Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Calitatea masinilor: germane vs japoneze
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
klm
CITAT(FAR EASTERN @ Jun 13 2008, 08:38 AM) *
Se pare ca ai scapat. Vei fi "nevoit" sa conduci ceva mai bun....un Sandero. drive.gif

Spune-mi niste masini mai proaste decat o berlina 1310 si o Nova in care ploua! Sandero e lucs cool.gif .
FAR EASTERN
QUOTE (klm @ Jun 13 2008, 09:55 AM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 13 2008, 08:38 AM) *
Se pare ca ai scapat. Vei fi "nevoit" sa conduci ceva mai bun....un Sandero. drive.gif

Spune-mi niste masini mai proaste decat o berlina 1310 si o Nova in care ploua! Sandero e lucs cool.gif .



Am vrut sa zic "ceva mai bun decat o Toyota".
AZAZEL
cand am fost azi la revizie era un omulet pe la 45 de ani suparat foc ca vw passat-ul lui 2.0 tdi la 45000 km scoate rotocoale de fum. cica a vrut sa vanda masina si cand a vazut cumparatorul cat fum scoate s-a razgandit. de asemenea el spunea ca s-a purtat f frumos cu masina.
il intreb pe la cate ture schimba vitezele. el spune ca la 2000.
ii zic: nene, fa un plin de euro 5 si du-te pana la pitesti si inapoi mergand numai in 4000 ture . i-am zis la om sa nu o scoata din 200 km/h.
omul mirat spune ca nu a ajuns in viata lui la 3000 ture cu aceasta masina si ca daca merge cu 3000+ ii este teama sa nu o strice si sa scoata si mai mult fum.
in gandul meu i-am zis sa ramana in prostia lui.
asa ca din cele cateva mii de passaturi se gasesc mai multi mosi prosti carora le este teama sa nu strice masina si sa mearga subturat zeci de mii de km si apoi sa spuna ca e masina proasta pt ca scoate fum.
btw: omul era cu educatie.
air_wolf
QUOTE (AZAZEL @ Jun 13 2008, 04:19 PM) *
cand am fost azi la revizie era un omulet pe la 45 de ani suparat foc ca vw passat-ul lui 2.0 tdi la 45000 km scoate rotocoale de fum. cica a vrut sa vanda masina si cand a vazut cumparatorul cat fum scoate s-a razgandit. de asemenea el spunea ca s-a purtat f frumos cu masina.
il intreb pe la cate ture schimba vitezele. el spune ca la 2000.
ii zic: nene, fa un plin de euro 5 si du-te pana la pitesti si inapoi mergand numai in 4000 ture . i-am zis la om sa nu o scoata din 200 km/h.
omul mirat spune ca nu a ajuns in viata lui la 3000 ture cu aceasta masina si ca daca merge cu 3000+ ii este teama sa nu o strice si sa scoata si mai mult fum.
in gandul meu i-am zis sa ramana in prostia lui.
asa ca din cele cateva mii de passaturi se gasesc mai multi mosi prosti carora le este teama sa nu strice masina si sa mearga subturat zeci de mii de km si apoi sa spuna ca e masina proasta pt ca scoate fum.
btw: omul era cu educatie.



nu conteaza educatia, conteaza un bagaj minim de cunstinte despre motoare. daca omul n-a citit in viata lui decit arisotel, socrate, platon - ce pretentii sa ai de la el? o fi asta educatie, dar e si carne de tun pentru samsari, care ii dau 5500 sa-l scape de junghi si dupa 200km o vind cu 15000.
asta se intimpa la orice masina cu catalizator, condusa subturat. daca are si filtru de particule, e belea, zici ca bate milionul de km si merge doar cu ulei - daca nu stii sa faci diagnoza dupa fum thumbsup.gif
AZAZEL
neavand ce face in dimineata asta , arunc un ochi pe site-ul celor de la lexus(bineintales nu exista in limba romana).
observ ca lexus indiferent de model, ofera doua sau maxim trei motorizari pt fiecare masina.

de ce asa putine? concurenta germana ofera cate aprox 10 motorizari dar si acestea in diverse configuratii: fie cu tractiune pe o singura punte, fie cu traciune integrala iar aceste doua caracteristici pot fi configurate dupa bunul plac cu cutie automata sau manuala.

la lexus Is, un motor de 208 cp pe benzina are performante de invidiat: abia 8.1 sec pana la 100 km/h si 230 km/h viteza maxima. pai bmw si audi la o putere echivalenta 325i(217cp) si A4 2.0tfsi(211cp) coboara lejer la demaraj sub 7 sec (6.7 bmw si 6.9 audi) iar acesta din urma cu tractiune integrala coboara la 6.6 sec. viteza maxima la bmw si la audi este limitata la 250 km/h. deci se putea si peste aceasta viteza iar lexus se chinuie sa ajunga la 230 km/h.
de ce lexus este mai grea decat bmw si audi cu 100 kg cu toate ca este de dimensiunea unui ford focus ? sa nu-mi spuneti ca din cauza faptului ca este mai greu, lexus se misca si mai incet. asta nu este un argument in favoarea lexus.
pt a avea aceleasi performante cu un lexus de 208 cp pt bmw seria 3 este necesar un motor de 170 cp-8.2 sec (320i) iar pt audi 180 cp 7.9 sec (2.0tfsi detunat)

de ce motorul de 2.2 diesel si 178 cp de pe lexus este in stare sa ajunga la 100 km/h abia in 8.9 sec si are viteza max abia de 215 km/h (viteza max cat masina mea care are 143 cp).
bmw cu 320d si 177 cp ajunge la 100km/h in 7.9 sec si 230 km/h. audi 2.0tdi si 170 cp ajunge la 100 km/h in 8.3 sec iar cu tractiune integrala se apropie de 8 sec probabil(inca nu a aparut in aceasta configuratie). viteza max pt bmw si pt audi in aceste configuratii este de 230 km/h.

ce fac japonezii de obtin aceste performante ?
klm
Nu se pune, chiar cu acele date Lexus tot e mai bun decat orice nemteasca! Si ce daca e mai lenta si mai greoaie, e Lexus, e japo si e mai bun. 3 motorizari e tot ce are nevoie omul, restul e moft, o besa nemteasca!
Pai ce? un Passat 1.6 poate sa-l bata, nu poate, deci e mai bun ca orice Passat, pai ce tu compari 217 cp cu 208? Tre' sa gasesti o masina cu 208 ca s-o compari cu IS altfel nu se pune, si chiar de gasesti una cu 208 daca e cu jumatate de gram mai usoara decat Lexus iarasi nu se pune, daca nu au aceeasi culoare iarasi nu se pune, daca e mai ieftina iarasi nu se pune.
AZAZEL
poftim domnilor:


colegul nostru ValiR care intra destul de des in aria "totul despre masina mea" spunea ca nu ar trebui sa am greieri si nici vopseaua la masina sa fie sarita pt ca masina este destul de scumpa si cu alte pretentii. m-am uitat sa vad ce se intampla cu masina cloegului nostru Rares care are un lexus IS


mai jos mi-am postat parerea dupa ce am citit cum se comporta masina lui in urma opiniei lui Vali ca totusi mie mi se intampla cam multe.


QUOTE (ValiR @ Jun 9 2008, 11:03 PM)
" Hmmm, despre greierasi, ei bine, aici ma gandeam ca la o masina de 3-40000 euro bordul ar trebui sa fie mult mai bine strans si caroseria mult mai rigida decat la o masina ca a mea,
Cu vopseaua sarita, asta e intr-adevar, mai neplacut."


Hm !
am citit si eu acum topicul unui coleg de pe forum, Rares care are un Lexus IS(mama masinilor dupa credinta unora)

pai bordul scartie si la el , omul cica are doi greieri iar asta se intampla imediat cum a luat masina. diferenta intre masina mea si a lui este ca a lui zdrangane pe asfalt. eu merg pe drumuri de tara, prin zone industriale si prin curtile betonate acum 30 de ani ale fabricilor, el merge frumos pe asfalt.

omul a platit 750 ron pe schimb de ulei si filtru de ulei, inclusiv manopera. se subintelege din postul lui ca a schimbat si filtrul de aer.
eu am platit 809 ron pe filtru de ulei si pe ulei+ filtru aer, filtru polen si filtru de motorina.

el a inlocuit placutele de frana la 15.000 km (pardon la dacie berlina tin mai mult) eu probabil ajung cu ele la 45.000 km. m-am uitat la ele si nu sunt consumate deloc.

la 15.000 km vopseaua pe capota era atat de distrusa incat se gandea la polish iar la 25.000 km se gandea sa o revopseasca(capota)
la 30.000 km deja se auzea o bataie la roata fata dreapta si deja urma schimbul de bucse pe puntea fata.
la 30.000 km discurile trebuiau deja inlocuite.
intr-un an schimbase o siguranta la o bricheta si un bec sub oglinda retrovizoare.

atentie, colegul nostru facuse 30.000 km intr-un an si doua luni: masina odihnita.
eu 30.000 km ii voi avea dupa sase luni iar eu merg cu masina acolo unde merg doar tractoarele. intr-un an si doua luni voi avea probabil 75.000 km

ca sa nu mai zic ca lexus IS 250 care are 208 CP si cu cutie automata (asa are rares) ajunge la 100km/h in 8.4 sec si 226 km/h. cine este insarcinat domnule cu punerea puterii pe asfalt la masinile lexus? cine face cutiiile de viteza? cei din "flinstones" ? pai performantele astea le ai cu un amarat de 1.8tfsi de 160 cp cu cutie manuala. nici cu 318i (143 cp) nu-ti este rusine ca 2.0tfsi(180cp) si 320i(170 cp) joaca deja in alta liga


concluzia: lasati guritza mai mica pt ca daca erau 10.000 de lexus Is in Romania asa cum sunt A4 sau seria 3, probabilitatea sa auzim probleme era extrem de mare. eu am citit doar de un lexus IS si ala este varza. probabil multi proprietari ar fi cerut cei 3000 Ron de la tariceanu.
rares spunea ca in romania s-au vandut in 2007 doar 26 lexus IS.
Hoinaritza
QUOTE (AZAZEL @ Jun 14 2008, 04:48 PM) *
concluzia: lasati guritza mai mica pt ca daca erau 10.000 de lexus Is in Romania asa cum sunt A4 sau seria 3, probabilitatea sa auzim probleme era extrem de mare. eu am citit doar de un lexus IS si ala este varza. probabil multi proprietari ar fi cerut cei 3000 Ron de la tariceanu.
rares spunea ca in romania s-au vandut in 2007 doar 26 lexus IS.

Domnu AZAZEL... daca tot ne ... sfatuiti (necivilizat) sa lasam guritza mai mica mellow.gif , vrem si motivatia necesara - linkul catre topicul colegului cu Lexusul. Sa ne convingem si noi daca intr-adevar este varza. Cum poti judeca dumneata daca o masina e varza sau nu? Pentru ca are 2 greieri si pentru ca omul a schimbat discurile de frana. Pai domnu, asta nu e un criteriu de a spune ca o masina e varza. Il avem exemplu de ghinionist pe Costache moderatorul ariei Toyota. Baiatul a avut numai probleme cu masina, dar asta nu inseamna ca noi toti restul avem probleme. Se pare ca firea aprinsa va face destul de des sa fiti carcotas si sa va cam pripiti cu concluziile. dry.gif
James Kilowatt
Eu sunt de acord cu Azazel. Un lexus nou cu greieri e varza. La un Logan se mai accepta, hai ca merge si la o corolla sau golf dupa vreo 5 ani, insa la un lexus mi se pare inacceptabil.
De la un lexus ai alte pretentii decat de la o Avensis sau un Passat... prententii altele decat imaginea.
drabisan
QUOTE (AZAZEL @ Jun 14 2008, 04:48 PM) *
concluzia: lasati guritza mai mica pt ca daca erau 10.000 de lexus Is in Romania asa cum sunt A4 sau seria 3, probabilitatea sa auzim probleme era extrem de mare.


Daca urmam "logica" ta atunci Ferrari este varza!
Gabi Popescu ar trebui sa-si ia un A4 pentru ca, statistic, are sanse infinit mai mari sa nu-i ia foc!

Sau, pe acelasi drum logic, daca celor de la Fifth Gear le-a crapat turbina la un Brabus, atunci e clar ca e o masina varza, si aia...

Personal nu mi-as lua IS pentru ca e prea mic pentru nevoile mele (nu sint deloc un talentat in a aseza lucrurile bine in portbagaj), dar nu m-am putut abtine sa nu combat concluziile tale, la nivel de logica...

Nu as vrea sa intram intr-o polemica, daca tu ai considerat ca A4 e ce ti se potriveste, e decizia ta, pentru tine si nu am nici un drept sa te contrazic.
laurentiu
Azazel, cam exagerezi. Daca ai vazut un Lexus care are greierasi nu este normal sa crezi ca toate masinile sunt varza. Nimeni nu este perfect. Si cei de la Lexus mai pot gresi, insa greselile sunt (mult) mai rare decat in cazul nemtilor.
Daca nu stiai, acum vreo 5 ani Clasa E si SL ramaneau fara frane, si sa ramai fara frane la vreo 200 km/h... Doamne fereste! Asta este o situatie nasoala, nu faptul ca ai 2-3 greierasi in masina. Chiar si in situatia asta, Clasa E si SL s-au vandut foarte bine.
Nu sunt fan al japonezilor, dar recunosc ca fac masini foarte bune.
AZAZEL
sunt constient ca orice se poate intampla la o masina indiferent de marca insa am ales sa afisez aceeasi rautate pe care o afisati voi in circumstantele in care cineva are o alta masina decat japoneza si pateste toate aceste probleme. nu am vazut pe nimeni sa isi afiseze nemultumirea ca lexus poate da gres in halul asta. topicul respectiv este foarte popular insa nu am vazut un "japonez" sa-si exprime nemultumirea. nimeni nu aduce in discutie aici in acest combat ceea ce i se intampla acelui coleg forumist. Rares nu pare afectat de faptul ca sunt cam multe intr-un asa scurt timp , dar asa cum am spus , ce ne faceam daca pe strazile din RO circulau 30.000 de lexus(sa vedem cum rezista ele in asa conditii) pt ca sunt cam atatea Bmw si tot atea Audi in ro. va garantez eu ca imaginea Lexus nu ar mai fi fosat asa de buna in ochii vostri.

hoinaritza, nu cred ca am fost necivilizat ci poate un pic cam dur. nu este nicmic anormal in a schimba discuri de frana, placute de frana, bucse, sa ai greieri sau sa revopsesti capota. este important cand le faci toate astea, dupa cati km.
air_wolf
QUOTE (AZAZEL @ Jun 14 2008, 03:48 PM) *
atentie, colegul nostru facuse 30.000 km intr-un an si doua luni: masina odihnita.
eu 30.000 km ii voi avea dupa sase luni iar eu merg cu masina acolo unde merg doar tractoarele. intr-un an si doua luni voi avea probabil 75.000 km

ca sa nu mai zic ca lexus IS 250 care are 208 CP si cu cutie automata (asa are rares) ajunge la 100km/h in 8.4 sec si 226 km/h. cine este insarcinat domnule cu punerea puterii pe asfalt la masinile lexus? cine face cutiiile de viteza? cei din "flinstones" ? pai performantele astea le ai cu un amarat de 1.8tfsi de 160 cp cu cutie manuala. nici cu 318i (143 cp) nu-ti este rusine ca 2.0tfsi(180cp) si 320i(170 cp) joaca deja in alta liga

concluzia: lasati guritza mai mica pt ca daca erau 10.000 de lexus Is in Romania asa cum sunt A4 sau seria 3, probabilitatea sa auzim probleme era extrem de mare. eu am citit doar de un lexus IS si ala este varza. probabil multi proprietari ar fi cerut cei 3000 Ron de la tariceanu.
rares spunea ca in romania s-au vandut in 2007 doar 26 lexus IS.


azazel, nu te supara, ce masina ziceai ca ai? ne poti pune o poza cu drumurile pe care mergi, pentru ca eu n-am avut curaj sa bag freelanderul pe sleaurile de tractor, ca sa nu ramin suspendat. in plus am recuparat citiva viteji care au uitat ce masina au si au ramas pe drumuri usoare, intre cimpuri.

daca tu treci cu 1 km/h peste gropi, poate nu toti facem la fel (ii urasc din inima pe aia care dimineata, la dimitrov, se chinuie sa treaca peste sinele de tramvai, dar asta e) si atunci e normal sa termini orice masina, indiferent de cit costa.

Strada Gratiosa (e un nume beton, masinile fac balet pe acolo) din baneasa (in spatele pietei): eu o iau pe acolo ca sa nu mai stau la tot semaforul. unu cu un bmw o ia dupa mine... eu trec si in spate aud un mare ZBANG!!! - adio spoiler... dupa care alt ZBANG si zdrong zdrong... - adio si toba... proaste BMW-urile astea teehee.gif cine nu stie strada si are curiozitati si bani sa si le satisfaca: faci dreapta la piata (prima strada inainte de cocosatu, piata pe dreapta case pe stinga), dupa care faci stinga in capat si aia e strada gratiosa. recomand sa se mearga pe ploaie, ca e solul mai moale. senzatii tari garantate 100%. thumbsup.gif
vio
io pun pariu ca daca ar face schimb de mashini A4 ar patii la mai rau cred ca ar cade si mai , si Lexusul ar fi nou si acum ... depinde omu in primu rand ... Azazel pot sa ti arat un avensis de 5 ani care nu a fost manajat deloc .. bushit mers pe unde zice si airwolf pe aratura direct si drum de munte forestier , nu are nimic absolut nimic la mecanica are un greier doi care apar si dispar la aerisirle centrale dar e nesemnificativ... in schimb finu meu are un A6 modelul ala mai rotunjor la 25 000 km are discurile ca la ave la 80 000 ...si ia schimbat deja un set de placutze . ultima revizie la costat 18 mil ..... sa mi fie cu iertare dar la LC la 30 000 ma costat 850 ron .... la 45 000 680 ron ... si LC ul are si motor mai mare si se si greseaza se schimna si ulei la dif mai des ... plus ca placutzele sunt inca noi si subliniez NOI dupa 53 000 km , discurile la fel ... thumbsup.gif

ai apropo de audi ... am un fff bun amic care isi vinde A6 asta nou sa isi ia o celica biturbo dinaia editie limitata el a mai avut dar a vandut-o din motive care nu a tinut de el acu 10 ani ... deci cam sta la treaba ..
mariusdruta
Din motive care este utile la toata lumea, nu ati vrea, in cazul in care avem ceva de spus, respectiv scris, sa o facem mai putin ca niste agramati care este? confused.gif
S O R I N
Domnu, nu poti judeca un om dupa un mesaj scris aiurea.

Tu nu l cunosti pe acest om si nu cred ca i frumos sa arunci aiurea cu vorbe de 2 lei in el.

Vio,pt cine nu stie ,este mai zbanghiu asa,are el un fel de a fi altfel decat normal,dar in nici caz nu este cum a zis domnu marius...

Este mult mai usor sa arati cu degetul decat sa te uiti in oglinda !
vio
mestere stii ceva esti un TDI st si fara litere roshii.... indiferent de ce mashina ai ...io scriu asa ca asa vreau pt ca mi se pare funny nu ca nu stiu sa scriu.... plus ca in seara asta deja am dat startul la beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif beer.gif pt maine . daca erau multi ca dvs. nu se mai importau mashini japoneze in romania noastra pitoreasca . daca vreitzi discutie serioasa si la cravata nu sunt genu , nu ma prinde deloc .

yes.gif SHtS
mariusdruta
Mesajul e un indemn la plural, me included, mie asa mi se pare normal, sa mentinem macar o minima corectitudine gramaticala. Cititi va rog post-urile anteriore!Ma rog, is curios daca moderatorilor sau altor forumisti li se pare normal?

Cat despre persoane, nu am nimic de impartit cu nimeni, nu mai victimizati asa tongue.gif
Legionaru'
Dupa cum se poate observa vio nu este la primul post.
Asta e stilul omului de a scrie.
Dupa 3.183 de posturi pe mine nu m-a deranjat modul lui de a scrie.Chiar e o figura aparte.Sparge monotonia.
Lasa-l pe vio sa scrie cum simte el! Te rog!
AlexTM
Si are si Toyota, nu? Cel mai important. Daca ai Toyota, greselile gramaticale nu se mai pun.
FAR EASTERN
offtopic.gif Nenea mariusdruta, ia zi drept, ce te-a deranjat, CUM s-a exprimat vio in scris sau CE a scris despre Audi? Eh? Eh? Hai, recunoaste!
N-are rost s-o scalzi cu indemnul la plural ca nu tine. Vio e un tip tare de treaba si, daca mai citeai pe aici, ai fi observat ca nu deranjeaza pe nimeni. Dar se pare ca te ocupi cu cititul asa de mult cum te ocupi si cu scrisul, deci ai circumstante atenuante.

p.s. daca lumea are prea mult acid, ar fi bine sa gaseasca o baterie in care sa-l toarne. dry.gif (e un indemn la plural) offtopic.gif
klm
CITAT(laurentiu @ Jun 15 2008, 01:04 PM) *
Daca ai vazut un Lexus care are greierasi nu este normal sa crezi ca toate masinile sunt varza.

CITAT(vio @ Jun 16 2008, 09:03 PM) *
un avensis de 5 ani [...] nu are nimic absolut nimic la mecanica are un greier doi care apar si dispar la aerisirle centrale dar e nesemnificativ... in schimb finu meu are un A6 modelul ala mai rotunjor la 25 000 km are discurile ca la ave la 80 000 ...si ia schimbat deja un set de placutze .
[...]ai apropo de audi ... am un fff bun amic care isi vinde A6 asta nou

Adica daca un Lexus e prost nu putem generaliza insa daca un A e prost inseamna ca toate sunt proaste blink.gif ?!
vio, ce treaba are Toyota cu Lexus?! Daca G4 si G5 sunt masini diferite atunci nu e logic ca Avensis si IS sa fie diferite?!
marius, greselile gramaticale, facand abstractie de aberatia despre stil (cand esti ironic sau ai un stil sardonic folosesti, in locuri diferite ale frazei, aceleasi greseli, or putem vedea ca acest lucru nu se intampla) tin, intr-adevar de ceea ce vrei si cum vrei sa exprimi, iti dai seama din felul cum e scrisa fraza, totul e sa faci diferente.
DRAGOS
QUOTE (AlexTM @ Jun 17 2008, 08:25 AM) *
Si are si Toyota, nu? Cel mai important. Daca ai Toyota, greselile gramaticale nu se mai pun.


Stai asa ca nu merge. Mesajul asta mi-a luat putin din buna dispozitie din dimineata asta.

DECI:
-daca ai fi citit cateva date despre intalnirea de acum 2 luni, ai fi aflat ca nu-i chiar asa. Eu am fost acolo, m-am intalnit cu o groaza de oameni, majoritatea posesori de toyota si m-am simtit extraordinar. Mi-am facut o carca de prieteni si abia astept sa ne intalnim din nou.


Si nu am toyota si probabil ca nici nu voi avea prea curand. Si nici un fan al acestei marci nu voi fi prea curand. In situatia mea se afla si Tudor si alti cativa care au fost acolo si s-au simtit excelent.

Deci te rog mult nu generaliza.

Si apropo de Vio. Cine nu-l cunoaste personal ar fi bine sa nu-si dea cu parerea. O sa aflati in felul asta ca nu e nici agramat si ca felul lui de a fi pur si simplu imprastie buna dispozitie in jurul lui.
Mariustom
Ufffffff, încă un flame ???

Deci: îl cunosc personal pe Vio (prea puțin din păcate sad.gif) și știu că nu e cel ce dă impresia prin cum scrie.
Dar, atunci când scrii pe un forum nu scrii cu destinație singulară, cuiva anume, ci e ceva public unde te citește și te "judecă" și unul care nu te știe personal. Deci degeaba noi, cei ce-l știm personal, știm că poate mai mult tongue.gif dacă el dă impresia de mai puțin biggrin.gif
Și acest lucru e valabil și altora, căci nu e singurul ce face greșeli gramaticale voit sau nu.
Iar replica lui AlexTM (fără a-i fi avocat) a fost ca răspuns la "susținătorii" lui Vio (acu o să-mi sară ei în cap rolleyes.gif )

Așadar, consider că atunci când scriem ceva pe un forum (de exemplu) sau un alt loc de discuții public trebuie s-o facem cu respect pentru cei ce vor citi ce scriem, precum și cu respect pentru ce am învățat de la părinți și școală (ca să nu vorbesc de istoria limbii române teehee.gif ).

Asta ca să nu amintesc și de pct. 1 din Regulament, ce zice clar: "Pe acest forum se interzice folosirea limbajului vulgar, torturarea gramaticii limbii romane respectiv atacurile la persoana (se va critica ideea nu persoana)."

Așadar, ce a fost a fost și haideți să încercăm să fim mai buni și atenți cu alții, dacă dorim să fim o comunitate smile.gif

În încheiere atât mai zic: HAI ROMÂNIA !!!
mike.omega
Azi e meci nu?! blink.gif Inseamna ca diseara o sa fie liber pe strazi drive.gif

Ce ziceam?! Ah da! Daca am ajuns sa ne legam de faptul ca un coleg de pe forum mai gresete, cu voia lui sau nu, un cuvant inseamna ca le-am terminat pe toate teehee.gif

Si va ca inca nu ne-am hotarat daca Audi-ul carat pe platforma e mai bun decat Avensis-ul carat pe alta platforma, ambele masini fiind intregi ninja.gif (deci probleme "interne")
mariusdruta
offtopic.gif

QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 17 2008, 07:37 AM) *
offtopic.gif Nenea mariusdruta, ia zi drept, ce te-a deranjat, CUM s-a exprimat vio in scris sau CE a scris despre Audi? Eh? Eh? Hai, recunoaste!
N-are rost s-o scalzi cu indemnul la plural ca nu tine. Vio e un tip tare de treaba si, daca mai citeai pe aici, ai fi observat ca nu deranjeaza pe nimeni. Dar se pare ca te ocupi cu cititul asa de mult cum te ocupi si cu scrisul, deci ai circumstante atenuante.

p.s. daca lumea are prea mult acid, ar fi bine sa gaseasca o baterie in care sa-l toarne. dry.gif (e un indemn la plural) offtopic.gif



Bine FAR EASTERN, hai ca recunosc: cel mai mult m-a deranjat ce a scris Vio despre Audi. smile.gif E bine? biggrin.gif Asa de tare ca nici nu am mai putut sa dorm asta noapte. Aaa, si stai linistit, is fan Vanghelie, Elena Basescu s.a.m.d., persoane din astea care citesc mult. Pe net si pe etichete. Hai, numai bine! wink.gif

@ Legionaru: Am inteles ideea, mersi de lamuriri (intr-o maniera civilizata thumbsup.gif ) dar cred ca Mariustom a sintetizat destul de bine ideea sau ideile de baza.

Am uitat sa mentionez raspunsul lui Vio, care trebuie sa recunosc, m-a amuzat copios smile.gif
AlexTM
QUOTE (DRAGOS @ Jun 17 2008, 10:34 AM) *
QUOTE (AlexTM @ Jun 17 2008, 08:25 AM) *
Si are si Toyota, nu? Cel mai important. Daca ai Toyota, greselile gramaticale nu se mai pun.


Stai asa ca nu merge. Mesajul asta mi-a luat putin din buna dispozitie din dimineata asta.

DECI:
-daca ai fi citit cateva date despre intalnirea de acum 2 luni, ai fi aflat ca nu-i chiar asa. Eu am fost acolo, m-am intalnit cu o groaza de oameni, majoritatea posesori de toyota si m-am simtit extraordinar. Mi-am facut o carca de prieteni si abia astept sa ne intalnim din nou.


Si nu am toyota si probabil ca nici nu voi avea prea curand. Si nici un fan al acestei marci nu voi fi prea curand. In situatia mea se afla si Tudor si alti cativa care au fost acolo si s-au simtit excelent.

Deci te rog mult nu generaliza.

Si apropo de Vio. Cine nu-l cunoaste personal ar fi bine sa nu-si dea cu parerea. O sa aflati in felul asta ca nu e nici agramat si ca felul lui de a fi pur si simplu imprastie buna dispozitie in jurul lui.


Sa fii sanatos si sa va intalniti de cate ori vreti. Sanatate care le-o doresc dealtfel tuturor. Care e legatura cu postul meu?
X a remarcat ca Y face greseli gramaticale (e greu cu numaratul "i"-urilor, nu prea ies la socoteala biggrin.gif) si mesajele sunt dificil de urmarit. Ceea ce e adevarat.
Hop, una-doua au sarit in ajutor ... stai sa numar ... una, doi, trei persoane. Toti fiind "toyotisti" (sau Honda, whatever). Repet, TOTI.
Nu ai sarit nici tu, nici Tudor si nici "alti cativa care au fost acolo si s-au simtit excelent". Eu n-am facut decat sa observ acest fapt.

Poate ca vio e un "baiat fain" s.a.m.d. Postarile lui insa sunt dificil de urmarit din cauza lipsei de formatare. ASTA E UNA, iar alta e, cum ziceam, numaratoarea i-urior, care nu le iese multora de pe-aici de pe forum whistling.gif (poate mi se mai intampla si mie, insa nu sistematic)


Mariustom: perfect de acord. Esti un adevarat moderator thumbsup.gif
AZAZEL
QUOTE (air_wolf @ Jun 16 2008, 10:42 AM) *
azazel, nu te supara, ce masina ziceai ca ai? ne poti pune o poza cu drumurile pe care mergi, pentru ca eu n-am avut curaj sa bag freelanderul pe sleaurile de tractor, ca sa nu ramin suspendat.


hai sa nu o luam adliteram.
prin drumuri pt tractor inteleg drumuri de genul : drajan-slobozia, drobeta turnu severin- caransebes-lugoj-timisoara, Ilia- Lugoj, Targoviste -Brasov samd.

ca sa nu mai vorbesc ca deseori prin curtile fabricilor am placearea sa constat ca trec peste linii ferate industriale care sunt la 5 cm deasupra asfaltului si ca am 20 km/h. trosnesc amortizoarele si bucsele ca naiba. in fine, masina a inceput sa scartie si mai rau.

ce nu-mi place este ca Vio insulta si afiseaza un aer de superioritate.
air_wolf
ok, am inteles thumbsup.gif despre asta vorbeam: drumuri care "macina" masina, o toaca marunt. pe asta depnde foare mult cum te duci. daca ai patra cubica sau gopi mci, ideal este sa rulezi repede. daca ai gropi sanatoase, ideal e incet.
un drum pe care il fac constant: dascalu-moara vlasiei - crima si pedeapsa pentru orice masina! acolo toate masinile, fara exceptie, capata greieri. e drum cu dale, special pentru tancuri (23 testa acolo pe vremuri), rupt si peticit si iar rupt. acolo am dus un pivot la freelander, am indoit bascule la dacia, fiat, am pierdut toba la bmw, era sa iesim in decor cu un amic cu niva, am indoit nenumarate jante si gume.
aproape nici o masina nu scapa intreaga de acolo dupa ce face d 4-5 ori drumul. il recomand cu cladura, ca si strada gratioasa, amatorilor de senzatii tari. thumbsup.gif
klm
CITAT(AlexTM @ Jun 17 2008, 06:39 PM) *
Hop, una-doua au sarit in ajutor ... stai sa numar ... una, doi, trei persoane. Toti fiind "toyotisti" (sau Honda, whatever). Repet, TOTI.

Aoleu, ne-ai zgariat retina cititoare!
Toti facem greseli, mai mari sau mai mici; tre' sa ne-apucam acu' sa dam cu paru'n stanga si'n dreapta?!
CITAT(air_wolf @ Jun 18 2008, 12:57 AM) *
aproape nici o masina nu scapa intreaga de acolo dupa ce face d 4-5 ori drumul. il recomand cu cladura, ca si strada gratioasa, amatorilor de senzatii tari. thumbsup.gif

Pai daca tot e combat atunci sa propunem un test: sa faca drumul ala una bucata germaneasca si una bucata japonezeasca timp de cateva zile sa vedem care se prezinta mai bine dupa.
AZAZEL
daca tot ai idei, eu zic sa-ti arati marinimia si sa pui tu masina la bataie in calitate de reprezentant al taberei noastre.
AlexTM
QUOTE (klm @ Jun 18 2008, 08:10 AM) *
Aoleu, ne-ai zgariat retina cititoare!
Toti facem greseli, mai mari sau mai mici; tre' sa ne-apucam acu' sa dam cu paru'n stanga si'n dreapta?!


Nu. Doar din cind in cind.
Nu e nimeni pe-aici care sa stea si sa corecteze CONSTANT cea mai mica greseala. Insa aproape la fiecare observatie, oricit de rare ar fi ele, (observatii, zic, nu greseli) nu se poate sa nu apara reactii de genu' "Hai ba, acu stai sa le analizezi pe toate"? "chiar nu poate sa mai greseasca omu' NICIODATA" etc, etc...

Reactia cea mai normala, dupa mine, ar fi "da', asa e, n-am fost atent sau whatever". Subiect inchis.
Asa cum e si in cazul asta. Am scris gresit. Da. Scuze. Punct. Ce dracu' e asa greu sa admiti ca ai gresit???
klm
CITAT(AZAZEL @ Jun 18 2008, 09:23 AM) *
daca tot ai idei, eu zic sa-ti arati marinimia si sa pui tu masina la bataie in calitate de reprezentant al taberei noastre.

Pai ce a mea e masina?! E doar
CITAT('va spun pe pm daca vreti')
G4 de 1,4 care de abia se taraie

si e mai veche de 2006 ca sa o compari cu ciumegul Auris.
CITAT(AlexTM @ Jun 18 2008, 09:56 AM) *
Ce dracu' e asa greu sa admiti ca ai gresit???

Pai cand vezi ca din comparatia unei masini japoneze de 2-300cp cu un Porsche de 5-600cp tot aia japoneza castiga tu ai pretentia, absurda as adauga eu, sa se admita ca s-a gresit edit: intr-o problema gramaticala teehee.gif ?!?!
FAR EASTERN
klm, lasa fixatiile. Era vorba de asta:

QUOTE (mariusdruta @ Jun 16 2008, 10:34 PM) *
Din motive care este utile la toata lumea, nu ati vrea, in cazul in care avem ceva de spus, respectiv scris, sa o facem mai putin ca niste agramati care este? confused.gif


Sincer, la asa ceva nu cred ca cineva ar raspunde cum a propus AlexTM. Pentru ca era vizata clar o anume persoana, chiar daca s-a vrut a se intelege altceva. offtopic.gif Sorry!
air_wolf
QUOTE (klm @ Jun 18 2008, 08:10 AM) *
QUOTE (air_wolf @ Jun 18 2008, 12:57 AM) *
aproape nici o masina nu scapa intreaga de acolo dupa ce face d 4-5 ori drumul. il recomand cu cladura, ca si strada gratioasa, amatorilor de senzatii tari. thumbsup.gif

Pai daca tot e combat atunci sa propunem un test: sa faca drumul ala una bucata germaneasca si una bucata japonezeasca timp de cateva zile sa vedem care se prezinta mai bine dupa.


eu puna masina mea la bataie fara nici o greata: toyota land cruiser HJ61. drive.gif care vine cu touraeg/ml/q/X/allroad/scout etc? viteza minima si maxima 90km/h, fara frine, pe toata distanta, dus intors, ca sa fie omologat drive.gif

am facut drumul cu skoda de sute de ori - rezultatul a fost troncaneala a tot ce putea sa troncane, 8 jante indoite, 3 seturi de cauciucuri standard (pina nu am luat LT-uri nu s-a potolit), baia de ulei sparta de vreo 3 ori, spilerele sarite din porcariile de suruburi, amortizoarele varza de 2 ori pe an...
acelasi drum, un amic cu opel, aceleasi probleme, mai dese.
acelasi drum, cu hyundai getz, dupa 4 luni nici o problema. astept anul sa vedem ce iese.


AlexTM
QUOTE (air_wolf @ Jun 18 2008, 01:12 PM) *
eu puna masina mea la bataie fara nici o greata: toyota land cruiser HJ61. drive.gif care vine cu touraeg/ml/q/X/allroad/scout etc? viteza minima si maxima 90km/h, fara frine, pe toata distanta, dus intors, ca sa fie omologat drive.gif


G-Klasse? whistling.gif
mariusdruta
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 18 2008, 12:55 PM) *
klm, lasa fixatiile. Era vorba de asta:

QUOTE (mariusdruta @ Jun 16 2008, 10:34 PM) *
Din motive care este utile la toata lumea, nu ati vrea, in cazul in care avem ceva de spus, respectiv scris, sa o facem mai putin ca niste agramati care este? confused.gif


Sincer, la asa ceva nu cred ca cineva ar raspunde cum a propus AlexTM. Pentru ca era vizata clar o anume persoana, chiar daca s-a vrut a se intelege altceva. offtopic.gif Sorry!



Eu ti-as sugera respectuos acelasi lucru: sa lasi fixatiile, cred ca s-a disctutat destul pe aceasta tema.

P.S. Si daca tot insisti, sa stii ca daca am de spus cuiva ceva, de exemplu o gluma, o fac direct: deja stau cu emotii ca pe mine nu o sa ma feliciti (printr-un post) de ziua mea biggrin.gif
air_wolf
QUOTE (AlexTM @ Jun 18 2008, 01:19 PM) *
QUOTE (air_wolf @ Jun 18 2008, 01:12 PM) *
eu puna masina mea la bataie fara nici o greata: toyota land cruiser HJ61. drive.gif care vine cu touraeg/ml/q/X/allroad/scout etc? viteza minima si maxima 90km/h, fara frine, pe toata distanta, dus intors, ca sa fie omologat drive.gif


G-Klasse? whistling.gif


am mers si cu el pe acolo, e misto, se tine bine de tot. uitasem de el. si discovery sau defender merg bine pe acolo.
FAR EASTERN
QUOTE (mariusdruta @ Jun 18 2008, 02:20 PM) *
P.S. Si daca tot insisti, sa stii ca daca am de spus cuiva ceva, de exemplu o gluma, o fac direct: deja stau cu emotii ca pe mine nu o sa ma feliciti (printr-un post) de ziua mea biggrin.gif



Nu sunt fan al "apartheid"-ului, cum am mai spus.... wink.gif
mariusdruta
Un link interesant apropo de cum se obtine noua calitate, fiabilitate si pretul scazut al masinilor Toyota:

http://www.worldcarfans.com/9080618.016/to...weatshop-abuses

http://www.nlcnet.org/article.php?id=562



Toyota Linked to Human Trafficking and Sweatshop Abuses

Toyota May Be a Shade Greener Environmentally but has badly stumbled with Human Rights Abuses

NEW YORK, June 18 /PRNewswire-USNewswire/ -- Today the National Labor Committee (NLC) is releasing a 65-page report, "The Toyota You Don't Know" documenting serious human rights violations by the Toyota Motor Company, which will disturb most Americans.

"Celebrities like Julia Roberts, Leonardo DiCaprio, Brad Pit, Bill Maher and others have led the way in turning Toyota's Prius into a symbol of concern for our environment," said Charles Kernaghan, director of the NLC, "We hope that these same celebrities will now also challenge Toyota to improve its respect for human and worker rights. As a start, Toyota should cut its ties to the Burmese dictators and end the exploitation of foreign guest workers trafficked to Japan."

* Toyota linked to human trafficking and sweatshop abuse: Toyota's much admired "Just in Time" auto parts supply chain is riddled with sweatshop abuse, including the trafficking of foreign guest workers, mostly from China and Vietnam to Japan, who are stripped of their passports and often forced to work--including at subcontract plants supplying Toyota--16 hours a day, seven days a week, while being paid less than half the legal minimum wage. Guest workers who complain about abusive conditions are deported.

* Prius made by low-wage temps: Fully one-third--10,000--of all Toyota assembly line workers in Japan are low-wage temps who have few rights and earn less than 60% of what full time workers do.

* Unpaid overtime and "overworked" to death: Mr. Kenichi Uchino was just 30 years old when he died of overwork on an assembly line at Toyota's Prius plant, leaving behind his young wife and two children. Mr. Uchino routinely worked 13 to 14 hours a day, putting in 106 1/2 to 155 hours of overtime--depending on whether work taken home was counted--in the 30 days leading up to his death. Toyota claimed that he had only worked 45 hours of overtime and that the other 61 1/2 to 110 hours were "voluntary" and unpaid. His wife had to go to court -- which ruled that Mr. Uchino was overworked to death -- to win a pension for their children.

* Ties to Burmese dictators: Toyota, through the Toyota Tsusho Corporation, which is part of the Toyota Group of Companies, is involved in several joint business ventures with the ruthless military regime in Burma. The dictators use these revenues to repress and torture the people of Burma.

* Toyota and the race to the bottom: Toyota is imposing its two-tier, low wage model at its non-union plants in the south of the United States, which will result in wages and benefits being slashed across the entire auto industry.

The National Labor Committee recently documented how the U.S.-Jordan Free Trade Agreement descended into human trafficking with tens of thousands of foreign guest workers held under conditions of involuntary servitude.
FAR EASTERN
Hm, chiar interesant... mellow.gif

How the research was done:

The research was carried out in Japan in early April 2008, the single most important focus being dozens of interviews with full-time, temporary and subcontract Toyota workers and family members; progressive unions; prominent labor attorneys; academics; and activist human, women’s and worker rights organizations. We had the opportunity to tour a Toyota auto plant and attempted to visit—but were prohibited from entering— a Toyota dorm. We learned a great deal, especially from the workers who took time to speak with us, at considerable risk to themselves--and will, of course, honor their request that neither they nor their factories be identified by name. The subcontract workers, especially, were frightened that any public mention of violations in their plants would result in retaliation by Toyota, which would pull its orders from the plant. Despite the very generous and open way the Japanese people received us, the contents of this report should be attributed solely to the National Labor Committee. We came away with enormous respect for the Japanese people, and feel our two countries have a lot in common.

Totusi, conform raportului, situatia este valabila nu numai pentru Toyota si nu numai pentru Japonia.

Chiar si in Ro, dar aici nu are ca justificare "calitatea" ci profitul.

air_wolf
articole "la comanda".
sa nu uitam ca toyota ia caimacul americanilor. o campanie de denigrare bazata pe ce drepturile omului prinde foarte bine in state.
sa-i intrebam pe aia de la nike cum muncesc micii chinezi ca sa produca adidasii? sau alte marci americane 100%, ce conditii de munca ofera in afara statelor unite?
toti sint o apa si-un pamint, acum depinde de cine pune botul la asa ceva.
klm
Eu zic ca toti producatorii merg pe aproximativ aceeasi conceptie: costuri de productie cat mai scazute (oare Ford vine in Ro pentru calitatea ridicata a muncii prestate de romani?!) problema e felul in care se ajunge la reducerea acestor costuri.

FAR EASTERN
Calitatea produsului finit nu ar trebui sa tina de cei care-l lucreaza, ci ar trebui sa fie un atribut al marcii, universal valabil.
In cazul producatorilor de masini, unde procesul de productie este automatizat aproape integral, nu prea conteaza calitatea prestatiei omului. Contributia principala a acestuia este in procesul de asamblare mecanica, unde sa zicem ca se poate gresi prin nestrangerea unor suruburi, neconectarea unor mufe, etc. A, si mai e partea de finisare, unde se vede cel mai tare "contributia" factorului uman, care e foarte importanta.
Practic singura explicatie a migratiei marilor producatori ar trebui sa fie forta de munca ieftina, fara a se face rabat la calitate.
klm
Nu sunt deloc de acord cu ce ai spus.
In orice conteaza cel mai mult calitatea prestatiei omului!
air_wolf
sint de acord cu klm.
daca desteptaciunea care supravegheaza robotul nu-si da seama ca ala sudeaza cu 1mm mai putin, atunci e o problema majora.
la fel si la presele pentru fetele de usi, bord, etc: daca omul nu vede ca e bavurata peste limita admisa, o sa ai greieri si muchii taioase.
OvidiuH
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 19 2008, 09:00 AM) *
Calitatea produsului finit nu ar trebui sa tina de cei care-l lucreaza, ci ar trebui sa fie un atribut al marcii, universal valabil.

Sunt de acord doar cu aceasta afirmatie. Ca fapt divers, fabrica Toyota din Turcia de la Sakarya (vechea Corolla, Auris si Corolla Verso) are cea mai mica rata de erori din intreg lantul, fiind peste Anglia sau Japonia de exemplu.
FAR EASTERN
Aveti dreptate, merit un loc in galeria celor din "Funny...." confused.gif
DAN
QUOTE (OvidiuH @ Jun 19 2008, 02:41 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 19 2008, 09:00 AM) *
Calitatea produsului finit nu ar trebui sa tina de cei care-l lucreaza, ci ar trebui sa fie un atribut al marcii, universal valabil.

Sunt de acord doar cu aceasta afirmatie. Ca fapt divers, fabrica Toyota din Turcia de la Sakarya (vechea Corolla, Auris si Corolla Verso) are cea mai mica rata de erori din intreg lantul, fiind peste Anglia sau Japonia de exemplu.

A reusit 5 ani la rand sa declare 0 defecte, asta dupa ce, la inceput au avut ceva probleme. Si da este cea mai performanta uzina auto(nu doar Toyota) din lume din acest punct de vedere.
OvidiuH
Din ciclul "nemțească frate". smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.