?
Cipp
DA!
sorin alexandru70781
Te rog spune-mi pagina unde scrie , ca eu nu gasesc .
Rog pe cei care au schimbat deja distributia sa-mi zica un pret , ca cei de la service nu stiau .
Cipp
Scrie in certificatul de garantie, la mine! In plus, la 1 luna dupa ce am achizitionat masina am primit, prin posta, instiintarea ca trebuie sa schimb kit-ul de distributie la 60.000 km sau 2 ani de zile. Eu zic sa nu te joci. La AutoItalia zicea cineva de 15 milioane!
sorin alexandru70781
QUOTE(dana76047)
Scrie in certificatul de garantie, la mine! In plus, la 1 luna dupa ce am achizitionat masina am primit, prin posta, instiintarea ca trebuie sa schimb kit-ul de distributie la 60.000 km sau 2 ani de zile. Eu zic sa nu te joci. La AutoItalia zicea cineva de 15 milioane!


multumesc de informatie ; o sa verific in certificatul de garantie , in ceea ce priveste scrisoarea , eu n-am primit asa ceva ; mi se pare hotie ca dupa ce cumperi masina sa-ti fie impusa aceasta conditie suplimentara , bine ca n-au cerut sa schimbi si caroseria dupa 2 ani ...;
multumesc si de sfat , nu imi place sa ma joc cu banii mei ( sa pierd aiurea garantia ) , dar avand in vedere c-am avut diverse masini de la supernova pana la nissan terrano si la nici una nu se schimba cureaua mai des de 4 ani sau 60k , inclin sa cred ca-i golaneala din partea lor ;
apropos , de anul trecut folosesc si un C4 , la care trebuie schibata distributia la ( incredibil ) 180k !
mihai68517
incercati aici, am abordat acest subiect in vara:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=10316


oricum este a mare pacaleala garantia!
Ionut45405
Daca vei avea ghinionul sa "pice" o centrala electronica, un compresor de AC sau alta piesa scumpa s-ar putea sa-ti schimbi parerea! Iar inlocuirea distributiei fata de o eventuala rupere a curelei merita si daca e s-o schimbi in fiecare an! Conditiile din Ro fac ca toate piesele sa se uzeze mult mai rapid (praful e principalul vinovat), plus ca daca masina stationeaza mult timp este solicitata doar o portiune de curea unde apasa intinzatorul. Eu unul nu imi asum riscul de a nu inlocui distributia la timp la nici o masina, chiar daca nu e vb de garantie!
mihai68517
salut,

eu nu am spus ca nu trebe schimbata distributia mai ales daca intradevar faci cei 60.000 de km sau trece o perioada mai amre de timp, da cum sa schimb asa ceva daca am doar 30.ooo de km in 2 ani, sa fim seriosi, iara de chestii electronice la fiat albea scuza-ma da nu este vreun Lexus sau Infiniti, in general eu schimb totul asa cum trebe facut la manual, da asta cu distributia la 2 ani in conditiile in care am doar km putini scuze da e prea cusuta cu ata alba, ca sa nu mai pomenim ca masina asta este "proiectata" pentru Europa de Est deci ar trebui sa reziste anumitor conditii mai vitrege fie ele de drum sau de clima, da asta este alta discutie.
Ionut45405
O fi proiectata suspensia, dar ce crezi ca ii pune Dura-muschi pe curea sau pe role sa reziste la praf?! Ideea e ca paza buna trece primejdia si de aceea e mai bine s-o schimbi. Parerea mea, eu asa as face. Acu' daca ai 30k si preferi sa renunti la garantie e alegerea ta. Si electronica sa stii ca are destula+ca mai sunt alte multe chestii scumpe care pot pica. Murphy nu doarme si se intampla totdeauna cand nu mai ai garantie!
C Z R
vreau sa fac revizia de 20.000 km, ma programez cum se cuvine, totul e ok, sunt multumit pana acum smile.gif , dar pun o intrebare informativa, insignifianta parca in prima faza, dar care o cauzalitate importanta pentru mine, dealtfel efectul este distrugator pentru mine, intreb:"cat costa aceasta revizie?" raspuns:"vreo 11 milioane lei vechi sau 1100 RON"

mie personal mi-a cazut fata....... sad.gif(

consideratii despre masina: imi place foarte mult masina si comparativ cu alte masini pe care le-am condus in ultimul timp, nu dau nume pentru ca nu-mi place polemica aceasta subiectiva de pe forum, mi se pare confortabila usor de condus , raspunde foarte bine la comenzi, merge foarte bine ptr un motor de 1.2 16v, nu am avut probleme cu ea, mi se pare a fi un model fiabil, defectele le-am spus de mai multe ori.
Ionut45405
Din pacate inca nu suntem obisnuiti cu costurile de intretinere pt o masina, desi prin presa au inceput sa apara calcule. Afara oamenii isi calculeaza costul/km care include toate cheltuielile (impozit, asigurare, intretinere si chiar deprecierea masinii) Inca "mancam iaurt" pana o cumparam si dupa aia abia mai ramane de benzina...
Cipp
N-are cum sa coste 11 bulioane, eu auzisem ceva de vreo 5!
C Z R
QUOTE(Ionut45405)
Din pacate inca nu suntem obisnuiti cu costurile de intretinere pt o masina, desi prin presa au inceput sa apara calcule. Afara oamenii isi calculeaza costul/km care include toate cheltuielile (impozit, asigurare, intretinere si chiar deprecierea masinii) Inca "mancam iaurt" pana o cumparam si dupa aia abia mai ramane de benzina...



doar daca compar cu reviziile altor masini gen subaru, toyota etc. care sunt in jur a 4-5 milioane, asa am citit pe acest forum, mi se pare enorm.

am calculat cam cat ma costa intretinerea unei masini, dar realitatea a batut cu mult previziunea mea.

iaurt nu mananc, concesii nu fac doar ca sa merg cu masina, iar daca se intampla sa raman fara benzina bag a doua zi wink.gif
Ionut45405
Probabil ai calculat pe baza informatiilor de genul celor cu reviziile pt Subaru si Toyota 4-5 mil...
mihai68517
din cate stiu eu revizia de 20 de mii este undeva in jurul a 7 milioane, in mare cuprinde schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer , filtru combustibil(atentie mie la revizia de 20 de mii, mi-au pus filtru combustibil de producator nu original), placute frana si altele, la 7-8 milioane nu e scump, da cand ma gandesc ca dealarul imi baga pe gat filtru aer cu 600 de mii si eu il cumpar de la firma specializata in vanzarea piselor auto(piese aduse in special din germania) cu doar 350, cam urat din partea lor(mai ales ca sunt si dealeri ai marci si au si anumite discounturi la piese din partea producatorului, asta apropo de previziuni si alte iaurturi, da ma rog forumul nu prea este pasiunea mea asa ca ma opresc sa nudevin plictisitor! :wave:
C Z R
ei am facut-o si pe asta smile.gif am fost la revizia am asteptat ceva si iata rezultatul final a costat 8,5 milioane lei si nu 11 mil. asa cum am fost informat.
* nu am in fata lista, dar cam astea fost schimbate: ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru polen, filtru aer cond., placute frane, curatat frana spate, verificare generala apoi la sfarsit test frana, multumit de service si de modul de lucru, absolut occidental, am spus ca nu prea imi place cum da flashuri si fara nici o discutie mi-a schimbat blocul de lumini.
* cat am asteptat erau mai multi detinatori de albea si ne-am schimabat pareri, iata parerea lor: o masina extraordinara extrem de buna, parca au fost platiti smile.gif) , ziceam ca glumesc dar faceau si ei comparatie cu alte masini avute si/sau conduse si au ajuns la concluzia ca albea este the best, eu ma refer la vechiul albea si nu la noul, care mie personal nu prea imi place, chestie de gusturi tongue.gif
Ionut45405
Ref la preturi: nicaieri in lume o piesa originala nu va putea fi oferita la acelasi pret cu una after market sau chiar de producator (cel care le furnizeaza constructorului). Adica un amortizor luat de la reprezentanta (BMW sa zicem) costa 500 RON (tot sa zicem) si este produs de Sachs. Il gasesti tot facut de Sachs la - iarasi presupun - la un magazin de piese cu 400, bineinteles pe cutie scrie Sachs nu BMW, dar poti cumpara unul AlKo cu 300 sau 250. Asa ca toata polemica nu prea isi are rostul. Avantajul e ca macar pt piesele originale ai o garantie reala (si asupra calitatii).
Radu97668
eu am avut un albea star cu care am facut 20.000km. va pot spune atat: revizia de 10.000km a costat 270lei (am schimbat si filtrul de aer desi nu era prevazut pt ca mi s-a parut jegos rau), iar cea de 20.000 km a costat vreo 850lei. din cate imi aduc aminte, asta a inclus schimbarea tuturor filtrelor, a uleiului, a placutelor de frana si ceva verificari la sistemul de franare si la cel de injectie parca.
Cristi80483
Salut.Cine stie de unde cumpar si eu o masca pt fiat albea star.Masina are momentan cd-playerul original al masini si vre-a sa ii puna un mp3 player.De unde cumpar o masca pt casetofon??
C Z R
Revizie 30.000 km: schimbat ulei, filtru ulei, toate filtrele, kit distributie, role, toate cele 3 curele, curat frane, verificare generala, stergatoare, becuri etc. m-a costat 1100 lei, ceea ce mi s-a parut un pret extrem de onorabil. Sunt foarte multumit de modul de lucru, de cum am fost primit si de faptul ca nu am fost uitat, ci foarte respectat.
Nota 10 AutoPerugia beer.gif arigato.gif smile.gif
sorin alexandru70781
QUOTE(Alex Aka)
Revizie 30.000 km: schimbat ulei, filtru ulei, toate filtrele, kit distributie, role, toate cele 3 curele, curat frane, verificare generala, stergatoare, becuri etc. m-a costat 1100 lei, ceea ce mi s-a parut un pret extrem de onorabil. Sunt foarte multumit de modul de lucru, de cum am fost primit si de faptul ca nu am fost uitat, ci foarte respectat.
Nota 10 AutoPerugia beer.gif arigato.gif smile.gif


Iata o veste buna ! Inseamna ca baietii si-au dat seama ca ar pierde clienti la vanzarea masinii , si au obligat serviceul sa vina cu costuri mai decente ; 1100 e cu totul altceva fata de 1700 cat mi-au cerut mie in primavara doar pt distributie ; era momentul ....
mihai68517
salut,
te rog incerca sa imi explici mai bine treaba cu preturile, din cate stiu eu la distributie nu este decat o rola si o curea, la accesorii sunt 2 role plus curea alternator, curea servodirectie. Multumesc anticipat, ca fapt divers pe mine tot kitul de accesorii adica role si curele m-a costat 300 ron cu manopera cu tot.
Cipp
Le-ai schimbat la reprezentanta sau la service particular?
sorin alexandru70781
QUOTE(mihai68517)
salut,
te rog incerca sa imi explici mai bine treaba cu preturile, din cate stiu eu la distributie nu este decat o rola si o curea, la accesorii sunt 2 role plus curea alternator, curea servodirectie. Multumesc anticipat, ca fapt divers pe mine tot kitul de accesorii adica role si curele m-a costat 300 ron cu manopera cu tot.


Unde ? Ca ma intereseaza si pe mine .
mihai68517
am schimbat la augsburg international, adevarat ca nu am vrut piesele originale, ci de producator dar nu mi se pare asa de relevant, curelele de alternator cat si cea de servo sunt Contitech (continental) iara cele doua role sunt produse in gemania, deasemenea mai este magazinul italoparts care are niste preturi super bune, am luat placute la 120 ron originale, si am cumparat mai multe, dar ajunge nu vreau sa creada lumea ca fac reclama, oricum masina mea are deja 3 ani si am renuntat la garantie cand a facut 2 ani, deci am posibilitatea sa lucrez cu orice service, dar sincer service fiat, oricare ar fi lasa de dorit.
Cipp
Deci sa inteleg ca ai schimbat distributia la 2 ani sau ai mers pe propria raspundere 3 ani si abia apoi ai schimbat-o? Daca mai poti sa ne spui cate ceva despre cum s-a comportat masina in cei trei ani si daca ai schimbat ceva in afara de consumabile, ti-as multumi foarte mult!
sorin alexandru70781
Aceeasi rugaminte ca si Cipp , pentru posesorii de Star : ce probleme ati avut la masinile voastre , daca per ansamblu sunteti multumiti de ele sau nu . Si daca aveti amabilitatea sa spuneti si cati km are masina .
Ma intereseaza pt ca am un Star care face 3 anisori in primavara , din pacate nu prea am mers cu el ( doar 11500 km ) si ezit intre a-l pastra sau a-l vinde inainte sa iasa din garantie .

Iata cateva din problemele masinii mele , dintre care doar unele s-au rezolvat :
- inchidere defectoasa a portbagajului
- kitul de ambreiaj inlocuit
- consum de ulei ( cca 2 l intre schimburi )
- in unele dimineti , dupa prima plecare de pe loc , cu motorul rece , apare o poticneala in momentul cand accelerez , chiar daca o fac usor .

Va astept si pe voi cu un scurt bilant , avand in vedere ca acest model se vinde la noi de prin 2003 parca .
Cipp
Masina buna, dom'le, nimic de zis! Eu sunt multumit de ea, mai ales ca si-a dat motorul drumu'! La 18.000 de km chiar imi place cum merge. Da Doamne sa mearga tot asa macar 100.000 de km! In afara de o scapare de ulei pe la capacul culbutorilor, nimic de reprosat!
@Sorinalexandru: incearca sa o lasi la relanti 30-50 sec dimineata la prima pornire si sa dai drumu usor la ambreiaj pana se incalzeste apa in motor! Pana atunci tu mergi de fapt cu socul tras si calculatorul are un mic "lag" in ceea ce priveste mersul motorului. E o problema care nu trebuie sa te ingrijoreze! Sigur, daca obtii un pret bun pe ea, vinde-o, daca nu, nu!
sorin alexandru70781
Am incercat si faza cu lasatul la relanti , si nu tine ; nu ma ingrijorez foarte rau , doar ma minunez , ca-i singura masina pe injectie din cele cu care m-am dat cu aceasta manifestare .
Mai tare ma ingrijoreaza faza cu consuml de oloi la un motor nou .
In ceea ce priveste vanzarea : daca am confirmarea celor ce au mai multi km ca mine ca n-au avut probleme mari prefer sa o mai tin .
Astept si alti posesori de albei cu impresii . Mercic .
C Z R
Numai tu ai probleme, pana acum nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme majore, nici macar minore. Mai trebuie sa sti si sa mergi cu masina asta. Eu am citit cartea, m-am informat inainte, asa ca stiu exact ce sa fac.
Zgomote au si alte masini, nu e singura, stiu masini cu mari pretentii care au probleme mari. Am vorbit cu foarte multi detinatori ai acestui automobil si erau incantati.
Am fost cu ea in strainatate vreo 5000 de km si n-a dat nici o urma de oboseala chiar si atunci cand am condus-o 11 ore neincetat cu viteze pana la 200 km/h pe ceas.
Este o masina in care poti sa-ti pui bazele, de aceea eu o voi pastra forever.Am uitat sa-ti spun ca masina a fost mai mult decat full si pe autostarda am mes cat poate masina - blana si nimic - nici macar o urma mica de oboseala, are niste frane absolut excelente, motor, confort la drum intins, iar cand e vorba de consum - toate consuma si nu ma fa sa dau exemple.
Pot sa-ti spun ceva apropo de consum, stiu ca nu ma vei crede, dar eu iti spun: cu toate ca am mers tare cu masina tot drumul mi-a consumat asa: 1400 km in jur de 60 l, repet numai cu viteza mare cam majoritatea drumului, cu depasiri la muchie de cutit, etc. Asa ca eu unul sunt foarte incantat.
Doru65791
QUOTE(sorin alexandru70781)
Astept si alti posesori de albei cu impresii . Mercic .

Fiat Albea Star, 1.2 16v 80HP
In aproape doi ani mai nimic. O revizie, gaz si drum (16000 km).
Doar blocul de lumini schimbat (garantie).
Ulei nu consuma un gram intre schimburi.
Antigelul a scazut la minim dar vine curand revizia si va fi inlocuit.
O inundatie cu condens de la AC. Ar fi trebuit inlocuit filtrul de polen. Next.
Doua pene de cauciuc (bineinteles pe dreapta). Cate un surub de fiecare data. Ce tara civilizata!!! :evil:
Capota la portbagaj reglata imediat dupa cumparare nu mai pune probleme. Se inchide cu un deget.
Nici macar un bec ars.

Masina se comporta perfect. Nu ma sparge la consum (7.5-8 l/100 in oras). M-am prins cum vrea sa mearga si o tin asa: niciodata sub 1500 si nu peste 2800 rot/min pentru mers economic. Peste 3000 la fitze si fara pretentii la consum.

Pentru o masina de categoria ei, Albea, zic eu, este OK.

Vreau sa-i fac ceva modificari minore dar dupa ce iese din garantie. Pana atunci poate apare pe undeva si un manual de reparatii. Nu am gasit decat pentru modelul anterior. Mai cautam...
Radu97668
singura problema pe care am avut-o cu albea star a fost ca incepuse sa tremure volanul la relanti (statea cam jos). acum masina are peste 30k, este la tatal meu si are aceeasi problema dar batranul nu a vrut sa se duca sa ii regleze relanti-ul ca cica lui ii place asa. in rest, niciun fel de probleme. la 30k km, in service i-au facut o serie de teste si i-au zis ca franele, suspensia si directia sunt ca in prima zi.
sorin alexandru70781
QUOTE(Alex Aka)
Numai tu ai probleme, pana acum nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme majore, nici macar minore. Mai trebuie sa sti si sa mergi cu masina asta. Eu am citit cartea, m-am informat inainte, asa ca stiu exact ce sa fac.
Zgomote au si alte masini, nu e singura, stiu masini cu mari pretentii care au probleme mari. Am vorbit cu foarte multi detinatori ai acestui automobil si erau incantati.
Am fost cu ea in strainatate vreo 5000 de km si n-a dat nici o urma de oboseala chiar si atunci cand am condus-o 11 ore neincetat cu viteze pana la 200 km/h pe ceas.
Este o masina in care poti sa-ti pui bazele, de aceea eu o voi pastra forever.Am uitat sa-ti spun ca masina a fost mai mult decat full si pe autostarda am mes cat poate masina - blana si nimic - nici macar o urma mica de oboseala, are niste frane absolut excelente, motor, confort la drum intins, iar cand e vorba de consum - toate consuma si nu ma fa sa dau exemple.
Pot sa-ti spun ceva apropo de consum, stiu ca nu ma vei crede, dar eu iti spun: cu toate ca am mers tare cu masina tot drumul mi-a consumat asa: 1400 km in jur de 60 l, repet numai cu viteza mare cam majoritatea drumului, cu depasiri la muchie de cutit, etc. Asa ca eu unul sunt foarte incantat.


In primul rand ma bucur ca nu ai avut nici o problema . Probabil ca nu esti singurul posesor ultrafericit de albea . Dupa cum nici eu nu sunt chiar singurul cu probleme : mai se aude de cate un portbagaj reglat la service , de cate un tremur la ralanti , mai un bloc de lumini schimbat in primii 16k , mai da ulei pe langa capacul culbutorilor etc . De aceea am considerat util sa cer parerea mai multor posesori , sa-mi pot face o parere cat mai exacta despre ce m-ar mai putea astepta . Imi doresc din suflet ca de acum incolo sa am la fel de putine probleme ca tine ( adica zero ) .
In al doilea rand m-ar onora sa invat de la tine sa merg cu masina asta , daca zici ca stii exact ce sa faci . Chiar daca merg de peste 10 ani intre 7 si 10 mii de km lunar , nu ma consider perfect la volan si conider ca oricand e loc de invatat ceva .
In al treilea rand despre consum ai dreptate . Doar ca tu te referi la cel de carburant , iar eu vorbeam de cel de ulei ( mea culpa , am scris in gluma oloi si probabil n-ai inteles ) . Deaspre zgomote n-am zis nimic , dar am citit si eu ca au mai aparut pe la altii .

Iti multumesc inca o data atat tie cat si celorlalti care au scris despre masina lor ; datorita mesajelor voastre incep sa-mi formez o parere despre viitorul relatiei dintre mine si albeea mea .

Este oare cineva care a facut 100k ? Cum se comporta masina ?
Sorin82761
Din cate stiu eu Airwolf are peste 120 K cu masina
sorin alexandru70781
QUOTE(Sorin82761 @ Sep 24 2007, 01:05 PM) *
Din cate stiu eu Airwolf are peste 120 K cu masina


Cred ca a vandut-o , ca nu prea l-am mai vazut pe aici .
Poate ne mai spune totusi cineva parerea despre Albea proprie .
bogdanalbea
QUOTE(sorin alexandru70781 @ Oct 4 2007, 09:53 AM) *
QUOTE(Sorin82761 @ Sep 24 2007, 01:05 PM) *
Din cate stiu eu Airwolf are peste 120 K cu masina


Cred ca a vandut-o , ca nu prea l-am mai vazut pe aici .
Poate ne mai spune totusi cineva parerea despre Albea proprie .

Eu am albea star de 2 ani si cateva luni, cu 55.000km la bord, condusa de 2 persoane *mai mult de mine*. Inlocuirea transmisiei pe care am facut-o separat de revizi m-a costat 650RON..ceea ce este bine, *ma cam speriasem de ce citisem pe forumuri smile.gif gen 1700-2000RON*.
Probleme nu am prea avut..
-facea un harait electomotorul, si mi l-au schimbat fiind in termen de garantie
-un bec de faza scurta ars..l-am schimbat singur, pt ca se schimba f usor.
-portbagajul care se inchide mai greut..trebuie mentionat ca am motoras pt deschidere din telecomanda si cei din service mi-au explicat ca ar putea fi si de la asta smile.gif)) bineinteles ca eu stiu ca nu este adevarat..Nu exista rezolvare la aceasta problema *usa este pur si simplu prea usoara si nu are forta sa compreseze chederele si sa actioneze mecanismul..exista insa un pont:) daca impingi usa la portbagaj din lateral se va inchide mult mai usor, decat dak o prinzi de deasupra de numar.
-mai este problema cu pornit sacadat de pe loc cand este motorul rece..dar asta o are toata lumea cu masini cu motoare moderne care baga benzina din romania:) nu mai este nevoie sa explic de ce.. uneori se aprinde si martorul portocaliu de motor..in acest caz trebuie tinuta minte benzinaria si evitata pe viitor.
-mai nou am vro 3 greierasi...unul din bord, nu imi dau sema de unde, unul din usa..asta cred ca s-ar putea rezolva in service..probabil vro clema mai slaba la sistemul de inchidere..si unul la geamul electric cand se inchide de tot..asta l-am sesizat in service si mi-au spus ca este un fir de praf si ca nu au ce sa faca wink.gif eu cred ca este ceva rupt car escartaie, dar astept sa se strice de tot..ca vorba aia mai am aproape un an garantie;
-parbriz spart de la o piatra..pe care neavand casco l-am schimbat cu 380lei la un service parbrize micut, si vreau sa spun ca sunt f multumit de cum au lucrat baietii.
-proiector spart, pe care l-am luat din magazin cu 60lei si l-am schimbat eu *cei din service imi cerusera 200lei pt piesa si montaj:))
-o lamela de stergator cu partea metalica rupta*mentionez insa ca pana la acel moment am fost foarte multumit de stergatoare..absolut nici un scartait in conditiile in care am prieteni cu logan care au schimbat 3 stergatoare de fabrica in 1 an jumate..acu mi-am pus din alea moderne fara metal..poate sunt de fite dar mi-au placut PS aveti grija sa luati chiar dimensiunile corecte 450 cu 570. Eu cel mare il luasem de 500mm si nu erem multumit de cum stergea desi se incadra bine pe parbriz
Cam atat ar fi cu problemele in rest sunt foarte multumit.
mentionez ca nu sunt un om f grijuliu cu masina..am mers si pe gropi si pe drumuri de tara si cu ea full incarcata cu saci sau fiare, iar pe autostrada au fost cazuri cand am tinut-o la 160km/h mult timp
Consum 5,6in italia, 6,2 la noi pe drumuri mixte, intre 7,9 si 11,0 in oras.
bogdanalbea
QUOTE(Serban3 @ May 30 2005, 12:26 PM) *
Cam care ar fi acele parti din tapiterie care spui ca ti-au creeat probleme ?
Eu sunt posesor al lui Albea de anul trecut din august, si pina acum nu am avut nici un fel de problema cu ea, este adevarat ca nu o pot compara cu nici o alta masina , inainte avind o Dacie ! Ceea ce mi s-a parut in schimb mai nasol a fost drumul pe zapada, asta-iarna cind pot spune ca masina s-a comportat destul de ciudat in conditiile in care soseaua era un fel de patinoar, si totusi nu conduc de alaltaieri ! O sa vad in iarna asta, ca am mai capatat ceva experienta la condusul unei "masini" (exclus Dacia)

stii care cred eu ca este problema.. fiind motorul de 11.2, este mai usor si de aceea aderenta pe rotile motoare este mai proasta pe gheata sau zapada fata de alte masini..se rezolva sigur cu atentie sau cu niste cauciucuri de iarna.
sorin alexandru70781
Multumesc , Bogdan , pentru radiografia obiectiva ; cred ca tu ai cei mai multi km dintre cei ce scriem aici ( cu exceptia lui Air , dar care n-a mai aparut ) .
Inteleg ca si tu ai o problema cu mersul sacadat cand e rece masina .
clau67
Salutare la toata lumea!
Sunt socat si dezamagit de ce mi se intampla cu Albea. Masina are 2 ani si acum am 50000km. Am mers cu ea circa 75% in Bucuresti si restul vacante si week -end in afara orasului.
La revizia de 40000 mi s-au comunicat doua lucruri care m-au facut sa regret alegerea facuta. Vad ca nu mai este nimeni care sa fi avut problemele astea dar.... probabil sunt exceptia. Dar sa trec la concret;
1. Discurile de frana sunt sub cota si trebuiesc schimbate, desi am schimbat placutele ca la carte. Surpriza ... nu sunt acoperite de garantie!
2. Kitul de ambreiaj (nu am inteles exact din ce se compune) dar am inteles ca ar costa vreo 7-800 ron tb schimbat. Alta surpriza... nu este nici el acoperit de garantie!
Inca nu este ceva f. deranjant si am primit vestea ca o recomandare dar.... cred ca nici la o Dacie 1300 nu schimbam discurile de frana la 40000. Legat de ambreiaj problema era ca la plecarea de pe loc masina trepida, ceea ce la un moment dat devine deranjant, mai ales la traficul din Bucuresti unde mergi 2 metri opresti si iar pornesti.
Asta a fost partea de "informare", acum vine si intrebarea, rugamintea, ce parere aveti? Ar trebui schimbate sau facut scandal, pentru ca mi se par anormale asemenea defectiuni la o masina relativ noua, la care se face tam tam cu garantia de 3 ani fara limita de km.
Aaaa si sa nu credeti ca sunt vreun Schumacher care pleaca in scartait de roti si franeaza cu 2 metri inainte de semafor! Placutele de frana de fiecare data cand au fost schimbate erau uzate max 75%.
Prostia mea a fost ca nu am citit cu atentie in carnetul de service toate detaliile. Acolo scrie ca elementele de directie, suspensie, transmisie, frana nu sunt acoperite de garantie, ma rog nu astea sunt cuvintele dar asta se intelege. E drept ca si daca ai fi citit cand ti se dadea masina era prea tarziu, inainte oricum nu iti spune nimeni "amanuntele" astea.
Asa ca atentie!!!!!!!!!! si astept si parerea voastra.


P.S. De asta uitasem trebuie sa schimb si bateria! De multe ori dupa ce mergeam prin oras nu mai pornea masina! Deci atentie nu cand era motorul rece. Dimineata imi pleca mereu! La service au constatat ca de vina e bateria. Oare se poate?
C Z R
QUOTE(clau67 @ Dec 18 2007, 04:50 PM) *
Salutare la toata lumea!
Sunt socat si dezamagit de ce mi se intampla cu Albea. Masina are 2 ani si acum am 50000km. Am mers cu ea circa 75% in Bucuresti si restul vacante si week -end in afara orasului.
La revizia de 40000 mi s-au comunicat doua lucruri care m-au facut sa regret alegerea facuta. Vad ca nu mai este nimeni care sa fi avut problemele astea dar.... probabil sunt exceptia. Dar sa trec la concret;
1. Discurile de frana sunt sub cota si trebuiesc schimbate, desi am schimbat placutele ca la carte. Surpriza ... nu sunt acoperite de garantie!
2. Kitul de ambreiaj (nu am inteles exact din ce se compune) dar am inteles ca ar costa vreo 7-800 ron tb schimbat. Alta surpriza... nu este nici el acoperit de garantie!
Inca nu este ceva f. deranjant si am primit vestea ca o recomandare dar.... cred ca nici la o Dacie 1300 nu schimbam discurile de frana la 40000. Legat de ambreiaj problema era ca la plecarea de pe loc masina trepida, ceea ce la un moment dat devine deranjant, mai ales la traficul din Bucuresti unde mergi 2 metri opresti si iar pornesti.
Asta a fost partea de "informare", acum vine si intrebarea, rugamintea, ce parere aveti? Ar trebui schimbate sau facut scandal, pentru ca mi se par anormale asemenea defectiuni la o masina relativ noua, la care se face tam tam cu garantia de 3 ani fara limita de km.
Aaaa si sa nu credeti ca sunt vreun Schumacher care pleaca in scartait de roti si franeaza cu 2 metri inainte de semafor! Placutele de frana de fiecare data cand au fost schimbate erau uzate max 75%.
Prostia mea a fost ca nu am citit cu atentie in carnetul de service toate detaliile. Acolo scrie ca elementele de directie, suspensie, transmisie, frana nu sunt acoperite de garantie, ma rog nu astea sunt cuvintele dar asta se intelege. E drept ca si daca ai fi citit cand ti se dadea masina era prea tarziu, inainte oricum nu iti spune nimeni "amanuntele" astea.
Asa ca atentie!!!!!!!!!! si astept si parerea voastra.


P.S. De asta uitasem trebuie sa schimb si bateria! De multe ori dupa ce mergeam prin oras nu mai pornea masina! Deci atentie nu cand era motorul rece. Dimineata imi pleca mereu! La service au constatat ca de vina e bateria. Oare se poate?


Salut!
Chestia cu trepidatul de pe loc nu are legatura cu ambreiajul, ci cu modul in care apasand pe acceleratie iei la timp piciorul de pe ambreiaj, mi se intampla si mie si ambreiaul n-are nimic.
Chestia cu discurile mi se pare foarte ciudata si nu am mai auzit-o pana acum si nu stiu ce sa-ti raspund.
Problema ca garantia nu acopera ce este mai important este o hotie, pentru ca inseamna ca garantia nu prea acopera nimic, sau mai bine spus acopera 10 % din cat trebuie. Eu cred ca asta e vina faptului ca suntem in Romania, altfel...
sorin alexandru70781
Salutare! N-am mai scris de ceva vreme , am citit insa forumul.
Ce va mai fac starurile? A schimbat cineva distributia recent? Unde si la ce pret? Nu ma intereseaza doar service-urile de reprezentanta, ca masina face 3 anisori si iese oricum din garantie.
Cipp
N-ai schimbat distributia la 2 ani? Cati km ai cu Star-ul?
sorin alexandru70781
CITAT(Cipp @ Mar 7 2008, 05:44 AM) *
N-ai schimbat distributia la 2 ani? Cati km ai cu Star-ul?


N-am schimbat-o la 2 ani, ca aveam doar 11000 de km; acum am 19.
sorin alexandru70781
Am ramas temporar fara masina de la firma si din ianuarie am inceput sa folosesc, in sfarsit, albea star proprie. Am observat insa ceva: de cate ori pornesc masina si motorul este cald inca ( de regula dupa opriri mai scurte de juma de ora ), pornirea este ok, dupa care turatia scade pentru circa 20 de secunde la 500, motorul tremura, e la un pas de a se opri, apoi isi revine la 7-8oo si merge ok. Sunt in ceata pt ca nu mai tin minte daca facea asa de la inceput ( mergeam foarte rar cu ea inainte ) sau a aparut o problema. La voi cum este ? Recunostinta anticipata pt raspunsuri.
Cipp
Simptom posibil de motoras pas cu pas imbacsit. Mergi la un service si roaga sa ti-l curete, lucrul nefolosit se strica si el!
sorin alexandru70781
Ce inseamna motoras imbacsit? Inteleg ca tu nu ai simptomele astea, deci exista la masina mea o problema.
gryzly_2005
N-ai schimbat distributia la 2 ani? Cati km ai cu Star-ul?


Salut,

Nici eu nu am schimbat distributia. Am 37200 km si nici nu am de gand. Cel putin dupa 4 ani sau 60000km
voi lua o decizie. Cu alte cuvinte cu masina nu am avut probleme. Ma pregatesc sa-i schimb din nou
filtrele si uleiul. Apropo: Pana sa cumpar Albea am avut un Oltcit cumparat second hand si l-am folosit 8 ani
(1997-2005). Nu i-am schimbat niciodata distributia. Am parcurs cu el 83000km in perioada asta. Cand l-am
luat avea la bord 73000km. Am uitat sa specific-Albea cumparata Martie/2005. Sunt hotarat sa nu renunt curand
la ea avand in vedere ca nu am avut nici-o problema. Nu are look-ul sa intoarca lumea capul pe strada dar
in comparatie cu alte masini isi merita banii. Am citit pe forum ca mai sunt posesori de Albea care au sau au avut
ceva probleme. Pentru unii dintre ei....Albea nu e masina ca si-au dorit-o, pentru mine care nu am avut...este ceea
ce mi-am dorit. Va urez toate cele bune si "Fara Evenimente Rutiere".
sorin alexandru70781
Am rezolvat problema cu variatia de turatie la ralanti la revizie, odata cu curatarea clapetei de acceleratie si a senzorului de turatie; cost revizie, cu cele mentionate + schimb placute frana , ulei si filtru oloi : 680 RON.
Am plecat apoi in concediu, facand 5000 de km prin Europa si n-am avut nici un fel de problema cu masina; consumul mediu pe toata calatoria, facut batraneste prin raportarea cantitatii totale la km a fost 6.2%; mi se pare onorabil, in conditiile in care mai mult de juma am mers pe autostrazi ( e drept, in limitele legii, adica 130/140 km/h ).
kronstadt
Sunt nou pe aici...!Apreciez cum "puneti" problema!Intentionez sa iau un Albea si ma intereseaza putin amanunte despre tipurile de motorizare,ce ar fi mai bine sa aleg?Multam anticipat! smile.gif
Cipp
Brasovene, fugi cat poti de Albea! Citeste topicul despre Fiat Albea Active si vezi ce teapa ne-a dat AI! Daca totusi insisti, face-liftul are computer de bord si consuma mai putin. Restul e pe banii tai!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.