Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a III-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
kangaroo
Treaba cu marca uleiului difera de la situatie, la situatie, ca de altfel si clasa de vascozitate. Totusi, sunt de prefereat uleiurile de marca, gen Castrol, Mobil, Exxon, etc. care sunt brand-uri cunoscute si nu prea gresesc cand e vorba de aditivi. Cat despre vascozitate, 5w30 si 0w30 sunt sintetice si se preteaza la anumite intervale de schimb ulei. Ca de exemplu, la Corolla mea E12, 2.0 D-4D din 2003, uleiul folosit la Toyota in Germania a fost Castrol SLX 0W30, si pe asta am mers si eu, cu intervalul de schimb la 30000km (eu il schimb cam la 20-22 mii km). Dar merge si 5W30 cu interval de schimb la 15000 km. Una peste alta, am 201.000 km si motorul merge ceas. A propos de casete directie si coloane volan, .......... ce masini aveti fratilor. ca eu am schimbat prima bieleta la 200.000 km !?!
vio
nu e prb de piese...orice bataie pe puntea fatza la romania se rez cu schimbarea casetei de directie........ cam asa se pune prb aici...thumbsup.gif
vio
beleaua lovii in Mary - Lou ... astazi s-a ars motorashul de la pompa de la spalatorul de parbriz ... dau azi la manete nimic .. mergeau doar stergatoarele .. pt luneta mergea si apa si stergatorul , ma uit la sigurantze intacte ...

merg acasa demontez bara de fatza in 10 min ( 10 MIN IONEL .. puturosule) scot motorasul din care iesea fum si era bun de prajit ceva pe el ... ma uit il decapsulez scot rotorul , varza .. topita litza pe el .. ce sa mai ... urata situatie ... montez tot la loc am inversat pompa de spate am pus-o pe fatza si pe spate nu mai am momentan am montat la loc . cam 40 min tot

acu hai sa caut motopompitza ... pretz Toyo- 480 RON.... mia picat fatza ..sun la inca 5 mari distribuitori de pese ... cel mai ieftin 560 ron cel mai scump 720 ron ........ pfa ,,,,, sa mai zica cineva ca sunt piesele la toyo scumpe ... consumabile da sunt al draq de scumpe ... am dat comanda cica intre 7-10 zile vine .. confused.gif
M A R I A N
laugh.gif S-a terminat cu mitul Corollei... laugh.gif

Parca v-am mai spus despre dosarul meu. Clientul meu loveste frontal un Logan (nu e dauna totala, masina poate fi repusa in circulatie) iar la service-ul Dacia (Nalba Galati) se evalueaza dauna produsa Loganului la suma de ...400 de milioane... ohmy.gif Deci vorbim de un Logan uzat si cu multi km la bord. Stiti cat costa un Logan nou (din asta cu face-lift)? 5900 euro cu TVA, adica ~250 de milioane... ohmy.gif
vio
mda .. am mai auzit dinastea asa MARIAN ...cu reparatii de costa cat dublul mashinii ...
StefanVVTi
QUOTE (M A R I A N @ Mar 3 2009, 10:31 PM) *
laugh.gif S-a terminat cu mitul Corollei... laugh.gif

Da, da, da! 36182451.gif O Corolla nu se strica niciodata ... huoooo, mincinosii!
vio
ma reclama era nu porneste niciodata .. sau pana de motor .... restu e consumabila biggrin.gif
david1979
motor 2.0 d4d
de la ultima revizie, in 12000 km mi-a halit mai bine de 1 l de ulei. nu-i cam mult ? m-am purtat chiar frumos cu motorul . am pus 1 l de ulei si acum e in prima treime de pe joja.
adrian_flavius
mie mi-a mancat tot atata, da' in vreo 5000 km, si pe o masina un pic mai grea (Ave, nu Corola)...numai ca a vazut si turatii mari, si multi, multi km pe oras...presupun ca de aici si consumul...
bturcanu
si la mine mi-au zis ca am jocuri la caseta de directie.
aveti idee la ce pret ar ajunge inlocuirea casetei de directie?
mortzy
la toyo sibiu (aproximativ cu manoperã):
- yaris 28 mil
- corolla peste 30 mil
- avensis vreo 40 mil
bturcanu
vreo sansa sa rezolv pe casco?
vio
da,, se prea poate . gasesti o gaura ,,, zici ca nu o vazusi si asta e ... biggrin.gif ...
vio
maine dupa ce ajung la Danes o sa postez ultimile modificari facute la masina mea ... thumbsup.gif
Legionaru'
Zeus a bagat pe diavol in masina! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
StefanVVTi
Daaa...e curvasaraie! 36182451.gif
Deja nu mai este de glumit cu vaca lu' Vio!
_Constantin_
Ce i-a facut? Hai nu mai fiti secretosi. whistling.gif
G e o r g e
sa zicem ca trage ceva mai tare ca un avensis de 1.8 teehee.gif teehee.gif teehee.gif teehee.gif
Legionaru'
Ar vrea el................................
StefanVVTi
Asteptam raspunsul Legionarului 36182451.gif 36182451.gif
Vio e in deplasare...mai trebuie asteptam pentru replica!
22nst
Hai sa spunem ca trage la fel ca un 1.8 biggrin.gif

1.8 automat 36182451.gif

StefanVVTi
1.8Lasagna ... noua cutie automata cu triplu-abreiaj creamic invelit in mozarella si umectat din plin cu Pepsi 36182451.gif
vio
biggrin.gif ...cam asa ... i -am aplicat o remapare SKN +10-12 cai , o bara stabilizatoare in fatza intre amortizoare marca TTE , si acum urmeaza discuri frana fatza marca TAROX, discuri spate EBC si placi de frana GrinStaf.

Legionaru nu recunoaste dar 1-2 , sau 0-100 nu misca in front ... dupa 120 abia . o sa umblu si acolo sa nu mai miste deloc el ... sa stea unde ii este locu ... oricum daca venea pe Transfagarashan il lasam in urma rau rau ...


mashina e fenomen acum ... am gasit cum sa ii mai adaug inca vreo 15 - 20 cai ... lucrez la asta ...
StefanVVTi
Vorbesti de parca ar creste caii aia pe Cetatea de Balta.... Cred ca fara interventii 'majore' ai cam ajuns la limita, sau esti foarte aproape de ea.
Ai 12 ore...astept lamuriri! whistling.gif thumbsup.gif
_Constantin_
Vio ... te-ai gandit sa-l contactezi pe seful de campanie al lui Obama ... s-ar putea sa aiba el niste idei. ( Intreaba-l pe Fane ce si cum ... ). In orice caz cele mai bune piese pt Toyota se fac in Wisconsin. whistling.gif
vio
da .. si cu ce scule ii asediara pe LEonidas si cei 300 ...
StefanVVTi
Din pacate a aparut ceva! Urma Halloween-ul, dar au schimbat data la care se sarbatoreste si mecanicii aia din Wisconsin sunt in depresie!! confused.gif
M A R I A N
Stie cineva ce presiune trebuie sa aiba anvelopele 195/60 R15 ale unei Corolle hatchbacck 2006?
Se pare ca am ratacit manualul unsure.gif
vio
de unde ei bre mashina dinasta ? smile.gif))))))))) 36182451.gif

deci 2.2 sau 2.4 ... io le tin la 2.3.. asa iti recomand.... pispis: scrie in torpedo wink.gif) pe int parca sau pe stalpu usii
Legionaru'
La Avensis scrie pe stalpul din partea stanga.
M A R I A N
QUOTE (vio @ Nov 24 2009, 08:35 PM) *
de unde ei bre mashina dinasta ? smile.gif))))))))) 36182451.gif

deci 2.2 sau 2.4 ... io le tin la 2.3.. asa iti recomand.... pispis: scrie in torpedo wink.gif) pe int parca sau pe stalpu usii


E clar, si tu faci dupa ureche... biggrin.gif Dar te cred pe cuvant cu 2.3

Apropos, este 2.3 la toate rotile?

PS. E Corolla a soacra-mii, nu cumpar eu motoare din astea lenese 1.4 97 CP tongue.gif
vio
leneshe ai ... daca te prind cu yarisu sa vezi ce te alerg smile.gif)

dap la toate ... nu sunt diferentiate fatza , spate.io la fac la 2.3 pt ca mai merg si incarcat si gol si cu viteza si fara si am facut media intre ce dau ei ...
M A R I A N
Se pare ca Toyota Corolla Sedan (modelul actual) pe care am vandut-o in decembrie 2008 unui prieten are ceva probleme de fiabilitate.
Pana acum, pe langa 3 rechemari in service cu problemele pe care le stiti deja, are la activ schimbarea pe garantie a discurilor de frana din cauza ovalizarii (au trebuit schimbate si placutele in acelasi timp, dar pe alea a trebuit sa le plateasca proprietarul) iar mai nou, s-a dus si ambreiajul (care nu e pe garantie si costa 3000 RON tot kitul, inclusiv montaj)
Masina este din primul lot fabricat in Japonia. Nu stiu ce firma fabrica ambreiajele pentru Corolla, insa daca este tot Sachs (care echipeaza si Subaru), atunci e jale.
Masina are 50000 km.

Prin comparatie, Corolla hatch din 2006 a soacra-mii (model identic cu al lui Vio) nu a fost niciodata rechemata si nici nu a avut probleme.
N_E_A
QUOTE (M A R I A N @ Feb 24 2010, 08:44 PM) *
3 rechemari in service cu problemele pe care le stiti deja



3 rechemari! Eu stiam doar de una. - Asta intr-adevar este o problema de fiabilitate si a recunoscut-o zilele trecute chiar seful de la Toyota, dar discurile de frana se pot ovaliza la orice masina foarte usor, este suficient sa treci cu masina printr-o apa mai mare dupa "un mers sportiv" si gata - s-au ovalizat.

Si cu ambreiajul - la fel, depinde de stilul de condus - sti foarte bine.

Cred ca problema reala sunt preturile enorme practicate de reprezentantele de la noi. 3000 de ron e o suma maricica pentru un ambreiaj.

O zi buna.
M A R I A N
3000 RON este tot kitul de ambreiaj iar daca vrei numai discul, atunci e 2000 RON. Din cate am inteles, numai manopera este 700 RON, indiferent daca schimba numai discul sau tot kitul. Preturi Toyota Braila.
Rechemarile au fost cam asa: prima pentru ceva la centurile de siguranta; a doua la volan; a treia la pedala de acceleratie.

Este posibil ca Toyota sa recunoasca problemele de fiabilitate ale discurilor de frana insa aceste probleme nu au existat la generatia anterioara.
Un prieten de-al meu a ajuns la 110000 km cu o Corolla hatch din 2004 si nu a schimbat decat ulei, filtre si placute, in conditiile in care 4 persoane conduc masina aia, dintre care 2 sunt incepatori.
N_E_A
Cred ca tine si de noroc.
Am si eu prieteni cu hatch din 2005 si 2006 (facute in Anglia), nu au avut problme cu nimic, au schimbat doar consumabile.
In schimb la a mea - sedan din 2005 (asamblata in Turcia) - schimbat caseta directie la 23000 km iar acum la 45000 km, trebuie umblat in cutia de viteze (cu toate ca ma tenteaza sa o schimb cu totul - dar nu gasesc).
vio
Astazi dupa 6 ani de la data fabricatiei , am schimbat bateria masinii. pur si simplu se descarca in 24 - 48 de ore, chiar daca invartea motorul nu mai avea curent suficient pt restul echipamantelor. asa ca dim am purces cu masina dupa bateria. am luat o Caranda Maxima de 65A/610Ah la -18grade. dimensiunile fiind la fel cu cea care fuse inainte pe mashina (era made in japan si canva scria ceva pe ea doar in literele/cuvintele lor , in afara de Caution si restu nimic nu era scris pt ochiu european)

PRET : 300 LEI.biggrin.gif UITAI
drabisan
Ce topic viu bre vio!

Ce-i drept, pe forumuri se scrie mult doar despre masinile cu probleme, dar nu o fi Rolla cea mai tare... wink.gif
vio
deh ... ce sa ii fac biggrin.gif... teehee.gif
vio
zilele astea am demarat operatiunea "vaca in agonie". urmare am comandat ulei de motor Motul 8100 5w-30, lichid de frana Motul RBF 660, FU - Nipparts si anvelope de vara biggrin.gif asta nu zic ce . asa ca in urmatoarele zile o sa ii fac o mica revizie de 1/2 an(i).mashina inca merge bine la ce a vazut. consumul a scazut f mult in oras . nush daca e de la stilu de condus , benzina sau ca traficul din Buc e fff lejer acum fataz de acum 3 ani cand mai mult stateai pe loc decat sa mergi.
vio
dupa cum spuneam , azi am fost sa-mi fac revizie la vaca. am schimbat uleiul tot cu Motul 8100 Eco Energy 5w-30 de care sunt super multumit, lichidul de frana/ambreiaj inlocuit total , si aici am mers pe aceiashi marca si model de lichid ce aveam si inainte adica Motul RBF 660.motorul merge f bine in continuare este f silentios de cand merge cu Motul , franele s-au intarit simtitor, ambreiajul este mai moale decat inainte, cred ca cei de la Toyota nu au schimbat vreodata lichidul din circuitul de ambreiaj pt ca pedala era f tare , acum se actioneaza ff lejer.
am avut si o prb mica. o scurgere de ulei pe la intinzatorul de lantz distributie. am rezolvat prb cu niste silicon arondat pe langa oringu care supura si se rezolva prb . o sa mai urmaresc sa vad daca mai exista curgeri sau nu .

acum astept anvelopele cele noi si discurile de frana noi pe fatza cam in 2 sapt.
Legionaru'
Poze de la operatie nu pui?
vio
ca sa fim siguri ca intinzatorul se va pozitiona cum trebuie , am apelat la o metoda mai romaneasca sa il resuscitam. normal el trebuia bagat blocat in locash si cand pornea motorul lantzul lovea patina care lovea intinzatorul debloca piedica si intinsatorul sarea direct pe pozita normala . ca sa nu dam de alte cele am demontat capacul de la axe ( 15 min operatie scos/pus) am apasat cu o surubelnitza pe patina intnzatorul sari la locul lui si gata .
cam asa arata motorul dupa 87 200 km .daca stergeai pelicula de ulei ramanea aluminul alb alb . f curat si f frumos lucrate piesele .

dupa operatiune , cand am ajuns aks am spalat motorul cu solutie si apa din abundentza. este ca nou, iti faci freza in el.biggrin.gif
22nst
Ce galben e... trage sa moara. A coclit 36182451.gif
_Constantin_
Daca ar mai si trage .... ar fi perfect whistling.gif
vio
din pacate pt voi face si una si alta:D .
_Constantin_
Avand in vedere ca la fiecare pas te iei de noi ... iti dai seama ca la prima abatere trebuie sa mai zicem si noi ceva. thumbsup.gif
vio
am zis io ceva?! biggrin.gif .. sti doar ca nu ma supar smile.gif) si avand in vedere ce asediu e pe mess de le legi 36182451.gif ma astept la orice scriu de vaca mea sa o iau in freza biggrin.gif thumbsup.gif
toyota16vvti
Salutari tuturor.
Sunt posesor de Toyota Auris luna plus - 1,6 vvti.
In 2 ani jumate am facut 19000 de km sad.gif
Acum vine si intrebaruta. Daca faca asa putini km - 7500 in primul an si apoi 7500 in al doilea, merita sa ma duc sa schimb uleiul la an sau sa astept la km? Mecanicul zicea ca e barba sa vin la na dar pot avea incredere in el ? Voi ce spuneti de calitatile uleiului...se pierd intr-un an?"
Merg in fiecare week-end si cand mai apuc si in timpul saptamanii, dar din Faimosul cariter Militari la Charles de Gaulle fac aproape o ora cu masina cand cu metroul fac MAXIM 40 minute, deci....
Ziceti de ulei, voi ce ati facut, ce ati face, ce ati mai auzit?
Multam si dati drumul la intalniri ca a venit primavara!
vio
ideea e urmatoarea , ca uleiul odata pun in motor isi cam pierde din proprietati dupa un an sau dupa un anumit nr de km mergand, de aia exista intervalul de schimb. De ex maine ma duc cu ave sa schimb uleiul si nu am mers cu ea decat ~ 4500-5500 in un an si 2 luni. io zis daca ti la mashina ta sa il schimbi. LEgionau il schimba la 7500 km asa ca vrea el desi int e de 15 000 km.

as aca inzestreazate cu ulei +filtru ulei +lichid de frana 1 litru si schimba . filtru de aer si cel de polen cred ca le poti schimba si tu , nu e nev de service neaparat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.