Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis vs. Passat
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
FAR EASTERN
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 08:56 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 15 2009, 03:37 PM) *
Die elf Besten der Nation=The eleven best ones of the nation= Cele mai bune unsprezece masini germane. wink.gif

Restul e ok. Uite si statistica pe 2008 http://internationaltrade.suite101.com/art...in_germany_2008
Te-a cam luat valul, ca puteai gasi informatii de actualitate si mai corecte biggrin.gif


Eu zic sa te uiti putin si la slideshow inainte... nu cumva observi si ceva "negerman"? si aici te-a cam luat valul. biggrin.gif



Si ce arata slideshow-ul ala? Stimabile(incepe sa-mi placa si mie), daca nu stii germana, desi esti fan BMW, vezi ca acel cee'd este prezentat ca alternativa la golf, atat. Nu face parte din nici un clasament... Hehehe, macar le ai cu... "surfing-ul"?
Rebel
Da, am vazut ca este o alternativa cu o diferenta de 3000 EU. Care este problema? Ala este un link catre cea mai vanduta masina respectiv Golful.
Era o comparatie si arata si Kia ca o alta alternativa. De-aia ti-am spus ca este mentionata in slideshow si o negermana. Ca sa iti arat ca nu se mentioneaza acolo doar "Die elf Besten der Nation" cum doresti tu sa insinuezi. Nici macar nu sunt aratate cele 10 besten der Nation.
Ori in viziunea ta cele best 10 germane sunt doua golfuri identice dar diferite ca culoare, un break, un poza cu un interior si o Kia?
Le am ma cu surfingu'... dar cu ala cu "placa" pe apa.

hdi
QUOTE ( T u d o r @ Feb 15 2009, 07:44 PM) *
era vorba de genul "incuiat" care "stie" el ce e mai bun. In principiu, e vorba de persoane peste o anumita varsta, sunt convins ca am auzit cu totii genul de expresii "calitate nemteasca", "lucru nemtesc", etc. Sunt soferii de diesele care schimba la 2000 rpm viteza... in fine, poate imi lipsesc acum cuvintele potrivite, dar cred ca ai/ati inteles ce am vrut sa spun. Nu m-am referit la "cefe" si nici la "Armani pe burta". Aia sunt o alta categorie, ce-i drept tot atrasi de germane, dar premium. De fapt, sunt atrasi de orice ii poate ridica dpdv al imaginii in ochii celorlalti. Dar ei nu mai au VW de mult. smile.gif


Am inteles. Oricum, exista si "cefe aspirante" care umbla in VW ....nu putini.
Exista de asemenea si foarte multi tineri care conduc Passat, Golf, Octavia. Daca discuti cu ei vor invoca aceleasi motive: "calitate nemteasca", "n-are moarte", "daca se strica sunt service-uri mai multe si piese mai ieftine", "sta mai bine in bani", "japoneza e misto dar daca se strica te costa de te rupe+ca tre' sa vina piesa cu vaporul" .
Mai exista si categoria celor care cumpara SH-uri. Ei vor cumpara in principal VW (sau daca au mai putini bani - Opel) si neaparat aduse "de afara" tot pe principiul ca "e mai ieftin la piese", "daca tot e sa fie SH macar sa fie VW", "e rulata afara doar pe autostrada", "a fost a lu' un mos care o tinea in garaj" etc.
Eu nu cred ca inteligenta ii plaseaza intr-una dintre categorii ci mai degraba pasiunea, dorinta de a fi altfel, accesul la informatie, spiritul de aventura, gustul pt. risc.si nu in ultimul rand posibilitatile materile. Daca as avea bani doar de un SH, ce as lua? Grea intrebare....
ivd
tudor, la fel ca si altii nu puteti(tu in plus esti moderator) vorbii in contradictoriu fara sa faceti afirmatii, total penibile, la adresa posesorilor de vw de genul calitatea destul de indoielnica a tipologiei posesorului, pietari, manelisti, bronzati etc?. inteleg ca este un versus intre masini nu intre persoanele ce conduc aceste fiare. chiar trebuie sa generalizam totul? da sunt posesor de vw. nu ma bat cu pumnii in piept pentru asta dar nici nu stau ca strutul. am avut ocazia la SIAB07 sa fac comparatie intre cele doua firme. pe mine unul m-a multumit mai bine ce am. este o crima? sau ai tu dreptul sau altcineva(pe aria toyota este plin ) sa generalizati prin aceste mojicii? nu am intervenit niciodata in astfel de discutii si am asteptat cu gandul ca totusi dati dovada de cat de putin bun simt si respect pe care aveti pretentia ca il aveti! crezi ca nu stiam ce iau? ca nu am auzit(deja m-am intalnit) cu vestitele service-uri VAG? cine nu are probleme? da nu neg ca nu ar exista teorii de genul germana deci...... dar aceste persoane se cern singure. ii cunosti pe toti posesorii de vw? sau ca sa discutam cu inaltimile voastre trebuie scanam inainte diplomele?
scuze tuturor ca am fost off dar de prea multe ori am intalnit asta fara ca cineva sa faca sau sa zica ceva.
inca o data scuze!
FAR EASTERN
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 09:17 PM) *
Da, am vazut ca este o alternativa cu o diferenta de 3000 EU. Care este problema? Ala este un link catre cea mai vanduta masina respectiv Golful.
Era o comparatie si arata si Kia ca o alta alternativa. De-aia ti-am spus ca este mentionata in slideshow si o negermana. Ca sa iti arat ca nu se mentioneaza acolo doar "Die elf Besten der Nation" cum doresti tu sa insinuezi. Nici macar nu sunt aratate cele 10 besten der Nation.
Ori in viziunea ta cele best 10 germane sunt doua golfuri identice dar diferite ca culoare, un break, un poza cu un interior si o Kia?
Le am ma cu surfingu'... dar cu ala cu "placa" pe apa.


Ca sa incheiem discutia pe subiect, foloseste Babel Fish de la yahoo. Iti va traduce toata pagina, iar in subsolul articolului(de fapt prima pagina a articolului) vei vedea trimiterea la numarul doi din topul celor unsprezece... si asa mai departe wink.gif.

l.e. iaca http://babelfish.yahoo.com/translate_url?d...olf_525124.html
hdi
QUOTE (AZAZEL @ Feb 15 2009, 07:59 PM) *
eu am zis de numeroase ori ce imi place in mod special la o masina: sa fie masina pe care vreau eu sa o cumpar si nu cea pe care vrea producatorul sa mi-o vanda.

exista in vreo tara de pe lumea asta posibilitatea sa cumperi o masina japoneza cu jante de 16 de tabla, tapiserie de piele, geamuri manuale pe spate, piele, fara cruise control si cu aproape 200cp? poate asta este damblaua mea. cand japonezii vor fi in stare sa vanda o masina exact asa cum o vrea clientul atunci poate o sa-mi schimb parerea despre ei.

deocamdata ei ofera doua-trei nivele de echipare si daca nu-ti place, asta este, iar din punctul meu de vedere asta este bataie de joc. am impresia ca nici pe un amarat de lexus, nu ai posibilitatea sa-ti cumperi masina asa cum o vrei ci , din pacate, trebuie sa te multumesti cu ce gasesti in show room sau in mintile lor bolnave care decid pt cumparator ce dotari ar trebui sa aiba o masina.


Este doar o diferenta de optica. La VW poti intr-adevar sa-ti cumperi o masina cu 200cp cu jante de tabla. Japonezii ti-o vor vinde putin mai ieftin si-ti vor da jante de aliaj tot in banii astia fara sa te mai intrebe.
Minti bolnave? Fii mai ponderat, oare ce-ar putea spune japonezul echivalent tie stiind ca tu vrei sa nu ai geamuri electrice pe spate si jante de aliaj?
AZAZEL
QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 08:39 PM) *
Este doar o diferenta de optica. La VW poti intr-adevar sa-ti cumperi o masina cu 200cp cu jante de tabla. Japonezii ti-o vor vinde putin mai ieftin si-ti vor da jante de aliaj tot in banii astia fara sa te mai intrebe.
Minti bolnave? Fii mai ponderat, oare ce-ar putea spune japonezul echivalent tie stiind ca tu vrei sa nu ai geamuri electrice pe spate si jante de aliaj?


am exagerat si eu cu expresia respectiva.

dar tu nu intelegi ca eu nu vreau jante de aliaj ca daca dau cu o roata intr-o groapa, se indoaie si e scump de schimbat. nici geamuri electrice pe spate nu vreau pt ca poate uit sa le blochez din buton si atunci imi deschid copiii geamurile pe spate si nu-mi convine asta.
bineinteles ca vreau piele pe masina si trapa. in privinta culorii tapiseriei nu sunt decis. as vrea sa mi se dea aprox 5 -7 variante ca sa pot alege ceea ce mi se potriveste.

care este masina japoneza ce se poate comanda astfel?
sunt dispus sa dau 100.000 euro pe ea.
FAR EASTERN
QUOTE (AZAZEL @ Feb 15 2009, 09:47 PM) *
care este masina japoneza ce se poate comanda astfel?
sunt dispus sa dau 100.000 euro pe ea.



Inseamna ca ai gasit un job super!!!!!!!!
AZAZEL
QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 15 2009, 08:56 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Feb 15 2009, 09:47 PM) *
care este masina japoneza ce se poate comanda astfel?
sunt dispus sa dau 100.000 euro pe ea.



Inseamna ca ai gasit un job super!!!!!!!!


poate imi vand casa cand voi gasi o asa masina japoneza.

am uitat sa spun ce as mai vrea sau nu la masina.
ne vreau xenon, cruise control, si nici vopsea metalizata.
dar vreau navigatie, oglinzi rabatabile
HalbaSus
Azazel, vezi ca nu poti nici la VW. Cred ca toate modelele care au motoare de 200/200+ cai vin dotate standard cu jante de aliaj... si s-ar putea ca si geamurile electrice spate sa fie standard la acele motorizari.

Oricum nu asta e ideea, faptul ca poti avea anumite optiuni (inclusiv motoare) e cu siguranta un lucru bun.

Spre exemplu daca nu intervenea criza eram destul de hotarat sa iau un Passat CC 3.6 FSI 4-motion, 300 cp si tractiune integrala la vreo 35.000 de euro... raport pret-performanta extreeeem de bun.
hdi
QUOTE (AZAZEL @ Feb 15 2009, 08:47 PM) *
care este masina japoneza ce se poate comanda astfel?
sunt dispus sa dau 100.000 euro pe ea.


Hai ca poti sa-ti alegi culoarea! rolleyes.gif
Si cum faci daca vrei sa-ti cumperi un televizor, o masina de spalat sau un frigider?
Daca zici ca la cheltuiala mai mare ar trebui sa-ti poti configura achizitia iti dau exemple mai scumpe decat o masina unde nu poti: un teren, o casa, un apartament.
Asta de dragul discutiei ca subiectul s-a cam dus dreaqu.
Eu am o jap pe care am luat-o fara comenzi audio pe volan si cu un CB demn de un Opel Ascona. Nu am putut sa le pun ca optionale. Dar pentru mine altele au fost criteriile cu greutate. Nu as fi gasit intre miile de optiuni de la VW ceea ce am gasit la asta...
AZAZEL
QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 09:04 PM) *
Hai ca poti sa-ti alegi culoarea!
Nu as fi gasit intre miile de optiuni de la VW ceea ce am gasit la asta...

eu spuneam ca as vrea sa aleg din 5-7 tipuri de culori la piele si nu din 1/2/3 culori
ce anume ai gasit la acea masina si ti s-a parut atat de iesit din comun?

@halba, am spus pana in 200cp pt ca e clar ca la peste 200cp s-ar putea sa ai geamuri electrice si jante in standard. in fine, chiar nu inteleg de ce la japoneze(incluzand aici si lexus) nu i se da clientului posibilitatea sa-si cumpere masina pe care o vrea el. nu inteleg ce fel de premium e asta , cand vorbim de lexus?
si din acest fapt rezulta pretul mai mic al unei japoneze, pt ca oamenii nu au mult de munca, nu au nevoie de multi furnizori, nu au nevoie de multi oameni care sa munceasca atunci cand cuiva (ce le cumpara masina) i s-a pus un pitic pe creier.
pmhoria
@ Azazel..
Din ce ai spus mai sus....ai definit d.p.m.d.v. Fiabiliatatea japonezilor. smile.gif
Da clar nu poti alege ca la VW dar pe de alta parte ai avatajul unei masini super dotate la bani mai putini. Nu fac lobby pt japoneze dar e clar pt multa lume ca stau mai bine la capitolul fiabiliatate tocmai din simplitatea liniei de productie.
Eu sunt curios de cei de la Kia, pt ca la ei poti pune diferite optiuni pe Ceed de ex si totusi pretul e mai mic decat la VW sau Toyota.

mariusdruta
"trebuie sa te multumesti cu ce gasesti in show room sau in mintile lor bolnave care decid pt cumparator ce dotari ar trebui sa aiba o masina"

Azazel, de mult nu am mai ras asa... smile.gif

Japonezul ala, hdi, n-ar putea spune decat ca o masina japoneza nu-ti va oferi niciodata un feeling care sa te faca sa ignori orice dotare care nu contribuie la placerea de a conduce. Cred ca foarte multi din cei care apreciaza o masina germana se regasesc in ceea ce a spus Azazel. Daca tu crezi ca e o rusine sa iti cumperi o masina de 200cp sau mai multi fara geamuri electrice pe spate, cu jante de tabla, etc. asta e tocmai urmarea indobitocirii practicate de constructorii japonezi, capabili doar sa-ti bage pe gat masini "corecte". Prefer oricand sa simt ca traiesc la volanul unui be-em cu bordul sau auster, cu un minim de dotari necesare decat sa ma plictisesc intr-o japoneza dotata de mintile bolnave mentionate de Azazel smile.gif Iar feelingul de care vorbesc nu consta in raportul pret/dotari repetat cu ostentatie vecinului, in a tura un amarat de motor care gafaie daca nu il tii in zona rosie tot timpul, de a monta suspensii supersport ca sa tii barca pe sosea in curbe, sau de a incerca sa demonstrez ceva celorlalti (inclusiv frustratilor pe care ii vei ignora cu un zambet discret). Feelingul ala il vei simti de cate ori intri sau iesi de pe autobahn, pe un drum virajat de munte pe care conduci relaxat cu viteza legala, atunci cand te duci in week-end pe circuit... adica de fiecare data cand te vei urca la volan. Iar cand vre-un posesor de japoneza iti va spune cu dispret suveran ca nici macar geamuri electrice pe spate nu ai, ai sa admiti ca tu ai cumparat masina, ai uitat sa cumperi 'raportul pret dotari' smile.gif.

Ca o completare, asta nu inseamna ca nu apreciez o masina foarte bine dotata, dar prefer sa imi aleg eu masina pana la ultimul detaliu, nu sa imi fie bagat de cineva pe gat. In general am preferat ori masinile foarte bine personalizate ca dotari ori o masina basic care iti permite sa apreciezi la maxim feelingul pe care ti-l ofera.

Masina "corecta" japoneza, ceva mai ieftina, dotata si fiabila, produsa in milioane de exemplare identice, configurata deja de mintile bolnave smile.gif se va adresa clonelor numiti clienti, care o vor cumpara asemenea unui frigider sau televizor: sa nu se strice foarte repede pentru ca e greu si plictisitor de carat din punctul A in B.
T u d o r
Raspuns pentru ivd:

Ok, trebuie sa deschidem ochii. Tu poate esti o exceptie, dar eu am intalnit in viata destul soferi "batrani" si atotstiutori, care stiau ca "germana n-are moarte" si ca daca vrei masina, ia-ti VW. Nu am intentionat sa fiu jignitor si nu am generalizat. Am spus ca exista o tipologie clasica pe care doar daca nu vrei n-o vezi. Nu e obligatoriu sa te simti daca nu esti, si de orezari se spun diverse care pe mine nu ma ating. Pur si simplu cred ca fiecare are dreptul sa gandeasca cum doreste si nu ma straduiesc eu sa-l aduc pe calea cea buna. Doar ca nu ma regasesc in marea masa, indiferent de care e vorba. Si am avut Logan si apoi frantuzeasca, crede-ma ca am avut ocazia sa fiu catalogat in toate felurile posibile. Pur si simplu daca nu te simti, nu esti. Iar o diploma nu tine loc de educatie, cred ca stii asta. Si cred ca trebuie sa precizez ca nu fac aluzii la tine, pentru a te scuti de o replica. smile.gif

Nu pot sa nu observ ca am fost acuzat de afinitati cu ambele tabere. biggrin.gif Asta inseamna ca e bine, sunt inca la mijloc.
Legionaru'
CITAT(mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:01 PM) *
Iar feelingul de care vorbesc nu consta in raportul pret/dotari repetat cu ostentatie vecinului, in a tura un amarat de motor care gafaie daca nu il tii in zona rosie tot timpul, de a monta suspensii supersport ca sa tii barca pe sosea in curbe,
Masina "corecta" japoneza, ceva mai ieftina, dotata si fiabila, produsa in milioane de exemplare identice, configurata deja de mintile bolnave smile.gif se va adresa clonelor numiti clienti, care o vor cumpara asemenea unui frigider sau televizor: sa nu se strice foarte repede pentru ca e greu si plictisitor de carat din punctul A in B.


Daca tu consideri ca VVT-i, V-TEC si boxerul de la Subaru sunt motoare amarate doar ca au cuplu maxim in jur de 4000rpm inseamna ca nu stii absolut nimic despre motoare.Sau nu vrei sa stii.
Da, Toyota poate fi considerata barca pe roti dar asta pentru ca nu se doreste a fi o masina cu inclinatii sportive.
Am condus Accord si iti spun ca nu are nevoie de suspensii supersport ca sa stea pe strada.Daca te indoiesti te invit sa dam o tura cu Accordul lui SORIN.

Pe mine nu ma dau banii afara din casa asa ca am cautat o masina cat de cat dotata si care sa nu imi scoata foarte multi bani din buzunar la revizii, intretinere postgarantie.Eu nu am bani sa imi schimb masina la 2-3 ani.De curand am scimbat bieletle antiruliu.La 55.000km.Pe garantie.Daca aveam VW trebuia sa le platesc.Cum au spus si altii nu vreau sa isi bata joc de mine cei din service-urile Porsche Romania.Si daca spui ca astea sunt povesti vin cu oameni de mana, posesori de VW, sa vezi ce si cum.

Cand o sa am bani te asigur ca tot o japoneza o sa-mi iau.Deci sunt o clona.





mariusdruta
Ce am vrut sa subliniez e ca prin aceasta politica, constructorii japonezi isi trateaza clientii ca niste clone.
O masina germana se va adresa totdeauna si celui care cumpara si conduce masina respectiva, pentru ca acesta va fi cel care va spune ce doreste de la masina.

Iti multumesc pentru invitatie desi cred ca ar fi trebuit sa ma invite eventual Sorin, oricum, nu e necesar, multumesc inca o data. Eu te invit sa incerci sa conduci o masina germana (intr-o configuratie adecvata) pe circuit si mai vorbim atunci.
T u d o r
Ei, acum sa nu exageram, japonezii nu fac doar masini anoste si barci cu motor.

Iata, exista GT-R, exista S2000, exista EVO si STI, etc.

Cred ca nivelul tehnologic nu e diferit intre cele doua culturi. E diferita doar abordarea.
FAR EASTERN
As fi curios sa vad niste statistici referitoare la cifrele de vanzari in functie de echipare la VW. Din ce a scris Rebel, cele mai de succes la Golf si Passat sunt cele de jos, Comfortline si Trendline. Oare cate optionale s-au cerut pe variantele astea? Chiar ar fi interesant de vazut cata lume isi bate capul cu configuratorul, contra cost, nu asa, din curiozitate. Aveti ceva date? Si ar mai fi la fel de interesant de stiut cati din cei care au avut pretentia sa solicite nush' ce optional, sa-l si primeasca. Eu stiu cateva cazuri, care s-au lasat pagubasi, din diferite motive, incepand de la indisponibilitate si pana la durata mare de livrare... confused.gif

M A R I A N
Ce-mi plac mie astia de la Volkswagen care la sfarsitul fiecarei reclame baga "Vw. Das Auto"...Adica Masina/Brandul suprem, altceva nu conteaza...Si mai spuneti ca posesorii de Toyota sunt ingamfati... whistling.gif
Legionaru'
CITAT(mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:41 PM) *
Ce am vrut sa subliniez e ca prin aceasta politica, constructorii japonezi isi trateaza clientii ca niste clone.
O masina germana se va adresa totdeauna si celui care cumpara si conduce masina respectiva, pentru ca acesta va fi cel care va spune ce doreste de la masina.

Iti multumesc pentru invitatie desi cred ca ar fi trebuit sa ma invite eventual Sorin, oricum, nu e necesar, multumesc inca o data. Eu te invit sa incerci sa conduci o masina germana (intr-o configuratie adecvata) pe circuit si mai vorbim atunci.


Desi am Avensis, eu am cumparat masina si eu o conduc.Si sunt multumit de ce imi ofera/

SORIN nu participa la discutie, probabil din cauza asta nu a avut ocazia sa te invite.Daca ai batut in alta parte, eu nu am cautat in momentul achizitiei o masina cu valente sportive.

Sa stii ca eu de la mine de acasa pana la serviciu nu am circuit.Am sosele made in Romania.




CITAT( T u d o r @ Feb 15 2009, 10:46 PM) *
Cred ca nivelul tehnologic nu e diferit intre cele doua culturi. E diferita doar abordarea.


thumbsup.gif

Abordarea si banii.
hdi
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:01 PM) *
Japonezul ala, hdi, n-ar putea spune decat ca o masina japoneza nu-ti va oferi niciodata un feeling care sa te faca sa ignori orice dotare care nu contribuie la placerea de a conduce.


Trebuie sa recunosc ca am citit fraza de mai sus de 5-6 ori pana s-o inteleg. Probabil ora inaintata.
Ia sa vad daca am inteles: ar trebui ca o masina sa-mi ofere un feeling care sa ma faca sa ignor dotarile pe care am dat banii? Adica sa fie atat de misto condusul incat sa nu simt ca ma oparesc din cauza caldurii pt. ca am uitat sa pornesc "climaticul" (climatronicul se plateste in plus whistling.gif ). Sa fie atat de misto incat sa nu ma intereseze ca aia din spate au deschis geamurile si scuipa lumea de pe trotuar? Cred c-am inteles.

QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:01 PM) *
Feelingul ala il vei simti de cate ori intri sau iesi de pe autobahn, pe un drum virajat de munte pe care conduci relaxat cu viteza legala, atunci cand te duci in week-end pe circuit... adica de fiecare data cand te vei urca la volan. Iar cand vre-un posesor de japoneza iti va spune cu dispret suveran ca nici macar geamuri electrice pe spate nu ai, ai sa admiti ca tu ai cumparat masina, ai uitat sa cumperi 'raportul pret dotari' smile.gif .


Noi vorbeam de VW, tu vad ca esti cu gandul la BMW. De ce n-ai spus?

Nimeni nu zice ca japonezele sunt mai bune decat cele germane. Ar fi o generalizare grosolana. Nici macar ca Avensis e mai bun decat Passatul. Sunt pur si simplu masini diferite, pentru oameni diferiti.
Dar cine se duce cu ele pe circuit in week-end merita toata compasiunea mea. thumbsup.gif
mariusdruta
Vezi ca sunt niste colegi de-ai tai care se duc intr-un week-end pe circuit, eu zic sa-i compatimesti eventual pe ei daca crezi ca e necesar... si sa nu-mi plangi mie de mila sau sa imi dai lectii de civilizatie smile.gif Imi pare rau pentru tine daca persoanele cu care mergi au prostul obicei de a scuipa pe geam si esti nevoit sa blochezi geamurile. Plus ca e greu sa aerisesti dupa ,daca japonezul nu a considerat ca iti trebuie si guri de ventilatie in spate.
M A R I A N
QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 06:12 PM) *
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:01 PM) *
Japonezul ala, hdi, n-ar putea spune decat ca o masina japoneza nu-ti va oferi niciodata un feeling care sa te faca sa ignori orice dotare care nu contribuie la placerea de a conduce.


Trebuie sa recunosc ca am citit fraza de mai sus de 5-6 ori pana s-o inteleg. Probabil ora inaintata.
Ia sa vad daca am inteles: ar trebui ca o masina sa-mi ofere un feeling care sa ma faca sa ignor dotarile pe care am dat banii? Adica sa fie atat de misto condusul incat sa nu simt ca ma oparesc din cauza caldurii pt. ca am uitat sa pornesc "climaticul" (climatronicul se plateste in plus whistling.gif ). Sa fie atat de misto incat sa nu ma intereseze ca aia din spate au deschis geamurile si scuipa lumea de pe trotuar? Cred c-am inteles.



Mai, omule, n-ai inteles. Te-a facut japonez pe fata...adica din ala cu ochii mici... laugh.gif
Acuma ramane sa-i spui si tu...Arianule! laugh.gif
hdi
QUOTE (M A R I A N @ Feb 15 2009, 11:23 PM) *
QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 06:12 PM) *
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:01 PM) *
Japonezul ala, hdi, n-ar putea spune decat ca o masina japoneza nu-ti va oferi niciodata un feeling care sa te faca sa ignori orice dotare care nu contribuie la placerea de a conduce.



Mai, omule, n-ai inteles. Te-a facut japonez pe fata...adica din ala cu ochii mici... laugh.gif


Stii ca ai dreptate..... Ma simt onorat! arigato.gif
hdi
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 11:22 PM) *
... si sa nu-mi plangi mie de mila sau sa imi dai lectii de civilizatie smile.gif


Asa am facut? Nu mi s-a parut dar daca zici tu...Oricum, pot sa fac si asta insa numai optional thumbsup.gif

QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 11:22 PM) *
smile.gif Imi pare rau pentru tine daca persoanele cu care mergi au prostul obicei de a scuipa pe geam si esti nevoit sa blochezi geamurile. Plus ca e greu sa aerisesti dupa ,daca japonezul nu a considerat ca iti trebuie si guri de ventilatie in spate.


Pot sa fac mai mult decat sa le blochez. Pot sa le si deschid dar sa le si inchid. Si n-ai sa crezi, fac asta fara sa opresc masina pe dreapta! rolleyes.gif
mike.omega
@Azazel: nu iei in calcul faptul ca odata cu jantele de aliaj(care de obicei sunt mai mari de 15 inch la motorizarile de pana-n 200CP) vin si niste frane pe masura(diametru discului, nr de pistonase) sau ai cum sa pui mai mari, ventilarea franelor se face mai bine iar stabilitatea...

Cat despre utilitatea geamurilor electrice... hai sa zicem ca sunt utile iar costul lor e insignifiant, de ce nu le monteaza toti pe masini din standard? ask them! Dar eu ce am observat aici japo au obiceiul sa ofere 4 geamuri electrice in loc de 2 la niste nivele de dotari mai inferioare decat cei din EU

Poveste, intr-o zi am plecat cu masina si erau geamurile aburite, era parcata in spic de grau, cu masini pe langa mine, nu vedeam nimic in spate, trebuia sa ma asigur... ce fac? Cobor frumos(din buton) geamul din spate dreapta si ma asigur tongue.gif Simplu si eficient! (vb de Nubira tongue.gif)
Rebel
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 06:01 PM) *
...

Iar feelingul de care vorbesc nu consta in raportul pret/dotari repetat cu ostentatie vecinului, in a tura un amarat de motor care gafaie daca nu il tii in zona rosie tot timpul, de a monta suspensii supersport ca sa tii barca pe sosea in curbe, sau de a incerca sa demonstrez ceva celorlalti (inclusiv frustratilor pe care ii vei ignora cu un zambet discret).
...


Pfui vere, nu puteam defini Toyota mai bine ca matale. Treci incoace sa te cinstesc cu o bere. drunk.gif

Eu am mai avut discutiile astea lungi si interminabile, in fapt Azazel puncteaza foarte bine, posibilitatea de a crea propria masina este absolut fenomenala la germane. Nu cred ca trebuie sa mai amintesc paletele de culori existente la nemti, BMW de exemplu cred ca este leader la personalizarea masinii mai ales cand vorbesc de programul "BMW INDIVIDUAL".

Din pacate si eu consider ca japonezii isi trateaza clientii ca pe niste clone. Putina receptivitate la doleanta clientului si putina flexibilitate nu ar strica din partea lor. O masina japoneza are un configurator atat de zgarcit si sarac incat efectiv este jenant. Si este pacat. Cand am luat Honda am luat cel mai scump kit sport posibil si toate gadgeturile doar sa o fac sa arate diferit de restul de pe strada.

@ Legionaru
Ca si tine, de la serviciu pana acasa nu am circuit dar ce diferenta face o masina la drum... thumbsup.gif Si exista situatii cand ai nevoie de anumite caracteristici si deh... nu le ai! In plus, masina aia o iei si in concediu nu-i asa? Pe curbe pe la Brasov, Sinaia, Paraul Rece? Toyota nu are valente sportive si nici o stabilitate macar decenta iar asta ti-ar spune-o inclusiv consoarta mea care nu e este o impatimita.
Drept e, depinde si de temperamentul omului, unii sunt mai linistiti mai incet da' sigur, eu sunt mai aprins din fire, nu o iert, ma mai enervez in trafic si le tai macaroana altora, inclusiv la nesimtitii care mi se baga in fata ori imi taie fata mai ales fara sa semnalizeze, ori dupa ce ma depasesc ma tin in curul lor. In plus, nu-mi place sa stau dupa nimeni. Eu unul n-am tinut cont de masina, Toyota sau nu a pupat linia rosie zilnic.

QUOTE (hdi @ Feb 15 2009, 07:12 PM) *
.....
Dar cine se duce cu ele pe circuit in week-end merita toata compasiunea mea. thumbsup.gif


Colegu', eu ma duc pe circuit si cu bavareze si cu japoneza. Nu ai decat sa ma compatimesti cat doresti. Cred insa ca va trebui sa te compatimesc eu pe tine: o masina trebuie scoasa din "regimul de oras" cel putin o data pe luna. Cu alte cuvinte trebuie "sa bagi piciorul in ea" pentru ca la un moment dat depunerea aia de calamina iti va afecta la modul serios performantele masinii. Eu le ingrijesc la modul maniac dar daca vezi ce jar mananca nu iti vine sa crezi.
Si avem colegi care fac acelasi lucru; intreaba-l pe Fanatic, mai este Sorin care are Accord si cara ma bucur sa vad ca imbratiseaza aceeasi flozofie si mai sunt...
Ai cumparat vreodata o masina de la doi batranei care au folosit-o doar la shopping si sa mearga la clinica, sa vezi ca are 200 max pe bord dar ea nu trece de 110 si aia cu greu?
Ai masina cu valente sportive? Pai profita nene de ele ca de-aia a luat-o! Desigur fa asta cu ponderabilitate si simt de raspundere.

Are si Toyota meritele ei si cand va fi cazul i le voi recunoaste intr-o alta comparatie in care s-ar dovedi superioara. In cel de fata insa paleste pe langa Passat. Sorry.

Ah! Si nu mai comparati Toyota cu Honda va rog. Honda are o abordare cu valente sportive si alt tren de rulare mult mai bine gandit.

@Far Eastern,
Neintelegere de idei, but it's ok.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (mariusdruta @ Feb 15 2009, 10:22 PM) *
Vezi ca sunt niste colegi de-ai tai care se duc intr-un week-end pe circuit, eu zic sa-i compatimesti eventual pe ei daca crezi ca e necesar... si sa nu-mi plangi mie de mila sau sa imi dai lectii de civilizatie smile.gif Imi pare rau pentru tine daca persoanele cu care mergi au prostul obicei de a scuipa pe geam si esti nevoit sa blochezi geamurile. Plus ca e greu sa aerisesti dupa ,daca japonezul nu a considerat ca iti trebuie si guri de ventilatie in spate.


Vezi, din cauza celor ca si tine ajung sa fie catalogati posesorii de masini germane ca fiind incuiati, aroganti, si nu in ultimul rand foarte destepti. Mie-mi cam miroase a frustrare pe la posturile tale. As fi chiar curios ce "pilotezi"? - asta ca sa fiu in ton cu valentele sportive si spiritul competitiv de care dai dovada.

Mie sincer mi-ar face o deosebita placere sa fii si tu alaturi de noi la iesirea pe circuitul de langa Budapesta, mai povestim, mai radem, te mai relaxezi si tu...

@Azazel: Daca ai 100.000 de euro de dat pe o masina, sper ca nu esti atat de dilau sa o dai pe o japoneza. Oricum exemplul cu geamurile si jantele mi s-a parut foarte fortat. Geamurile electrice le tii mereu pe modul blocat si jantele de tabla ti le cumperi ca doar n-or fi o avere.

@Rebel: Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa spuna hdi laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Legionaru'
CITAT(Rebel @ Feb 16 2009, 01:18 AM) *
@ Legionaru
Ca si tine, de la serviciu pana acasa nu am circuit dar ce diferenta face o masina la drum... thumbsup.gif Si exista situatii cand ai nevoie de anumite caracteristici si deh... nu le ai! In plus, masina aia o iei si in concediu nu-i asa? Pe curbe pe la Brasov, Sinaia, Paraul Rece? Toyota nu are valente sportive si nici o stabilitate macar decenta iar asta ti-ar spune-o inclusiv consoarta mea care nu e este o impatimita.
Drept e, depinde si de temperamentul omului, unii sunt mai linistiti mai incet da' sigur, eu sunt mai aprins din fire, nu o iert, ma mai enervez in trafic si le tai macaroana altora, inclusiv la nesimtitii care mi se baga in fata ori imi taie fata mai ales fara sa semnalizeze, ori dupa ce ma depasesc ma tin in curul lor. In plus, nu-mi place sa stau dupa nimeni. Eu unul n-am tinut cont de masina, Toyota sau nu a pupat linia rosie zilnic.

Eu le ingrijesc la modul maniac dar daca vezi ce jar mananca nu iti vine sa crezi.

Ah! Si nu mai comparati Toyota cu Honda va rog. Honda are o abordare cu valente sportive si alt tren de rulare mult mai bine gandit.


Rebel, la cat a costat masina mea sunt multumit de ce imi ofera.Acum la treaba cu stabilitatea nu stiu daca te referi la masinile Toyota din SUA sau la cele din Europa.Daca e vorba de cele din SUA, colegul Tudor poate sa-ti spuna o poveste despre un Passat din SUA.Si e vorba de un Passat destul de puternic.
Sa stii ca nici eu nu sunt vreun calm.Asta cand nu sunt cu familia.Si iti marturisesc ca si Toyota mea vede linia rosie zilnic.

La fel imi ingrijesc si eu masina si la fel ii dau bice.Ca sa te convingi poti arunca o privire pe topicul de la "Totul despre masina mea".

Nu am comparat Toyota cu Honda.Doar le-am alaturat ca doar sunt japoneze, nu?Eu chiar am subliniat diferenta dintre ele.




Rebel
QUOTE (Legionaru' @ Feb 15 2009, 10:03 PM) *
Rebel, la cat a costat masina mea sunt multumit de ce imi ofera. Acum la treaba cu stabilitatea nu stiu daca te referi la masinile Toyota din SUA sau la cele din Europa.Daca e vorba de cele din SUA, colegul Tudor poate sa-ti spuna o poveste despre un Passat din SUA. Si e vorba de un Passat destul de puternic.
Sa stii ca nici eu nu sunt vreun calm.Asta cand nu sunt cu familia.Si iti marturisesc ca si Toyota mea vede linia rosie zilnic.

La fel imi ingrijesc si eu masina si la fel ii dau bice.Ca sa te convingi poti arunca o privire pe topicul de la "Totul despre masina mea".

Nu am comparat Toyota cu Honda.Doar le-am alaturat ca doar sunt japoneze, nu?Eu chiar am subliniat diferenta dintre ele.



Da-mi voie sa te felicit pentru explicatia de mai sus! Si pentru faptul ca la momentul in care ai luat-o asta ai considerat tu ca fiind cea mai buna alegere. thumbsup.gif

Si eu cand am luat-o eram multumit, o luasem de noua, era ok, dar n-am avut o experienta tocmai fericita. Si nu ma refer la probleme mecanice (ca n-au fost, as minti sa zic asta) cat dezamagirea aia ca plateam la un lucru indoielnic... Toata lumea munceste pe bani. Nu vreau sa fac pe nimeni sa se simta prost dar ma enervez cand imi aduc aminte de problemele pe care le-am avut. Dar sper ca altii sa nu treaca prin aceeasi situatie si sa le stapaneasca sanatosi! Chiar vreau sa vad ceva Toyotisti cumparand in viitor un Mercedes, Audi, si sa aud cateva opinii ulterioare. Recunosc, cele de Europa le-am gasit ca fiind mai ingrijit lucrate.

Da, si Toyota merge la linia rosie si asa si trebuie din cand in cand. Faptul ca o ingrijesti denota in primul rand respect pentru sine si pentru munca ta.

Cand vorbesc de instabilitate si "barci" ma refer la Toyotele nord Americane. Noua Corolla este o barca in adevaratul sens al cuvantului, iar materialele lor sunt din ce in ce mai proaste. Am auzit toyotisti plangand dupa modelele anterioare. Nu-i a buna, zau...



AZAZEL
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 16 2009, 01:26 AM) *
@Azazel: Daca ai 100.000 de euro de dat pe o masina, sper ca nu esti atat de dilau sa o dai pe o japoneza. Oricum exemplul cu geamurile si jantele mi s-a parut foarte fortat. Geamurile electrice le tii mereu pe modul blocat si jantele de tabla ti le cumperi ca doar n-or fi o avere.


n-am dom'le nimic. sunt muritor de foame. exemplul pe care l-am dat anterior a fost pt a scoate in evidenta faptul ca japonezii nu dau posibilitatea clientilor sa-si bifeze niste optionale dupa bunul plac, urmand ca producatorul sa construiasca masina pt ei.

parerea mea este ca acest topic nu va duce la nici o concluzie. insa frumos este faptul ca se bucura de popularitate.
cucuci
am o intrebare: e mai bun vechiul avensis decat noul? la vechiul avensis se da 150.000 km sau 5 ani garantia pe cand la cel nou 3 ani sau 100.000 km.

Passatul CC 2.0 TDI 140 cp, cutie manuala 6 trepte - 23284 euro ... varianta cea mai cheala (fiind echipata din fabrica SPORTLINE)
Toyota Avensis 2.0 L D-4D 18.143 euro ... varianta cea mai cheala (fiind echipata din fabrica COMFORT)

sa definim ce se intelege prin SPORTLINE:
- 4 jante aliaj usor "Phoenix"8Jx17
- 8 incinte acustice
- Aer conditionat "Climatic"
- Airbag cortina fata/spate,cu airbag-uri laterale fata incluse
- Airbag frontal sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager
- Antena Diversity
- Anvelope 235/45 R17
- Bare de protecyie in culoarea caroseriei si bandouri laterale cromate
- Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile cu reglare pe verticala si sistem pretensionare fata;sistem de avertizare optica/acustica pentru centuri fata
- Comenzi deschidere din interior pentru portbagaj si capac rezrvor
- Computer de bord "Plus"
- Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare,2 guri de ventilare sptae
- Covorase textile fata*/spate
- Culoare standard B4B4(Candy Weiss )
- Décor Matt Chrome pe consola centrala,plansa de bord si partea interioara a usilor
- Fara inscriptionare model
- Faruri cu halogen cu iluminare statica la virare
- Faruri de ceata
- Frana de stationare electronica (cu asistare la urcare in panta pt. cutie automata)
- Geamuri electrice fata/spate
- Geamuri laterale si luneta termoizolante in tenta verde
- Grila radiator cromata cu sigla "VW" incorporat
- Inchidere centralizata cu telecomanda si functie confort de pornire "Press &Drive" pe plansa de bord
- Lampa ceata spate dreapta
- Lampi semnalizare cu sticla alba integrate in bara fata
- Levier schimbator de viteze imbracta in piele
- Lumini cu functie automata "Leaving Home" si functie manuala"Coming Home"
- Lumini interioare cu functie de oprire si temporizare a luminii;lumini pt. citit fata/spate cu décor crom
- Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire
- Oglinzi exterioare reglabile electric,incalzite
- Ornamente cromate la geamurile laterale
- Priza 12 V in consola centrala,spate si portbagaj
- Radio CD-Player"RCD 310" cu functie MP3
- Roata de rezerva din aliaj usor
- Scaune fata cu reglaj pe inaltime
- Scaune fata cu suport lombar,reglabil electric pentru scaun sofer
- Scaune sport fata
- Servodirectie electro-mecanica reglabila in functie de viteza
- Sistem de prindere ISOFIX pentru scaun copil (pt.2 copii la scaunele din spate)
- Sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii-ESP(inclusiv aBS,ASR si EDL)
- Sistem monitorizare presiune pneuri
- Spatiu depozitare integrat in bancheta spate,situat intre cele 2 locuri
- Stergator parbriz cu temporizator si senzor de ploaie
- Suport pahare fata
- Tapiterie scaune si usi din stofa "Silversprint"neagra (HL),Corn Silk beige (HM)
- Triunghi reflectorizant
- Volan piele 3 spite cu insertii cromate

aici mai adaugam obtional urmatoarele:

- Frana de stationare electronica cu
- Oglinzi exterioare rabatabile si
- Park Assist (Asistent parcare laterala),inclusiv Park Distance Control - PDC fata/spate
- Tempomat
- Tapiserie piele neagra

acuma sa definim ce intelegem prin ELEGANCE:

- Oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
- Oglinzi exterioare cu semnalizator inclus, reglabile electric & încălzite
- Oglinzi exterioare pliabile electric
- Mânere portiere în culoarea caroseriei
- Ramă geam cromată
- Jante din aliaj 17"
- Proiectoare pentru ceață
- Faruri bi-Xenon autoadaptive (AFS)
- Sistem de spălare pentru faruri
- Asistență la parcarea cu spatele cu 4 senzori
- Aer condiționat DUAL cu reglare automată
- Radio CD & MP3 (2 tunere)+ 6 boxe + bluetooth
- Comenzi audio pe volan
- Volan & schimbător de viteze îmbrăcate în piele
- Volan reglabil manual în înălțime și adâncime
- Banchetă rabatabilă fracționat 60:40
- Scaun șofer reglabil manual pe 6 direcții
- Scaun șofer cu suport lombar reglabil electric pe 2 direcții
- Tetiere șofer & pasager reglabile pe 4 direcții
- Consolă centrală cu aspect "Takesumi" (textură cărbune bambus)
- Geamuri portiere față acționate electric
- Geamuri portiere spate acționate electric
- Indicatoare de bord tip OPTITRON
- Computer de bord
- Indicator pentru schimbarea treptelor de viteze
- Parasolar lunetă (pentru Sedan)
- Copertină rulou și plasă portbagaj (pentru Wagon)
- Ornamente metalice praguri
- Airbag-uri frontale șofer & pasager + airbag-uri laterale față
- Airbag-uri tip cortină
- Airbag pentru genunchii șoferului
- Direcție asistată electric (EPS)
- ABS & EBD
- Sistem de asistență la frânarea de urgență - BA
- Tetiere față active
- Semnal pentru frânare de urgență
- Blocare automată a ușilor
- Sistem de control al stabilității Plus - VSC +
- Sistem de control al tracțiunii - TRC
- Închidere centralizată & telecomandă
- Sistem Smart Entry & Push Start
- Senzor pentru aprinderea automată a farurilor
- Senzor pentru pornirea automată a ștergătoarelor
- Oglindă interioară electrocromatică
- Frână de parcare electrică
- Cruise Control cu limitator de viteză (n/a pentru 1.8 L Multidrive S)

Desigur adaugam aici 420 euro pentru culoare metalizata

Mai luam in considerare si faptul ca Avensisul are 126 cp fata de cei 140 de la CC si ca CC-ul nu are Bi-Xenon (Avensis are).

Astfel preturile finale pentru cele doua masini in echipare similara sunt urmatoarele:

Passat CC 28.940 cu TVA inclus
Toyota Avensis 26.430 cu TVA inclus

Diferenta este de 2500 euro nu de zeci de mii de euro cum am vazut in acest topic. Din punctul meu de vedere la suma respectiva cei 2500 sunt aproape nesemnificativi deci as merge pe CC.
22nst
2500 euro pentru tine sunt nimic?
Atunci te invit sa te duci in... showroom la VW sa iti cumperi CC
Legionaru'
CITAT(cucuci @ Feb 16 2009, 09:41 AM) *
am o intrebare: e mai bun vechiul avensis decat noul? la vechiul avensis se da 150.000 km sau 5 ani garantia pe cand la cel nou 3 ani sau 100.000 km.

Passatul CC 2.0 TDI 140 cp, cutie manuala 6 trepte - 23284 euro ... varianta cea mai cheala (fiind echipata din fabrica SPORTLINE)
Toyota Avensis 2.0 L D-4D 18.143 euro ... varianta cea mai cheala (fiind echipata din fabrica COMFORT)
Desigur adaugam aici 420 euro pentru culoare metalizata

Mai luam in considerare si faptul ca Avensisul are 126 cp fata de cei 140 de la CC si ca CC-ul nu are Bi-Xenon (Avensis are).

Astfel preturile finale pentru cele doua masini in echipare similara sunt urmatoarele:

Passat CC 28.940 cu TVA inclus
Toyota Avensis 26.430 cu TVA inclus

Diferenta este de 2500 euro nu de zeci de mii de euro cum am vazut in acest topic. Din punctul meu de vedere la suma respectiva cei 2500 sunt aproape nesemnificativi deci as merge pe CC.


Pentru modelul vechi se acorda garantie si intretinere gratuita 5 ani pentru a epuiza stocurile de masini, nu pentru ca ar fi mai bun modelul vechi.

Culoarea metalizata cred ca e cu bani si la CC.
Bi-xenon-ul adaptiv mai costa cred cel putin 1000 euro.
Oricum preturile initiale nu bat deloc cu cele finale.Sunt facute varza.
pmhoria
@cucuci
Vezi ca la calculul facut de tine pt Passat trebuie sa mai adaugi optionala urmatoare: "climatronic"
In configuratia aia e numai climatic ... thumbsup.gif
T u d o r
Cucuci, fa te rog comparatia cu Passat simplu. Intelegeti ca nu se raporteaza Avensis la CC. CC e un model de nisa, e normal sa coste mai mult decat versiunea berlina simpla.
FAR EASTERN
Pai mai bine sa dispara CC din titlu, ca induce in eroare... confused.gif
vio
CITAT( T u d o r @ Feb 16 2009, 10:57 AM) *
Cucuci, fa te rog comparatia cu Passat simplu. Intelegeti ca nu se raporteaza Avensis la CC. CC e un model de nisa, e normal sa coste mai mult decat versiunea berlina simpla.



asa tudore e de nisha adica strans cu usa ... biggrin.gif si hiundayu tau ce e ? model de parchet ?
T u d o r
Gata cu titlul. biggrin.gif

Vio, e model de tapet cu flori roz. tongue.gif
klm
Deci (iar incep cu deci pentru ca am fumat 2 tigari pana am reusit sa citesc tot topicul) acest topic nu isi are rostul pentru ca, inevitabil, se nasc animozitati (s-au vazut la inceputul discutiei si vad ca s-au aprofundat si aici); poate ca ar fi trebuit sa discutam pe "nemtesti vs japoneze" dar hai sa ma mai bag si eu putin in discutie.
CITAT(HORIA100213 @ Feb 13 2009, 06:55 PM) *
Nu vreau sa te jignesc, dar presupui prea multe. Poate de aceea gresesti atat de des.

Nu, nu ai spus ca Passat e mai ieftin. Ai spus ca e o masina mai buna la pret comparabil. Nu ai avut argumente pentru niciuna din cele doua afirmatii. Nu e mai buna si nu are pret comparabil.

Oricum, sper ca nu presupui ca sunt suparat pe tine sau ca iti port pica. La varsta ta, e normal sa te mai pripesti. Mai e si orgoliul juvenil... asta e.

Eu nu incerc sa iti impun ce masina sa-ti placa.

Nici acum n-ai inteles ca noi incercam sa combatem ideile, in niciun caz persoanele din spatele lor? Ce relevanta au varsta, experienta, numarul de la pantofi al nevestei in toate aceste discutii? Sau tu nu ai intalnit persoane mai tinere decat tine de la care sa poti invata cate ceva? Cred ca am mai spus-o si pe acest forum: am o nepotica de 5 ani si, daca sunt atent, in fiecare zi pot invata ceva de la ea; nu mi-e rusine s-o spun ba chiar ma mandresc cu asta.
CITAT( T u d o r @ Feb 13 2009, 09:11 PM) *
Sunt boring, foarte eficiente si bune calitativ. Dar in primul rand boring.

Toate Passaturile mi s-au parut boring (ca de altfel peste 90% din masinile nemtesti) pana m-am nimerit langa un CC la semafor si mi-am zis: "uite, mah, o masina nemteasca frumoasa" apoi animat de review-ul lui adi m-a mancat in fund sa intru intr-unul, sa pipai, sa miros si sa observ; intamplarea face ca am avut ocazia sa fac acelasi lucru cu noul Avensis apoi am concluzionat ca (din punctul meu de vedere) materialele folosite sunt mai bune la primul; nota: topicurile despre noul Avensis sunt deschise de multa vreme iar eu nu am intervenit cu o parere decat in momentul in care am vazut cu ochii mei iar parerea mea s-a legat strict de ceea ce am vazut.
CITAT(HORIA100213 @ Feb 14 2009, 02:33 PM) *
Am remarcat pe forumul masini.ro ca nu e bine sa-i critici pe domnii moderatori.

Eu am facut-o de mai multe ori: in unele cazuri am gresit, in altele am avut dreptate dar n-a cazut luna de pe cer; daca critica ta se indreapta spre mike si daca parerea mea (incarcata de "orgoliu juvenil" wink.gif) conteaza cat de putin, atunci imi vei permite sa iti spun ca mike (care are 21-22 ani - sper ca am retinut bine, deci e cu 5-6 ani mai tanar decat mine) mi se pare unul dintre cei mai echilibrati si bine intentionati membri ai echipei administrative (fara a minimaliza meritele cel putin la fel de importante ale altor administratori) si pentru asta il sprijin in afirmatiile pe care le-a facut de-a lungul acestui topic.
CITAT(HORIA100213 @ Feb 14 2009, 03:17 PM) *
Te rog si eu foarte frumos sa nu mai faci afirmatii fara acoperire. Pe cine am atacat eu?! De o saptamana incoace?!!!
A critica nu inseamna a arunca cu noroi. Nu am injurat moderatorii, nu am calomniat, nu am insultat pe nimeni.

Vrei sa-ti dau citatele? Subtilitatea se traduce in vorbe scrise pe alte cai, dar daca nu m-am apucat sa imi bag... degetele in tastatura inseamna ca am trecut cu vederea si m-am axat strict pe obiectul discutiei.

Acum, legandu-ma strict de subiect, imi mentin parerea ca interiorul CC-ului arata si se simte mult mai bine decat cel al Avensis-ului, fiabilitatea ambelor ramane sa fie dovedita (gandeste-te ca noul Passat paleste in fata fiabilitatii modelului vechi) iar navigatoarele, jantele de nush cati inci, senzori de praf pe toba raman niste bese care nu fac decat sa creasca pretul masinii cu avantaje care se vad, in cel mai bun caz 1 data/an.
Deci (acum folosesc bine termenul), doamnelor, domnisoarelor si domnilor, sa ne mutam pe vs initial daca e sa discutam de BMW-uri, Subaruri ca sa lasam acest topic cu informatii stricte despre cele 2 modele trecute in titlu.
Cu multumiri pentru rabdarea de care ati dat dovada in citirea acestui post lung cat o zi de (nu mai stiu) sambata, duminica, va saluta cu aceeasi consideratie indiferent de marca de masina condusa
kLM!
cucuci
22nst sa ne intelegem: am zis ca la SUMA ACEEA 2500 nu inseamna mare lucru
Legionaru` daca citeai tot postul meu vedeai ca am adaugat unele dotari la CC sa fie aproape identic cu Avensisul si la Avensis am adaugat ceva sa fie aproape identic cu Passatul si DE ACEEA NU COINCID PRETURILE INITIALE CU CELE FINALE ... pana la urma este vorba si de faptul ca PASSATUL CC este doar cu echiparea SPORTLINE pe cand AVENSISUL are mai multe echipari !
citez din ce am scris pentru Legionaru`:
- Frana de stationare electronica cu
- Oglinzi exterioare rabatabile si
- Park Assist (Asistent parcare laterala),inclusiv Park Distance Control - PDC fata/spate
- Tempomat
- Tapiserie piele neagra


pmhoria am omis climatronicul care este 328 euro in plus.

Tudor am facut comparatia cu CC-ul pentru ca asta se discuta de colegi aici ... si totusi e vorba de o limuzina versus o limuzina coupe

revin: la o echipare aproximativ la fel suma de 2500-3000 euro in plus la CC nu este mare.
daca diferenta de pret era asa mare intre PASSAT si AVENSIS era mare ... intre CC si Avensis nu e mare. strict parerea mea.

INCA CEVA: daca luam in considerare faptul ca, motorul de 2 litri pe AVENSIS are 126 CP iar pe CC 140 ... sunt tentat sa-l compar CC-ul cu Avensisul de 2.2 litri care este cu aproximativ 1500 euro (fara TVA).
o sa revin cu o comparatie intre avensis si passat
PA !
klm
CITAT(cucuci @ Feb 16 2009, 02:05 PM) *
INCA CEVA: daca luam in considerare faptul ca, motorul de 2 litri pe AVENSIS are 126 CP iar pe CC 140 ... sunt tentat sa-l compar CC-ul cu Avensisul de 2.2 litri care este cu aproximativ 1500 euro (fara TVA).
o sa revin cu o comparatie intre avensis si passat
PA !

Cica nu poti compara asa pentru ca unul e turbo iar altul nu e; asa ca diferenta de putere nu se pune, cel mai bine ar fi sa compari 2l de Avensis cu 3l de Passat (probabil ca s-ar pune in cazul in care ar fi in favoarea Toyotei), de parca navigatia nu s-ar strica mai usor decat un CB normal...
cucuci
klm nu am inteles mare branza din ce-ai zis tu acolo ...


AVENSIS 2L 4-4D ELEGANCE
Dotari:

? Oglinzi exterioare în culoarea caroseriei
? Oglinzi exterioare cu semnalizator inclus, reglabile electric & încălzite
? Oglinzi exterioare pliabile electric
? Mânere portiere în culoarea caroseriei
? Ramă geam cromată
? Jante din aliaj 18"
? Proiectoare pentru ceață
? Faruri bi-Xenon autoadaptive (AFS)
? Sistem de spălare pentru faruri
? Asistență la parcarea cu spatele cu 4 senzori
? Aer condiționat DUAL cu reglare automată
? Radio CD & MP3 (2 tunere) + 11 boxe premium + bluetooth
? Sistem de navigație cu ecran touchscreen de 7" și posibilitate vizualizare 3D
? Pachet multimedia cu HDD 10GB pentru stocare muzică și cameră video pentru parcarea cu spatele
? Comenzi audio pe volan
? Volan & schimbător de viteze îmbrăcate în piele
? Volan reglabil electric cu 2 setări de memorare
? Multidrive S și 2.2 L D-CAT 6 A/T)
? Banchetă rabatabilă fracționat 60:40
? Scaune șofer & pasager reglabile electric pe 6 direcții (cu 2 setări de memorare pentru șofer)
? Scaun șofer cu suport lombar reglabil electric pe 2 direcții
? Scaune șofer & pasager încălzite
? Tetiere șofer & pasager reglabile pe 4 direcții
? Consolă centrală cu aspect "Takesumi" (textură cărbune bambus)
? Tapițerie din piele
? Geamuri portiere față acționate electric
? Geamuri portiere spate acționate electric
? Indicatoare de bord tip OPTITRON
? Computer de bord
? Indicator pentru schimbarea treptelor de viteze
? Parasolare lunetă și geamuri laterale spate (pentru Sedan)
? Ornamente metalice praguri
? Airbag-uri frontale șofer & pasager + airbag-uri laterale față
? Airbag-uri tip cortină
? Airbag pentru genunchii șoferului
? Direcție asistată electric (EPS)
? ABS & EBD
? Sistem de asistență la frânarea de urgență - BA
? Tetiere față active
? Semnal pentru frânare de urgență
? Blocare automată a ușilor
? Sistem de control al stabilității Plus - VSC +
? Sistem de control al tracțiunii - TRC
? Închidere centralizată & telecomandă
? Sistem Smart Entry & Push Start
? Senzor pentru aprinderea automată a farurilor
? Senzor pentru pornirea automată a ștergătoarelor
? Oglindă interioară electrocromatică
? Frână de parcare electrică
? Cruise Control cu limitator de viteză (n/a pentru 1.8 L Multidrive S)

PASSAT 2.0 TDI 140 cp HIGHLINE
? 8 incinte acustice
? Actionare electrica hayon si buson rezervor
? Aer conditionat "Climatronic" cu reglaj electronic al temperaturii pe doua zone separate
? Airbag cortina fata/spate si airbag lateral fata
? Airbag frontal sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager
? Antena Diversity
? Anvelope 215/55 R16
? Bancheta spate rabatabila asimetric,cu cotiera
? Bandouri laterale cromate
? Bare de protectie in culoarea caroseriei
? Bord cu iluminare albastra inclusiv turometru,vitezometru,indicator nivel combustibil,temperatura lichid racire motor,kilometraj,ceas digital si indicator temperatura exterioara
? Bricheta fata si scrumiera fata/spate
? Centuri de siguranta in 3 puncte pentru locurile din fata cu reglaj vertical,sistem de pretensionare si avertizare optica/acustica
? Centuri de siguranta in 3 puncte pentru locurile din spate
? Cheie de contact cu imobilizator electronic
? Cod intern pentru pachetele de lumini si vizibilitate
? cod intern - standard: aer conditionat 'Climatronic'
? Computer de bord
? Conector multimedia pentru surse audio externe
? Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare,2 guri de ventilare spate
? Covorase textile fata/spate
? Culori standard:alb(B4-candy white)-nu in combinatie cu tapiterie pure beige sau albastru(K1-maritimblue)
? Decor "Brushed Aluminum" pe plansa de bord si consola centrala
? Duze instalatie spalare parbriz incalzite
? Frana de stationare electronica
? Geamuri fata/spate actonate electric
? Geamuri laterale/spate/parbriz termoizolante
? Inchidere centralizata cu telecomanda si functie confort de pornire "Press & Drive" pe plansa de bord
? Jante din aliaj usor "Adelaide" 7J x 16
? Lampa ceata spate
? Lampi de semnalizare cu sticla clara alba integrate in bara fata
? Levier schimbator de viteze imbracat in piele
? Lumini pentru citit fata/spate
? Lumini spate cu tehnologie LED
? Oglinda make-up iluminata, integrata in parasolarul pasagerului; parasolar detasabil
? Oglinda make-up stanga
? Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire
? Oglinzi exterioare reglabile electric,incalzite,cu sistem de semnalizare incorporat
? Ornamente cromate la geamurile laterale
? Partea centrala a scaunelor in Alcantara,partea laterala a scaunelor ca si cotiera centrala acoperite cu piele
? Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate
? Priza 12V consola centrala-spate si portbagaj
? Radio CD "RCD 310" cu functie MP3
? Reglaj lombar electric pentru sofer,manual pentru pasager al scaunelor fata
? Scaune fata incalzite
? Scaune fata sport
? Scaun sofer cu reglaj manual pe verticala
? Senzor de ploaie
? Servodirectie electro-mecanica,reglabila ni functie de viteza
? Sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii-ESP(inclusiv ABS,EDS,ASR )si asistent de franare
? ABS,EDL,ASR ,EDTC si TRSP)
? Styling Paket:bare de protectie in culoarea caroseriei,grila radiator"Styling"
? Suport pahare fata cu capac
? Tempomat
? Triunghi reflectorizant
? Volan piele

la prima vedere diferenta intre cele doua sunt: Avensis are bixenon iar Passatul are climatronic (la Avensis cica aer conditionat dual cu reglare automată ... o fi climatronic n-o fi nu stiu)

PRET: Avensis - 21.790 (25.930 cu TVA)
Passat - 23.000 (27.370 cu TVA)
Diferenta de pret este de 1440 dar iar ma vad nevoit sa mentionez de cei 126 cp ai Avensisului si cei 140 cp.
22nst
QUOTE (cucuci @ Feb 16 2009, 01:57 PM) *
22nst sa ne intelegem: am zis ca la SUMA ACEEA 2500 nu inseamna mare lucru


Tu vezi ce scrii?
2500 euro inseamna foarte mult!
Cand mi-am luat masina, daca aveam acesti 2500 euro in plus poate imi cumparam alta masina
Ori esti plin de bani si pt tine 2500 euro reprezinta maruntisul dat la cersetori ori nu inteleg...
klm
cucuci, daca ai fi urmarit discutia de la inceput ti-ai fi dat seama ca era o ironie adresata celor care mi-au spus ca nu fac bine de compar motorul de 1.8 al CC-ului cu cel de 2l al Avensisului (desi ca performanta tot CC iese mai bine) pentru ca unul e turbo, deci mai putin fiabil decat celalalt care nu e turbo, in schimb mi-au scos ochii cu panarama de navigator care are camera video in spate, de parca navigatorul ar fi mai fiabil decat un amarat de computer de bord care iti arata mp3-urile si temperatura de afara.
22nst, desi in principiu ai dreptate, 2500 euro chiar inseamna cativa banuti (desi pentru unii inseamna exact un laptop) totusi la pretul masinilor ar fi o suma infima de platit pentru un plus de filing (putin cat o fi).
22nst
QUOTE (klm @ Feb 16 2009, 04:05 PM) *
22nst, desi in principiu ai dreptate, 2500 euro chiar inseamna cativa banuti (desi pentru unii inseamna exact un laptop) totusi la pretul masinilor ar fi o suma infima de platit pentru un plus de filing (putin cat o fi).

Corect, dar cand nu ii ai...
Si daca mai trebuie sa faci un credit sau sa iei masina in leasing (si iti creste rata sau perioada de rambursare) atunci este mai dureros.
La 25500 imi cumpar un Avensis de 1.8 Multidrive, Elegance cu 147 cai... daca mai aveam 2500 euro imi cumparam cu motorul de 2.2 diesel, cutie manuala in 6 cu 177cp si 400 nm... (este doar un exemplu)
alin94962
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 02:42 PM) *
Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul. smile.gif
Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a.


Am tot cautat pe site-uri vanzarile de VW in Japonia...
Poate ma ajuti tu putin...
Rebel
QUOTE (HORIA100213 @ Feb 12 2009, 02:08 PM) *
Da, klm, din punctul meu de vedere, este da. De ce? Pt. ca degeaba are un interior frumos daca se strica repede masina. Cat timp va rezista interiorul in cauza dupa interventii la bord etc.? De ce nu gandesti un pic in perspectiva? Crezi ca in Romania un bord desfacut sau o plansa de usa sau mai stiu eu ce se vor monta la loc fara zgarieturi etc.? Era retorica intrebarea.

Legat de subiect, am avut ocazia sa compar un Audi A6 de doi ani si jumatate si circa 90.000 km cu Toyota mea de doi ani, dar peste 150.000 (la momentul comparatiei). O masina premium de clasa mare cu o masina "generalista" de clasa medie. Surpriza mare la interiorul Audi-ului: pielea de pe volan era cam varza, daca imi ingadui metafora amatoriceasca, bordul era cam ponosit si vedeai cam peste tot zgarieturi si dungi si alte chestiuni putin estetice. Masina era la primul proprietar, care era oricum, numai neglijent nu. Stii ce mi-a spus omul cu amar?! Citez: "Nu rezista". Asta e, klm. Nu toata lumea poate produce la nivel de Bentley sau Rolls-Royce in privinta interioarelor. Nu mai spun in ce hal se prezenta pielea de pe scaune la A6.

Sunt convins ca daca omul platea 5-6.000 de euro pt. o piele de mare lux, altfel stateau lucrurile. Asta e. La inceput, multe masini sunt frumoase si stralucitoare, inclusiv la interior. Dar cum se prezinta dupa 1-2 ani si 50-100.000 de km? Multe sunt cam terminate. Aici se vede calitatea materialelor. La cat de bine rezista in timp. Cand o lasi la soare la 40 de grade la umbra. Ca nu tot timpul cari folia de protectie cu tine. Cand o lasi in ger de -20 de grade. Ca nu ai tot timpul garajul la tine. Da, asta e scenariul pt. Romania. Conditii grele si f. grele de exploatare. Aici se vede frumusetea masinii.



Vai, eu acum ti-am vazut aberatia. Vino ca iti arat eu plastic japonez versus german. Si nu imi spune mie ca pielea la Audi de pe volan e varza. Am avut Acura 3 ani; ce crezi ca pielea aia era altfel? Pai nu stau cu mainile pe ea? Si nu stiu cum sa-ti spun dar chiar la BMW de exemplu, pielea s-a dovedit net mai buna decat cea de pe Acura.
Stai sa iti vedem noi Toyota dupa 100.000 km. Vrei poze cu plastic de Toyota la nici un an? Dar cu vopseaua dusa la nici un an?

Iti pun eu poze cu pielea de Jaguar condus zilnic, are 5 ani si sta foarte des la -40/-45 celsius (!). Stii ce inseamna minus 40? Si tot frumoasa e. Si e piele alba.
Pielea de la japoneza? Nu o pot compara nici cu Connolly leather de la Jaguar si nici cu Alcantara de la BMW care este tratata special pentru a nu se incinge la soare (stiai ca este o reteta unica secreta BMW?) dar am fost multumit. Honda, are piele creata, o tratez cu aceeasi dragoste ca pe celelalte si nu am avut probleme cu ea. este foarte hot vara(nu are aceleasi caractersistici cu cea de la BMW de exemplu) dar nu o pot defini ca proasta. Este faina. Cea de la BMW este intr-adevar altfel, absolut net superioara, mai calitativa si ce am observat, desi le tratez cu aceleasi produse pe toate, pe cea de la Honda cam alunec, da nu-i bai, m-am obisnuit. Asta daca compar BMW cu Honda. Jaguar are pilea foarte intinsa pe scaune, este un alt stil de abordare si este o alta piele.
Iti recomand sa compari doar mocheta dintre o Toyota si un Accord. Ia vezi, observi vreo diferenta?

Ma baieti, unde ajungem? Acum comparam Audi cu Toyota? Alo, colegu, nu stiu cum sa iti spun dar nu se compara. Si imi spui ca ala o ingrijeste Audi dar are zgarieturi? Pai atunci cum o ingrijeste ? Si daca vrei sa zgarii bordul unui Aston Martin crezi ca e greu? parerea mea este ca nu stie sa o ingrijeasca si nu stie cand si de cate ori trebuie facut un tratament. Am observata multi care vor sa le ingrijeasca dar nu stiu sa o faca, sau altii care pretind ca le ingrijesc dar sunt niste troace. Notiunea de curatenie si ingrijire difera de la o persoana la alta.
Iti spun eu ca le-am avut: plasticul japonez este cheap, banii dati pe o masina se regasesc in materiale si componente. la Acura pe care am avut, mi-a zgariat nevasta cu poseta torpedoul, linia aia nu s-a mai dus in veci pururi. In plus imi amintesc cum la Toyota mi s-a zgariat plasticul de pe oprag de la furtunul de aspirator. Foarte slaba calitate.

Ah! Mi-am adus aminte: tu nu stii ce inseamna zgarieturile de pe placutele de frana dar ne dai lectii despre calitatea interioarelor. Vezi ca mai este un topic vechi unde vorbeam de interioare de masini, era unul Impulse care scria acolo smile.gif, poate te lamuresti putin inainte sa dai cu batu 'n balta. Si spre deosebire de altii, el punea si poze.

Rebel
QUOTE (alin94962 @ Feb 16 2009, 11:38 AM) *
QUOTE (Rebel @ Feb 15 2009, 02:42 PM) *
Stimabile, citeste-mi postarea de pe pagina anterioara. Exact ce mentionam lui drabisan ai sarit si tu din schema. Vezi pe cine a luat valul. smile.gif
Si daca Toyota a vandul 96000 si VW 615000, de cate ori a vandut mai mult VW? Intrebare de clasa a a4-a.


Am tot cautat pe site-uri vanzarile de VW in Japonia...
Poate ma ajuti tu putin...


Ce zici, poate citesti tot topicul inainte sa arunci cireasa...
Zice acolo: "Pentru colegul cu remarca privitoare la pret: vezi ca in Germania VW vinde de peste 6 ori (!) mai multe masini decat Toyota. Deci iata, ai raspunsul."
Deci daca neamtul si-a permis VW Passat care-i mai scump, isi permitea o Toyota ca alternativa? Deci daca exista mai mult "value for the money" n-o vedea si neamtu? Ah! Am uitat: ei sunt si prosti si "orbi". cam greu sa le "tinem lumanarea", de cand cu Edisson nu mai vedem lucrurile clar ca altii... Concluzia? Ce zici, o tragi singur?
Si nu traim in Japonia, traim in Europa iar noi ne raportam la piata europeana.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.