Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis vs. Passat
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Rebel
Ma bag Aline, cum de nu?! smile.gif

sa le luam in ordine:

1. Nu, nu reprezint etalonul obiectivitatii. Pfui! Reprezint doar o opinie asa cum si tu reprezinti una. Atat.
2. Nu trebuie sa ma iei in considerare pe mine, daca nu iti face placere nu ma mai citi, evita-ma sau activeaza functia ignore. smile.gif
3. Masinile sunt comparabile, asta este si ideea: cam orice masina cumperi in ziua de astazi la un pret rezonabil nu prea mai poti da gres. Cam toti fabricantii pun masini rezonabile pe piata. deci din punct de vedere fiabilitate marea majoritate sunt ok. Aici intervine factorul, design, placere, feeling, stabilitate finisaj, calitatea executiei. hai sa nu fim penibili si sa vorbim de stergatoare; daca chiar vrei sa le ai mai bune iti iei Flex-uri tratate cu silicon sau mai stiu eu ce alte noi gadgeturi.
daca pe tine te intereseaza cheia de cont6act, stergatoarele si franele, atunci mai bine ne oprim aici cu discutia. pe mine ma intereseaza factorul fun, placere de a conduce si viata la bord asta incluzand in mode SPECIAL materialele folosite si calitatea executiei (lufturi, imbinari, cursivitate, design, practicitate, etc.).

Pentru ca ai fost malitios in mesajul cu pricina am refuzat sa iti raspund sau mai bine zis am sarit textul respectiv. Mai sunt care s-au purtat urat, le-am dat o sansa-doua si pentru ca mojicia a proliferat, am decis sa le ignor prezenta.

Revenim:

Nu ma intereseaza vanzarile in US, ASIA, etc. Aici cineva din Romania este interesat de VW sau Toyota. Punct.
Raportarea se face la nivel Europa. Si iata, ai atins un punct sensibil, eu unul nu vreau sa am ce are nu stiu cat % din glob. Vinde Toyota tot globul exceptand 10%? Ei bine, eu vreau sa fiu in acei 10%. Ce vrei tu, este problema ta. Dupa ce Romania se va umple de Toyote veti dori sa iesiti din gramada. Mi-au ajuns doar Dacii si Trabanturi 20 de ani!

Tanti Helga si nenea Hanz au timp sa stea sa ii trimita hartia lui JD Power in care sa isi exprime marea satisfactie privind Toyota. Cei cu BMW si Mercedes nu prea au timp si nu prea dau doi lei vechi pe formularele lui JD Power! Iti garantez, eu insumi am refuzat sa trimit hartia primita, in primul rand ca nu ii respect nici cat negru sub unghie si in al doilea rand ca nu vreau ca cineva sa isi castige o reputatie pe munca mea de benevolat. Iar in hartia aia puteam sa spun ce voiam eu. Prietenii mei (cei cu BMW au primit invitatii similare) nici macar nu-i intereseaza asa ceva. Au lucruri mai bune de facut. smile.gif
Iata un exemplu de studiu:

"The study finds that customer satisfaction is directly linked to consumer intention to repurchase the brand and return to the same dealership for service. Among customers giving their brands ratings of 800 points or more, 52 percent say they definitely will repurchase the brand in the future. This is in stark contrast to those customers who rate their brands in the 700-800 point range. Of this group, only 21 percent intend to repurchase the brand."
Nu sunt starin de JD Power si nu putine voci am auzit discutand subiecte foarte interesante privitoare la ei.
De cate ori JD Power a spus in rapoarte le sale 30% din survey-uri sunt de la clienti BMW, 40% de la Honda si 50% de la Toyota? Acum: cati isi permit o Toyota si cati un BMW? However, daca te uiti "cati ar mai cumpara masina" chiar daca au avut probleme vei surprins sa afli ca cei care au bani (BMW, MERCEDES, AUDI) le-ar mai cumpara din nou cu toate ca unii au avut probleme. Stii de ce? Te las pe tine sa afli. KLM a spus bine aici: feeling baby, feeling!
Probabil as cumpara un Jaguar din nou cu toate ca am avut probleme cu el. Si asta pentru ca in ochii mei fiabilitatea nu este totul. Confortul si placerea de a il conduce este incomparabila cu ceva simplu dar fiabil. Intrucat conduc insa ceea ce mie personal imi place foarte mult iar asta nu-i masina mea ci a consoartei, nu prea imi pasa.
Eu mi-am mai exprimat parerea vis-a-vis de JD Power: nu dau doi lei vechi pe oiniile lor chiar daca zic si ultra-bine de masinile germane!

Si acum ceva la care sunt convins ca nu v-ati gandit niciunul:
O mare parte din vanzarile Toyota se datoreaza tarilor in care este omniprezenta (tari arabe) iar o mare parte din vanzarile in tarile occidentale sunt datorate imigrantilor care traiesc in tara respectiva insa provin din tarile unde Toyota este omniprezenta ori este adulata. De asemenea era chiar cazul Germaniei unde cu cat populatia a devenit mai "pestrita" cu atat Toyota si alte branduri straine s-au vandut mai mult. Aici vorbim de globalizare. Deci, nenea Hanz si tanti Helga s-ar putea sa fie nenea Mehmet ori nenea Stavros si tanti Dabrowski. Nu vreau sa dezvolt mai mult de atat dar daca cineva ti-a explicat cum functioneaza siocietatea germana si ce inseamna imaginea acolo atunci vei intelege mai multe.

Nu am gasit mare lucru dar este un pic relevant, in general se evita aceste discutii:
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,1639569,00.html


Asia?
Stiai ca peste 50% din populatia Chinei doreste o masina germana?
Stii cati japonezi aspira la un Mercedes sau BMW just for show-off? smile.gif
alin94962
Bravo Rebel!
Cum le stii tu pe toate!
M-ai convins! Stiam eu ca nu te poti baza pe tanti Helga si pe nenea Fritz. E clar ca ceva e putred cu JD Power, daca prietenii tai, proprietari de BMW, nu au trimp sa raspunda unor chestionare.
Avand bani, si eu mi-as permite tractoare scumpe, chiar daca s-ar defecta sau as avea probleme mereu.
Numai ca trebuie sa te dezamagesc spunandu-ti ca mi-as cumpara un Lexus....sau si asta paleste in fata teutonilor.
Si nu in ultimul rand, te-ai dat de gol putin, tu nu traiesti in Europa sau nu conduci aici...
Cate Toyota ai avut (nu condus)??
Ca Passat ai condus, nu ai avut!
Pe mine discutia incepe sa ma prost-dispuna, prin urmare cred ca ma retrag pentru a raspunde unor chestionare JD Power...
PS T
Rebel
M-am dat de gol?
Esti nou pe forum , eh? smile.gif

Am avut doua Toyote: una noua si una folosita. Amandoua bunicele dar fade. Cea second nu aveam pretentii la ea ca n-o luasem de noua dar cea noua vai de steaua ei!

Din partea mea poti sa iti cumperi Maybach. smile.gif
Lexus? Nu multumesc. Nu cumpar masini de le hoti de design si tehnologie. Asa cum destest si noul Jaguar pentru stopurile de Aston Martin.

O zi buna si tie! smile.gif
alin94962
Scuzati-ma...
Vroiam sa mai spun ca te asteptam in Romania la un drive-test cu noul Avensis.
Poate aduci si niste prieteni cu BMW, Mercedes, Audi si, de ce nu, Jaguar...
Hoinar
Rebel, citez din articolul dat de tine:
"In Germany's Turkish community, it's not uncommon for four or five young men to pool their savings in order to buy a single Mercedes or BMW which they then have to share, rather than to each individually purchase a foreign car they could call their own. But then, Ford Fiestas tend not to turn quite so many heads when cruising the main drag, bass booming, on a Saturday night. "
huh.gif ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sunt un insensibil...nu le inteleg nevoia de show-off... rolleyes.gif
PS: iertati-mi off-topicul biggrin.gif.
AZAZEL
si hai sa iti mai zic un lucru cu studiile alea de fiabilitate pe care eu nu dau doi lei.
pana acum ,la fordul focus ce il am, in 22.500 km mi s-a ars becul de faza scurta de la farul dreapta de doua ori si becul de pozitie de la farul dreapta o data. stii ce ? nu sunt suparat, ci chiar sunt multumit pt ca nu am probleme mai mari cum ar fi articulatiile , turbina, injectoarele samd. posesorii de ford, toyota, mazda, spre asa ceva aspira.

am avut si un Audi A4 de ultima generatie pt aprox 40.000 km pe care i-am facut in aprox 7 luni. daca mi se ardeau becurile de la farul dreapta de 3 ori asa cum am pati la ford, cred ca turbam. daca mi se puneau niste hartii in mana ca ale lui JD Power si Audi imi facuse anterior schemele ce mi le-a facut fordul , cred ca dadeam cu A4-le de pamant in hartiile lui JD Power.
Daca acum mi s-ar pune niste hartii JD Power in mana sa povestesc acolo despre fordul focus, as avea cuvinte numai de lauda cu tot cu becurile lui pt ca sunt multumit ca nu am platit mult pe ford si imi ofera exact ceea ce am platit.

So, eu m-am dat ca si exemplu cat de subiectiv as putea fi intr-un asa studiu de fiabilitate, asa ca , statisticile alora nu valoreaza nimic. Cu atat exceleaza japonezii, cu studiile de fiabilitate. Nu dau doi bani pt fiabilitatea generata de primitivitatea masinilor ce le construiesc daca atunci cand ma urc intr-o masina de-a lor simt ca si cum as iesi la o intalnire de amor cu frumoasa de Ana Maria Vlas.
Rebel
Niner,

Este interesanta dizertatia dumitale insa nu face decat sa imi confirme ca nu ai citit totul cu atentie si ca nu ai avut in vedere postarile precedente, intelegand in acest fel de ce a fost mentionat si cand a fost mentionat.
Totodata, recunosc, este interesant abordarea dumitale voalata presarata cu acuzatii, interpretari si discreditari subtile menite sa arunce totul intr-o lumina nefavorabila mie (normal nu? :0).


Astfel, inca de cand am accesat linkul tau si am vazut pozele la care faci referire am incercat sa fac paralela la masina mea si sa identific la ea plasticele alea la care te referi tu. Nu are asa ceva. Stalpul respectiv este acoperit cu acelasi material textil care acopera si plafonul masinii, iar imbinarile sunt ok. Nu stiu ce model era cel din test sau in ce echipare, dar al meu, cel putin, nu are plastic pe acel stalp. Intreaba-i si pe ceilalti posesori de Avensis daca nu ma crezi pe mine. Si eu am echiparea intermediara, Executive.
Din raspunsul de mai sus nu pot sa deduc decat ca negi veridicitatea fotografiei!
Nu trebuie sa intreb absolut nici un posesor de Avensis. Dupa cum vezi, in fotografie se afla un autoturism TOYOTA AVENSIS (!) INTR-UN TEST OFICIAL ale carui plastice sunt montate precum le vezi! Sau, au sarit dupa testele grele facute pe drumurile englezesti pline de gropi.
Si doar ca o mica mentiune tehnica pentru tine: plasticul poate fi simplu sau imbracat in material, tot aceeasi piesa este. Ca doar trebuie si materialul sa fie aplicat pe ceva, nu crezi?
Si in poza tot material este. Uita-te mai bine. Plasticul neacoperit cu material este langa geam.
Oare eu cum ar trebui sa interpretez acest raspuns si cum ar trebui sa cataloghez pe cel care respinge dovada vizuala evidenta?
Ah! Am uitat: "curata teorie a conspiratiei" nu-i asa?! smile.gif



"Stii ce-mi "place" la tine? Cum dai sfaturi altora, ca dupa 2 fraze sa faci exact invers. Exemple:
- "Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?"

Am atacat eu pe cineva? Am spus eu cuiva: "Bravo. bine ma ca le stii tu pe toate"?
Deci eu atac masinile nu posesorii. In plus prea le luati personal mai baieti. Si eu am fost luat pesrte picior cand mi-am luat Toyota sau altele. So, what? Nu suporti critica? ok, stai acasa. Iar daca vrei sa ma combati fa-o cu argumente nu cu altceva. Inclusiv piostarea ta este in fapt un atac personal, o judacata la adresa-mi. Sincer? Nu dau doi lei pe ea. iti raspund din curtoazie.
Iti imaginezi ca pentru mine Toyota nu reprezinta absolut nimic!



Probabil ca-mi vei raspunde acid si ma vei pune la punct prompt, pe masura judecatii mele gresite la adresa ta. Posibil sa fi gresit eu, dar atunci nu mai aduce ca singure argumente 2 poze si un articol. Scrie despre ce ai vazut cu ochii tai si ce ai pipait cu mainile tale. Cu conditia sa fie Avensis, nu Venza, Camry sau mai stiu eu ce.
Am pipait multe, mai multe decat voi Toyotistii inraiti. Poate de-aia si diferenta de opinie....
Am explicat mai sus. Acum nu numai ca te porti precum Iuda, te-ai spalat pe maini de orice coleg de-al tau "de suferinta" pnand efectiv la partea dorsala masinile lor, Camry, Auris, tc. Avensis rules! Zau, mi-e mie jena!



.Stii ce-mi "place" la tine? Cum dai sfaturi altora, ca dupa 2 fraze sa faci exact invers. Exemple:
- "Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?

Uite, nu ma asteptam sa iti placa ceva la mine! Multumesc!
Era adresata unui coleg de-al dumitale de suferinta, ranit adanc in propriu -i orgoliu si care a ales sa vocifereze folosindu-se de insinuari tendentioase.
Eu nu am facut deloc invers, daca te pretinzi atat de nepatat... In fapt, nici nu stiu de ce ma justific tie si nici nu ma pot astepta la o interpretare adecvata, textul mi-a dovedit cu prisosinta contrariul...
Insasi toata tevatura dumitale este in fact un atac personal. Cu toate subterfugiile dumitale literare, evident nu ne referim la masini aici ci la ce am dedus, expus, declarat eu. Da nu-i bai!



Deocamdata vorbim de Passat versus Avensis." Ce cautau atunci in aceasta discutie remarcile tale despre Corolla? In continuare: "Toyote, le-am condus pe toate si chiar am fost le teste luna trecuta cu noua Venza. " Din cate stiu eu, Avensis nu vine in State, iar Venza, ultima condusa de tine, e altceva. Sau daca le-ai condus pe toate din State inseamna ca le stii pe toate din toata lumea? Cred ca esti de acord cu mine ca nu toate femeile "e" curve, asa cum nu toti nemtii au fost nazisti.
Remarcile mele despre Corolla?
O remarca este raspuns la mentiunea lui Mike care eumera un motor de 1.2 ca fiind submotorizat pentru Golf. Eu am mentionat Corolla ca fiind submotorizata, intrucat Corolla a fost cea mai proasta masina pe care am avut-o din punct de vedere motorizare. Nu am voie sa-mi spun o parere sau sa fac o paranteza, o remarca, sau cum? blink.gif
Ma acuzi ca nu am stat strict pe subiect? Asta e? Tu ai citit totul sau daor te dai in stamba interpretand dupa cum iti convine textul meu? Ca de trunchiat l-ai trunchiat dupa propria-ti vointa...
S-a vorbit aici si de Golf, Octavia, Ford, Audi si de Honda... Nu-i asa ca doar Corolla ti-a sarit tie in ochi? din obiectivitate poate... rolleyes.gif
Nu cred ca m-ai auzit pe mine sa ma leg de careva ca spus de Golf sau de Focus in loc de Avensis. Comparatia, adaugarea, substituirea, analogia, sunt forme de comunicare, de exprimare, de exteriorizare, de prezentare. Nimic rau in asta domnu'. Faptul ca asa DORESTI TU sa intelegi nu inseamna ca asa si este.
Daca le-am condus pe toate inseamna ca stiu cum construieste Toyota, inseamna ca vad unde exceleaza si care este filozofia firmei, inseamna ca sunt indreptatit sa am o PROPRIE OPINIE pe care sa mi-o expun aici fara a fi tras de nimeni la raspundere. Am dreptul de a gandi, de a trage concluzii si de a le impartasi pe un site public asa cum o face fiecare. Nimeni nu ti-a interzis dreptul la replica. Iar daca stii sa o faci fara sa intrebi intrebari tendentioase de genul"Sa inteleg ca tu esti deasupra "manarelilor" si deasupra oricaror subiectivisme?" atunci fa-o la subiect, daca nu, mai bine renunti tacit.
Aici ai dreptate: nu toate femeile "e curve". Si stii de ce? Ca nu sunt produse de acelasi fabricant. laugh.gif
Inca o data repet: eu sunt rusinat de cum te-ai "spalat pe maini" de ceilalti colegi toyotisti. Bravo!




Crede-ma, n-am nimic personal cu tine sau cu ideile tale. Nici macar nu contest argumentatia ta privitoare la superioritatea Passatului fata de Avensis. De ce? Pentru simplul motiv ca nu am avut curiozitatea sa ma urc in vreunul. Sau in vreun Avensis nou. Asta este si motivul pentru care nu-mi dau cu parerea despre ele. Si povesti despre Passat stiu si eu, ca mai toti, nenumarate. Dar n-as fi cinstit, in primul rand, cu mine.
Ti-a interzis cineva sa spui parerea despre Passat, experienta ta cu un model precedent sau despre VW in general? Este o parere, o pot accepta sau o pot pune unde nu ma bate soarele. Tu insa esti indreptatit sa o expui.




- pe asta o sarisem: "Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta!". Practice what you preach, una dintre expresiile mele favorite.
Wow! Iti era cumva adresata? Nu cred.
Am condus Passat? Da
Am condus Avensis? Da
Pot sa imi exprim o parere despre ele? Da
Tu, nu le-ai condus decat pe una dintre ele, esti indreptatit la o opinie, insa in loc de a prezenta o opinie te-ai gandit sa prezinti opiniile tale prin=vind textele mele...
Si acum ca sa te iau avocateste:
Ai citit tu textul initial care a initiat topicul?
Fii dragut si spune-mi, titlul acestui thread se numeste "2009 Avensis versus 2009 Passat" sau "Avensis versus Passat"? Poftim? rolleyes.gif




- "am invatat sa am o oarecare reticenta cam in toate articolele publicate." Cu exceptia celui cu Avensisul din 2006, nu? Aici n-a mai functionat "the benefit of doubt", simplu pentru faptul ca ti-a ridicat mingea la fileu.
Nu draguta, nu confunda articolul cu o fotografie. La ARTICOL am reticenta, am si recunoscut. La FOTOGRAFIE ai dumneata!
Te rog invata sa faci diferenta intre ceva subiectiv si ceea ce iese prin OBIECTIV-ul aparatului. ok?




Stii de ce iti combat argumentele? Pentru ca pe aici mai citesc si oameni care n-au mers cu vreuna dintre aceste 2 masini, dar sunt interesati. Si ar fi in interesul lor cel mai bun sa fac un test drive, in care sa se convinga singuri ce li se potriveste, fara sa plece la drum incarcati de prejudecatile pe care un asemenea versus le inoculeaza.
Tu stii de ce te combat si pe tine si pe ceilalti? Pentru ca nu vreau ca oamenii sa cumpere o masina slaba calitativ sau a carei vopsea cade dupa un an, pentru ca nu vreau sa intre intr-o comunitate care se crede aparte, pentru ca nu doresc sa fie indusi in eroare de persoane ca tine care cu doua autoturisme Toyota in semnatura (posesie) ce striga in gura mare ca sunt obiectivi!
Vreau ca lumea sa aleaga si vreau ca lumea sa vada si alte oportunitati, vreau ca lumea sa fie deschisa comunicarii si vreau ca lumea care citeste sa vada si alte opinii, alte puncte de vedere!
Vreau ca lumea sa stie ca sunt si exista opinii diferite si ca sunt oameni care gandesc altfel, nu toti suntem roboti s nu toti cumparam Toyota! Eu am si germane si o englezoaica si o japoneza in curte.
Nu toti ne aliniem unui standard si nu toti suntem de acord cu 7 culori exterioare si doua culori interioare. Nu toti agreeam ceva plictisitor lipsit de nuanta, de personalitate! Mai sunt si dintre cei care vor sa fie diferiti a caror amprenta mentala se regaseste in oriceea ce fac! Eu acelora ma adresez si voi continua sa o fac in ciuda vocilor de nemultumiti frustrati din motive al caror continut nu il cunosc.


Si acum ca tot am ajuns aici trebuie sa imi exprim o nedumerire. Nu stiu cum naiba se face ca doi dintre cei mai vehementi combatanti ai nemtilor si fanatici adepti ai firmelor japoneze habar nu aveau acum cateva luni ce sa cumpere si sa dintr-o data au devenit atotcunoscatori in ale Toyotei sau Subarului.
Unul "Era in deriva si cauta ghid" care sa il indrume ce sa cumpere si celalalt a intrat in panica ca are zagrieturi la placutele de frana la 1000km! laugh.gif Vai de mama noastra.
Ma baieti daca stiati de la inceput ca "Toyota Rules" de ce naiba nu le-ati luat fara sa intrebati nimic?


Am vazut ca iti canta osanale domnule Niner, ce sa zic, felicitari, eu mai rar ma bucur de tata atentie !

Nu te mai obosi sa imi raspunzi.
Opinia mea pentru toata lumea in acest versus: intre Avensis si Passat cumparati PASSAT! La modul real este peste Toyota la capitolul materiale, manevrabilitate, calitate a lucrarii si tinuta de drum!
Rebel
PS
S-a dus naibii o parte din text. Imi cer scuze pentru eventualele greseli si pentru neconcordanta in anumite fraze.
De reeditat forget it, eu am scris, s-a dus bine, nu s-a dus iarasi bine. Asta sa nu creada tovarasu' proletar ca am ales ce mi-a placut doar mie.

nenea admin: mai lasa domle si tu cateva minutele acolo in plus la editare, da-o incolo de treaba.
mike.omega
Nenea Rebel, matale esti motivul acelor minute smile.gif
alin94962
QUOTE (Rebel @ Feb 19 2009, 02:10 AM) *
Inca o data repet: eu sunt rusinat de cum te-ai "spalat pe maini" de ceilalti colegi toyotisti. Bravo!


Eu nu sunt.





QUOTE
Eu acelora ma adresez si voi continua sa o fac in ciuda vocilor de nemultumiti frustrati din motive al caror continut nu il cunosc.

Cat de grijuliu si atent esti!
QUOTE
Ma baieti daca stiati de la inceput ca "Toyota Rules" de ce naiba nu le-ati luat fara sa intrebati nimic?


Daca nu ne-ai luminat la timp!

QUOTE
Opinia mea pentru toata lumea in acest versus: intre Avensis si Passat cumparati PASSAT! La modul real este peste Toyota la capitolul materiale, manevrabilitate, calitate a lucrarii si tinuta de drum!

Opinia mea este sa cumparati Avensis!
20krpm
toyota sucks. vw sucks too, but not as bad. (ar fi si greu.) voi faceti risipa de pasiune, oameni buni. cum naiba sa ai pasiune pentru toyota? sau pentru vw? e ca si cum ai urca pe scena ca sa tii un discurs patetic despre o duda pentru ca altcineva tocmai a laudat o maceasa. e mai frumoasa maceasa ca e rosie... dar de tinut de foame tot atita tin si-una si alta. ca poti sa compari toyota cu vw, da, nici vorba, dar diferentele intre ele nu sint ceva care sa creeze atitea discutii. voi nu stiti sa ridicati din umeri, si sa ziceti "whatever, sint masina si-una si alta"? serios, e ca si cum m-as apuca sa-mi laud io suv-ul cum ca e mult mai bun decit un minivan, si m-as face ca n-am sa pot sa pricep in viata mea la ce e bun minivanu, ca nu atinge suta in 41.12 secunde ca suv-ul meu.

asta e un forum foarte interesant. foarte rar vad afirmatii de genul "aaa, da? uite c-am invatat si io ceva azi". fiecare are cite o parere, sau daca n-are isi face repede una si p-orma se apuca sa se documenteze pina-n pinzele albe ca s-o sustina. daca documentatia respectiva nu exista (aka nu se gaseste cu google), atunci sau e inventata, sau e luata una oarecare si e interpretata convenabil, sau e declarata ultrasecreta. ce se-ntimpla de fapt daca admiti ca ai luat-o razna, ca ai gresit, ca ai crezut altfel?
DAN
Niner, BRAVO!
Rebel..iti urmez sfatul....mai bine nu citesc ce scrii. whistling.gif
Marea problema a unor useri de pe forum este faptul ca nu pot accepta gusturile altora. Si incep prin a combate asta cu tot felul de argumente aiurea samd. Culmea e, ca tot ei se plang la un moment dat apoi ca forumul asta sucks(ma abtin in a da numele acelor useri). Da, asa e..uneori sucks. Tot din cauza voastra. Topicul asta de la Avensis vs Passat a ajuns la....Germane vs japoneze. Mi-e si sila sa citesc...pe bune...
klm
CITAT(Rebel @ Feb 18 2009, 05:54 PM) *
CITAT(klm @ Feb 18 2009, 05:52 AM) *
CITAT(Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta.

N-are cum wink.gif .

Adica cum ma KLM? Eu le am pe amandoua si tu vii acum si imi spui care este mai calitativa? Are you kidding me?

Poate fi mai bun, poate fi superior dar niciodata nu poate fi mai superior! (vorbeam de gramatica nu de calitatea bordului)
HalbaSus
QUOTE (ozz86651 @ Feb 18 2009, 06:47 PM) *
@Halba: Am dus discutia la extrem. STIU si eu ca designul conteaza. Dar se face prea mare caz de el. Inteleg sa nu iei o masina treibil de urita, de exemplu n-as lua in viata mea Chrysler PT Cruiser indiferent de calitatile ei. Dar diferenta de design intre Avensis si Passat (fie si CC) se poate inghiti foarte usor. Avensul nu-i urit sa-ti ridice parul, numai banal. Daca diferenta intre ele ar fi mica in alte departamente as intelege, dar nu e. E o diferenta de pret si (aproape sigur) una de fiabilitate, deci bani, frustrare, confort. Se acopera cu partea de design? In capul meu e ca si cum ai compara Imprezza WRX STi care e o masina urita pentru aproape oricine cu .. stiu si eu, un C4 1.6HDi (sau baga tu alta masina) care e mult mai dragutel. Prima oara cind iti pocneste masina in drum s-a dus naibii toata treaba cu frumusestea. Comparatiile cu casa, nevasta etc n-au nici in clin nici in mineca, principala caracteristica a unei masina e SA MEARGA. O femeie care nu stie sa gateasca nu-si pierde perceptibil din "valoare" dar o masina care nu merge, indiferent de design sau interior, are valoare ZERO.
De ce ar lua lumea masini ca WRX STi, S2000, Lotus, chiar Civic Type R care nu se pot lauda cu aspectul si/sau calitatea interiorului? Pentru ca ce e sub caroserie valoreaza 99% dintr-o masina.

Nu comparam aici o masina frumoasa cu una odioasa, ci una banal de banala cu alta de o banalitate vag superioara.


Designul e o chestiune subiectiva, asta e clar, dar mie diferenta dintre cele doua mi se pare foarte mare. Passatul CC e o masina frumusica (chiar daca frumusetea e obtinuta prin copierea unui model de nisa de la Mercedes) in timp ce avensisul e banalitatea intruchipata. In al doilea rand, diferenta dintre Avensisul pe care l-am condus (model vechi) si passat CC din punct de vedere dinamic este imensa. Passatul CC sta mai bine pe drum decat Passatul normal, si chiar si ala sta mult mai bine pe drum decat Avensisul (vechi).
Daca principala caracteristica a unei masini este SA MEARGA, atunci passatul se detaseaza si mai clar. Cred ca niste timpi de circuit ar evidentia clar "cu cat" merge mai bine passatul.
Deci passatul CC este o masina mai frumoasa (presupun ca acest lucru este indiscutabil, discutabil este doar cu "cat e mai frumoasa") si sta mai bine pe drum... si e mai scumpa cu 10%. In opinia mea merita. Faptul ca passatul a avut probleme si Avensisul nu a avut nu reprezinta o garantie ca un passat cc va fi cu mult mai nefiabil decat un avensis. Pana la urma passatul CC e bazat pe platforma vechiului passat, care a avut timp sa scape de probleme, in timp ce avensisul e un model nou deci e posibil sa aiba probleme.

Pe de alta parte, dupa cum am mai zis, comparatia mi se pare fortata. Cine naiba sta pe ganduri daca are nevoie de o masina de familie onesta sau de "sedan coupe-like". E ca si cum te-ai duce la restaurant si ai oscila intre fructe de mare si ciolan cu fasole...
Vrei o masina de familie corecta, cu care sa mergi incet, lejer, cu multe dotari, cu mult spatiu, etc... ai de ales intre: Avensis, Mondeo, Passat. Eu cred ca as alege Mondeo, dar nici avensisul nu ar fi exclus, depinde care imi da un pret mai bun.
Vrei o masina de clasa medie cu un design mai interesant si care sa aiba si oaresce valente sportive: Passat CC, Accord, Alfa 159... Aici alegerea ar fi foarte grea, ca imi plac toate in felul lor. Cred ca totusi as merge pe Passat fiindca arata mai bine decat accordul si are performante mai bune decat alfa.

20krpm: in principiu tu ai mare dreptate in tot ce zici, ambele sunt niste masini, nu foarte bune, nu foarte speciale... dar cel putin aici pe combat noua ne place sa ne jucam de-a "brusli vs vandam" si "superman vs batman"... And it's fun fun fun biggrin.gif Cel putin eu ma distrez copios citind acest topic biggrin.gif
DAN
QUOTE (20krpm @ Feb 19 2009, 09:27 AM) *
asta e un forum foarte interesant. foarte rar vad afirmatii de genul "aaa, da? uite c-am invatat si io ceva azi". fiecare are cite o parere, sau daca n-are isi face repede una si p-orma se apuca sa se documenteze pina-n pinzele albe ca s-o sustina. daca documentatia respectiva nu exista (aka nu se gaseste cu google), atunci sau e inventata, sau e luata una oarecare si e interpretata convenabil, sau e declarata ultrasecreta. ce se-ntimpla de fapt daca admiti ca ai luat-o razna, ca ai gresit, ca ai crezut altfel?


bine zis....dar din pacate...orgoliul asta ne omoara...
OvidiuH
Vechiul Passat (B5 parcă-i spune) a fost o mașină excelentă, reușită din mai toate punctele de vedere. Mi-a plăcut și aș fi cumpărat-o la vremea respectivă.
Noul model e însă plin de bube și "scăpări" momentan. Poate facelift-ul să mai rezolve ceva. Încă de la apariția sa, forumurile VW autohtone sunt dominate de tot felul de întâmplări nefericite, iar cum în familie sunt pățit și eu cu modelul ăsta, nu m-aș arunca să o recomand așa de categoric.

Revenind la versus, discuția a luat-o demult pe arătură, argumentele fiind epuizate după primele pagini, iar încăpățânarea unora de a-și impune punctul de vedere e amuzantă. Ambele mașini sunt apropiate dpdv calitativ, fiecare cu plusuri și minusuri, nefiind totuși diferențe semnificative. Personal consider că alegerea se va face în funcție de gust, nefiind o variantă greșită sau mai bună, motiv pentru care chiar nu văd de ce ar fi nevoie de un "câștigător" în acest versus fără sfârșit.
DAN
QUOTE (OvidiuH @ Feb 19 2009, 09:55 AM) *
Revenind la versus, discuția a luat-o demult pe arătură, argumentele fiind epuizate după primele pagini, iar încăpățânarea unora de a-și impune punctul de vedere e amuzantă. Ambele mașini sunt apropiate dpdv calitativ, fiecare cu plusuri și minusuri, nefiind totuși diferențe semnificative. Personal consider că alegerea se va face în funcție de gust, nefiind o variantă greșită sau mai bună, motiv pentru care chiar nu văd de ce ar fi nevoie de un "câștigător" în acest versus fără sfârșit.


Asta eram curios si eu sa vad...si vroiam sa aflu mai mult niste pareri de la proprietari, de la ei care au condus modelele, samd. Dar nu se poate asa ceva...nu ai cum... confused.gif Ar trebui moderatorii sa stearga toate posturile care nu au legatura cu titlul, sau mai usor, toate posturile care nu contin cuvintele Passat sau Avensis. turned.gif rolleyes.gif whistling.gif
9er
Rebel, iti multumesc ca ti-ai facut timp sa-mi raspunzi. Propun sa ne oprim aici, pentru a evita ridicolul. Eu mi-am spus parerea. Faptul ca a adunat ceva "osanale" ma face sa cred ca n-am fost foarte deplasat. Ti-ai spus si tu parerea, lucru pe care il apreciez, dar nu reusesti sa ma convingi ca n-as avea dreptate. Oricum, n-are importanta.

Te salut si numai bine.
klm
Pentru amabilitati exista sistemul de mesaje private, va sugerez sa-l folositi cu incredere!
Lasand gluma deoparte, daca apare Tata Nano la 1500$/E imi iau de aia fara sa clipesc biggrin.gif

AZAZEL
QUOTE (HalbaSus @ Feb 19 2009, 09:51 AM) *
Daca principala caracteristica a unei masini este SA MEARGA, atunci passatul se detaseaza si mai clar. Cred ca niste timpi de circuit ar evidentia clar "cu cat" merge mai bine passatul.


mi-ai dat o idee buna:

Circuitul autozeitung. ordinea este: motorizare , timpul scos pe circuit, anul testarii, nr de CP, autoritatea care a facut testarea.

VW Passat Variant 2.0 TDI 1:54.5 Ž06 170 Autozeitung
Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT 1:55.8 Ž06 177 Autozeitung
Toyota Avensis 2.2 D-Cat 1:55.3 Ž06 177 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:55.1 Ž05 140 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:54.4 Ž06 170 Autozeitung

se observa ca un passat sedan cu 140 cp este mai rapid pe circuit fata de un avensis sedan de 177cp.


sursa : fastestlaps.com
Legionaru'
CITAT(AZAZEL @ Feb 19 2009, 01:11 PM) *
Circuitul autozeitung. ordinea este: motorizare , timpul scos pe circuit, anul testarii, nr de CP, autoritatea care a facut testarea.

VW Passat Variant 2.0 TDI 1:54.5 Ž06 [b]170 [/b] Autozeitung
Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT 1:55.8 Ž06 177 Autozeitung
Toyota Avensis 2.2 D-Cat 1:55.3 Ž06 177 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:55.1 Ž05 140 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:54.4 Ž06 170 Autozeitung

se observa ca un passat sedan cu 140 cp este mai rapid pe circuit fata de un avensis sedan de 177cp.


sursa : fastestlaps.com


rolleyes.gif
T u d o r
CITAT
VW Passat Variant 2.0 TDI 1:54.5 Ž06 170 Autozeitung
Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT 1:55.8 Ž06 177 Autozeitung
Toyota Avensis 2.2 D-Cat 1:55.3 Ž06 177 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:55.1 Ž05 140 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:54.4 Ž06 170 Autozeitung

se observa ca un passat sedan cu 140 cp este mai rapid pe circuit fata de un avensis sedan de 177cp.


sursa : fastestlaps.com


rolleyes.gif
mariusdruta
lol
pentru ceilalti care nu inteleg, se poate face si o schema, ceva, eventual smile.gif
ozz86651
Halba, in ce fel sint importanti timpii de circuit pentru o masina de strada, de familie? Tot avansul pe care il cistigi cu passat cc in 6 luni de condus (1 minut acolo, 10 secunde dincolo) e distrus instantaneu prima oara cind te opreste politia si stai juma de ora cu ala la parlamentari. Sau la prima depasire pe care soferul de passat n-are chef sa o faca si ala de avensis isi ia inima in dinti. Chiar crezi ca 3 secunde pe un circuit au vreo importanta? Poti sa spui ca e mai mult fun, asta inteleg, dar nu ca "merge".
Apoi sint si eu de acord ca comaparatia cu CC e foarte gresita. Passatul normal era tinta.
HalbaSus
O masina mai rapda pe circuit va fi o masina mai placut de condus. Atat. Nu conteaza cine ajunge primul la destinatie (ca pe unul il opreste politia sau altul depaseste mai periculos). O dinamica mai buna este pana la urma si o chestiune de comfort.

Desigur multi vor spune ca "daca mergi incet si nu te grabesti, si abordezi curbele cu atentie" atunci nu e nici o diferenta. Si este perfect adevarat. Si sunt convins ca pentru multi soferi superioritatea dinamca a passatului (fiel el CC sau nu) nu face mare branza. In schimb daca in comparatia de pret includem fiecare senzor de ploaie si far adaptiv atunci ar fi incorect sa nu punctam ca dinamica superioara a passatului este o "dotare" in plus a passatului... ceva ce avensisul nu are disponibil nici macar ca optional.
Chiar daca nu folosesti niciodata xenonul, ca tu nu circuli noaptea, nu inseamna ca nu trebuie sa il platesti daca producatorul il monteaza pe masina.
ozz86651
Pai nu stiu daca m-ai inteles. Eu sint complet de acord cu ce spui tu. Numai ca la sfirsit faci o adunare in care intra toate caracteristicile masinii, numai ca pentru oameni aceste caracteristici au valoare diferita. Pentru unii iese Passatul cu plus, pentru altii Avensisul. Ce e asa mare tragedie? De ce ne chinuim cu poze si argumente ca masina asta e mai naspa ca ailalta? E mai naspa intr-un domeniu dar cistiga in altul.
DORU
QUOTE (mohordbx @ Feb 18 2009, 12:02 PM) *
Cu siguranta noile masini sunt mai bune decat cele vechi. Calitatea unor componente posibil sa fie mai slaba dar a alora creste cu siguranta. Motoarele devin mai performante, apar noi materiale ecologice, calitatea finisajelor etc..pe total este un pas inainte.

De ce nu mai vedem masini cu 500.000 km? Simplu..pentru ca in ziua de astazi se incurajeaza consumul, ce-ar mai face producatorii daca masinile sunt tinute minim 10-15 ani? Cum ar mai aparea noi modele? Suntem stimulati sa consumam, sa schimbam, sa ne innoim tot timpul.

Oricine isi doreste ceva mai nou, mai bun, mai altfel. In acelasi timp cu cat apar modele noi electronica masinii devine din ce in ce mai complicata. Senzori peste senzori, sisteme electronice, computer de bord, etc fata de sistemele mecanice regasite pe masinile vechi.

Am ajuns sa schimb masina nu pentru ca se strica des, nu pentru ca nu-mi mai placea ci pentru ca era uzata moral si riscam s-o vand pe bani putini. Succesiunea de generatii este atat de rapida incat sincer nu stiu daca ar renta sa tin o masina mai mult de 4 ani (dar asta este o discutie pentru alt topic) wink.gif


Iti respect parerea, insa in mod cert este una formata fara a avea toate datele problemei...stii ce informatii iti lipsesc? Acelea pe care le detii cand lucrezi pt un brand auto, adica esti si client in timpul liber al unei marci dar job-ul tau este chiar la brand-ul respectiv !

Ei bine, crede-ma ca daca ai prinde macar 1 an astfel ti-ai schimba optica radical. Si sa vreau sa-ti dau exemple si nu as sti de unde sa incep...

CONCLUZIA INDUBITABILA: Masini noi se vor vinde mereu, insa cei cu adevarat cunoscatori nu vor putea uita faptul ca masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client la banii platiti pt ele nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii...ar trebui sa fac topic separat pe cateva marci cu exemple de ramai interzis. Mai bine crede-ma pe cuvant !
thumbsup.gif
Legionaru'
CITAT( T u d o r @ Feb 19 2009, 05:32 PM) *
CITAT
VW Passat Variant 2.0 TDI 1:54.5 Ž06 170 Autozeitung
Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT 1:55.8 Ž06 177 Autozeitung
Toyota Avensis 2.2 D-Cat 1:55.3 Ž06 177 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:55.1 Ž05 140 Autozeitung
VW Passat 2.0 TDI 1:54.4 Ž06 170 Autozeitung

se observa ca un passat sedan cu 140 cp este mai rapid pe circuit fata de un avensis sedan de 177cp.


sursa : fastestlaps.com


rolleyes.gif


Corect! M-am grabit . thumbsup.gif
Dar asta tot nu ma va face sa cumpar Passat.


CITAT(mariusdruta @ Feb 19 2009, 08:31 PM) *
lol
pentru ceilalti care nu inteleg, se poate face si o schema, ceva, eventual smile.gif


Sa iti zic ceva? confused.gif Mai bine nu!
klm
CITAT(ozz86651 @ Feb 20 2009, 01:39 AM) *
Pai nu stiu daca m-ai inteles. Eu sint complet de acord cu ce spui tu. Numai ca la sfirsit faci o adunare in care intra toate caracteristicile masinii, numai ca pentru oameni aceste caracteristici au valoare diferita. Pentru unii iese Passatul cu plus, pentru altii Avensisul. Ce e asa mare tragedie? De ce ne chinuim cu poze si argumente ca masina asta e mai naspa ca ailalta? E mai naspa intr-un domeniu dar cistiga in altul.

Daca tin eu bine minte, discutia asta a plecat de la afirmatia mea ca interiorul CC-ului e peste cel al Avensis-ului la care mi s-a replicat: "pai bine, da' CC e cu tzanshpe mii de euroi mai scump!", deci asta ar fi un alt motiv din care e mai scump (pe langa calitatea materialelor, imbinari, configurabilitate).
Alex-F1
QUOTE (DORU @ Feb 19 2009, 08:31 PM) *
cei cu adevarat cunoscatori nu vor putea uita faptul ca masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client la banii platiti pt ele nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii


AMIN! Asta chiar e o vorba de duh si mi-as pune-o la semnatura, daca "proprietarul" ei isi da acordul!!!!! arigato.gif

Si daca tot ati pus poze cu interioare, sa pun si io una cu un interior de acum 12-13 ani (RETINETI ASTA!!!!) si usor restilizat in anul 2000 (aici varianta restilizata).....vreau sa-l vad pe cel care zice ca asta nu e unul din cele mai elegante si frumoase borduri facute vreodata pe lumea asta!!!!! N-am vazut nici pana in ziua de azi vreun bord de masina japoneza care sa arate la fel.....si nici nu cred ca voi vedea vreodata.....ma rog, e o chestie de gusturi pana la urma..... ninja.gif
AZAZEL
alex - f1
cred ca nu are rost sa discutam si comparam ceea ce nu este de comparat. japonezii erau in evul mediu pe vremea aia la capitolul remarcat de tine.
alin94962
QUOTE (Alex-F1 @ Feb 24 2009, 05:01 AM) *
QUOTE (DORU @ Feb 19 2009, 08:31 PM) *
cei cu adevarat cunoscatori nu vor putea uita faptul ca masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client la banii platiti pt ele nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii



vreau sa-l vad pe cel care zice ca asta nu e unul din cele mai elegante si frumoase borduri facute vreodata pe lumea asta!!!!!


Eleganta mi se pare combinatia de culori, contrastul intre cele doua, ca bordul in sine nu-mi provoaca fiori...
Subiectiv fiind...
DORU
QUOTE (Alex-F1 @ Feb 24 2009, 11:01 AM) *
QUOTE (DORU @ Feb 19 2009, 08:31 PM) *
cei cu adevarat cunoscatori nu vor putea uita faptul ca masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client la banii platiti pt ele nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii


AMIN! Asta chiar e o vorba de duh si mi-as pune-o la semnatura, daca "proprietarul" ei isi da acordul!!!!! arigato.gif


O poti pune linistit in semnatura, daca o iei ca citat, esti chiar invitatul meu ! rolleyes.gif

Pt cei care au dubii sau contesta afirmatia mea, le stau la dispozitie cu zeci de exemple din lumea reala a automobilisticii moderne, vazute sau auzite de la colegi de breasla...
ozz86651
QUOTE
).....vreau sa-l vad pe cel care zice ca asta nu e unul din cele mai elegante si frumoase borduri facute vreodata pe lumea asta!!!!!


Din contral, e unul din interioarele atite de urite ca imi creeaza rau fizic masina aia. Poza asta e varianta pe bej care cit de cit se asorteaza cu plasticul ala lacuit ca lemnul, dar stai sa vezi pe negru. Noptea innebunesti, are toate colorile din lume bordul asta, e o amestecatira de albastru cu verde cu rosu cu alb de te doare creierul. In rest, nici macar un cupholder ca lumea nu are, cum zic americanii.
@Azazel: in 89 parca honda facea VTEC si scotea peste 100CP/L aspirati din masini de productie fiabile. Epoca de piatra zici?
Alex-F1
QUOTE (DORU @ Feb 24 2009, 07:32 AM) *
O poti pune linistit in semnatura, daca o iei ca citat, esti chiar invitatul meu!


Pai clar bre ca o pun cu citat, nici nu ma gandeam altfel!!!! wink.gif

Ozz frate, pe negru e super elegant (chiar mortal daca mai pui si pielea) si nu stiu unde ai vazut tu combinatia aia de lumini la modelul asta, ca la mine nu e decat rosu cu albastru (nici urma de verde si/sau alb) si nu innebunesc deloc si nici nu ma doare capul, dimpotriva, e f. linistitor, iar cei prea sensibili cu ochii, pot sa reduca din boton intensitatea tuturor luminilor din bord pana abia le mai vezi.....io unu le las la maxim, ca asa imi place! tongue.gif
T u d o r
Am mers eu cu un Passat din 2001 cu bord de-ala super smecher cu rosu-albastru. Dupa 15 km (adica de la Valcea la Calimanesti) ma dureau ochii. Obositoare rau combinatia asta. E de efect pe termen scurt, e deosebita, dar ca si ergonomie e varza rau de tot. Strict din punctul meu de vedere.
In alta ordine de idei, calitatea la modelul de care vorbesc era cam indoielnica, dar nici sa fac comparatii cu masini din aceeasi perioada nu prea pot sa fac. Fiind un topic delimitat strict la Ave vs Passat, spun sincer ca nu stiu cum arata bordul unui Avensis din 2001 si nici ce materiale s-au folosit pentru fabricarea lui. smile.gif
AZAZEL

@ozz
alex -f1 a remarcat interiorul masinii respective iar eu am spus ca japonezii erau in epoca de piatra pe vremea aia la capitolul remarcat de Alex-f1 adica interioare. tu imi exemplifici un aspirat cu o putere litrica de invidiat. jos palaria pt asta.
ozz86651
Cite masini japoneze din perioada aia ai vazut tu? Eu am vazut destule si nu-s cu nimic mai prejos la pret echivalent, ca sa nu zic de lexus si din astea. Acu daca tu vrei sa compari o masina mult mai ieftina, nu tine, la fel daca vrei sa compari o masina cu mecanica mai breaza (mai puternica de exemplu) cam la acelasi pret pentru ca stii unde s-au dus banii.
@Alex: din cite tin eu minte daca aprinzi farurile se aprinde si ceva vrede in marea aia de albastru si rosu iar alb e sigur destul. Metale nichelate (linga schimbator) cu imitatie de lemn din plastic foarte lacuita? bleah.
AZAZEL
pai ma gandeam chiar la avensis-ul fabricat pana in 2003.
Hoinar
QUOTE (Alex-F1 @ Feb 24 2009, 09:36 PM) *
QUOTE (DORU @ Feb 24 2009, 07:32 AM) *
O poti pune linistit in semnatura, daca o iei ca citat, esti chiar invitatul meu!


Pai clar bre ca o pun cu citat, nici nu ma gandeam altfel!!!! wink.gif

Ozz frate, pe negru e super elegant (chiar mortal daca mai pui si pielea) si nu stiu unde ai vazut tu combinatia aia de lumini la modelul asta, ca la mine nu e decat rosu cu albastru (nici urma de verde si/sau alb) si nu innebunesc deloc si nici nu ma doare capul, dimpotriva, e f. linistitor, iar cei prea sensibili cu ochii, pot sa reduca din boton intensitatea tuturor luminilor din bord pana abia le mai vezi.....io unu le las la maxim, ca asa imi place! tongue.gif


1. Alex...iarta-ma...dar pentru mine nu e elegant si placut deloc bordul respectiv. Chiar mi se pare total neatractiv...Ce faci cu gusturile? De ce crezi ca am fi toti la fel? smile.gif
2. Nu-sh pe unde traiesti tu de l-ai prins pe Doru spunand fraza cu masinile in 2008...da' daca esti din aceeasi tara ca noi, atunci verifica-ti semnatura tongue.gif.
Cristi2
Ganditi-va ca masina aia arata asa acum 10 ani. Asta este esentialul. Singura chestie care nu cadreaza e volanul. Penru mine nu exista decat cel in 3 spite.
Intr-adevar, din ce am vazut eu, masinile japoneze sufera la capitolul rafinament - in ceea ce priveste latura "artistica".
Si aici nu ma refer la Lexus.
Da important e sa placa proprietarului.
ozz86651
Pai acelasi lucru se poate spune despre germanele comune. VW nu ma incinta in nici un fel la interior. Golf e banal, Passat e urit. BMW ce sa mai zicem, o groaza de oameni sint de acord ca are interioare intre naspa si neutre in cel mai bun caz. Audi e cam singurul care arata bine din partea mea. Merc nu imi place, cel putin C si E. Am vazut si un MAybach pe dinauntru si imi pare cit se poate de manelistica, parca facuta special pentru becali... de fapt in general am impresia ca tagetul nemtesc la lux e populatia cu gusturi mai ... tipatoare. Probabil au vazut si ei unde e piata.
Realitatea e ca la bani "normali" nu sint multe masini care sa incinte la interior. Cu citeva exceptii, variaza intre banal naspa si banal ok.
FAR EASTERN
QUOTE (Alex-F1 @ Feb 24 2009, 10:36 PM) *
Ozz frate, pe negru e super elegant (chiar mortal daca mai pui si pielea) si nu stiu unde ai vazut tu combinatia aia de lumini la modelul asta, ca la mine nu e decat rosu cu albastru (nici urma de verde si/sau alb) si nu innebunesc deloc si nici nu ma doare capul, dimpotriva, e f. linistitor, iar cei prea sensibili cu ochii, pot sa reduca din boton intensitatea tuturor luminilor din bord pana abia le mai vezi.....io unu le las la maxim, ca asa imi place! tongue.gif


Alex, fara suparare, din ce ai spus mai sus si din afirmatia ta anteriora referitoare la lumina alba a farurilor, cand ziceai ca pe tine nu te deranjeaza(desi restul lumii spunea altceva), deduc ca poate ai o problema cu vederea... si n-ar strica sa faci o vizita la medic... faptul ca pe tine nu te deranjeaza lumina puternica insemna ca ai sesibilitate scazuta a retinei... Inca odata, no offense. E o constatare amicala. smile.gif ...
AZAZEL
nu stiu daca in reclamele din link-ul de mai jos se urmareste neaparat acelasi lucru, dar parca vine sa confirme posibilitatatea limitata de a-ti individualiza o masina japoneza dupa bunul plac lucru ce este in contrast cu ce fac nemtii:

http://www.germancarblog.com/2009/02/audi-...ommercials.html
Mircea104901
Ai dreptate cu posibilitatile de personalizare. Dar, spune-mi si mie cate Passat V6 ai vazut, sau cate cu individualizari. 99,...% sunt TDI, culori banale, stock!
So, ....
alin94962
Acu', chiar ca exagerezi!
DRAGOS
QUOTE (AZAZEL @ Feb 25 2009, 12:14 PM) *
nu stiu daca in reclamele din link-ul de mai jos se urmareste neaparat acelasi lucru, dar parca vine sa confirme posibilitatatea limitata de a-ti individualiza o masina japoneza dupa bunul plac lucru ce este in contrast cu ce fac nemtii:

http://www.germancarblog.com/2009/02/audi-...ommercials.html


asta e reclama de america. unde japonezele sunt pe toate drumurile. nu pot sa nu remarc ca asta ar fi o idee foarte buna de reclama pentru o marca japoneza in romania, sau in orice alta tara europeana, unde raportul nemtesti/japoneze e invers proportional fata de america.
AZAZEL
ar fi o idee buna numai ca iti trebuie oameni destepti la marketing si se pare ca pe aia tot nemtii ii au.
drabisan
Eu am o singura idee in materie de masini, o marca fara nici o optiune, are o singura dotare per model si daca-l vrei e al tau! Pentru o suma modica, normal...

Pont - marca are o mirtoaga pe post de sigla.

Oi avea eu gusturi limitate, poate da. Dar asta e smile.gif
mike.omega
Big V8! 500CP! whistling.gif

link edificator
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.