Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru Boxer Diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
hdi
@kroko,
Despre noile modele Subaru s-a discutat destul de mult si cam toti suntem de acord ca au pierdut ceva din elementele care o faceau mai altfel. Usile fara rame ar fi un exemplu.
Insa in timp ce tu vezi motorul si AWD-ul Subaru ca fiind niste umbre intr-o Toyota eu cred ca tocmai motorul si AWD-ul fac masina. Si oricum, despre care Toyota e vorba ca nici eu nu ma dau in vant dupa noua linie de design insa mi se parea ca cel putin nu seamana cu altceva (cu exceptia noului Legacy pt. care am postat chiar eu niste masini suspect de asemanatoare).

Deja subiectul asta nu mai are legatura cu BD....poate ne mutam in alta parte cu el.
GLC120
QUOTE (kroko @ Jul 29 2009, 12:33 AM) *
2.0 preferat in locul lui 2,5 e cam aiurea. Un 2,5 are avantajul cuplului in fata 2.0, lucru esential la orice masina. Ai mers cu ele - adica 2.0 si 2.5- sa "simti" diferenta ?


Kroko, vorbeam de boxer Diesel pe care il prefer fata de 2.5 benzina. Aici e ceva subiectiv. Si da, am condus destul de mult 2.5. Nu spun ca e ceva rau. Doar ca prefer 2.0 Diesel din orice punct de vedere.

Zetics diferentele dinamice cand mergi pe sosea sunt foarte mari. Orice vitejii sunt descrise pe forum, eu nu cred ca merge nimeni de la Bucuresti la Cluj numai in treapta III, ca sa aiba performantele maxime. Cu Diesel ai totul la indemana nu trebuie sa te fortezi, nici tu, nici masina. Doar apesi pedala mica din dreapta.

Asa cum spuneam poti merge rapid, relaxat si economic. Asta e marea diferenta. Cei 400-500km autonomie nu sunt un stres? Am doi prieteni cu Forester nou 2.0 benzina care isi cam dau palme. Era vreo 3000 diferenta si au zis ca nu merita...

Stii ca printre noi aici sunt doi colegi care si-au luat o masina sportiva non-Subaru ? Stii ca ambele sunt Diesel ?
Al treilea e George, care tot masina puternica non-Subaru dar Diesel si-a luat. Sau macar asa se lauda, ca e foarte buna, germana si are tabla mai scumpa decat un Outback. Nu stiu care parte era satira, poate va prindeti voi. unsure.gif Oricum nu radeti prea tare sa nu deranjati colegii de birou.



G e o r g e
@glc120, sa vezi ce icoane i-am tras prin casa la C .
pista
Eu cred ca diferentele dinamice nu sunt asa mari la OBK comparand 2.0d cu 2.5i ca in cazul celor doua Forestere testate. wink.gif
Bineinteles ca difera si caracterul motorul de 2.5i fata de 2.0i.
Ati citit teste comparative OBK Diesel vs. Benzina ? rolleyes.gif


CITAT(GLC120 @ Jul 28 2009, 11:01 PM) *
Stii ca printre noi aici sunt doi colegi care si-au luat o masina sportiva non-Subaru ? Stii ca ambele sunt Diesel ?

GLC, cine sunt cei doi colegi ? rolleyes.gif


kroko
Diesel sportiva ??? ohmy.gif
andrei5130
QUOTE (kroko @ Jul 29 2009, 09:09 AM) *
Diesel sportiva ??? ohmy.gif

E doar o impresie, din disel nu ai ce alege, tocmai din cauza asta cei de la Seat castiga competiti cu noul lor motor disel (nu e chiar asa de nou), ce ti se pare ciudat ca diselul poate avea caracter sportiv?

G e o r g e
un diesel poate avea valente sportive. dar nu tine doar de motor. mai trebuie sa luati in considerare si suspensii , tren de rulare, directie , frane , cutie ... adica mai toata masina .
C ul meu nu e sportiv . da , trage bine , dar nu e o masina sportiva , suspensiile destul de moi , cutia automata si masa masinii o penalizeaza.
kroko
QUOTE (andrei5130 @ Jul 29 2009, 07:45 AM) *
QUOTE (kroko @ Jul 29 2009, 09:09 AM) *
Diesel sportiva ??? ohmy.gif

E doar o impresie, din disel nu ai ce alege, tocmai din cauza asta cei de la Seat castiga competiti cu noul lor motor disel (nu e chiar asa de nou), ce ti se pare ciudat ca diselul poate avea caracter sportiv?


Valente sportive la diesel poate, dar caracter.... teehee.gif Nu te lua dupa masinile de competitii care n-au nicio legatura cu masinile de strada. In plus de asta, sportivitatea unei masini nu sta exclusiv in motor ci, asa cum spune si George, in toata alcatuirea masinii.

l.e.
Daca tot vorbesti de competitii, ia vezi ce puteri poti scoate dintr-un 2 litri turbo-diesel si 2 litri turbo-benzina. Sau ia ce capacitati vrei tu. Un diesel impins rau abia scoate puterea unui benzinar turbo de strada..... rolleyes.gif
gont
O sa incerc eu o mica analiza a testelor, asta pt. a argumenta ceea ce am zis initial si ceea ce a sesizat Zetics, si anume ca testele au fost concepute pt. a avantaja motoarele diesel.

Atentie. Comentariile mele o sa vizeze doar modul in care sunt gandite testele si nu se vor a fi critici la adresa motoarelor diesel, dar nici ode inchinate motoarelor pe benzina. smile.gif

Dupa cum bine se stie, motoarele in cauza sunt difierite, cu caracterisitici diferite de cuplu pe plaje diferite de turatii.
Si acum sa incepem:
0-100: Avantaj mic diesel. Nu am nic de comentat si oricum cam aceelas lucru e specificat in Cartea Tehnica.
60-100 tr.2/3: Nici aici nu am nik de comentat fiindca Diesel-ul nu atinge viteza de 100 in tr.2, deci o schimbare de treapta se impune pt diesel. Dar benzina poate sa atinga 100 in tr.2. Daca testul ar fi fost: Benzina 60-100 tr.2 si diesel tr.2/3 diferenta aia mica nu ar mai fi existat.
60-100 tr.4: Test total neconcludent. Benzina la 60 tr.4 are undeva la 2000 rpm. Adik cuplu f mic. Diesel-ul la aceeas viteza si treapta cred ca are mai putin de 2000, dar nu cu mult. Adika Diesel-ul e in cuplu maxim. Pai ce se dorea a se testa aici? Ca benzina o sa piarda? E si normal date fiind conditiile initiale ale testului.
80-120 tr.3/4. Aici e aici. Ambele masini ating 120 in tr.3. De ce acea schimbare de viteza? Pai va explic eu. Sunt 2 motive:
I) Schimbarea vitezei se traduce in final intr-o scadere de ture a motoarelor, adica benzina e dusa in cuplu mic si diesel-ul in cuplu mare. Numai asa putea sa iasa acea diferenta. Daca nu s-ar fi schimbat viteza, benzina ramanea in cuplu marisor, iar diesel-ul ar fi inceput sa-si piarda repede din suflu. Si in cazu asta diferentele ar fi fost iarasi minore.
II) Testul se numeste DEPASIRE 80-120 tr.3/4. Adica ei simuleaza o depasire in care soferul schimba viteze undeva la mijloc, cu toate ca ambele motore se pot duce mai sus in tr.3. Pai cine schimba viteze intr-o depasire din scurt? Eu cred ca numai realizatoru emisiunii face asta in viata de zi cu zi.
80-120 tr.4. La fel ca la 60-100 tr.4.
80-120 tr.5. La fel ca la 60-100 tr4 sau 80-120 tr4. Numai ca de data asta au sarit calu cu mult.
80-150 tr.5. Aceleas explicatii. Intrebarea mea este: De ce nu au facut un 80-150 tr.3/4? Ce credeti ca s-ar fi intamplat? (intrebare mai mult sau mai putin retorica)

Nu vreau sa ofensez posesorii de diesel. Tot ce vreau sa arat este ca nu poti compara cele 2 motoare atat de diferite folosind astfel de teste. Din punctul meu de vedere motoarele au performante asemanatoare daca sunt conduse astfel incat sa se profite de caracteristicile fiecarui motor. Singura diferenta, si am mai zis-o undeva pe forum, este ca benzinara are nevoie de mult mai multe benzinarii pe traseu. smile.gif

Pace si mult COX drive.gif



G e o r g e
gont sunt de acord cu tine . in plus eu as avea o placere morbida sa il torturez pe acel prezentator. ce dracu cauta el la tv nu stiu. nici sa vorbeste romaneste cursiv nu poate.
pista
Gont,
in testul 80-120 tr.3/4 nu se refera la faptul ca benzinarul era in tr.3 si dieselul in tr.4 ? rolleyes.gif
gont
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 11:46 AM) *
Gont,
in testul 80-120 tr.3/4 nu se refera la faptul ca benzinarul era in tr.3 si dieselul in tr.4 ? rolleyes.gif


Din pacate nu sad.gif.
pista
Nu mai inteleg nimic. confused.gif De ce la un test de depasire intre 80-120kmph trebuie sa schimbi din treapta 3 in 4 ? blink.gif
T u d o r
Pentru ca in Europa dieselul este piata in expansiune si benzina cea in declin. biggrin.gif Pentru ca dieselul are "filtru de particule" si "respecta mediul inconjurator", doar ati vazut ce emisii de codoi mici are. smile.gif Restul de emisii nu se pun.
pista
Off topic:
Tudor, tu poti fii acuzat ca poluezi in doua domenii.
gont
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 12:15 PM) *
Off topic:
Tudor, tu poti fii acuzat ca poluezi in domenii.


Tudor are dreptate. Totul in ziua de azi e marketing si bani.
La o benzinara nu sunt piese importante care sa aiba o probabilitate mare sa pice si care sa fie f. scumpe, ceea ce inseamna sa producatorul nu mai profita atat de mult din serviciile post vanzare. Dar la diesel sunt: Turbine, pompe de motorina si filtre de particule, iar producatori sunt f fericiti smile.gif. Aceste componente la diesel nu pica daca stii cum sa exploatezi masina, dar cum majoritatea posesorilor nu stiu smile.gif.................
pista
Eu m-am referit ca polueaza cu benzinara lui fata de dieselul cu "filtru de particule" si care "respecta mediul inconjurator" pe o parte, iar cealalta poluare se refera la interventia lui in acest topic cu postul #121
vezi: http://masini.ro/forum/content-page/19062/...iesel/page/120/
End off topic.
kroko
QUOTE ( T u d o r @ Jul 29 2009, 09:08 AM) *
...... Restul de emisii nu se pun.


Bingo !!!
Apropo, ati incercat sa "inspirati" gazele unui diesel si a unei benzinare ? rolleyes.gif
hdi
QUOTE (gont @ Jul 29 2009, 10:17 AM) *
Nu vreau sa ofensez posesorii de diesel. Tot ce vreau sa arat este ca nu poti compara cele 2 motoare atat de diferite folosind astfel de teste. Din punctul meu de vedere motoarele au performante asemanatoare daca sunt conduse astfel incat sa se profite de caracteristicile fiecarui motor. Singura diferenta, si am mai zis-o undeva pe forum, este ca benzinara are nevoie de mult mai multe benzinarii pe traseu. smile.gif


Pai cu ce sa-i ofensezi? Ai facut o analiza corecta.

Nu trebuie totusi sa cadem in extreme. Motoarele diesel nu sunt produsul exclusiv al unor campanii de marketing. Daca ar fi asa s-ar trage de pret in jos si s-ar vinde la pret de benzina urmand ca profitul sa se realizeze ulterior din servicii postvanzare.
Sunt si multe avantaje reale ale unui diesel pe care nu le putem ignora si eu sunt de acord cu GLC atunci cand spune ca la diesel avantajul este ca ai performantele mai tot timpul la indemana, cu costuri rezonabile, fara sa fie nevoie sa mergi cu 7000rpm ca sa te bucuri de ele. A merge cu 7000rpm, cu 120km/h in vit. a 2-a nu mi se pare tocmai o stare de normalitate si nu vreau sa ma gandesc cat costa exploatarea masinii in regim de performante maxime. De fapt sunt convins ca nici nu mergeti asa decat fooooarte rar. Mai este si avantajul consumului. Ar mai fi si cel al cuplului (doar in cazul in care comparam cu o aspirata)
La dezavantaje punem lipsa sunetului gutural al unui benzinar turat (daca mai e si boxer, cu atat mai bine), tacanitul de diesel (la turatii mari tacanitul se amesteca destul de fericit cu sunetul de boxer), DPF-ul care pe unele modele se poate infunda (mai putin pe Legy si OBD care au un DPF deschis, pus acolo la misto; pacat ca s-au prins astia si au trebuit sa-l schimbe pt. Impreza si Forester)
Nu are niciun sens sa cautam nod in papura dieselului si sa afirmam ca este o porcarie ambalata frumos.
GLC120
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 11:46 AM) *
Gont,
in testul 80-120 tr.3/4 nu se refera la faptul ca benzinarul era in tr.3 si dieselul in tr.4 ? rolleyes.gif


Nu, era invers, Diesel in treapta 3 si benzina in treapta 4. blink.gif

Gont, ai demontat toate testele. Inca un argument Subaru nu isi cumpara oricine. Bine ca nu esti fan Skoda sau BMW, cred ca ne omorai (mult mai repede) pe combat. rolleyes.gif

Emisiunea TV: baiatul ala e penibil dar uneori ma uit cand e ceva interesant. Testele cu Subaru le-am vazut intr-un reportaj versiune prescurtata pe N24, baiatul nu se vede si nu se aude absolut deloc.
pista
Alte dezavantaje modele Subaru diesel:
- lipsa reductor
- lipsa diferential spate
GLC120
Vrei sa zici lipsa LSD pe spate. Se mai uita si altii aici....

Asa e, cu 6 trepte, reductor de 1.44, si LSD pe spate era si mai perfecta masina.
pista
Alte dezavantaje modele Subaru diesel:
- lipsa reductor
- lipsa LSD spate
(se mai uita si uita ca nu sunt pe Combat) (sau chiar hdi pentru mai perfecta)
GLC, tu chiar vrei o masina perfecta, fara nici o lipsa, nici un defect ?
Mircea104901
Ar suna cam asa:
-performanta de F1;
-consum de Tico;
-design (subiectiv) de nush ce biggrin.gif biggrin.gif;
-capacitate off-road de tanc;
-confort de Mercedes;
-siguranta de tab (cam cat ar fi in testele EuroNCAP, fara testul de pietoni biggrin.gif );
-spatiu interior de duba;

piscina,dus,pat nu se pun ninja.gif


P.S. si, bineinteles, sigla cu stelutze teehee.gif teehee.gif
GLC120
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 01:59 PM) *
GLC, tu chiar vrei o masina perfecta, fara nici o lipsa, nici un defect ?


E mai greu asta. Dar si cu lipsurile de mai sus OBK pentru drumurile din Romania mi se pare excelenta. Cred asta de mult timp, si mi-am intarit convingerea de cand am si eu unul. rolleyes.gif

Daca vrei sa mergi si prin padure/offroad iti asumi niste riscuri. Vezi intamplarile colegilor.
hdi
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 12:59 PM) *
Alte dezavantaje modele Subaru diesel:
- lipsa reductor
- lipsa LSD spate
(se mai uita si uita ca nu sunt pe Combat) (sau chiar hdi pentru mai perfecta)
GLC, tu chiar vrei o masina perfecta, fara nici o lipsa, nici un defect ?


Eu vorbeam despre diesel in general si incercam sa dau o replica celor ce cred ca motorul diesel este ca o Coca Cola fara zahar: o otrava vanduta drept altceva.
Lipsa reductorului sau a LSD-ului pe spate sunt probabil niste dezavantaje mai mult pe hartie. LSD-ul este compensat de VDC iar lipsa reductorului pe un diesel este mai putin grava decat pe o benzinara.
Una peste alta ne intoarcem la concluziile din comparativul cu Girtofan si flacaul celalalt. Important este sa ai rabdare, sa intelegi diferentele si cand te-ai hotarat, sa fii convins ca ai facut cea mai buna alegere pt. tine.

In privinta gradelor de comparatie ale lui perfect, aceste nu sunt permise; cu o singura exeptie: cand e vorba de Subaru care nu poate fi decat cea mai perfecta laugh.gif . Hai baieti, sariti ca iar am jignit pe toata umea.
gont
Eu zic sa nu transformam topic-ul intr-o discutie de tipul "cine o are mai mare" teehee.gif .
Sunt convins ca majoritatea posesorilor de SUBARU au facut alegerea in cunostiinta de cauza, constientizand care sunt avantajele si dezavantajele alegerii facute. Nu uitati ca mai toti sunteti posesori de SUBARU si va bucurati de masiniile voastre in fiecare zi indiferent daca e benzen sau diesel. thumbsup.gif

Asa ca, poate ar fi bine sa revenim la subiectul topicului. Daca se doreste se poate deschide un topic separat, dar eu zic ca nu e o idee buna fiindca s-ar incinge spiritele, iar asta nu e de dorit.
hdi
Apropos de self learning (despre care dealerii nu prea au auzit), am gasit filmuletul asta. Cititi si comentariile.

GLC120
QUOTE (gont @ Jul 29 2009, 03:48 PM) *
Sunt convins ca majoritatea posesorilor de SUBARU au facut alegerea in cunostiinta de cauza, constientizand care sunt avantajele si dezavantajele alegerii facute. Nu uitati ca mai toti sunteti posesori de SUBARU si va bucurati de masiniile voastre in fiecare zi indiferent daca e benzen sau diesel. thumbsup.gif

Asa ca, poate ar fi bine sa revenim la subiectul topicului. Daca se doreste se poate deschide un topic separat, dar eu zic ca nu e o idee buna fiindca s-ar incinge spiritele, iar asta nu e de dorit.


E ca la radio Erevan. Sunt perfect de acord cu urmatoarele mentiuni:
1. Care dezavantaje, degeaba ne fortam aici, uneori si in versuri ? Te rog sa rectifici.
2. La mine Subaru chiar e masina de duminica, deci orice drum e un eveniment sau un zambet...
3. Moderatorii se straduie destul de puternic sa incinga spritele. Nu m-am prins care e spiel-ul, poate se indura vreunul sa imi explice la un moment dat.
T u d o r
QUOTE
Moderatorii se straduie destul de puternic sa incinga spritele. Nu m-am prins care e spiel-ul, poate se indura vreunul sa imi explice la un moment dat.


N-ai intelege. Orice nu-ti convine iti suna in urechi ca un atac direct la adresa ta. Pe forum e altfel decat intr-o discutie face to face. Daca reusesti sa intelegi asta putem trece la pasul urmator.
GLC120
QUOTE ( T u d o r @ Jul 29 2009, 09:05 PM) *
QUOTE
Moderatorii se straduie destul de puternic sa incinga spritele. Nu m-am prins care e spiel-ul, poate se indura vreunul sa imi explice la un moment dat.


N-ai intelege. Orice nu-ti convine iti suna in urechi ca un atac direct la adresa ta. Pe forum e altfel decat intr-o discutie face to face. Daca reusesti sa intelegi asta putem trece la pasul urmator.


Acesta este numai un mic exemplu. In manualul forumistului amator spune sa nu raspunzi la asa ceva. Oare asa sa fie ?
Eu inca mai cercetez.




kroko
QUOTE (hdi @ Jul 29 2009, 06:37 PM) *
Apropos de self learning (despre care dealerii nu prea au auzit), am gasit filmuletul asta. Cititi si comentariile.
........

Din filmuletzul asta mai reiese ceva important, si anume ca masinile Subaru nu au clima ci aer conditionat automat rolleyes.gif
hdi
QUOTE (kroko @ Jul 29 2009, 08:33 PM) *
QUOTE (hdi @ Jul 29 2009, 06:37 PM) *
Apropos de self learning (despre care dealerii nu prea au auzit), am gasit filmuletul asta. Cititi si comentariile.
........

Din filmuletzul asta mai reiese ceva important, si anume ca masinile Subaru nu au clima ci aer conditionat automat rolleyes.gif


Aoleu.... tu esti Iulica? Explica-ne tu ce e aia "clima" dar vezi ca avem un thread separat.
kroko
Nu-ti explic eu ca nu stii sa intrebi frumos. Asa ca studiaza singur thumbsup.gif
hdi
Asta e un video format din mai multe filmulete, reclame etc. Din titlu, inteleg ca a fost prezentat la un oarecare motorshow.
Incepe cu o reclama si apoi unrmeaza un review despre BD facut de un jurnalist de la Sky. Se fac si referiri la spusele lui Clarkson (pentru fani). Partea cea mai nostima este ca nu prea gasesc review-uri cu verdict negativ sau macar care sa spuna ca BD este un banal diesel. Singurele pareri de genul asta pe care le-am citit pana acum apartin unor ilustri useri de pe acest forum. Nu stiu cum sa numesc asta dar ma mai gandesc.
Culmea este ca in unele cazuri, cum ar fi nea asta de la Sky, oamenii aproape exulta la volanul unei masini cu BD sub capota. Astia da ultrasi; noi care mai zicem si de rau suntem mici copii.


@kroko,
Merci mult 39110506.gif
kroko
QUOTE (hdi @ Jul 29 2009, 07:52 PM) *
...
@kroko,
Merci mult 39110506.gif


Welcome ! rolleyes.gif
Diesel
Momentul meu favorit din clip: "But does it drive like a Subaru? ... let's find out." Si se urca in Legacy Sports Tourer, lasand OBK-ul deoparte 36182451.gif delicios.
De asemenea, tin sa remarc faptul ca jurnalistul respectiv e posesor, si probabil fan, Subaru. Brusc obiectivismul s-a oprit.
hdi
QUOTE (Diesel @ Jul 29 2009, 10:14 PM) *
Momentul meu favorit din clip: "But does it drive like a Subaru? ... let's find out." Si se urca in Legacy Sports Tourer, lasand OBK-ul deoparte 36182451.gif delicios.
De asemenea, tin sa remarc faptul ca jurnalistul respectiv e posesor, si probabil fan, Subaru. Brusc obiectivismul s-a oprit.


Fiecare cu fixurile lui. Noi aici discutam despre Boxer Diesel. Avem si sectiune separata pentru Outback daca esti fan. Poti eventual sa deschizi acolo o noua discutie cu drifturi si sa ne explici un pic ce si cum thumbsup.gif
PS: daca vrei, iti povestesc acolo despre diferentele abisale dintre Legacy Tourer si Legacy Outback insa numai daca esti bine intentionat, altminteri intreaba-ma pe Combat biggrin.gif
Diesel
Chiar asa, ti-a ramas fixul cu drifturile complet aiurea.

In afara de faptul ca motorul BD este silentios, lucru remarcat si de mine in cei 500m cat am condus un OBK dotat corespunzator, n-am aflat nimic nou.
hdi
QUOTE (Diesel @ Jul 29 2009, 10:31 PM) *
Chiar asa, ti-a ramas fixul cu drifturile complet aiurea.

In afara de faptul ca motorul BD este silentios, lucru remarcat si de mine in cei 500m cat am condus un OBK dotat corespunzator, n-am aflat nimic nou.


OK, acum esti la obiect. thumbsup.gif
De ce nu ne faci si tu un review in genul celui care te-a amuzat teribil? Sa fie un review cu observatiile tale. Asa macar avem ce discuta concret.

PS: 1.6 HDI 110cp este muuuult mai silentios decat BD; le-am tinut eu pornite una langa cealalta.
Diesel
Dupa cum am mai scris pe undeva, seful meu si-a luat OBK cu BD si cat timp era in rodaj am condus-o si eu (intre doua semafoare). El zicea ca nu se intelege cu ambreiajul, eu m-am inteles perfect. Dupa inca vreo 200km i-a picat ambreiajul. Nu discutam detaliile, se mai intampla. Dupa inca vreo luna, a renuntat la Subaru si a revenit la Mercedes. A avut inainte un S600 MY2001 iar dupa OBK a trecut la un E-Klasse.

Cat despre motor silentios, chiar m-a impresionat... sau era multa galagie pe strada smile.gif C4 cu 1.6 HDi mi se pare extrem de zgomotos... ma rog, are 22 000km si poate s-a uzat antifonarea. Oricum nu ma inteleg cu masina in general si cu motorul in special. Am condus-o timp de o saptamana si tot i-am gasit neajunsuri. Bine ca nu intra Mike p-aici sa ma ia la ture laugh.gif
hdi
QUOTE (Diesel @ Jul 29 2009, 10:56 PM) *
Cat despre motor silentios, chiar m-a impresionat... sau era multa galagie pe strada smile.gif C4 cu 1.6 HDi mi se pare extrem de zgomotos... ma rog, are 22 000km si poate s-a uzat antifonarea. Oricum nu ma inteleg cu masina in general si cu motorul in special. Am condus-o timp de o saptamana si tot i-am gasit neajunsuri. Bine ca nu intra Mike p-aici sa ma ia la ture laugh.gif


Antifonarea la OBD este net superioara lui 307 sau C4 insa daca asculti motoarele din exteriorul masinii vei constata ca HDI-ul e mai silentios (cel putin al meu... rolleyes.gif ).
pista
HDI-ul tau nu e 2.0.
iulian_1976
QUOTE (gont @ Jul 29 2009, 10:21 AM) *
Tudor, tu poti fii acuzat ca poluezi in domenii]
Tudor are dreptate. Totul in ziua de azi e marketing si bani.
La o benzinara nu sunt piese importante care sa aiba o probabilitate mare sa pice si care sa fie f. scumpe, ceea ce inseamna sa producatorul nu mai profita atat de mult din serviciile post vanzare. Dar la diesel sunt: Turbine, pompe de motorina si filtre de particule, iar producatori sunt f fericiti smile.gif. Aceste componente la diesel nu pica daca stii cum sa exploatezi masina, dar cum majoritatea posesorilor nu stiu smile.gif.................


Bine punctat thumbsup.gif
Avantajele dieselului de zi cu zi sunt de necontestat:
-depasirile se fac usor; ptr Romania este ideal
-masina de tractiune mai poti pune ceva in spate un cal,barca etc
-consum mic in oras
-functionand la turatii joase motorul de dovedeste fiabil mancand sute de mii de km

Ceea ce o sa fie foarte interesant de observat pe OBK diesel si in general la 2.0 diesel :

-cat o sa duca turbina ? ..am vazut motorizari ce trec de 300 de mii de km dar si altele ce nu trec de 60 de mii de km
-cat o sa duca kitul de ambreiaj si volanta? ..idem sunt care trec de 200 de mii altele pica dupa in prima 100 de mii de km
-cat duc injectoarele? ...idem aici sunt care trec de 400 de mii de km dar am vazut frantuzesti ce nu trec de 100 de mii.

Exact cum spunea gont@ problema serviciilor post-vanzare in general la diesel este cu cantec,pana in prezent
putem spune ca dieselul de la Subaru se prezinta peste asteptari,inca nu am auzit de problemele mentionate mai sus.
...tinem sub observatie thumbsup.gif

hdi@ ma visezi si cand nu sunt rolleyes.gif
...sunt cativa colegi de la care chiar ai ce invata ,nu-i subestima chiar pe toti,sarcasmul da bine in pagina insa poate vei avea nevoie de ei odata.
rolleyes.gif







hdi
QUOTE (pista @ Jul 29 2009, 11:59 PM) *
HDI-ul tau nu e 2.0.


Din fericire nu este.... Parerea mea despre 2.0HDI nu este prea buna.
Stiu ca un motor mai mic este mai silentios (normal...) insa comparatia era special facuta pt @Diesel, stiind ca are in familie un 1.6HDI si cu toate astea a ramas surprins de cat de silentios e BD; insa probabil se referea la zgomotul perceput in habitaclu.
Chestia asta cu cat de silentios este BD-ul am citit-o peste tot insa este un aspect care pe mine nu m-a impresionat, tocmai datorita faptului ca am un 1.6HDI pe care il conduc zilnic.
mariusdruta
@ iulian

vezi ca te-a luat putin valul cu injectoarele smile.gif

Diesel este aproape sinonim cu "common rail", chiar si VW au trecut la rampa comuna biggrin.gif
hdi
QUOTE (mariusdruta @ Jul 30 2009, 12:12 AM) *
@ iulian

vezi ca te-a luat putin valul cu injectoarele smile.gif

Diesel este aproape sinonim cu "common rail", chiar si VW au trecut la rampa comuna biggrin.gif


Nu l-a luat. Conducta sub presiune este cea care distribuie combustibilul catre injectoare. Eu asa stiu.
pista
CITAT(hdi @ Jul 29 2009, 10:10 PM) *
Chestia asta cu cat de silentios este BD-ul am citit-o peste tot insa este un aspect care pe mine nu m-a impresionat, tocmai datorita faptului ca am un 1.6HDI pe care il conduc zilnic.

Si mie mi se pare silentios BD raportat la alte diesele. Cu motorul cald din habitaclu pare silentios comparat si cu 2.5i.
M-ai facut curios, trebuie sa ascult un 1.6HDI. Parca vecinul meu are un 207 cu acest motor.
GLC120
Fac un apel la voi (userii), ca macar aici pe topicurile non-combat sa ne rezumam la pareri despre masini si mai putin la lectii de viata si pilde.

Boxer Diesel pe Legacy/Outback este foarte silentios dupa ce se incalzeste in INTERIOR. Dupa mine asta conteaza.

La exterior nu s-au preocupat prea mult, deci recunosti ca e Diesel oricand.

Foarte probabil exista motoare care cu capota deschisa sau din exterior sunt mai silentioase, dar in interior pe sosea nu iti dai seama decat daca te uiti la turometru sau la comportamentul masinii.
mariusdruta
QUOTE (hdi @ Jul 30 2009, 12:17 AM) *
QUOTE (mariusdruta @ Jul 30 2009, 12:12 AM) *
@ iulian

vezi ca te-a luat putin valul cu injectoarele smile.gif

Diesel este aproape sinonim cu "common rail", chiar si VW au trecut la rampa comuna biggrin.gif


Nu l-a luat. Conducta sub presiune este cea care distribuie combustibilul catre injectoare. Eu asa stiu.


Altceva am vrut sa spun, evident ca toate sunt injectie directa, asta e principiul de functionare smile.gif dar,
-singurele motoare care au avut probleme peste medie cu injectoarele au fost cele pompa-injector de la VW, din motive evidente
-daca francezii au facut ceva unanim apreciat in domeniu auto in ultimii ani, sunt motoare diesel pana in 2 litrii (fie ele dci,hdi)
-datorita alimentarii prin rampa comuna si utilizarii injectoarelor piezo electrice, problemele apar uniform la toate motoarele de acest tip, indiferent de marca, si se datoareaza mai ales utilizarii unui carburant necorespunzator. Deci concluzia, nu m-as astepta ca la BD de ex sa inceapa sa cada injectoare "pe capete", mai ales ca e si un diesel destul de turat, care protejeaza/curata injectoarele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.