QUOTE (mariusdruta @ Jul 30 2009, 06:45 AM)
Altceva am vrut sa spun, evident ca toate sunt injectie directa, asta e principiul de functionare
dar,
-singurele motoare care au avut probleme peste medie cu injectoarele au fost cele pompa-injector de la VW, din motive evidente
-daca francezii au facut ceva unanim apreciat in domeniu auto in ultimii ani, sunt motoare diesel pana in 2 litrii (fie ele dci,hdi)
-datorita alimentarii prin rampa comuna si utilizarii injectoarelor piezo electrice, problemele apar uniform la toate motoarele de acest tip, indiferent de marca, si se datoareaza mai ales utilizarii unui carburant necorespunzator. Deci concluzia, nu m-as astepta ca la BD de ex sa inceapa sa cada injectoare "pe capete", mai ales ca e si un diesel destul de turat, care protejeaza/curata injectoarele.
Eu sunt de alta parere,multe dintre ele pica ca bombele cu ceas la ora si minutul fixat
Poate par un pic carcotas,chiar nu astept sa pice ceva ,m-as bucura sa mai existe cineva ce se preocupa inca de fiabilitate
eu privesc cu interes fenomenul Subaru diesel ptr ca in momentul de fata este unic.
Atat Subaru ca firma dar posesorii de 2.0 diesel chiar au facut un pariu cand au cumparat motorizarea asta,pana in prezent pariul este castigat.
...chiar si piata sh reactioneaza la defecte crase ,oricat a costat de noua ,masina respectiva ajunge la preturi ce sunt sub alte motorizari cu mult mai vechi.Din cateva considerente nu o dau exemple
...singurul lucru care imi pare spinos este pretul pieselor la Subaru o turbina 4 mii de euro frizeaza bunul simt.
Ps
Nu putem compara cu dci,hdi,tdi,cdi cu ce doresti tu ,acolo ei fac mai multe motorizari din care una cel putin da rateu in proportie de 100% la toate capitolele, restul la anumite capitole,iar cu una poate o nimeresc oricum scopul marilor producatori in acest moment nu este fiabilitatea.