Help - Search - Members - Calendar
Full Version: toyota Corolla partea a III-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
drabisan
QUOTE (_Constantin_ @ Apr 4 2008, 07:56 PM) *
Ha ha eu am aflat azi ca am bujii cu Iridiu. Nu mai imi trebuiesc. am mai taiat ceva de pe lista.


Uraaaaa!
Nu sint singurul care a vrut sa-si cumpere, desi avea!
Sint fericit!
romanabramovici
poate cineva sa arate pe unde se gaseste seria motor pentru Corolla HB? ma intreaba cei de la ITP sa stiu exact unde sa caute pt. poza. Apreciez indicatii clare (chiar schita sau poze) poate au si altii problema asta. vineri am programare la ITP!
vio
in manual vezi ca e sectiune dedicata pt asa ceva ... e undeva in drepul cilindrului 1 in spate la galeria de evacuare...
StefanVVTi
In sfarsit am avut timp sa ma ocup si de Lolla ... Spalat, uscat, ceruit(Mafra Metalcrem) ... In total vreo 3 h 30 min, dar a meritat, macar pentru "fidelitate"! Ma dor toate oasele de cat am frecat la ea, dar in acelasi timp sunt foarte multumit ca a iesit OK!
Poze...
OvidiuH
Felicitări, ți-a ieșit foarte frumos. O să termini mai repede data viitoare. thumbsup.gif
22nst
3 ore... super timp smile.gif
la mine dureaza cam 1 zi biggrin.gif
StefanVVTi
Ceruirea manaca ~ 2 ore si putin! A meritat, mai ales dupa ce, de dimineata, a servit un Touareg 2.5 TDI! ninja.gif
OvidiuH
QUOTE (22nst @ Apr 11 2008, 04:50 PM) *
3 ore... super timp smile.gif
la mine dureaza cam 1 zi biggrin.gif

Depinde de ceara folosită și de "scule". Cu niște prosoape de microfibre scapi mult mai rapid și la uscare și la scoaterea surplusului de ceară.
22nst
folosesc buretele care insotea ceara
surplusul, cu microfibre il sterg
vio
Ionele , dar tu nu esti insotit de miscari cred de dureaza atat la tine biggrin.gif vrei sa se miste carpa singura?!
22nst
nnnt... eu fac treaba de calitate biggrin.gif si frec usor, intind ceara uniform, o bibilesc... unde mai este o zgarietura dam un polish mic... tongue.gif curat jantele si pe interior... detailing auto in toata regula biggrin.gif
StefanVVTi
Revin cu un mic update ... i-am pus in final pleoapele!
Cateva poze din vacanta asta ...
Legionaru'
Ii sta bine cu pleoapele! thumbsup.gif
Si ce motor curat ai!
Dan52141
@StefanVVTi - tu iti speli si motorul la spalatorie ? se poate face lucrul acesta la corolla sau este contraindicat ?
StefanVVTi
@ Dan: motorul il spal fie acasa, in spatele blocului, fie cand merg la bunici, in curte! Cu o carpa imbibata in apa iau grosul, adica praful de deasupra; il las putin sa se usuce, dar nu complet; apoi aplic Diamant Plast Four de la Mafra si sterg cu o alta carpa uscata! Rezultatul e destul de bun si nici nu lasa praful sa se aseze! L-am spalat acum o saptamana si e intact.

@ Legionaru: merci inca o data pentru demonstratie si pentru tura! Abia astept sa iau filtrul ala odata!!!
StefanVVTi
Una proaspata...
drcezar
Am o oferta buna la niste jante de tabla (130 lei/buc.), dar fara prezoane.
Se potrivesc cele de la jantele de aliaj cu care vine dotata masina? Daca nu, spuneti-mi si mie de unde le pot procura. Ce cararcteristici trebuiesc urmarite la prezoanele pt. Corolla HB?
StefanVVTi
QUOTE (drcezar @ May 27 2008, 06:37 PM) *
Am o oferta buna la niste jante de tabla (130 lei/buc.), dar fara prezoane.
Se potrivesc cele de la jantele de aliaj cu care vine dotata masina? Daca nu, spuneti-mi si mie de unde le pot procura. Ce cararcteristici trebuiesc urmarite la prezoanele pt. Corolla HB?

Cred ca nu gresesc: 4x100! thumbsup.gif
drcezar
QUOTE (StefanVVTi @ May 27 2008, 11:03 PM) *
Cred ca nu gresesc: 4x100! thumbsup.gif


Asta cred ca e distanta intre prezoane si nu o caracteristica a prezoanelor in sine.
ZORRO
De la dezmembrari iei piulite roata 12x1.5
De la una din masinile:
DAEWOO - Leganza, Kalos
HYUNDAY - Accent, Lantra, X2 Pony, Coupe, Schuma, Elantra, Sonata, Matrix
FORD - Fiesta, Mondeo, Escort, Sierra, Scorpio, Focus, Puma, Cougar
VOLVO - 740, 760, 780, 940, 960, S 90, V 90
CHRYSLER - Neon, Stratus
MAZDA - 626, 323, 929, 2, 6, MX6
MITSUBISHI - Carisma, Lancer, Pajero
KIA - Clarus, Sorento, Carens
OPEL - Ascona A-B, Manta, Senator A,
TOYOTA - Celica, Corilla RAV 4, Avensis, Supra Carina, Camry

Eu am luat de la un Ford mondeo, avea un prieten in portbagaj si nu stia ce sa faca cu ele ( erau de la jantele de tabla care le-a vandut )
StefanVVTi
Asta seara am consumat ceva benzina....maine o sa fac mai multe filmulete! tongue.gif
http://www.youtube.com/watch?v=sfrM2McFH4I
M A R I A N
Bre, dar ce te-ai suparat asa pe ea? Sau tocmai "faceai" un TDI? whistling.gif
Dan52141
Ce cauciucuri de vara recomandati pentru o corolla, m-am gandit la Goodyear HydraGrip.
Are cineva vre-o sugestie argumentata ? smile.gif

Merci
M A R I A N
Goodyear Eagle F1 GS-D3 sau Eagle F1 Asymmetric sunt ultrahigh performance tires si excelente pe ploaie. Am citit si eu pe forumul VW... blush.gif

http://www.goodyeartires.com/cfmx/web/gyea...PRODLINE=154224
StefanVVTi
QUOTE (M A R I A N @ May 31 2008, 09:42 PM) *
Bre, dar ce te-ai suparat asa pe ea? Sau tocmai "faceai" un TDI? whistling.gif

Nu m-a suparat cu nimic si nu faceam pe nimeni(de data asta)! Cand am drum liber si chef...e ceva normal sa o duc in 6000 la cat mai multe trepte posibile! biggrin.gif Consumul....pe masura!
OvidiuH
QUOTE (Dan52141 @ May 31 2008, 10:55 PM) *
Ce cauciucuri de vara recomandati pentru o corolla, m-am gandit la Goodyear HydraGrip.
Are cineva vre-o sugestie argumentata ? smile.gif

Merci

Toyo Proxes T1R sau Goodyear F1 GS-D3.
StefanVVTi
Eu am 6000 km cu Sportrac3 de la Vredestein si sunt FOARTE multumit de cum se comporta, atat pe apa(datorita profilului care ajuta la dispersia apei), dar mai ales pe uscat! Aderenta este foarte buna! Eu voiam sa-mi iau Proxes, sa-l fac pe Legionaru whistling.gif , dar din cate-mi aduc aminte, pornesc de la 195/55/R15, iar mie imi trebuie 60! thumbsup.gif
Bafta!
Legionaru'
Peste 30 minute poze senzationale de la LEGIONARU' DIRECT! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

SI-A LUAT VIO HAURIS!!!!!!




vio
smile.gif)) ha =)) da am uitat sa va zic smile.gif)
DRAGOS
baga detaliiiiii biggrin.gif biggrin.gif

S-o stapanesti sanatos maestre! thumbsup.gif
OvidiuH
Îmi pare cunoscută... smile.gif
drcezar
Vad ca ti-ai facut cel mai mare "upgrade" de pana acum. S-o stapanesti sanatos!
Cu cat ai reusit sa dai vechea Corolla? Sau nu ai vandut-o?
vio
e pus la vrajeala de MAD MAX PRAZ .. nu mi am schimbat mashina ...stati linishtitzi smile.gif


dcezar cred ca sapt asta se poate sa ne vedem.. sorry , dar sapt trecuta fusei f ocupat .smile.gif
toreadoru
Am si eu o dilema in legatura cu Corolla care poate fi extinsa si la Auris.
Daca as schimba vitezele cum imi zic mie sagetutele din bord, as fi tot timpul intre 1500-2000 de ture. Cum toata lumea zice ca mersul subturat dauneaza motorului, asta inseamna ca cei de la Toyota imi grabesc "sfarsitul" masinii? blink.gif  Eu nu obisnuiesc sa schimb pe acolo, dar recunosc ca ajung in zona cu pricina la drum intins si retrogradez in ultimul moment.

Deci, Totyota stie ceva ce nu stiu eu sau are de gand sa ajungem toti in service dupa un anumit numar de km dry.gif
Hoinar
QUOTE (toreadoru @ Jun 3 2008, 07:52 AM) *
Am si eu o dilema in legatura cu Corolla care poate fi extinsa si la Auris.
Daca as schimba vitezele cum imi zic mie sagetutele din bord, as fi tot timpul intre 1500-2000 de ture. Cum toata lumea zice ca mersul subturat dauneaza motorului, asta inseamna ca cei de la Toyota imi grabesc "sfarsitul" masinii? blink.gif Eu nu obisnuiesc sa schimb pe acolo, dar recunosc ca ajung in zona cu pricina la drum intins si retrogradez in ultimul moment.

Deci, Totyota stie ceva ce nu stiu eu sau are de gand sa ajungem toti in service dupa un anumit numar de km dry.gif


Indicatoarele alea sunt doar pentru condus economic. Hoinarita mea le-a urmarit o perioada si a scos in oras consum mai mic decat in carte smile.gif.
Dar am observat ca daca o perioada conduci ceva mai turat si indicatoarele se muleaza dupa tine, si incep sa nu mai indice schimbare la 1500-2000 ci chiar la 2800-3000. Plus...am observat ca atunci cand esti in rampa iti indica sa schimbi la turatii un pic mai mari decat daca esti in drum drept.
Acuma...despre grabitul sfarsitului.........nu comentez, ca nu-sh ce sa zic smile.gif.
M A R I A N
Partea cu schimbatul dupa indicatorul din bord mi se pare cea mai mare prostie pe care au bagat-o pe masina asta...
E total inutil si e si subturat motorul.
Eu nu schimb dupa indicator decat cand merg la vale. whistling.gif
drcezar
Si-a luat cineva la Corolla triplu pentru priza de la bricheta? Din cate am observat sunt 2 modele: un triplu care face corp comun cu componenta care intra direct in priza si un triplu care este conectat printr-un fir la acea componenta care intra in priza. La acesta din urma producatorul iti indica unde sa-l amplasezi si anume in acel compartiment de deasupra scrumierei. De fapt, poti sa-l amplasezi unde vrei pt. ca firul iti permite. Asta ar putea fi un avantaj.
Mie mi se pare ca la primul model, fiind destul de voluminos ar putea sa incurce la schimbatorul de viteze. La al doilea,pe mine personal,m-ar incurca la picior sa merg tot timpul cu capacul de la acel compartiment deschis.
Daca si-a luat cineva unul din cele 2 modele, va rog sa-mi spuneti parerea voastra.

Parca s-a mai discutat pe aici, dar nu sunt foarte sigur: Corolla HB are sau nu parbriz atermic?

@ZORRO, merci pentru info despre prezoane.
drabisan
Sintem off-topic la discutia cu prelungitorul, dar...
Eu am, pentru rarele momente cind nu stiu spre unde merg si am nevoie de navigatie combinat cu mers tare. Mi-am luat cu fir de la bricheta la dublorul propriu zis. Mi s-a parut mai interesant ca l-as putea lipi undeva si nici nu bloca scrumiera.
Dar am decis sa nu-l lipesc pentru ca l-am folosit o singura data de cind l-am luat: cind merg tare stiu unde merg si cind nu stiu unde merg nu merg tare whistling.gif
Asa ca nu cred ca-l voi lipi vreodata...
Daca ala fix nu te incurca la scrumiera (la Avensis sigur nu incurca la schimbat de viteze) ia-l fix.

Vis-a-vis de parbriz: cred ca s-a mai discutat si decizia finala a fost ca nu e atermic. Sigul la Avensis cel stoc nu e!
vio
se poate trage firul acela separat ori de la bricheta ori direct de la tabloul de sigurantze. io mi am facut asta pt goarnele de la claxon care sunt separate , o sa mi trag asa fir separat si pt detector direct sa nu imi mai stea matzu ala in fata cand merg si sa ma incomodeze la schimbat vitezele...si o sa pun si o priza separata in spate cumva pt lada frigorifica ,,, modalitati sunt si fara sa ti ocupi locul de bricheta ..
drcezar
QUOTE (drabisan @ Jun 3 2008, 05:44 PM) *
Sintem off-topic la discutia cu prelungitorul, dar...

Nu cred ca suntem off-topic. Tot ce e legat de masinile noastre mi se pare a fi...on-topic.

QUOTE (drabisan @ Jun 3 2008, 05:44 PM) *
cind merg tare stiu unde merg si cind nu stiu unde merg nu merg tare whistling.gif

Super tare yes.gif
FAR EASTERN
QUOTE (vio @ Jun 3 2008, 08:55 PM) *
se poate trage firul acela separat ori de la bricheta ori direct de la tabloul de sigurantze. io mi am facut asta pt goarnele de la claxon care sunt separate , o sa mi trag asa fir separat si pt detector direct sa nu imi mai stea matzu ala in fata cand merg si sa ma incomodeze la schimbat vitezele...si o sa pun si o priza separata in spate cumva pt lada frigorifica ,,, modalitati sunt si fara sa ti ocupi locul de bricheta ..


Nu stiu foarte bine, dar nu cumva trebuie verificata instalatia masinii pentru a se vedea cat consum de curent suporta o data? Adica nu chiar instalatia fizic, ci undeva prin cartea tehnica a masinii. Zic eu.
vio
este verificata thumbsup.gif
ddl
Salutare,
Am si eu o problema la Corolla 2007, legata de scaunul de la sofer. La franare brusca si plecare de pe loc, sau la curbe 90-180 grade, se aude un pacanit la scaunul sofer (cred ca la imbinare intre sezut si spatar). E un zgomot suparator si da o senzatie de nesiguranta. Stie cineva de la ce poate fi si cum se rezolva? ca baietii de la Service de la Cluj nu s-au prins.
jucausul
QUOTE (drcezar @ Jun 3 2008, 12:49 PM) *
Si-a luat cineva la Corolla triplu pentru priza de la bricheta? Din cate am observat sunt 2 modele: un triplu care face corp comun cu componenta care intra direct in priza si un triplu care este conectat printr-un fir la acea componenta care intra in priza. La acesta din urma producatorul iti indica unde sa-l amplasezi si anume in acel compartiment de deasupra scrumierei. De fapt, poti sa-l amplasezi unde vrei pt. ca firul iti permite. Asta ar putea fi un avantaj.
Mie mi se pare ca la primul model, fiind destul de voluminos ar putea sa incurce la schimbatorul de viteze. La al doilea,pe mine personal,m-ar incurca la picior sa merg tot timpul cu capacul de la acel compartiment deschis.
Daca si-a luat cineva unul din cele 2 modele, va rog sa-mi spuneti parerea voastra.

Parca s-a mai discutat pe aici, dar nu sunt foarte sigur: Corolla HB are sau nu parbriz atermic?

@ZORRO, merci pentru info despre prezoane.


salut, eu am un triplu de bricheta cu fir, l-am luat de la mine din magazin(vand asa ceva), si e minunat.L-am pozitionat intre scaun si calul de la schimbator putin fortat sta de minune acolo.Nu iti recomand cel care e fix pentru ca vei avea probleme cu schimbatorul cand va lovi in el.
M A R I A N
QUOTE (ddl @ Jun 17 2008, 06:21 AM) *
Salutare,
Am si eu o problema la Corolla 2007, legata de scaunul de la sofer. La franare brusca si plecare de pe loc, sau la curbe 90-180 grade, se aude un pacanit la scaunul sofer (cred ca la imbinare intre sezut si spatar). E un zgomot suparator si da o senzatie de nesiguranta. Stie cineva de la ce poate fi si cum se rezolva? ca baietii de la Service de la Cluj nu s-au prins.


Pot fi multe cauze: vreo moneda (mie mi se intampla frecvent), poate vreun cablu ceva, in principiu nu exista nimic care sa se strice la scaun
ddl
QUOTE (M A R I A N @ Jun 17 2008, 01:14 PM) *
QUOTE (ddl @ Jun 17 2008, 06:21 AM) *
Salutare,
Am si eu o problema la Corolla 2007, legata de scaunul de la sofer. La franare brusca si plecare de pe loc, sau la curbe 90-180 grade, se aude un pacanit la scaunul sofer (cred ca la imbinare intre sezut si spatar). E un zgomot suparator si da o senzatie de nesiguranta. Stie cineva de la ce poate fi si cum se rezolva? ca baietii de la Service de la Cluj nu s-au prins.


Pot fi multe cauze: vreo moneda (mie mi se intampla frecvent), poate vreun cablu ceva, in principiu nu exista nimic care sa se strice la scaun


treaba cu moneda am eliminat-o, problema e din scaun (se simte si se aude ca si cum ti-ar pusca incheieturile)
Dan52141
just for fun ... eram zilele trecute pe DN2 si din intamplare aveam camera foto la mine ... la 110 - 120 km/h consumul instant in jur de 5.4 l/100km
la 90 km/h mers constant ajunge undeva in jur de 3.8-4%

corolla 1.6 benzina fabricatie nov. 2002 .... eu zic ca este super decent

http://www.youtube.com/watch?v=3pttMW52pAo

ddl
Stie careva cum se poate remedia o zgarietura provocata de verigheta ep volanul de piele? e destul de urata zgarietura si devine deranjanta la condus.

mersi.
hc robert75
Honda, BMW si Toyota, marcile de care soferii germani sunt cei mai multumiti. Chevrolet si Suzuki, la polul opus
Studiul J.D Power pentru piata auto germana(20 Iun 2008)
Marcile germane si japoneze si-au impartit primele sapte locuri ale clasamentului satisfactiei in randul soferilor germani, in cel mai recent studiu J. D. Power. Honda, BMW si Toyota ocupa primele locuri in topul satisfactiei, iar pe ultimele locuri se afla Kia si Suzuki, lanterna rosie fiind Chevrolet, conform datelor publicate azi.

Studiul a ajuns in al saptelea an si masoara satisfactia detinatorilor de vehicule noi in primii doi ani de posesie. Soferilor li s-a cerut sa dea evaluari detaliate legate de vehicul si dealeri, in 77 de atribute grupate in patru categorii de satisfactie. In ordinea importantei, aceste categorii sunt: calitate si fiabilitate (30%), vehicle appeal, adica performante, design si comfort (25%), satisfactia legata de servisare (23%), costurile de posesie (22%).

Soferii au dat note pentru toate categoriile cerute, iar Honda a reusit sa se claseze pe primul loc, cu un total de 849 de puncte din 1.000 posibile, urmata de BMW cu 845 de puncte, Toyota - 844, Audi - 840 si Mazda 837.

Concluzia J D Power este ca indicele total de satisfactie a atins un maxim istoric si sunt din ce in ce mai multi clienti care sunt incantati, si nu doar multumiti de masina lor. Acest lucru va aduce avantaje financiare producatorilor, pentru ca acesti clienti multumiti foarte probabil ca vor ramane fideli marcii si la noua masina.

Interesant e ca masina pentru care satisfactia a fost cea mai mare este hibridul Toyota Prius. Printre alte castigatoare de clase, la capitolul satsifactie, se numara Toyota Aygo la supermin-uri, Honda Jazz la clasa mica, Honda Civic la clasa medie si BMW X3 la SUV-uri.

Marcile care si-au nemultumit cel mai mult clientii sunt Chevrolet (ultimul loc cu 736 de puncte), Suzuki cu 776 de puncte, Kia si Citroen cu 786 de puncte si Hyundai cu 789 de puncte. Renault, Ford, Fiat si Volkswagen sunt sub media pietei (815 puncte).

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.