Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auris vs Corolla Sedan 2007
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
M A R I A N
Sa fie asa cum ti-o doresti!
Ce culoare/motor/versiune este?
Ai platit si culoarea metalizata/alarma sau ti le dau moca?
As avea si o rugaminte. Cand vine si iti faci primele impresii, poate reusesti sa faci un topic separat la sectiunea "Totul despre masina mea" cu poze etc. ca sa vedem si noi mai in detaliu bijuteria. biggrin.gif
marius98800
auris 1.4 disel luna - culoare rosie - poate multi o sa spune-ti ca nu sunt chiar normal ca mi-am luat rosie, dar mie mi-a placut foarte mult. am vazut una in reprezentanta cu aceeasi culoare. la inceput mi-au spus ca pt rosu motor 1.4 disel trebuie sa astept pana in iulie, dar dupa 2 zile mi-au dat o veste buna ca in 4-5 saptamani masina o sa vine. se pare ca s-au tinut de cuvant si masina va veni exact in 3 saptamani.

la pretul din lista am primit aproximativ 1.000 euro reducere fiindca nu sunt la prima toyota cumparata. nu am putut cere si alarma sau alte chestii extra pt ca reducerea a fost destul de mare pt o masina nou lansata.

sper ca covorase, triunghiul reflectorizant, trusa medicala si stingatorul sa fie bonus. defapt nici nu ma gandesc sa nu-mi dea covorase smile.gif
vio
pai iti dau toate cele enumerate de tine biggrin.gif
_Constantin_
Marius felicitari pentru culoare. E superba.
marius98800
Atentie la culori: SUNT DIFERENTE INTRE AURIS si COROLLA !!!

- argintiu metalizat: pt auris este codul 1C0 / corolla 1F7
- rosu : pt auris 3J6 / corolla 3E5

sunt diferente de nuante. de exemplu mie mi se pare mai fain argintiul pe corolla decat cel de pe auris.
vio
QUOTE(marius98800)
Atentie la culori: SUNT DIFERENTE INTRE AURIS si COROLLA !!!

- argintiu metalizat: pt auris este codul 1C0 / corolla 1F7
- rosu : pt auris 3J6 / corolla 3E5

sunt diferente de nuante. de exemplu mie mi se pare mai fain argintiul pe corolla decat cel de pe auris.



1CO e culoare iesita o data cu avensisul T25 si o mai vezi pe Yaris si Corolla veche, de fapt e un gri - auriu asa se traduce direct, daca ai observat mai ales la 1CO si la 8S1 parca mashinile au 2 nuantze in funtie de lumina , special sunt facute asa .
_Constantin_
Asa e a mea, in lumina puternica e argintiu deschis, cand e mai putina lumina apare bej-auriu. E super misto culoarea... si tine la murdarie....
doru107902
Salve forumisti!
Intrucat de luna trecuta am intrat si eu dupa o asteptare de 2luni in posesia unei Corolle d4d 2.0, echipare Luna, culoare argintiu metalizat, pot sa va impartasesc cate ceva din impresiile mele, probabil putin subiective, in speranta ca sunt utile celor care nu s-au hotarat inca:
- masina se comporta excelent dupa 2200-2500 ture, cand simti efectiv ca vrea sa alerge ca un cal naravas caruia i-ai dat frau liber, pentru ca dupa 3000-3200 de ture s-o lasi mai moale ca de, este in rodaj inca, si trebuie sa mai ai rabdare;
-in treapta a VI-a, fara prea mare efort, la 3300 ture deja ajunsesem la 200km/h, fara ca masina sa devina instabila sau zgomotoasa;
-comparativ cu Auris, ma simt mai bine in Corolla! ; nu stiu de ce, dar am impresia ca Auris este mai potrivita pentru doamne si domnisoare;
-dupa 1500 km, consumul la drum intins cu 120-130 km/h se duce in 5,5-6 litri la suta, cu clima pornita tot timpul
Dan52141
Doru, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Cum stai cu zgomotul in habitaclu, mai cu seama la viteze mari, se mai poate asculta radioul.
M-ar interesa de asemeni cum raspunde in acceleratie intre ~70 si 120 km/h, se simte ca raspunde prompt sau demareaza mai greu. La accelerare brusca se simte pauza aceea pana cand intra turbina?
La multi km cu ea. smile.gif
doru107902
Multumesc Dan, aceleasi urari si tie!
Referitor la intrebarile tale, pot sa-ti spun ca motorul este putin zgomotos in treptele mici de viteza, tr.I,II si numai daca accelerezi brusc; la viteze mari motorul nu se mai aude fiind acoperit de zgomotol curentilor de aer(care este mai accentuat dupa 170-180 km/h), iar radioul se aude foarte bine la orice viteza.
De accelerat intre 70 si 120 km/h, accelereaza foarte bine in treapta a III-a si repede a IV-a dupa 100-110 km/h, oricum nu am exagerat cu turatiile mari datorita recomandarilor dealerului pentru rodaj; cuplu suficient ca sa te misti repede ai oricum doar dupa 2000 ture si daca vrei demaraj rapid trebuie sa schimbi peste 2500-3000 ture;
Turbolag-ul se simte si am fost de cateva ori in situatia jenanta in care am incercat sa accelerez in depasiri prin oras de la mai putin de 2000 ture, ceea ce este total nerecomandat, deoarece nu ai cuplu si poti sa te pupi cu cel de pe contrasens daca nu ai timp suficient;
Dupa 2200-2500 ture in treapta II, simti cum toti cei 300Nm te imbie la ilegalitati.
HORIA100213
Incep sa inteleg de ce Toyota este nr. 1 mondial. Nu stiu doar sa faca masini, stiu si sa le vanda. Sa ne imaginam cum au gandit japonezii noile generatii Corolla/Auris. Mda, trebuie sa punem pe ele airbaguri, VSC, clima etc. ca asta e nivelul de dotari la majoritatea concurentilor.

Ce facem insa cu marja noastra de profit? Ca se stie ca pretul unei masini este influentat decisiv de nivelul de dotari. O masina de 4 metri este cam la acelasi pret cu una de 4,60 daca se pun aceleasi dotari Diferenta este nesemnificativa. Si, noi cum mai scoatem profit? Pai, scadem calitatea materialelor.

Nu trageti in pianist, domnilor, dar este evident ca materialele din noile Corolla/Auris sunt sub nivelul concurentei. Insa este jenant, dupa parerea mea, sa fie si sub nivelul fostei generatii Corolla. Am avut ocazia sa compar cele doua generatii si senzatia e neplacuta. Este adevarat ca interiorul de la Auris are linii indraznete, moderne, tineresti, dar calitatea... lasa muuult de dorit. Foarte probabil, baietii astia destepti de la Toyota s-au gandit ca media de varsta a clientilor tipici este scazuta. Atunci cand esti tanar, te atrag alte aspecte, nu neaparat finetea materialelor.

Sper ca domnii de la Toyota nu vor face aceeasi manevra cu materialele din viitoarea generatie Avensis. Ca m-au pierdut de client. Cu maxima certitudine spun acest lucru, indiferent ca sunt sau nu nr. 1 la fiabilitate.
HORIA100213
Mda, era sa uit. Punte spate semi-rigida, cand la principalii concurenti (Golf, 307, Focus) avem suspensie independenta? Jenant, domnilor, pur si simplu jenant. Doar pentru variantele de top se livreaza suspensie independenta spate, ori se stie ca puntea semi-rigida este mult mai putin confortabila si mai putin sigura la drum (nu pastreaza la fel de bine contactul cu solul, in special pe denivelari). Dar preturile sunt comparabile cu ale concurentei. Ba, chiar sunt mai mari si decat la Golf. Smecheri, japonezii, nu-i asa?

Atunci cand am vazut noile Corolla/Auris, am intrebat agentul de vanzari: "Ce suspensie au pe spate?" Raspunsul: "Nu stiu". Pe bune, omul nu mintea. Chiar nu stia. Stia insa de clima duala, Optitron, pornire de la buton si alte gadget-uri de acest gen. Intreb si eu: cati dintre voi, clientii de Corolla/Auris, ati intrebat ce suspensie are pe spate? Ma gandeam eu ca destul de putini.

Nu inseamna insa neaparat ca Auris/Corolla reprezinta o afacere proasta. Daca vor mentine steagul sus in privinta fiabilitatii, probabil ca vor merita pe termen lung. Iar daca voi va simtiti bine in masina, ce mai conteaza ce suspensie are pe spate? Inseamna ca japonezii au facut o masina care corespunde asteptarilor voastre...
Dan Andrei80532
307 nu are independenta pe spate.Focus se lauda ci o tinuta de drum excelenta dar te-ai urcat in ea?Groaznic!Interiorul ala se poate numi de calitate slaba,mult mai slaba ca si la auris.Golful ti se pare calitativ inaunturu?Mie nu,tot acelasi plastic jegos ca si in restul masinilor.Astra ii mai calitativ dar nu ai unde sa-ti pui un pachet de tigari sa un flacon cu apa.Si ca sa-ti dau un exemplu despre interior fin,rafinat am avut in famile un A4 cumparat nou si s-au blocat butoanele la climatronic(toate),scaune din fata se miscau,manerele interioare frumoase din metal zdranganeau dupa un an,s-a dezlipit capacul de la scrumiera,s-au desprins gurile de ventilatie,display-ul frumos si rosul de la BC s-a inegrit si nu mai vedeai nimic pe el si altele.Dar asteau nu inseamna nimic pe langa problemele tehnice ale masinii.In concluzie o masina fina si rafinata care a costa aproape 80000 DM a ajuns sa fie vanduta cu 7000 euro doar sa scapam de ea.In locul ei am luat un avensis care in 30000 km nici macar un greieras nu are.Sa nu iti povestesc de golfu meu ca calitate ii, ca nu stiu cum sa ma scap de el.Sincer si eu ma asteptam mai mult de la interior la auris dar asta e,mie mi se pare acceptabil.Surpriza mi-a fost cand m-am urcat in civic si am vazut cam aceeasi calitate ca si auris.
HORIA100213
QUOTE(Dan Andrei80532)
307 nu are independenta pe spate.Focus se lauda ci o tinuta de drum excelenta dar te-ai urcat in ea?Groaznic!Interiorul ala se poate numi de calitate slaba,mult mai slaba ca si la auris.Golful ti se pare calitativ inaunturu?Mie nu,tot acelasi plastic jegos ca si in restul masinilor.Astra ii mai calitativ dar nu ai unde sa-ti pui un pachet de tigari sa un flacon cu apa.Si ca sa-ti dau un exemplu despre interior fin,rafinat am avut in famile un A4 cumparat nou si s-au blocat butoanele la climatronic(toate),scaune din fata se miscau,manerele interioare frumoase din metal zdranganeau dupa un an,s-a dezlipit capacul de la scrumiera,s-au desprins gurile de ventilatie,display-ul frumos si rosul de la BC s-a inegrit si nu mai vedeai nimic pe el si altele.Dar asteau nu inseamna nimic pe langa problemele tehnice ale masinii.In concluzie o masina fina si rafinata care a costa aproape 80000 DM a ajuns sa fie vanduta cu 7000 euro doar sa scapam de ea.In locul ei am luat un avensis care in 30000 km nici macar un greieras nu are.Sa nu iti povestesc de golfu meu ca calitate ii, ca nu stiu cum sa ma scap de el.Sincer si eu ma asteptam mai mult de la interior la auris dar asta e,mie mi se pare acceptabil.Surpriza mi-a fost cand m-am urcat in civic si am vazut cam aceeasi calitate ca si auris.


Te inseli. 307 are suspensie independenta pe spate. Pt. mai multe detalii, viziteaza www.peugeot.com.ro

V-am mai spus: nu trageti in pianist. Am emis doar o parere si, in nici un caz, nu am facut lobby pentru masinile nemtesti sau frantuzesti. Cred sincer ca Avensis este o alternativa mult mai buna fata de Auris/Corolla. Argumente: tehnologie superioara (vezi puntea spate independenta), fiabilitate demonstrata, spatiu interior mai generos, calitate muuult mai buna a materialelor, mecanici ceva mai priceputi datorita familiarizarii cu modelul. Totul, la preturi comparabile cu Auris/Corolla, la acelasi nivel de dotari. Sa nu uitam de siguranta: 5 stele Auris, tot 5 stele Avensis.

Sa stii, Dane, ca nu sunt deloc un fan al masinilor nemtesti. Spre exemplu, la Golf platesti salariile foarte frumoase ale angajatilor VW, duble fata de media europeana. Consider si ca fiabilitatea proverbiala a masinilor produse de VAG este astazi doar un mit. Cum naiba sa fie altfel (scuza-mi expresia) cand motoarele sunt produse in Ungaria, amortizoarele in Italia, vopseaua in Polonia si exemplele pot continua. Am mai scris pe aceasta tema.

Cred ca cel mai bun raport calitate/pret este oferit de japoneze, cu un mare bonus la fiabilitate. Atentie insa la coreeni, iar daca garantia de 7 ani se va confirma in practica... Sa nu uitam si ca garantia de 3 ani a fost prima oara introdusa de Toyota!

Am vrut doar sa subliniez ca si japonezii sunt comercianti, mai fac niste studii de piata inainte de a construi o masina si vad la ce sunt atenti/sensibili clientii. Atat.
HORIA100213
Dane, ai stat in spate intr-o masina cu suspensie semi-rigida? Fa un test: stai vreo 200 de km, asa, pe ruta Oradea-Deva, celebra pentru gropi si denivelari, si ai sa-ti schimbi parerea vis-a-vis de importanta/lipsa de importanta a suspensiei spate. Sigur ca pe drumuri bune nu sesizezi diferenta. Iar daca stai in fata, nu prea mai are importanta...
Dan52141
QUOTE(doru107902)
Turbolag-ul se simte si am fost de cateva ori in situatia jenanta in care am incercat sa accelerez in depasiri prin oras de la mai putin de 2000 ture, ceea ce este total nerecomandat, deoarece nu ai cuplu si poti sa te pupi cu cel de pe contrasens daca nu ai timp suficient;
Dupa 2200-2500 ture in treapta II, simti cum toti cei 300Nm te imbie la ilegalitati.

Doru, nu este recomandat nici din punct de vedere tehnic sa accelerezi brusc sub pragul de intrare a turbinei, facand asa ai sansa sa se strice mult mai repede, ideal este sa aduci motorul in plaja de turatii in care sa ai turbina functionala si dupa aceea poti sa bagi piciorul in ea cand vrei in felul acesta si turbo lagul se va simti mai putin.
Multumesc pentru raspunsuri si sa o stapanesti fara evenimente.
vio
Roti independente, tren spate cu traversa deformabila, amortizoare hidraulice presurizate la 3 bar . nu inseamna suspensie independenta wink.gif este exact ce avea vechea generatie corolla . traversa aia este de fapt puntea spate.. poti face suspensii independente la orice mashina Horia ( Focus , VW ) dar daca merge mai prost ca una semirigida .... avensisul are adevarata punte cu bratze independente + TOE , vb de gama toyota.


ori la Focus sau VW nu este nici asa. carbible explica toate felurile de suspensii posibile .
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
Roti independente, tren spate cu traversa deformabila, amortizoare hidraulice presurizate la 3 bar . nu inseamna suspensie independenta wink.gif este exact ce avea vechea generatie corolla . traversa aia este de fapt puntea spate.. poti face suspensii independente la orice mashina Horia ( Focus , VW ) dar daca merge mai prost ca una semirigida .... avensisul are adevarata punte cu bratze independente + TOE , vb de gama toyota.


ori la Focus sau VW nu este nici asa. carbible explica toate felurile de suspensii posibile .


Nu contest informatiile tale, Vio. Am redat doar ce spun producatorii si ce se scrie prin testele din AMS. Daca ne uitam mai cu atentie la ce ai scris tu, inseamna ca avem o inducere deliberata in eroare a clientilor. Fara a intra in detalii tehnice, ori e suspensie independenta, ori nu e! Nu le e jena? Cum adica: rotile sunt independente, dar bratele nu! Rusinica...
vio
pai iti zic cum .... rotile se misca independent una fatza de alta dar sunt legate de o travesa cu bara de torsiune si pana la o anumita zona de deformare se comporta aproape la fel cu una ind , la suspensia ind rotile sunt legate direct de sasiu sau de un cadru care vine fix pe sasiu . exte exact o punte de fatza pusa in spate mai bine zis. da e un pic fortzata acolo la Peugeot expresia.
ivd
Doru felicitari pt. masina si sa o stapanesti sanatos(si eu tot la asa ceva m-am hotarat). beer.gif beer.gif beer.gif
Am o intrebare consumul in afara este de 5.5-6 pt un motorinar? Nu de alta dar cu un asa consum, spun ca-l au si cei care le au pe benzina. Si atunci unde este marea diferenta?
doru107902
Multumesc Dan!
Consumul ala este cu clima 100% si cu motorul la 1500 km;probabil ca dupa 3-4000 km va mai scadea si consumul.
Oricum, eu sunt multumit si asa ( la Cielo asta iarna am avut si 14%consum!)
Dan Andrei80532
Am fost azi la un service unde era un 307 suspendat.Deci are suspensie 100% bara de torsiune.Poza:
http://img338.imageshack.us/img338/4986/dsc00355ua0.jpg
Dan52141
QUOTE(Dan Andrei80532)
Am fost azi la un service unde era un 307 suspendat.Deci are suspensie 100% bara de torsiune.Poza:
http://img338.imageshack.us/img338/4986/dsc00355ua0.jpg


"Quot erat demonstrandum" ... adica s-a demonstrat ce era de demonstrat smile.gif
alin-l
whistling.gif
Vad k s-a cam lasat praful pe topicul asta!... Oare nimeni nu mai are ceva de zis sau... "carcotasii" s-au cam lamurit?! Eu, unul, nu mi-as mai lua Auris luna ci...Auris sol!!! Da! tot AURIS!!! Noua Corolla nu ma atrage mai deloc... Auris-ul e mult mai versatil si, pe deasupra, se sta mult mai bine in el! Fata de vechea Corolla nu am ce sa comentez - nu am vazut, nu am condus! Totusi, facand "din ochi" o comparatie, pot sa afirm ca, din p.d.v. calitativ nu mi se pare a fi o diferenta semnificativa! Referitor la materialele folosite, pot spune ca sunt nemultumit din p.d.v. "tactil" dar nu vizual - degeaba spuneti, dar aspectul e mult mai...smecher! ninja.gif
In ceea ce priveste stabilitatea (vezi mai sus - suspensia) - nu cred ca poate cineva sa dea un verdict atat timp cat nu a condus efectiv masina! ori, eu am facut-o!... si credeti-ma, masina e extraordinar de stabila! Iar ca performante dinamice - ce sa mai zic?! 10 secunde de la 0 la 100 km/h mi se pare un timp destul de bun... personal sunt multumit de acest aspect.
Am deja aproape 15 k km si nu "greiereste" nimic in masina, iar drumurile pe care le strabat zilnic sunt in stare sa scoata la iveala orice imperfectiune din acest punct de vedere!...
Hei! si inca o precizare- nu e prima masina care o posed/conduc! Am mai avut si Dacia, Renault, Oltcit, Golf si Daewoo (noi)... Niciuna din acelea nu se ridica la nivelul Auris-ului!...
Iar comparatia intre Auris si Avensis nu sta in picioare- nici ca pret, nici ca performante, nici ca dotari!... Hmmm... mere si pere... confused.gif
cu stima,
Alin
M A R I A N
Ma bucur ca esti atat de entuziasmat de Auris! Nici nu ma asteptam la alt comportament din partea unei Toyote (cu atat mai putin greierasi sau stabilitate proasta)

Sa stii insa ca si eu, dupa 1 an si 30000 km cu New Corolla Sedan pot sa afirm exact aceleasi lucruri ca si tine.

Cat despre "carcotasii s-au cam lamurit" blink.gif blink.gif blink.gif , sincer nu prea inteleg ce vrei sa spui:
-s-au cam lamurit ca noua Corolla e afacere mai proasta decat Auris?
-s-au cam lamurit ca Auris e mai fiabila si rezista mai bine la drumurile noastre decat noua Corolla?
Poate ne lamuresti.

In momentul de fata parerea mea in legatura cu cele 2 masini este destul de conturata.
Auris este construit mai pe principiul Yarisului, adica mai scurta, suspensie mai tare, garda la sol mai mare (aici doar din ochi), loc mai mult pe bancheta spate, modularitate a banchetei spate pentru a cara obiecte voluminoase etc.

Noua Corolla este facuta pentru drumuri lungi pentru ca are portbagaj mai mare (special conceput pentru bagaje), lungime mai mare, suspensie mai moale, loc in spate bun pentru 4 persoane.
alin-l
QUOTE (M A R I A N @ Apr 29 2008, 10:08 PM) *
...
Cat despre "carcotasii s-au cam lamurit" blink.gif blink.gif blink.gif , sincer nu prea inteleg ce vrei sa spui:
-s-au cam lamurit ca noua Corolla e afacere mai proasta decat Auris?
-s-au cam lamurit ca Auris e mai fiabila si rezista mai bine la drumurile noastre decat noua Corolla?
Poate ne lamuresti.
...


M-ai inteles gresit! confused.gif Nu am dorit sa transmit niciuna din informatiile/ideile de mai sus! Am dorit sa spun ca, pana la acest moment, lumea s-a lamurit ca Auris (strict Auris!) nu e o masina PROASTA si/sau INCONFORTABILA asa cum s-a afirmat atunci - la inceput... Iar materialele folosite la interiorul acesteia nu sunt nici pe departe atat de slabe, din p.d.v. calitativ!... In privinta Corollei nu ma pot pronunta, deoarece nu am condus-o niciodata, nici pe cea veche - nici pe asta noua!... Consider ca, dintr-un simplu drive-test nu iti formezi decat o prima impresie despre un autoturism, nicidecum o imagine foarte bune si clara (reala) a acestuia! E adevarat ca prima impresie - conteaza! dar nu se transforma in ceva definitiv si imposibil de schimbat.... Totodata, cred ca , la fel cum este si cu hainele, masina ar trebui sa se "muleze" pe sofer, astefel incat acesta sa se simta cat mai bine la volanul ei. Daca acest lucru nu se intampla (din varii motive) atunci, oricat de "pricopsita" e masina, soferul tot nemultumit o sa fie!... Iar daca fenomenul este exact invers, atunci soferul nu o sa mai fie nemultumit de faptul ca "ceva" zdrangane pe la bord ori se aud pierticelele cum lovesc podeaua masinii, in mers...
Refuz sa cred ca i s-a intamplat cuiva sa-i cada vre-un buton sau vre-o maneta de pe la bordul masinii, sau, mai rau, sa-i plesnesca ceva pe la motor/cutie - astea sunt PROBLEME, nu faptul ca "nustiuce" zbarnaie/zdrangane/vibreaza/scoate mici zgomote pe undeva prin masina.
Adevarat - Corolla veche este un "icon" in marca Toyota practic masina asta (impreuna cu LC) a definit/dovedit fiabilitatea marcii, insa asta nu inseamna ca noile modele sunt sub nivelul vechii generatii!
Daca ar fi sa pot alege din nou, singura schimbare care mi-ar placea s-o fac se refera la motorizare (si aici vreau sa spun ca prefer una mai puternica - cat mai puternica) si la nivelul de echipare ( sol in loc de luna)! Insa, tot Auris as alege!!! thumbsup.gif
Ah! am uitat sa precizez un amanunt: Auris este construit INTEGRAL pe o noua platforma - la fel ca si Golf V sau 307! Presupun ca si noua Corolla e la fel! Nu a fost preluat absolut nimic de la vechea generatie!
Cu stima,
Alin
tibi*
Eu nu as zice ca ar fi o afacere mai proasta noua Corolla decit Aurisul(daca asta a vrut sa spuna Alin desi nu cred) si viceversa.
Imi aduc aminte ca in perioada de "drive-test" am observat dif. la condus Corolla fate de Auris si anume mi s-a parut mai usor de condus Corolla,pozitia la volan fiind una mai clasica inclusiv pozitia schimbatorului si as adauga si vizibilitate mai buna asupra "botului"masinii.
In locul acestor mici inconveniente(la Auris)s-a instalat obisnuita iar acum ma simt f.confortabil in masina.
Pozitia la volan oricum este mai inalta la Auris decit la Corolla dar poti regla scaunul asfel ca in final sa obtii pozitia care te avantajeaza si este confortabila pt. fiecare.
Auris este mai inalta decit Corolla cu aproximativ 5cm(dupa ochi) dar stabilitatea este f.buna ca si directia de altfel iar Corolla fiind mai joasa nu ar avea de ce sa se plinga cu atit mai mult.
Micile diferente de interior referitor la materialele folosite ar fi(dupa parerea mea) in favoarea Aurisului dar sint f.mici ca sa fie un criteriu de departajare intre cele doua si as concluziona prin a spune ca pina la urma fiecare ce-si doreste, sedan sau hatchback cu diferintele de forma si versatilitate care le caracterizeaza pe fiecare.
tibi*
After the anser...dar asa se intimpla cind te chema sefu whistling.gif si ramai la jumatetea frazei rolleyes.gif blush.gif
bebelacus
mie mi se par ambele cam scumpe. m-am plimbat cu aurisul, nu e chiar atit de rau in varianta 1.6 cutie manuala dar ai o senzatie de cluastrofobie. cel mai nasol mi s-a parut faptul ca nu mi-a oferit nici o placere. complet neutra, ca un sampon johnson. cu toate ca beneficiaza de un motor nou cu putere marita, mi s-a parut mai lenta in acceleratie decit avensisul cu motorul de 1.6 vechi. poate o avea reprize mai bune insa in viata reala nu se simte asa. golful de 1.6 se misca si se conduce mai bine.
mi-a placut cum se sta in noua corolla. spatiu in fata si in latime ca in avensis. totusi ambele mi s-au parut ca topaie pe denivelari si ca suspensia e cam seaca.
una peste alta, nu mi-a placut nici una. adica, daca as fi pus in situatia de a cumpara o masina din clasa asta, as alege altceva. poate chiar altceva dintr-o clasa superioara la aceeasi bani. de exemplu e oferta acum la Vectra C, la vreo 18,600 cu taxe. dotari ultiple, esp, full airbags, xenon etc etc. cu motor de 1.8 si 140cp. cit mi-ar placea japonezele parca as mai arunca o privire si la altii. eu am avut una dar de 123 cp acelasi motor si am vindut-o la 70,000km fara probleme. nici macar placutzele fata nu le schimbasem.
parerea mea: exista viata si dupa toyota!
kerry
Neata, si poate e prea dimineata ca eu sa extrag informatia din threadul asta. In final eu pe baza informatiilor (obiective) din posturile de aici nu stiu care castiga, oricum impresia ce mi-a ramas dupa ce am terminat cele 3 tigari de dimineata si cana de cafea e ca diferenta intre cele doua modele este la mustata. De proverbiala fiabilitate Toyota a dat de pamant Torolla mea saptamanile astea, cand s-a descoperit un rulment fucked up in cutie trancanea ca naiba, s-a schimbat , si cica acum e ok.
Fara nici o legatura cu threadul asta, vizavi de discutia referitoare la suspensiile semirigide/mobile, din care iar nu am inteles prea mare lucru, ma poate lamuri si pe mine cineva cat de rigide sunt suspensiile pe modelul asta vechi de corolla, al carui posesor se intampla sa fiu? Pun aceasta intrebare deoarece mie mi se par foarte rigide, pe gropile plaiurilor mioritice imi zguduie creierii.

Iar ca si incheiere, am condus ceva Auris acum cateva saptamani, cred ca era var sol, dar nu bag mana in foc, si nu am fost impresionat deloc in comparatie cu corolla mea. La ce m-as baga insa daca o sa-mi permita bugetul, este nou laudata corolla 2009 XRS drive.gif, poate face careva un thread nou sa vedem ce zice romanu biggrin.gif
Legionaru'
CITAT(kerry @ May 5 2008, 10:07 AM) *
De proverbiala fiabilitate Toyota a dat de pamant Torolla mea saptamanile astea, cand s-a descoperit un rulment fucked up in cutie trancanea ca naiba



Problema asta a avut-o si un tip in Craiova. El avea 2.0 D-4D.
Dupa ce a aparut problema si-a lipit stickere pe masina cum ca "Toyota e cea mai proasta masina pe care a condus-o".
Problema i-a fost rezolvata a mai tinut masina 2 ani dupa care a vandut-o.Acum ce masina credeti ca are?
Toyota Avensis.
Tiberiu61940
QUOTE (kerry @ May 5 2008, 09:07 AM) *
ma poate lamuri si pe mine cineva cat de rigide sunt suspensiile pe modelul asta vechi de corolla, al carui posesor se intampla sa fiu? Pun aceasta intrebare deoarece mie mi se par foarte rigide, pe gropile plaiurilor mioritice imi zguduie creierii.


Se poate si mai rau. Si eu am Corolla veche, iar nevasta Yaris nou. Corolla are suspensii mai confortabile, dupa mine (facem drumuri de 2-300 kn cind cu una, cind cu alta).
Acu, daca as mai lua ceva, as lua Avensis 2,2 dizal, ca sa pot sa dorm linistit in timp ce conduc... Am ajuns sa apreciez confortul inainte de alte chestii.
Hoinar
Legat de confortul suspensiilor independente pe spate, eu am mers in spate la Ceed, care are suspensie independenta pe spate, si e mult mai putin confortabila decat aia de la Aurisul meu. Poate n-are legatura cu faptul ca-s suspensii independente si doar ca-s setate foarte dur, dar prefer sa stau in spate la Auris/Corolla cu suspensii neindependente decat in spate la Ceed cu suspensii independente. Oricum Ceed-ul a cam disparut din lista mea de preferate dupa ce am stat in spate si mi-a zguduit bine rinichii pe drumurile patriei.
alin-l
Subscriu la faza cu suspensiile cee'd-ului!!! Si mia mi-a mutat rinichii in timp ce calatoream asezat pe bancheta din spate!...
Si, ca sa fiu OT, credeti-ma - m-am obisnuit atat de bine cu Auris-ul incat, atunci cand conduc alta masina, mi se pare ...aiurea cand nu gasesc schimbatorul de viteze acolo unde il am eu pe Auris!... whistling.gif
pmhoria
Same thing si din partea mea. Am facut un test drive cu Ceed-ul de 1.6 diesel si la suspensii e cam rau. Tari si zgomotoase. Avantaj pe drumurile de munte virajate. In rest nici un avantaj din punctul meu de vedere. Dar motorul marturisesc ca m-a impresionat.... trage de rupe. E perfect pe caroseria unei masini compacte.
alin-l
Foarte adevarat! Motorizarea este... beton! Colegul meu, cu care fac naveta la serviciu, are un cee'd cu motor de 1,4. Ei bine, vreau sa va marturisesc ca sunt de-a dreptul impresinat de felul cu accelereaza masinuta asta!!! Uneori, stau sa ma intreb daca, nu cumva, felul in care o face este putin peste felul in care accelereaza Aurisul meu cu motor de 1,6!?!

PS: cred ca suntem umpic of-topic!... scuze...
bebelacus
mai zic si eu odata. noul motor de 1.6 dual vvti pare lent si lipsit de vlaga pe auris. cel de 1.6 de pe avensis, cu toatae ca era de putere mai mica si doar mono-vvti, ca sa zic asa, pare ca are mai multa vina. cei care au avensis de 1.6 si au condus aurisul ar putea confirma/infirma parerea mea.
OvidiuH
Am Aurisul de 1.6 si am mers si cu Avensisul de 1.6. N-am ramas cu impresia asta deloc. Totul depinde de cum o turezi.
vio
vi se pare asa pt ca sa urcat f sus cu , cuplul 5200 ..... deci efectul ala de bagat in scaun se diminueaza f mult ....1,6 ala nou mi se pare oki.. doar ca e f liniar
bebelacus
ce-i drept, am condus ambele masini doar in oras. s-ar putea sa ai dreptate cu turatul insuficient. totusi, nu cred ca m-am inselat si ma gindesc ca cel de 1.6 de pe avensis s-ar putea sa atinga cuplul maxim la o uratie mai joasa decit cel dula vvti de pe auris si de aici sa para mai infipta.
alin-l
Credeti-ma! am turat masina ... la greu!!! Cred ca de aceea nu pot scade consumul sub 8,6... whistling.gif Pur si simplu "herghelia" aia de o are motorul asta nu se prea cunoaste! Ori, poate, faptul ca masina accelereaza atat de liniar, nu lasa impresia de ..."bum"... nu stiu cum sa spun... Senzatia aia care o ai cand ti se afunda (bine, e cam mult spus "afunda") capul in tetiera, cam lipseste - de fapt nici nu bagi de seama cum a ajuns masina la 150 km/h! Poate, intr-un fel e mai relaxant, nu?!
OvidiuH
Exact, e foarte lineara acceleratia, insa mie unul imi place mult asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.