Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis vs. Passat
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Random
Mama mama, ce macel e aci. Pana acu am avut rabdare sa citesc TOT, da nu stiu daca mai am. Mai fratilor, sunteti oameni seriosi!(?).
Cand se ajunge la injuraturi ce se intampla?!....ca jigniri si "biciuri pe spate" am mai vazut si am si luat cateva da-s mai masochist si le-am savurat.
Da` trebuie spus ca batalia nu-i bas egala, partea nonjaponeza e cam slab reprezentata.
Asa ca ascutiti-va argumentele fratilor si ...dai si lupta.
Astept finalul.
alin94962
[quote
Si nu traim in Japonia, traim in Europa iar noi ne raportam la piata europeana.
[/quote]

Care noi?
Tu ai auzit de globalizare??
Te raportezi la piata europeana pentru ca asa-ti convine?
Si eu care credeam ca VW are muschii atat de mari incat poate sa intre si pe piata asiatica, ca aia europeana nu-i mai ajunge...si o domina la greu.
alin94962
Rebel, daca tu spui ca un Jaguar are asa o piele, musai sa-mi cumpar unul... Apropos, oare pielea de pe Jaguar e mai buna decat cea de pe Ferrari? Ca daca nu-i mai buna, mi-as lua Ferrari!!
Da' precis ca Jaguar este in ceva combinatie cu vreun neamt, nu-i asa?
Iar daca pielea de pe tractorul U650 e cea mai buna, apoi chiar ca-mi voi lua un U650.
La ce nivel au ajuns discutiile....
Rebel
Ia vezi mai bine, nu gasesti cumva cuvantul "piata" in contextul meu?
Si ce are globalizarea cu piata si pretul? Ori in viziunea ta globalizare inseamna alinierea la aceleasi preturi, taxe, etc?
VW are muschii mari, esti in urma, este in Asia de mult si ii ajunge ce are, pana una alta o duce bine.


Acum am observat:
La al doilea mesaj malitios si de prost gust ma abtin sa iti raspund...
alin94962
Rebel, care sunt vanzarile grupului VAG in Asia?
Dar in State?
Dar ale Toyota in State?
De ce, conform JD Power, nenea Fritz si tanti Helga sunt cel mai multumiti de masinile asiatice, si asta de vreo 10 ani incoace?
GabiA
Nu stiu de ce va stresati asa de mult.
Noul Avensis este mai frumos decat precedentul, parca a crescut destul de mult in dimensiuni, mi se pare o masina foarte buna si cu motoare foarte bune.
Passat-ul reprezinta un clasic in viata, o masina care impune respect mai ales prin nume.
In clasele din care fac parte Passat-ul si Golf-ul reprezinta ETALONUL la care aspira ceilalti constructori. De ce nu comparati Avensis cu Mondeo? dry.gif

Dintre cele doua aleg Honda Accord thumbsup.gif
AZAZEL
QUOTE (GabiA @ Feb 16 2009, 10:40 PM) *
In clasele din care fac parte Passat-ul si Golf-ul reprezinta ETALONUL la care aspira ceilalti constructori. De ce nu comparati Avensis cu Mondeo? dry.gif

Dintre cele doua aleg Honda Accord thumbsup.gif



sincer cam asa este treaba cu etalonul. fiecare constructor vrea sa distruga afinitatea cumparatorilor pt cele doua masini iar asta este valabil cel putin in europa.

dintre toate masinile de clasa medie nonpremium cred ca as alege mazda 6.
pmhoria
Nu stiu cifrele de vanzari in Asia, dar pot spune ca Shaghai-ul e plin plin de VW (am fost acolo si e plin de ele). Marea majoritate sunt taxiuri tip Jetta (model dezvoltat din vechea Jetta si modernizat fain) cu DVD in tetiere..etc.. Si pe langa sutele de mii de taxiuri mai erau fff multe masini private din gama. Din ce am inteles si la alti colegi, marile orase din china sunt patria VW.
Am fost si in India (in 2007) si acolo e patria Honda, Toyota si Suzuki (Maruti). Am vazut f multe. Din grupul VW, numai niste Octavia 1 mai rasarite. VW tocamai vroia sa intre pe piata. Dar am vazut un Civic nou prezentat in revista WhatCar (numarul din iulie 2007) in care se laudau ca au introdus airbag sofer si ABS ...
Clar era si diferenta de pret fata de versiunile europene pt ca acolo e alta putere de cumparare. In fine discutiile cu cifrele de vanzari ar trebui raportate la aceste piete (nu atat de mult la Europa) pt ca ele dicteaza acuma in lume, parerea mea.
Daca vrem sa vb de dotari spre premium, atunci da, vb de vanzari in Europa.
klm
Ma gandeam eu ca se va ajunge prea departe cu o discutie pe acest subiect dar nici chiar asa; singura multumire pe care o am e faptul ca mi-a fost si imi este foarte usor sa ma tin de promisiunea facuta oanei (o sa-mi permiteti sa-i mai multumesc inca o data pe aceasta cale); va dau un citat dintr-un mesaj de-ale ei, poate invata si altcineva ceva: "devine deranjant atunci cand in loc sa aduci argumente, incepi sa jignesti".
Acum ma intorc la subiect (sau, ma rog, la linia care s-a imprimat acestui subiect): niciodata n-am sustinut suprematia masinilor germane, daca va uitati in vs germane-japoneze chiar am spus ca nu sunt cele mai bune in niciun domeniu (sport saks - nu-mi mai amintit de dizelu' care rupe pe la Le Mans pentru ca am spus de mai multe ori de ce o face, lux - nu se ridica la nivelul englezilor, ergonomie - cred ca ii bat cam toti, fiabilitate - statisticile spun ca japonezii stau mai bine desi multe modele cum ar fi vechea serie E ajung fara probleme la 1 milion de km iar Golfuri cu 200-300k km fac inca 100-200k fara sa clipeasca pe drumurile patriei noastre, feeling - aici scartaie rau amandoua taberele si cred ca cu greu o sa poata macar ajunge la ceea ce ofera AR) insa Passat CC mi se pare una din cele mai reusite masini luand in considerare toti factorii de mai sus: are fata de sportiva (sedan coupe - desi nu e coupe) cu motoare puternice (din ce vad pe hartie, nu am condus-o); lux... sa zicem ca o poti face de lux; ergonomie - pai mie-mi place dispunerea butoanelor si paleta de culori, configurarea scaunelor, volanului, vizibilitatea etc; fiabilitatea ramane sa fie confirmata; feeling - mie sincer imi place mult cum arata.
Ce pot spune despre Avensis (mai mult decat am spus): sportiva - lumea zice ca merge mai bine decat vechiul model asa ca trebuie s-o cred dar motorul de 2l benzina are doar 152 CP...; ergonomie - mi s-a parut ca sta bine, mai bine decat modelul vechi insa, asa cum spuneam, materialele sunt mai proaste decat la CC; lux - aici sunt bube mari, chiar daca are camera pe spate sau navigator ii lipseste configurabilitatea unei masini de lux; fiabilitatea ramane sa fie confirmata; feeling - saks rau, mie imi place mai mult modelul anterior (asa cum imi place mai mult GIV decat V sau seria 3 cu botul de rechin) dar aici intram pe panta subiectivismului si fiecare e liber sa aleaga ce vrea.
Deci daca mi-ar fi utila o masina din clasa asta, mi-as permite-o si ar trebui sa aleg strict dintre acestea 2 atunci cei 2500 euro in plus (chiar 5k) nu mi s-ar parea multi si i-as da bucuros.
Pis!

HalbaSus
QUOTE (22nst @ Feb 16 2009, 04:21 PM) *
QUOTE (klm @ Feb 16 2009, 04:05 PM) *
22nst, desi in principiu ai dreptate, 2500 euro chiar inseamna cativa banuti (desi pentru unii inseamna exact un laptop) totusi la pretul masinilor ar fi o suma infima de platit pentru un plus de filing (putin cat o fi).

Corect, dar cand nu ii ai...
Si daca mai trebuie sa faci un credit sau sa iei masina in leasing (si iti creste rata sau perioada de rambursare) atunci este mai dureros.
La 25500 imi cumpar un Avensis de 1.8 Multidrive, Elegance cu 147 cai... daca mai aveam 2500 euro imi cumparam cu motorul de 2.2 diesel, cutie manuala in 6 cu 177cp si 400 nm... (este doar un exemplu)


Eu cand am fost sa ma interesez de passat CC mi-au oferit 1500 euro reducere, si asta fiindca era model nou "si nu faceau reduceri", dar asta a fost la o prima discutie cu un dealer pe care nu-l cunosteam. Sunt convins ca se poate obtine o reducere de 2500 de euro la un Passat CC mai ales pe praful de acum... Dar nu asta era ideea, ideea e ca 2500 de euro reprezinta mai putin de 10% din pretul masinii, adica incape in general in pragul de toleranta al bugetului alocat pentru masina... mai ales ca nu esti nebun sa iti dai toti banii pe care ii ai pe o masina. Ori o iei cu credit si atunci 10% din pretul masinii impartiti la 24-36 de rate nu sunt asa semnificativi, ori o iei cu banii jos dar nu spargi si pensia bunicii si alocatia lu' ala micu ca sa-ti iei masina.

Desigur exista cazuri in care 2500 de euro pot face diferenta dintre a lua sau nu o masina. Doar ca sunt mai rare, si in opinia mea diferenta aia este justificata fie doar si datorita designului diferit al CC-ului. De altfel passatul cc cred ca este printre putinele VW-uri cu un raport pret caltiate excelent. Pana acum singurul VW cu un asemenea raport pret calitate mai era golful GTI.
cucuci
22nst hai sa lasam discutiile astea despre oamenii care nu au bani nici de motorina/benzina si-si cumpara masina dintr-un ditamai creditul facut la banca etc etc ... ce vorbim de omul care e decis sa-si cumpere o masina de 25.000 de euro si are de ales strict intre AVENSIS SI PASSAT sau hai si CC. Daca ai 25.000 euro SAU iti faci un credit pentru 25.000 euro (care nu il faci daca nu esti constient ca-l poti plati) cei 2500 NU SUNT MULTI. Daca vorbim din punctul de vedere al salarului minim pe economie, etc etc atunci vorbim despre achizitionarea unui LOGAN. Si vroiam sa aduc si eu in discutie treaba cu discountul dar desigur mi-a luat-o inainte HalbaSus si desigur carcotasul din tine imi va zice despre reducerea care o va da toyota ... blah blah blah.
22nst cand ai 25.000 euro sa-ti iei o masina noua gasesti si cei 2500 euro diferenta. trust me.
La revedere.
22nst
Daca la a 2-a masina am obtinut 2000 euro reducere si nu era criza (la Toyota) sunt sigur ca voi avea mai mult de atat a 3-a masina
Si 2500 euro conteaza, chiar foarte mult. Cel putin pentru mine.
La revedere si tie...
9er
CITAT(Rebel @ Feb 15 2009, 06:52 PM) *
CITAT(drabisan @ Feb 15 2009, 10:46 AM) *
CITAT(Rebel @ Feb 15 2009, 01:47 AM) *
Si iata, sunt de 6 ori mai multi "orbi" si "prosti" decat "luminatii" ce cumpara Toyota. whistling.gif


Fii corect si citeaza sursa. Ca e destula prostime care cumpara statistici-gunoi din Libertarea/Click&Co.
Raport de 1 la 6 nici macar in romanica nu iese. Unde "vw frate" e imediat dupa biserica wink.gif
Potrivit apia, pe 2008, raportul se aprope de 1(Toyota) la 5(vw+skoda+seat).
Dar poate tu ai informatii mai bune si te rog sa le impartasesti si cu noi. Oricum plec de la presupunerea ca vorbesti de batrina-Europa, ca la nivel global situatia e cunoscuta si nu esti genul sa vorbesti ca sa nu taci.

Si bag iarasi disclaimer-ul: vw face masini, chiar si super-masini (Golf GTI si R32), dar nu mi-as lua asa ceva in romanica atita timp cit tratamentul e de batjocura in "marile" service-uri PBx.


Constat din nou ca sunt citit "pe sarite". Sursa este EXACT deasupra textului cu pricina! In fapt, am citit cateva rapoarte oficiale pe anul trecut prin Ianuarie. Golful a fost cea mai vanduta masina din Germania. Uite, am si gasit ceva:
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/...ales-chart.html

Un alt articol care mentoneaza caderea vanzarilor Toyota cu 27% in Germania anului 2008:
http://www.autoincar.com/german-car-sales-...ota-leads-drop/

Iata vanzarile pe 2007
http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2007

_____________________________________________________________________


The 10 best selling cars in Germany

#1 VW Golf
The most popular engines
1.9 TDI / 105hp (30%)
1.4 / 90 hp (28%)
1.6 / 102 hp (13%)

The most popular trim level
Trendline

The most popular color
Black


#2 VW Passat
The most popular engines
2.0 TDI / 140hp (55%)
2.0 TDI / 170hp (20%)
1.9 TDI / 105hp (13%)

The most popular trim level
Comfortline

The most popular color
Black


#3 BMW 3er
The most popular engines
320d
318i
318d

The most popular color
Black


#4 Audi A4
The most popular engines
2.0 TDI / 140hp (41.3%)
2.0 TDI / 170hp (16.6%)
1.9 TDI / 115hp (10.6%)
2.7 TDI / 180hp (6.4%)
2.0i / 130hp (6%)
1.8 Turbo / 164hp (4.9%)

The most popular option
Front armrest (95.5%)

The most popular color
Black


#5 Opel Astra
The most popular body style
Wagon (55%)
Hatch (30%)
GTC (15%)

The most popular engines
1.7 CDTi / 110hp
1.6 Twinport / 115hp

The most popular trim level
Edition

The most popular color
Silver


#6 Opel Corsa
The most popular body style
3-door (58%)

The most popular engines
1.2i / 80hp (50%)

The most popular trim level
Edition


#7 Mercedes C-Klasse
The most popular engines
C220 CDI (40%)
C200 Kompressor (25%)
C180 Kompressor (15%)
C200 CDI (10%)
C320 CDI (5%)

The most popular trim level
Avantgarde

The most popular colors
Black and Silver


#8 VW Polo
The most popular engines
1.4i / 80hp (27%)
55 hp (24%)
65 hp (18%)

The most popular trim level
Trendline


#9 VW Touran

The most popular engines
1.9 TDI / 105hp (37%)
2.0 TDI / 140hp (29%)
2.0 TSI / 140hp (11%)

The most popular trim level
Trendline

The most popular color
Black


#10 Audi A3
The most popular engines
TDI (66%)
1.6i / 102hp (17%) or 115hp (5.9%)

The most popular colors
Black, Grey and Silver

http://www.autobild.de/artikel/die-elf-bes...olf_525124.html
_________________________________________________________________________

Si mai cauta si tu ca nu trebuie sa ma crezi pe mine.

Si acum o mentionare: cei cu care am mai avut discutii anterioare stiu pasunea mea pentru Volkswagen: NONE! ZERO!
Si asta nu pentru ca masinile lor nu ar fi bune (unele dintre ele) ci pentru ca nu mi se adreseaza mie ca stil si personalitate. Imi plc in schimb Golfurile lor si Rabbitul pe care il consider o masina buna la un pret fair daca nu putin mai mult.

Voiam insa sa subliniez cat de mare este diferenta dintre ele din moment ce am reusit sa gasesc prezenta unui oarecare "feeling" la volanul unui Passat in comparatie cu o Toyota care este FADA din toate punctele de vedere. In ceea ce priveste tinuta de drum, imi sustin ferm parerea, nu exista comparatie intre ele. Dupa cu mentionam, daca VW are atributii care sunt superioare Toyotei, atunci nu pot sa nu i le recunosc. Deci nu este nici pe departe vorba de o "extravaganta semantica".

Am observat insa ca propagam ideea "Think. Feel. Drive".
Nu stiu cum sa iti spun, dar nu avea ce cauta in acelasi context cu The Ultimate Driving Machine. Te citez deci: "nimeni nu te va putea impiedica sa ai fanteziile tale." biggrin.gif



Mi se pare interesant faptul ca, desi configuratorul VAG ofera multiple optiuni de culoare si este foarte apreciat pentru acest aspect, cea mai populara culoare ramane negrul, o culoare banala, dar aflata, probabil, in numar mare pe stoc. Tendinta pare a se pastra si la ceilalti producatori germani. De altfel, toate Passat-urile CC vazute prin Bucuresti erau negre.
FAR EASTERN
Foarte buna observatia. thumbsup.gif
Negru, pe langa gri metal. wink.gif La fel si nivelele de echipare. Pentru cine nu stie(desi stie destul de multa lume "interesata", Edition e varianta de echipare promotionala, un fel e Style aplicat echiparilor de la Ford). IMHO.
klm
Negru ramane culoarea limuzinelor, gri ramane "culoarea cea mai rezistenta la mizerie" iar CC are un auriu mortal!!! (care ar fi singura culoare pe care as alege-o asa cum as alege doar rosu daca ar veni vorba de Alfa); oricum, nu mai tarziu devreme de ieri am vazut si unul alb asa ca Galatiul, cel putin la nivel de coloristica, sta foarte bine.

Niner, de ce oare ai citat tot mesajul lui Rebel blink.gif ?! ma asteptam la o adevarata dizertatie dupa minutul in care am dat scroll biggrin.gif!

9er
CITAT(klm @ Feb 17 2009, 12:44 PM) *
Negru ramane culoarea limuzinelor, gri ramane "culoarea cea mai rezistenta la mizerie" iar CC are un auriu mortal!!! (care ar fi singura culoare pe care as alege-o asa cum as alege doar rosu daca ar veni vorba de Alfa); oricum, nu mai tarziu devreme de ieri am vazut si unul alb asa ca Galatiul, cel putin la nivel de coloristica, sta foarte bine.

Niner, de ce oare ai citat tot mesajul lui Rebel blink.gif ?! ma asteptam la o adevarata dizertatie dupa minutul in care am dat scroll biggrin.gif!


De fraier laugh.gif. Sau mai precis pentru ca nu stiu cum sa fac, am incercat, dar nu mi-a iesit. Urmaresc topicul de la inceput, dar n-are sens sa polemizez si eu, doar observ si incerc sa mai acumulez cunostinte. Sunt impacat si multumit cu deciziile mele si le doresc la fel la toti.
9er
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 08:47 AM) *
Din pacate pentru unii, din fericire pentru altii, de facto Passat este deasupra Avensis.
Proprietarii de Passat nu au ce sa recunoasca, eventual sa observe frustrarea altora.
Si daca iau in considerare temeinica experienta in domeniul auto a unora, se poate trage din start o concluzie in ceea ce priveste credibilitatea declaratiilor...
Nu de alta, dar cineva care le-a condus pe amandoua ar fi realizat diferenta de stabilitate si robustetea Passatului. deci, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului:

Iata un test gasit la intamplare...


Ah, sa nu uit sursa unde puteti admira pozele si in original.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/gr...ta_avensis.html


Abia acum am avut curiozitatea sa accesez linkul propus de tine si observ ca ai fost un pic neatent, desi cred ca nu intentionat. Astfel, testul din care ai citat tu este din octombrie 2006 si se refera la modelul anterior de Avensis. Ori acest versus a fost, inca de la inceput, intre noul model de Avensis si Passat CC, generalizat ulterior la Passat. Nu ca englezii ar crede altceva despre noul model, dar propun sa ramanem la subiectul initial, nu e mai ok asa?

Noul Avensis, pentru conformitate: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/fi...ta_avensis.html
FAR EASTERN
Valu', valu'... Dar vorba lui Eminescu: "Ce e cash ca valu' trece."
Rebel
Care val domnule? ne legam de lucruri neesentiale? Au fost scoase teste noi? De-abia a aparut modelul pe piata. oricum...
Este o Toyota Avensis in poza? ESTE!
Are probleme de imbinare si pana si modelul din test arata deplorabil, jenant si rusinos? DA!
Asa a fost finisajul? A sarit pe timpul testelor? Who cares ? Este o lucrare indoielnica, jalnica, rusinoasa si cate alte epitete? DA!

QED

Hai, eu inteleg ca tine de orgoliu dar poza este acolo, si nu minte! Fac pariu ca cei din test nu au vazut-o ! Altfel se mai taiau cateva fraze pozitive la adresa Toyotei. smile.gif smile.gif

QUOTE (klm @ Feb 17 2009, 04:53 AM) *
... lux - nu se ridica la nivelul englezilor, ...


Ca proprietar de Jaguar si de BMW, cu amici cu Porsche si Audi, iti pot spune sincer ca nu exista nici o diferenta intre ele la luxury, ba chiar imi plac mai mult pielea, bordul si mocheta de la BMW! Iar Jaguarul are si el bubele lui si nu-s chiar putine, pana la urma BMW-ul s-a dovedit cea mai fiabila din cate am avut, are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta. Iar daca in luxury intra si zgomotul interior si al trenului de rulare, izolarea fonica, sistemul audio si ce poate face un scaun de BMW pe langa un scaun de Jaguar, crede-ma prietene, Jaguar paleste la capitolul inginerie. Nu mai amintesc de gadgeturi, BMW este mult prea departe la capitolul asta.
9er
CITAT(Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
Au fost scoase teste noi?


Daca ne rezumam strict la englezi:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/fi...ta_avensis.html

http://www.topgear.com/uk/toyota/avensis

Si mai e unul si pe fifthgeartv.com, la categoria first drives.
T u d o r
Hmmm. Strict dupa Top Gear, as concluziona: 9/20 puncte Avensis, 11/20 puncte Passat. Si nu ca n-as fi off topic, dar nu ma pot abtine biggrin.gif 12/20 puncte Accord. tongue.gif
Rebel
Niner, ma refeream la un Versus nou nu la teste per model.
pista
Dintre cele doua eu aleg Mazda6 (cu motor MZR-CD 2,2 diesel 185 CP si 400 Nm) yes.gif .
Zoom-Zoom si Kizuna arigato.gif !
mike.omega
Zoom-zoom Ford si PSA ca au dezvoltat motorul! thumbsup.gif
22nst
De cand si-a bagat coada Fordul, parca nu imi vine sa mai cumpar Mazda
Ciar daca 6 arata superb smile.gif
pista
Mazda6 si cu motorul de 2,5 benzina este o masina placuta. (0-100kmph : 8s) Deja de la 1.600 rpm 200Nm sunt disponibili.
Consum mediu declarat: 8,1l/100km.
AZAZEL
QUOTE (22nst @ Feb 18 2009, 12:04 AM) *
De cand si-a bagat coada Fordul, parca nu imi vine sa mai cumpar Mazda
Ciar daca 6 arata superb smile.gif


dintre toate masinile de clasa medie nonpremium as alege tot mazda 6. nu-mi place insa faptul ca mazda 6 este un ford mondeo, mondeo pe care nu-l suport. sincer, pe un avensis din asta nou, la cat este de urat nu as da mai mult de 22.000 euro in varianta diesel si echipare aproape de top.
pista
CITAT(AZAZEL @ Feb 17 2009, 10:28 PM) *
CITAT(22nst @ Feb 18 2009, 12:04 AM) *
De cand si-a bagat coada Fordul, parca nu imi vine sa mai cumpar Mazda
Ciar daca 6 arata superb smile.gif


dintre toate masinile de clasa medie nonpremium as alege tot mazda 6. nu-mi place insa faptul ca mazda 6 este un ford mondeo, mondeo pe care nu-l suport. sincer, pe un avensis din asta nou, la cat este de urat nu as da mai mult de 22.000 euro in varianta diesel si echipare aproape de top.


Urca in Mazda6 si in Mondeo, poate vei observa si tu diferentele. De la un motor diesel si cateva elemente de suspensie comune nu poti sa tragi astfel de concluzii. Daca ai sansa sa conduci una dupa alta parerea ta se va schimba imediat.
Nici mie nu-mi place cum arata noul Mondeo. In schimb din punct de vedere tehnic e o masina OK.
Vechiul Mondeo consider o masina mai buna decat Passatul vechi. Inclusiv motorul 2.0DI 115CP e mai bun decat 1.9TDI 115CP.
Rebel
"De cand si-a bagat coada Fordul, parca nu imi vine sa mai cumpar Mazda
Ciar daca 6 arata superb smile.gif"


"De cand"? Ai cumparat inainte? "Inainte" iti venea sa cumperi? Cati ani aveai in 1979 cand Ford a preluat primele actiuni la Mazda (vreo 27%)? Dar in 1980 cand Ford detinea deja mai mult?

Mazda, trebuie sa spuna multumesc lui nenea Wallace care i-a scos din criza financiara din Asia (1977) cu banutii lui Ford.

Nu este nimic in neregula cu Mazda, s-au dovedit fiabile peste medie, sunt masini bune si frumoase.

Nu in ultimul rand Ford a atins fiabilitatea Toyota si a depasit-o la "fit and finish", a scos cel mai eficient SUV Hybrid si ameninta puternic orice hybrid prezent pe piata in momentul de fata cu noul sau Fusion HEV, asa ca watch out!

(am postat in sectiunea Hybrid, noile impresii despre Fordul Fusion. Vei afla tot de acolo unde sta Ford la capituolul calitate a lucrarii)
ozz86651
Bai n-am inteles... Unii din voi ca Passatul CC MERITA pentru ca e mai frumos (interior, exterior)? Bah, voi sinteti femei? Luati masinile dupa culoare si frumusete? Da fiabilitatea jalnica de vreo 15 ani incoace a passaturilor nu conteaza? Citi cunosc eu ca passaturi, n-am auzit unul singur ca vrea sa mai ia una vreodata in viata lui...
Va certati de la doua masini naspa, nu-mi vine sa cred. Naspa in sensul de plicticoase. Macar daca vreti discutii cu brusli il bate pe vandam, incercati niste masini interesant de condus acolo, da voi venit cu trasuri d-astea de familie sa va dati cap? Care e topicul urmator, Logan vs. nus ce Tata? Care rugineste mai greu, sau care mai buna pe drum de tara? Pastice de calitate auzi, foooooarte pasionant.
Eu ma intreb citi ati urcat intr-un Lotus, ca-l puneati imediat linga logan intr-un versus privind calitatea bordului. Pai de ce sa dai aproape 10X la pret cind Loganul vine cu mai multe dotari?

QUOTE
cea mai populara culoare ramane negrul, o culoare banala,


Parerea ta. Real men buy black smile.gif. E cea mai misto culoare pe majoritatea masinilor.
Hoinar
QUOTE (Rebel @ Feb 18 2009, 01:07 AM) *
...
Nu in ultimul rand Ford a atins fiabilitatea Toyota si a depasit-o la "fit and finish", a scos cel mai eficient SUV Hybrid si ameninta puternic orice hybrid prezent pe piata in momentul de fata cu noul sau Fusion HEV, asa ca watch out!
...

Daca te referi la Escape, uite ce zic cei de pe Hybridsuv.com:
"In general, reviews of the newest hybrid Escape have been mixed. While most consumer reports and professionals in the industry agree about several improvements over prior model years (2004, 2005, 2006, and 2007) - several noted that Ford still has a long way to go in catching up with competition from competitors such as Honda and Toyota, whether hybrid or not."
Stiu ca orice am face si zice noi nu iti putem schimba parerea...dar asta e, sper totusi sa fii mai intelegator decat anii trecuti si sa accepti ca sunt oameni care chiar iubesc masinile astea urate, triste, fara nici un fel de feeling de sportivitate.. smile.gif.
ps: si mie imi place 3-arul si 6-arul de mor (la fel 1 coupe, ca hatch-ul e o ratare completa biggrin.gif)...dar cand vad 5 si 7 parca imi vine sa arunc cu rosii...Asta e...pentru unii muma, pentru altii ciuma wink.gif.
ozz86651
QUOTE
Nu este nimic in neregula cu Mazda, s-au dovedit fiabile peste medie, sunt masini bune si frumoase.


Pardon, Mazda care imparte multe cu Ford si e facuta in uzinele ford e naspa. Am eu una, stiu ce zic. Se strica mereu (inclusiv chestii care nu mi s-au stricat in viata mea la alte masini) e prost proiectata si costa in medie 1000$ reparatia. Stii citi bani am bagat intr-o mazda la 100.000km in reparatii? Citeva mii bune. Stii cit am bagat in Honda? 0$. Stii it costa sa schimb bujiile la mazda? 400$. Stii cit costa sa le schimb la Honda? 5$. Stii cum arata vopseaua la mazda vopsita in fabricile ford fata de cum arata la civic?
Si civicul nu e o masina foarte fiabila, desi e binisor peste medie.

QUOTE
si ameninta puternic orice hybrid prezent pe piata in momentul de fata cu noul sau Fusion HEV, asa ca watch out!


Mda, ma intreb cu cit subeventionez eu personal noual sau Fusion HEV din banii de impozite. Watch out la ce, au de gind sa mai ceara nioste bani de la guvern sau sa dea faliment de tot? Probabil asta de la calitate, fiabilitate si masini pe care le doresc oamenii li se trage....
Rebel
@ Hoinar,

Ai dreptate, nu imi poti schimba parerea. smile.gif Si stii de ce? Pentru ca am acces la rapoarte oficiale si nu la web-site-uri publice cu influenete subiective.
Asadar tot ca raspuns la ideea ta, ca sa cumperi un Hybrid escape de la Ford se asteapta cam 9 luni pe lista. Stiai?
Ai citit ce scrie la sectiunea masini hibride despre Ford Fusion? ca scrie si de Toyotele care cer o groaza de bani si au aceeasi calitate.... ba chiar...

Intelegator? Binenteles ca sunt. smile.gif Aici combatem masina, ideea, nicidecum proprietarul. Poate pana la urma inteleg si ceilalti. smile.gif
In ceea ce priveste multumirea ta nu pot decat sa ma bucur. Si o spun sincer! smile.gif

Si sper sa nu imi vezi 5-arul si sa arunci cu rosii. Mie imi place la nebunie! Iar din clasa 1 numai hatch-ul imi place. Vezi ce diferiti suntem? tongue.gif
f1anatic
QUOTE (ozz86651 @ Feb 17 2009, 05:31 PM) *
Stii it costa sa schimb bujiile la mazda? 400$. Stii cit costa sa le schimb la Honda? 5$.



Cred ca exageram aici. Si bujiile mele extra-stelare NGK Iridium IX care costa 10 dolari bucata si care sint montate la mama naibii in compartimentul motor jos de tot (motor boxer) si care presupun date jos cutia filtrului de aer pe dreapta si a bateriei pe stinga...tot nu costa 400 ca sa le schimbi, doar daca o faci la dealer cu 100 dolari manopera, timp de 3 ore jumate. Ma rog, la mine manopera a fost gratis - juliturile pe miini. Sau ai pus un zero in plus ? Ca 40 pot vedea sa coste bujiile.
ozz86651
@F1: 2 ore de manopera si 100$ pe ora nu e dealer ci orice service pe aici. 2 ore pentru profesionist, mie prima oara imi ia o zi intreaga, si n-am o zi intreaga, nici macar 2 ore. Dupa aia pui bujii scumpe ca nu mai vrei sa faci asta o data, vreo 100$ (6 bucati), dupa aia mai faci pe acolo nus ce ca iar nu vrei sa mai desfaci motorul si gata. E o deficienta de design ca juma de motor e ascuns si trebbuie demontate o multime de chestii.

Rebel, de ce se depreciaza fordurile in asa hal fata de toyota? De fiabile? De rai ce-s oamenii?
Am condus vreo 5000 de mile un Taurus nou nout acum vreo 2 ani, una din cele mai naspa masini pe care le-am condus eu vreodata. Si inca asta e intre cele mai bune facute de Ford.

Ford e ca de obicei in contratimp. Cind era benzina 5$ ei faceau SUVuri si pickupuri. Cind benzina s-a facut 1.5$ ei fac hibride scumpe. Hm. Smart.
HalbaSus
QUOTE
Bai n-am inteles... Unii din voi ca Passatul CC MERITA pentru ca e mai frumos (interior, exterior)? Bah, voi sinteti femei? Luati masinile dupa culoare si frumusete? Da fiabilitatea jalnica de vreo 15 ani incoace a passaturilor nu conteaza? Citi cunosc eu ca passaturi, n-am auzit unul singur ca vrea sa mai ia una vreodata in viata lui...


Designul unei masini este o chestiune esentiala pentru majoritatea cumparatorilor. Nu doar pentru femei. Tu ai putea da banii pe o masina buna, performanta, fiabila chiar daca ti s-ar parea absolut oribila ? Nevasta ti-o iei doar fiindca gateste bine si e gospodina desavarsita chiar daca arata doar un pic mai bine decat G. W. Bush ? Cand iti renovezi casa folosesti gresia cu cel mai bun raport pret/calitate chiar daca e roz-bombon cu picatele visinii ?

Poate sunt eu mai efeminat dar designul e o componenta foarte importanta in alegerea unei masini. Normal ca nu te uiti doar la design (ca atunci toata lumea ar lua alfa romeo si nu ar mai exista discutii), dar alaturi de calitate, performante, fiabilitate, trebuie sa te uiti si la design.
klm
CITAT(Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta.

N-are cum wink.gif.
Haideti sa intelegem odata pentru totdeauna: producatorii stiu cam pe unde isi vand masinile si le fac special pentru piata respectiva (America, Europa, Asia, restul inseamna foarte putini clienti); fiecare producator se gandeste cati bani mai poate obtine de la prostii care le-au cumparat masinile; NIMENI nu face produse fiabile pentru ca apoi ar muri de foame, piata pieselor inseamna prea mult.
Ganditi-va cat a scazut de-a lungul timpului durata medie de utilizare a unei masini; de ce? daca noile modele sunt "mai bune" decat cele vechi?! Avand in vedere acestea putem spune clar ca noul Avensis e mai prost decat vechiul Avensis care e mai prost decat cel vechi; cine a mai auzit de Mondeo de 500k km? Modelul de la mijlocul anilor '90 a fost renumit tocmai pentru aceste performante: mergea mult si bine fara interventii majore.
Producatorii vand masini care ne baga mainile mai adanc in buzunare iar noi ne certam ca brusli il bate pe vandam...
9er
CITAT(ozz86651 @ Feb 18 2009, 01:18 AM) *
CITAT
cea mai populara culoare ramane negrul, o culoare banala,


Parerea ta. Real men buy black smile.gif. E cea mai misto culoare pe majoritatea masinilor.



teehee.gif Nu, zau? Si eu care mi-am luat masina neagra sa nu atraga atentia ninja.gif . Si ca "da" bine, si ca e mai eleganta samd. Ehehe, fiecare cu motivatia lui.
mohordbx
Cu siguranta noile masini sunt mai bune decat cele vechi. Calitatea unor componente posibil sa fie mai slaba dar a alora creste cu siguranta. Motoarele devin mai performante, apar noi materiale ecologice, calitatea finisajelor etc..pe total este un pas inainte.

De ce nu mai vedem masini cu 500.000 km? Simplu..pentru ca in ziua de astazi se incurajeaza consumul, ce-ar mai face producatorii daca masinile sunt tinute minim 10-15 ani? Cum ar mai aparea noi modele? Suntem stimulati sa consumam, sa schimbam, sa ne innoim tot timpul.

Oricine isi doreste ceva mai nou, mai bun, mai altfel. In acelasi timp cu cat apar modele noi electronica masinii devine din ce in ce mai complicata. Senzori peste senzori, sisteme electronice, computer de bord, etc fata de sistemele mecanice regasite pe masinile vechi.

Am ajuns sa schimb masina nu pentru ca se strica des, nu pentru ca nu-mi mai placea ci pentru ca era uzata moral si riscam s-o vand pe bani putini. Succesiunea de generatii este atat de rapida incat sincer nu stiu daca ar renta sa tin o masina mai mult de 4 ani (dar asta este o discutie pentru alt topic) wink.gif
alin94962
QUOTE (Rebel @ Feb 17 2009, 09:14 PM) *
@ Hoinar,

Ai dreptate, nu imi poti schimba parerea. smile.gif Si stii de ce? Pentru ca am acces la rapoarte oficiale si nu la web-site-uri publice cu influenete subiective.


Web-siturile la care faci mereu trimitere in sustinerea afirmatiilor tale, sunt cele publice cu influente subiective?
Sau sunt cele mai putin publice, care publica rapoartele oficiale?
Nu de alta, da' mi-ar place sa citesc rapoarte oficiale necosmetizate si despre asa-zisele marci serioase, tari, crema cremelor si, cu voia dumneavoastra, germane sau derivate din acestea....


Rebel
QUOTE (klm @ Feb 18 2009, 05:52 AM) *
QUOTE (Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta.

N-are cum wink.gif.
Haideti sa intelegem odata pentru totdeauna: producatorii stiu cam pe unde isi vand masinile si le fac special pentru piata respectiva (America, Europa, Asia, restul inseamna foarte putini clienti); fiecare producator se gandeste cati bani mai poate obtine de la prostii care le-au cumparat masinile; NIMENI nu face produse fiabile pentru ca apoi ar muri de foame, piata pieselor inseamna prea mult.
Ganditi-va cat a scazut de-a lungul timpului durata medie de utilizare a unei masini; de ce? daca noile modele sunt "mai bune" decat cele vechi?! Avand in vedere acestea putem spune clar ca noul Avensis e mai prost decat vechiul Avensis care e mai prost decat cel vechi; cine a mai auzit de Mondeo de 500k km? Modelul de la mijlocul anilor '90 a fost renumit tocmai pentru aceste performante: mergea mult si bine fara interventii majore.
Producatorii vand masini care ne baga mainile mai adanc in buzunare iar noi ne certam ca brusli il bate pe vandam...


Adica cum ma KLM? Eu le am pe amandoua si tu vii acum si imi spui care este mai calitativa? Are you kidding me?
Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta! Eu inteleg subiectivismul la fiecare insa sa vii tu si sa imi spui ca bordul ala este mai bun ca celalalt, cand eu le sterg, eu le intretin, eu le curat si le folosesc, da-mi voie sa te trimit la plimbare!
Jaguarul NU ESTE peste BMW! Punct.
Daca te-as pune pe tine sa desfaci doar niste mici lucruri la BMW si cateva mici lucruri la Jaguar ai intelege foarte bine ce spun.
De exemplu matisajul firelor electrice. Jaguar foloseste banda electrica (si aia din loc in loc) BMW foloseste magistrala electrica. Eu le desfac moncher, le spal in locuri pe unde nu te duce mintea si asta o fac la toate, nu imi spune mie care este mai bine lucrata si care nu.
Si ce are fiabilitatea cu bordul? Ai vazut tu borduri nefiabile? Ce naiba, aici vorbim de materiale in primul rand, iar un bord este un bord, in afara calitatii materialului si a zgomotului produs de acesta (daca exista greieri, scartaieli, etc.) nu prea ai ce spune despre un bord.

Probabil ca voi expune vreodata cateva probleme cu Jaguarul. De exemplu farurile. Sunt atat de cheap, vai, da atat de cheap lucrate, pe ce dracu or cere $500 pe un far nu inteleg, ca-i numa plastic... A trebuit sa schimb unul, asa deodata (de la vreo groapa poate) a decis sa cada in jos si sa se uite dupa roata din stanga. Nu l-am mai putut regla. Am incercat sa vad daca poate fi reparat, nah, era rupta tija de reglaj, nu puteam folosi nu stiu ce adeziv pentru ca trebuie rotit mecanismul, nu ar merge. As face poze ca sa vezi. Ca sa nu mai zic ca m-am chinuit 2 ore ca sa schimb un bec fiindca a trebuit sa dau bateria jos si cu toata indemanarea mea de artist ginecolog smile.gif tot mi-a luat 20 minute sa scot becul original afara pentru ca pur si simplu nu am putut sa il rotesc "counter clockwise" cum zice cartea. Ma refer la becul de pozitie, cele mari nu-s asa o filozofie dar tot trebuie sa dai bateria jos.


Domnul, Alin, daca adopti limbajul adecvat vorbim daca nu, nu vorbim. smile.gif

Deci, documentele la care am acces nu le pot pune eu aici pe site, au caracter intern si in plus nici nu prea sunt eu indreptatit sa le citesc imi parvin si mie prin diferitii clienti cu care lucram. Pot doar sa iti spun ca exista mult subiectivism si multa manareala, hai sa o numesc mai corect "misleading", iar asta se gaseste la foarte multe firme inclusiv la cei care cica fac rapoarte privind calitatea constructorilor ori stabilesc statistici privind satisfactia clientului. Prin urmare si eu sunt nevoit sa pun ce gasesc in mass media publica desi, chiar daca este in avantajul meu sau al tau in discutie, am invatat sa am o oarecare reticenta cam in toate articolele publicate. Diferenta consta insa in numarul lor si provenienta lor (sa nu fie aceeasi sursa). Cand 10 spun acelasi lucru, atunci trebuie sa existe un adevar.
La urma urmei fiecare trage spuza pe turta lui, insa cand le vad si le desfac, le-am avut ori folosit, pot face poze si este evident (vezi poza cu plasticul sarit de la marea Toyota Avensis si nu-i facuta de mine smile.gif) atunci nu cred ca mai exista indoiala.
alin94962
QUOTE (Rebel @ Feb 18 2009, 12:54 PM) *
Domnul, Alin, daca adopti limbajul adecvat vorbim daca nu, nu vorbim. smile.gif

Deci, documentele la care am acces nu le pot pune eu aici pe site, au caracter intern si in plus nici nu prea sunt eu indreptatit sa le citesc imi parvin si mie prin diferitii clienti cu care lucram. Pot doar sa iti spun ca exista mult subiectivism si multa manareala, hai sa o numesc mai corect "misleading", iar asta se gaseste la foarte multe firme inclusiv la cei care cica fac rapoarte privind calitatea constructorilor ori stabilesc statistici privind satisfactia clientului. Prin urmare si eu sunt nevoit sa pun ce gasesc in mass media publica


Alo, domnu' Rebel, in ce a constat limbajul neadecvat??
Sa inteleg ca tu esti deasupra "manarelilor" si deasupra oricaror subiectivisme?
Sa inteleg ca documentele oficiale vorbesc doar de bine marcile preferate ale tale, in timp ce altele sunt puse la zid?
Chiar daca nu le poti pune pe site, poate ne dai cateva exemple de genul "asa nu" si despre Passat, nu doar despre Avensis, daca tot ai acces la ele.
Nu spune nimeni ca Avensis este perfecta, si nici nu este, insa esti cred singurul care o denigreaza la greu si aduce aproape numai laude VW, cel putin in comparatia de fata.
Iar despre diferiti neni britanici si nu numai, conducatori de reviste de profil, s-avem pardon...chiar tu spuneai ca sunt subiectivi.
ozz86651
Rebel, e vreo masina pe care nu o ai? Seria 5, Jaguar, X5, Accord, parca si un Focus, unde le tii domle pe toate? La palat? smile.gif

@KLM: Masinile din ziua de azi sint clar "mai bune" decit cele din trecut, dar depinde ce intelegi prin mai bune. Partea de proiectare a evoluat mult si acum reusesc sa faca toate piesele dintr-o masina la limita, astfel incit pica mai toate o data la sfisitul vietii masinii. In trecut unele piese picau in 20 de ani si unele in 1-2 ani. In plus cu cit creste nivelul de trai, lucrurile noi sint mai accesibile si reparatiile mai putin accesibile... de exemplu ai mai vazut cizmarii sau service radio-tv? Nu mai sint pentru ca oamenii sint platiti mult pe ora, ceea ce face serviceul scump, in schimb lucrurile noi se fac in masa si automatizat ceea ce le face ieftine. Cam asa si cu fordul ala de 500kkm, nu mai e ca pe de o parte nu-l repara nimeni pe de alta e posibil sa fie foarte mult din el de reparat.
Cit despre jaguar, cel putin ala pe platforma de Mondeo nu arata prea bine inauntru si nu merita banii.

@Halba: Am dus discutia la extrem. STIU si eu ca designul conteaza. Dar se face prea mare caz de el. Inteleg sa nu iei o masina treibil de urita, de exemplu n-as lua in viata mea Chrysler PT Cruiser indiferent de calitatile ei. Dar diferenta de design intre Avensis si Passat (fie si CC) se poate inghiti foarte usor. Avensul nu-i urit sa-ti ridice parul, numai banal. Daca diferenta intre ele ar fi mica in alte departamente as intelege, dar nu e. E o diferenta de pret si (aproape sigur) una de fiabilitate, deci bani, frustrare, confort. Se acopera cu partea de design? In capul meu e ca si cum ai compara Imprezza WRX STi care e o masina urita pentru aproape oricine cu .. stiu si eu, un C4 1.6HDi (sau baga tu alta masina) care e mult mai dragutel. Prima oara cind iti pocneste masina in drum s-a dus naibii toata treaba cu frumusestea. Comparatiile cu casa, nevasta etc n-au nici in clin nici in mineca, principala caracteristica a unei masina e SA MEARGA. O femeie care nu stie sa gateasca nu-si pierde perceptibil din "valoare" dar o masina care nu merge, indiferent de design sau interior, are valoare ZERO.
De ce ar lua lumea masini ca WRX STi, S2000, Lotus, chiar Civic Type R care nu se pot lauda cu aspectul si/sau calitatea interiorului? Pentru ca ce e sub caroserie valoreaza 99% dintr-o masina.

Nu comparam aici o masina frumoasa cu una odioasa, ci una banal de banala cu alta de o banalitate vag superioara.
alin94962
Adevar graiesti OZZ!
Rebel
Stimabile Alin,

Eu nu sunt deasupra nimanui si nu raspund la provocari. Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?

Deocamdata vorbim de Passat versus Avensis. Iar in cazul de fata Passat-ul este peste Avensis. Si daca citesti "n" surse, toate zic la fel, cu mici sau mari diferente, rezultatul este acelasi: Passat este over. So, take it as it is.
Cand vom fi intr-o comparatie Passat versus Volvo V50/Accord/Audi, atunci atunci si-o va lua Passat in freza! smile.gif

Iar eu din experienta mea cu Passat (am inchiriat unul) am fost foarte multumit; dar era noua nu am avut-o ca proprietar. Mi-a placut finisajul, calitatea imbinarilor, tinuta de drum. In contradictie, un amic de-al meu a avut numai probleme cu ea timp de 3 ani si a blestemat-o pana in panzele albe.
Toyote, le-am condus pe toate si chiar am fost le teste luna trecuta cu noua Venza. Nu imi inspira nimic in afara de banalitate. Nu ca VW m-ar umple de muze dar are totusi o oarecare personalitate, are totusi ceva care este distinct si iti confera siguranta unei masini asezate pe sosea lucru pe care la Toyota nu l-am gasit. Insa WV ma lasa rece total exceptand un Golf GTI sau Rabbitul pe care il gasesc ca o masina cu un finisaj foarte placut si o masina foarte decenta cu o tinuta de drum foarte buna pentru banii dati. As vrea foarte mult sa vad, pipai, conduc noul Scirocco daca s-ar putea. Cel putin designul este foarte frumos.

Sunt singurul care denigreaza toyota? Wow! Eu zic ca v-ati obisnuit sa va laudati masinile reciproc si sa nu zica nimeni nimic; probabil sunt printre singurii care va mai arata ca Toyota nu-i "the best" si nici nu "rules the world". smile.gif In fact acest forum nu este foarte bine echilibrat/reprezentat dar incercam sa facem fata. smile.gif
O comparatie este o comparatie si va trebui sa o iei ca atare, daca o masina are anumite calitati atunci de ce sa nu le evidentiem?

Marcile mele preferate? Sunt multe dar asta nu inseamna ca nu critic daca am ce. Deocamdata exista cateva marci care nu mi-au dat posibilitatea de a le critica. Iar daca am ceva de spus atunci o spun. Iar marcile mele preferate au fost si sunt diferite si exista modele pe care le apreciez si modele pe care nu le apreciez.



alin94962
Poti sa ma apelezi si Alin, fara domn sau alte cele...
Tu reprezinti etalonul obiectivitatii in acest "combat"?
De ce te-as lua in considerare pe tine?
Doresc sa-mi spui, eventual citand surse "oficiale" si nu web-siteuri banale, daca stergatoarele de parbriz care echipeaza modelul Pasat sunt superioare celor care echipeaza Avensis-ul. Si daca, personal, iti plac mai mult.
Sau sa-mi spui daca franele Pasat sunt superioare celor ale Avensis-ului (Bosch contra Bosch?).
Sau poate cheia de contact a Pasat-ului (Valeo sau cum s-o mai fi chemand) e facuta dintr-un material mai bun. Nu de alta, dar pentru mine si asta conteaza.
Nu mi-ai raspuns inca vis-a-vis de studiile capitalistilor de la JD Power facute pe proprietarii germani de masini cu privire la "customer satisfaction".
Ce zici, te bagi?

9er
CITAT(Rebel @ Feb 18 2009, 05:54 PM) *
Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta! Eu inteleg subiectivismul la fiecare insa sa vii tu si sa imi spui ca bordul ala este mai bun ca celalalt, cand eu le sterg, eu le intretin, eu le curat si le folosesc, da-mi voie sa te trimit la plimbare!


La urma urmei fiecare trage spuza pe turta lui, insa cand le vad si le desfac, le-am avut ori folosit, pot face poze si este evident (vezi poza cu plasticul sarit de la marea Toyota Avensis si nu-i facuta de mine smile.gif) atunci nu cred ca mai exista indoiala.


Nu te supara, dar putem sa facem si noi acelasi lucru pe care il sugerezi tu? Adica sa te trimitem putin la plimbare? Da-mi voie sa ma explic.

Astfel, inca de cand am accesat linkul tau si am vazut pozele la care faci referire am incercat sa fac paralela la masina mea si sa identific la ea plasticele alea la care te referi tu. Nu are asa ceva. Stalpul respectiv este acoperit cu acelasi material textil care acopera si plafonul masinii, iar imbinarile sunt ok. Nu stiu ce model era cel din test sau in ce echipare, dar al meu, cel putin, nu are plastic pe acel stalp. Intreaba-i si pe ceilalti posesori de Avensis daca nu ma crezi pe mine. Si eu am echiparea intermediara, Executive.

Te-am urmarit de la inceput si chiar te-am apreciat pentru vivacitatea ideilor si a argumentatiilor tale, chiar daca imi pareai un pic subiectiv. Dar ai derapat pe parcurs si am inceput sa suspectez ceva ce eu cred ca e evident: faptul ca nu te-ai urcat intr-un Avensis, nici in modelul anterior si cu atat mai putin in cel nou, care, tin sa-ti reamintesc, a facut subiectul acestui topic inca de la inceput. Faptul ca "din intamplare" ai gasit un test (am vrut sa spun versus) vechi de peste 2 ani de pe un site englez si faci referire cu obstinatie la el imi intareste opinia. Singura ta argumentatie referitoare la calitatea jalnica a finisarilor Avensisului sunt pozele din acel test, pe care, curios lucru, fraierii de englezi au ales sa le ignore. Sau au luat si ei o spaga si s-au facut ca nu le vad, dar totusi au postat pozele in incercarea de a fi obiectivi si a deschide ochii oamenilor. Curata teorie a conspiratiei.

Curios mi se pare faptul ca nu ai gasit, din intamplare, desigur, testul recent din Promotor, care desi nu lauda Avensisul, ar fi fost fix la subiectul topicului. Nu ca acest test ar fi de referinta, dar se mula perfect pe subiectul discutiei.

Am avut primele suspiciuni cand ai dat exemplu suspensia de barca a Toyotelor, recunoscand la un moment dat ca te refereai la Corolla americana. Vad acum si ultimul tau post, in care spui ca ai testat Venza si mi-e clar. A, ai avut si Acura? Esti in State, nu-i asa? Sau pe undeva pe unde nu se vinde Avensis? Desigur, suspensia Avensisului e discutabila in ceea ce priveste partea sportiva, dar nu a fost facuta pentru asa ceva. N-ar avea niciun sens sa bagi un Avensis pe circuit, langa BMW-ul tau. Scopul acestei masini e sa ma duca pe drumul public confortabil si in siguranta, fara sa-mi dea copiii cu capul de usa in curbe sau sa le zdruncine rinichii pe minunatele drumuri romanesti.

Probabil ca-mi vei raspunde acid si ma vei pune la punct prompt, pe masura judecatii mele gresite la adresa ta. Posibil sa fi gresit eu, dar atunci nu mai aduce ca singure argumente 2 poze si un articol. Scrie despre ce ai vazut cu ochii tai si ce ai pipait cu mainile tale. Cu conditia sa fie Avensis, nu Venza, Camry sau mai stiu eu ce.

Stii ce-mi "place" la tine? Cum dai sfaturi altora, ca dupa 2 fraze sa faci exact invers. Exemple:
- "Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?

Deocamdata vorbim de Passat versus Avensis." Ce cautau atunci in aceasta discutie remarcile tale despre Corolla? In continuare: "Toyote, le-am condus pe toate si chiar am fost le teste luna trecuta cu noua Venza. " Din cate stiu eu, Avensis nu vine in State, iar Venza, ultima condusa de tine, e altceva. Sau daca le-ai condus pe toate din State inseamna ca le stii pe toate din toata lumea? Cred ca esti de acord cu mine ca nu toate femeile "e" curve, asa cum nu toti nemtii au fost nazisti.

Crede-ma, n-am nimic personal cu tine sau cu ideile tale. Nici macar nu contest argumentatia ta privitoare la superioritatea Passatului fata de Avensis. De ce? Pentru simplul motiv ca nu am avut curiozitatea sa ma urc in vreunul. Sau in vreun Avensis nou. Asta este si motivul pentru care nu-mi dau cu parerea despre ele. Si povesti despre Passat stiu si eu, ca mai toti, nenumarate. Dar n-as fi cinstit, in primul rand, cu mine.

- pe asta o sarisem: "Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta!". Practice what you preach, una dintre expresiile mele favorite.

- "am invatat sa am o oarecare reticenta cam in toate articolele publicate." Cu exceptia celui cu Avensisul din 2006, nu? Aici n-a mai functionat "the benefit of doubt", simplu pentru faptul ca ti-a ridicat mingea la fileu.

Stii de ce iti combat argumentele? Pentru ca pe aici mai citesc si oameni care n-au mers cu vreuna dintre aceste 2 masini, dar sunt interesati. Si ar fi in interesul lor cel mai bun sa fac un test drive, in care sa se convinga singuri ce li se potriveste, fara sa plece la drum incarcati de prejudecatile pe care un asemenea versus le inoculeaza.

Facand o paralela, din punctul meu de vedere, argumentatia ta a pierdut procesul nu din lipsa de probe, ci din cauze tehnice. Mai precis, eu cred ca nu ti-ai facut temele pe un Avensis, ci pe alte modele mai mult sau mai putin similare.

Cam atat, deocamdata. M-as bucura sa ma fi inselat. Desi nu cred, toate semnele imi cam arata ca am dreptate.

In incheiere, trebuie sa ma declar total de acord cu ultimul post al lui Ozz.
hdi
Eu renuntasem sa mai postez dar nu ma pot abtine sa nu ma inclin in fata pledoariei lui Niner. arigato.gif
Va rog sa remarcati: palaria este asiatica, nu bavareza!
alin94962
QUOTE (hdi @ Feb 18 2009, 03:24 PM) *
Eu renuntasem sa mai postez dar nu ma pot abtine sa nu ma inclin in fata pledoariei lui Niner. arigato.gif
Va rog sa remarcati: palaria este asiatica, nu bavareza!


Pacat, mare pacat...ca nu-i bavareza.
Nu de alta, dar e asa de "boring"....
Am scris bine, Rebel?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.