Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Boxer Diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
GLC120
Ce inseamna carburant necorespunzator? Te referi la un anumit tip sau la faptul ca unele benzinarii il polueaza cu alte .... substante ?

Dintre subaristi, pune cineva aditivi in boxer diesel?
hdi
Iti dau eu un exemplu de carburant necorespunzator: om obisnuit cu TDI sau CDTI (Opel), capabil sa se hraneasca in mod sovietic, cu orice rahat, si-a luat masina noua cu motor diesel modern, CR. A continuat sa puna motorina de la o "sursa" de incredere, sofer pe un utilaj greu si dupa 3000km masina s-a oprit in mers. Rezultatul a fost schimbarea pompei de inalta presiune si a unui injector. Filozofia unui astfel de comportament a fost ca acum motorina e toata la fel si nu mai exista motorina de tractor....
Eu mai bine o iau in carca si merg cu ea asa decat sa pun motorina de la o statie no name.
GLC120
Cred ca este o exceptie care confirma regula. "Soferii" de utilaje grele si de locomotive sunt comercianti foarte seriosi care nu furnizeaza produse necorespunzatoare. blink.gif

BTW eu am vazut baieti si cu masini mici utilitare care scot la fiecare plin 5-10-20 de litri din rezervor pentru clientii fideli. Romania pitoreasca.

Chiar vreau sa am o discutie cu George, daca masinile alea "ale lui" care consuma 24L/100 sunt ale firmei si el doar le utilizeaza corespunzator? woot.gif
hdi
Eu am tot spus si pe aici ca cel mai sigur mod de a-ti alimenta masina este sa mergi la o statie cu un minim renume si care este intens traficata. Explicatia ar fi ca oricat de serios e numele de deasupra copertinei, cei care lucreaza acolo sunt tot romani de-ai nostri si care daca sunt lasati un pic singuri si fara treaba, incep sa se preocupe serios de propasirea lor personala.

@Pista,
sa ne spui cum ti s-a parut zgomotul de la 207-le vecinului.
iulian_1976
QUOTE (mariusdruta @ Jul 30 2009, 06:45 AM) *
Altceva am vrut sa spun, evident ca toate sunt injectie directa, asta e principiul de functionare smile.gif dar,
-singurele motoare care au avut probleme peste medie cu injectoarele au fost cele pompa-injector de la VW, din motive evidente
-daca francezii au facut ceva unanim apreciat in domeniu auto in ultimii ani, sunt motoare diesel pana in 2 litrii (fie ele dci,hdi)
-datorita alimentarii prin rampa comuna si utilizarii injectoarelor piezo electrice, problemele apar uniform la toate motoarele de acest tip, indiferent de marca, si se datoareaza mai ales utilizarii unui carburant necorespunzator. Deci concluzia, nu m-as astepta ca la BD de ex sa inceapa sa cada injectoare "pe capete", mai ales ca e si un diesel destul de turat, care protejeaza/curata injectoarele.


Eu sunt de alta parere,multe dintre ele pica ca bombele cu ceas la ora si minutul fixat rolleyes.gif
Poate par un pic carcotas,chiar nu astept sa pice ceva ,m-as bucura sa mai existe cineva ce se preocupa inca de fiabilitate
eu privesc cu interes fenomenul Subaru diesel ptr ca in momentul de fata este unic.
Atat Subaru ca firma dar posesorii de 2.0 diesel chiar au facut un pariu cand au cumparat motorizarea asta,pana in prezent pariul este castigat.
...chiar si piata sh reactioneaza la defecte crase ,oricat a costat de noua ,masina respectiva ajunge la preturi ce sunt sub alte motorizari cu mult mai vechi.Din cateva considerente nu o dau exemple rolleyes.gif
...singurul lucru care imi pare spinos este pretul pieselor la Subaru o turbina 4 mii de euro frizeaza bunul simt.



Ps
Nu putem compara cu dci,hdi,tdi,cdi cu ce doresti tu ,acolo ei fac mai multe motorizari din care una cel putin da rateu in proportie de 100% la toate capitolele, restul la anumite capitole,iar cu una poate o nimeresc oricum scopul marilor producatori in acest moment nu este fiabilitatea.






raducuGR
QUOTE (GLC120 @ Jul 30 2009, 09:14 AM) *
Ce inseamna carburant necorespunzator? Te referi la un anumit tip sau la faptul ca unele benzinarii il polueaza cu alte .... substante ?

Dintre subaristi, pune cineva aditivi in boxer diesel?



in GRECIA grecu smecher din fire baga in dieselul de masini diesel de incalzire pe care-l cumpara cu un pret mult mai mic fiind subventionat de stat...unii soferi de taxi chiar cer diesel de incalzire si baga in el ulei...vai de injectoarele masinilor respective...desi Hdi o avut o parere cam proasta despre shell v power in Grecia mie de cum am intrat in Romania si am facut plinul la Giurgiu masina nu mai tragea ca inainte...nu ma intrebati unde am bagat ca habar n-am de marcile de benzinarii in Romania...
hdi
QUOTE (raducuGR @ Jul 30 2009, 11:31 PM) *
desi Hdi o avut o parere cam proasta despre shell v power in Grecia mie de cum am intrat in Romania si am facut plinul la Giurgiu masina nu mai tragea ca inainte...nu ma intrebati unde am bagat ca habar n-am de marcile de benzinarii in Romania...


Te inseli. Am avut o parere f. buna. Este la fel cu motorina OMV Premium Diesel din Romania care si ea este foarte buna.
La Giurgiu puteai alimenta ori la Petrom, imediat la iesirea din vama, ori la un MOL, in centrul Giurgiului, imediat inainte de un sens giratoriu. Motorina lor nu este rea deloc insa eu totusi cred ca la OMV gasesti mai buna. Ar trebui sa o incerci.
De ce am vazut in Grecia aproape numai masini pe benzina? Exista ceva taxe prohibitive la motoarele diesel? Sunt grecii iubitori de benzina mai mult decat alti europeni?
raducuGR
pur si simplu dieselul ii interzis in Atena si Salonic.Io's absolut ilegal co Ouback-ul.L-am inscris la casa de vacanta la 50 de km de Atena.
GLC120
QUOTE (iulian_1976 @ Jul 30 2009, 05:45 PM) *
Eu sunt de alta parere,multe dintre ele pica ca bombele cu ceas la ora si minutul fixat rolleyes.gif
Poate par un pic carcotas,chiar nu astept sa pice ceva ,m-as bucura sa mai existe cineva ce se preocupa inca de fiabilitate
eu privesc cu interes fenomenul Subaru diesel ptr ca in momentul de fata este unic.
Atat Subaru ca firma dar posesorii de 2.0 diesel chiar au facut un pariu cand au cumparat motorizarea asta,pana in prezent pariul este castigat.
...chiar si piata sh reactioneaza la defecte crase ,oricat a costat de noua ,masina respectiva ajunge la preturi ce sunt sub alte motorizari cu mult mai vechi.Din cateva considerente nu o dau exemple rolleyes.gif
...singurul lucru care imi pare spinos este pretul pieselor la Subaru o turbina 4 mii de euro frizeaza bunul simt.



Ps
Nu putem compara cu dci,hdi,tdi,cdi cu ce doresti tu ,acolo ei fac mai multe motorizari din care una cel putin da rateu in proportie de 100% la toate capitolele, restul la anumite capitole,iar cu una poate o nimeresc oricum scopul marilor producatori in acest moment nu este fiabilitatea.


Iulian e interesant ce spui. Nu vreau sa incepem o discutie in contradictoriu pe 10 pagini dar trebuie sa imi spun parerea.

- nu exista rateu 100% desi unele motoare sunt mai bune decat altele. Adica unele au defectiuni la x% altele la y%. Unele probleme sunt rezolvate prin rechemari asta este se mai intampla.
- toti sunt preocupati de fiabilitate, cum crezi ca s-a ajuns la 7 ani garantie pentru motor si transmisie
- probleme apar si vor apare intotdeauna si pentru ca sunt miliarde de masini acum, si bineinteles o multime de utilizatori
idioti
- nu cred ca e un pariu cu motorul Subaru, eu nu as face pariu cu astfel de miza
- pretul de 4000 Euro este o teapa, se refera strict la importatorul made in Greece, nu la Subaru.


G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Jul 30 2009, 11:45 AM) *
Chiar vreau sa am o discutie cu George, daca masinile alea "ale lui" care consuma 24L/100 sunt ale firmei si el doar le utilizeaza corespunzator? woot.gif

STI ul e pe persoana fizica , ca sa citez un mare in viata. alte intrebari existentiale mai ai ?
andrei5130
QUOTE (G e o r g e @ Jul 31 2009, 12:19 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Jul 30 2009, 11:45 AM) *
Chiar vreau sa am o discutie cu George, daca masinile alea "ale lui" care consuma 24L/100 sunt ale firmei si el doar le utilizeaza corespunzator? woot.gif

STI ul e pe persoana fizica , ca sa citez un mare in viata. alte intrebari existentiale mai ai ?

Ce ghinionist esti mai George ca e pe benzina, daca era disel te scoteai, gaseai si tu pe cineva sa iti dea motorina la pret mai mic ... Glumeam!!!

... nu cred ca este problema nimanui ce masina isi cumpara vecinul si cat consuma dar mai ales daca are bani sa ii faca plinul, astfel de intrebari nu isi au rostul, daca chiar mai arde curiozitatea pe cineva poate sa foloseasca mesageria privata !!!
GLC120
Daca adrisantul nu se prinde sau nu ii plac intrebarile sa nu raspunda. Mi se pare mai simplu.
Cand te lauzi cu masina si consumul tau iesit din comun, de ce nu ai accepta sa ti se ceara detalii?

Andrei, ideea nu era de bani ci de afacere. Cei care vand benzina/motorina din masina/camionul/utilajul de la servici la fiecare plin raporteaza pe undeva ca masina consuma cu 10-20-30-50% mai mult decat in realitate. Cred ca in realitate, conduc foarte economic baietii astia ultra destepti. unsure.gif

Stiu ca nu e cazul la George, il mai tachinez si eu, profit ca el pricepe poantele. geek.gif
drabisan
QUOTE ( T u d o r @ Jul 27 2009, 11:04 PM) *
Drabisan, ti-ai dat foc la basca. 36182451.gif

Btw, sa continuam satira, dupa ce desfiintati si Subaru pe benzina what's next?


Iete ca si tu vei fi luat la gramaticale de cei care nu inteleg conceptul de satira!
Sa te iau eu? Nu ai pus virgula dupa "benzina" si nu e deloc elevat sa bagi engleza atita timp cit ai cuvinte perfect inteligibile in limba romana. Asta ti-ar putea pune si Dl. Scala smile.gif

Satira e grea, Caragiale e greu de inteles (e mult mai usor de inteles ca bascalie decit ca satira), ce sa facem...
andrei5130
QUOTE (GLC120 @ Jul 31 2009, 01:50 PM) *
Andrei, ideea nu era de bani ci de afacere. Cei care vand benzina/motorina din masina/camionul/utilajul de la servici la fiecare plin raporteaza pe undeva ca masina consuma cu 10-20-30-50% mai mult decat in realitate. Cred ca in realitate, conduc foarte economic baietii astia ultra destepti. unsure.gif

Stiu ca nu e cazul la George, il mai tachinez si eu, profit ca el pricepe poantele. geek.gif


Recunosc ca acum am prins poanta si unde batea, asa e cu astia mai mici pana nu le desenezi nu se prind confused.gif...
GLC120
Vezi din acest motiv ne intelegem aici intre noi. Cand nu stim recunoastem sau intrebam.

Astia cu masini mai bune, vechime si nervii tociti pe forum si prin benzinarii, nu recunosc ca nu au priceput nici dupa ce consumi trei seturi de creioane colorate. wallbash.gif
LooLee
QUOTE (GLC120 @ Jul 30 2009, 10:14 AM) *
Dintre subaristi, pune cineva aditivi in boxer diesel?

Evo Diesel de la Mol, fara nimic altceva. O fi sau nu deja aditivata, nu stiu, dar a mers ok tot timpul.
Apropo, de unde alimentati pentru Boxer Diesel (mama, parca ai spune Nava Spatiala) si ce tip de motorina puneti? Mai important, de ce?

Eu de la Mol alimentez de 5 ani incoace. Cand am drumuri lungi chiar caut pe net daca am Mol prin orasele care trec. De ce? Asa mi-a zis un mecanic de la Chrysler, cand am vazut ca Sebringul merge prost cu Rompetrol. A avut dreptate si de atunci merg pe mana lui. Vad ca-s ok si la motorina.

Am ramas fidel Rompertolului la cumparat tigari si carbuni (e aproape de casa) yes.gif
GLC120
Eu de cativa ani incurajez industria locala. Petrom standard, mii de statii.

Nu am avut probleme cu motoarele Diesel niciodata, si nici nu am de gand. Adica pardon, am avut probleme cand am pus intr-o masina noua (primul Diesel) niste benzina fara plumb. sad.gif

Nu am simtit diferenta in Austria si Germania, probabil nu am nimerit-o nici acolo pe aia buna. blink.gif
G e o r g e
e o diferenta clara intre motorina de romania si motorina de afara.
la noi consuma mai mult si trage mai greu , la ei consuma mai putin si trage mai bine.

GLC120
QUOTE (G e o r g e @ Aug 1 2009, 03:48 PM) *
la noi consuma mai mult si trage mai greu , la ei consuma mai putin si trage mai bine.


Exact, ai subliniat perfect diferenta intre Boxer Diesel si cele pe benzina. thumbsup.gif
Zetics
Sunteti siguri ca la motorina e diferenta intre afara si in tara?
Ca eu am povestit pe topicul de consum cum ca am fost teribil de dezamagit de benzinele de afara. Prefer oricand un Petrom 95 versus un OMV de Austria sau MOL de Ungaria (asta chiar a fost bleah!).
G e o r g e
cu benzina afara n-am fost. doar cu diesel , si crede-ma ca am simtit.

consum scazut la un 7.0-7.5 (4 persoane + bagaje) vs un 8.5-9 in tara .
iar masina se infigea mult mai bine.
GLC120
Cand vom avea sosele si autostrazi ca ei, vom putea spune ca se datoreaza carburantului.....

Pana atunci, crd ca diferenta de consum este foarte mare si este cauzata probabil de depasirile la limita si slalomul printre camioane sau viteze mult peste limita legala pe autostrada. In Europa majoritatea vitezomanilor se mai calmeaza.
G e o r g e
mersul a fost la fel in ambele cazuri , legal , fara depasiri aiurea .
GLC120
Poate e adevarat, dar din cate am constatat in e.g. Germania si Austria nu depasesti deloc, in timp ce la noi ma indoiesc ca TU depasesti ca soferii de duminica unsure.gif care raman in treapta maxima si doar apasa usor pe acceleratie profitand de motorul lor care trage bine si consuma putin. rolleyes.gif

Eu de fiecare data am consumat sensibil mai mult in afara, din cauza vitezei. Desi mergi mai constant si relaxat, la 130-140km/h orice masina consuma mult mai mult fata de 70-110. Rezistenta aerodinamica e proportionala cu patratul vitezei. De la 85km/h la 120 se dubleaza. La fel se dubleaza de la 120 la 170.
Vezi si exemplul lui Bogcot de pe topicul de consum..... real aproape de 8L/100 cu OBD in Germania/Austria.
bogcot76
- pretul de 4000 Euro este o teapa, se refera strict la importatorul made in Greece, nu la Subaru.
[/quote]

Corect !!! Mai exact 4800 euro (4000 fara TVA). In Germania la Subaru Deutschland turbina de diesel costa exact 1233,24 euro, iar la Singapore intr-un centru de distributie al IHI am gasit-o cu vreo 1300 dolari americani!!! wallbash.gif
GLC120
Uite ceva on-topic dupa atata poluare:

http://www.flickr.com/photos/pupsandstuff/2496173814/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.