Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Calitatea masinilor: germane vs japoneze
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
20krpm
sa-mi ziceti si mie cind faceti d-astea, vin si io sa ma uit la voi in oglinda retrovizoare tongue.gif tongue.gif smile.gif
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Jun 5 2008, 12:07 AM) *
vin si io sa ma uit la voi in oglinda retrovizoare tongue.gif tongue.gif smile.gif

tare de tot replica asta.



sorine, vezi ca in scurta vreme s-ar putea sa apara niste probleme la tobele tale: apar niste 2.0tdi obosite: unul are 204 cp &400NM iar celalalt are 224cp si 450 NM.
adrian_flavius
Nu sunt fan al liniutzelor, nu ma dau in vant dupa asa ceva, nu mi-am luat Totosul pentru a ma da "zmeu"...chestia respectiva a fost pur si simplu o intamplare pe autostrada, nu o regula...nu am de gand sa-mi masor fortele "auto" cu nimeni...daca era asa, puneam banii pe un TS sau pe un Avensis cu motor 2.0 VVT-i, nu pe 2.0 D-4D...sau mai asteptam o juma' de an, sa mai strang bani, si imi luam un Hondac ca al lui Sorin...sper ca am lamurit-o...

@Azazel, nu te contrazic, eu nu am cum sa ma bat cu Audi-ul tau...si nici nu vreau sa incerc...ii las pe altii s-o faca...eu sunt mai linistit de felul meu, de aia mi-am si luat un diesel "sfatos si molcom"...e mai croit pe felul meu de a fi...

@Tudor: sunt de acord, probabil ca motorasul ala era de 104 CP, nu mai sus...sau avea omul greutate/bagaj/pasageri in masina...sau o mie si unul de alte motive din cauza carora nu s-a mai tinut de mine...cand faceam "sapaturi" pentru masina, in iarna, si m-am dat cu 2.0 TDi pe Octavia II si Superb, am vazut ca e alta mancare de peste...da' acelasi motor pe Lancer-ul nou e varza...deci mai conteaza si masina, nu numai motorul...

laugh.gif...hai ca le-am amestecat pe toate in postul asta...si nemtesti, si japoneze...si liniutze... whistling.gif
T u d o r
Buey... s-a facut cald rau afara. biggrin.gif Soarele dogoreste, trebuie sa purtam sapca/basca/fes, ca ne afecteaza la "creere". tongue.gif

Ma uitam cum mi-ar sta mie intr-un 207 RC... rolleyes.gif TDI. teehee.gif E vreo 20000 ddp, cu motorul de pe Cooper S. Suta in 7.1 sec... o fi bine? Sa ma pun la liniute si eu, sa va arat si eu fundul, ca vad ca se poarta. tongue.gif
AZAZEL
intr-adevar discutia a degenerat.

@adrian flavius
se intampla diverse lucruri cateodata in trafic care ne indeamna sa tragem concluzii pripite si nici eu nu sunt o exceptie de la acest tip de concluzii.
stai linistit, masina mea e obosita rau pe langa ce se putea. mai amarate motoare ca al meu mai sunt doua pe A4, iar peste al meu aprox zece motoare daca le includem si pe cele ce vor urma in scurt timp.
klm
Desi nu sunt nici fan al Passat-ului, nici al dizelului si nici al automatelor pot spune ca am mers in urma cu 3 saptamani cu unul de 2.5 si m-a impresionat usurinta cu care urca la 160 (nu am mers mai mult de 180 pentru ca m-am obisnuit cu 120 si nu sunt sigur la viteze prea mari iar 160 la Passat e echivalentul a 100 la Golf la sentimentul de siguranta), chiar daca nu am permis de prea multa vreme si nu sunt adeptul liniutelor, cred ca ar fi distractiva o intrecere intre aceasta si orice Avensis, oricum niciuna nici cealalta nu e masina de liniute insa la puteri echivalente (pentru ca greutatile sunt apropiate) banii mei ar merge pe Passat.
HalbaSus
Liniute... a zis cineva liniute ??? teehee.gif hai ca e cald afara si n-am purtat basca asa ca ma bag si eu...
Eu la "rolling start" CRED ca sunt mai rapid decat 80-90% din masinile cu pana la 150 cp.
La 0-100 ma bat toate benzinarele de putere similara pentru ca nu pot ajunge pana la 100 in a doua.
La 0-400 m cred ca am sanse bune fata de masinile de putere similara CU CONDITIA SA PORNESC BINE... ceea ce pana acum nu am reusit niciodata (ori ii dau prea putin gaz si "se ineaca" in turbo-lag) ori ii dau prea mult gaz si fac burnouturi de toata frumusetea... in vre-o 10 incercari cate am facut pana acum nu am reusit niciodata sa pornesc bine.
vio
ma intreb daca ar fi iesit asta pe piatza ce faceai cei de la VAG toyota avensis Engine is 2,7 V6, biturbo with 305hp and 510 nm of torque (376lbs)! e limitata la 250 , in teste a prins 320 - 330 ...

2.0tdi obosite: unul are 204 cp &400NM iar celalalt are 224cp si 450 NM. sa stii ca japo au motoare pe benzina cu cilindree mai mica si au tot aceiashi cai putere si aspirate normal si care tot o sa le dea peste nas ..wink.gif sa le vedem cu un type R cum se descurca sau cu un VVTL-i sau o S2000 ....oricum TDI -urile sunt obosite .


si ca tot e vb de calitate aici ... daca ar fi asa de bune mashinile nemtzesti s-ar vinde in toata lumea cum se vand si in Europa , dar in toata lumea domina japonezele de fff multi ani , asa ca ... thumbsup.gif beer.gif
T u d o r
Din cauza cuplului prea mare. biggrin.gif Cam la fel patesc si eu, dar nu prea incerc. Oricum, dieselul nu e pentru liniute. In coasta, plecat lansat, ma alerg cu orice benzinar de pana la 1.8 cilindree, si zic eu ca nu ma fac de ras.

Vio, nu compara mere cu pere. Type R isi gaseste si el nasul, pune-l cu GTI, Reno F1 sau Focus ST. Oare mai iese asa "nesifonat"?
S O R I N
@ Vio,multi stiu,putin cunosc....

Oricum ca idee un 3.0 tdi quttro ( A6-model nou) pe dealu negru a fost uimit sa vada cum se misca o honda. Nu i prea venea sa creada ,dar pana la urma

s a convins.

In viitorul nu prea indepartat se intrevede o acura tl type s care are numai putin de 286 de caluti si un mic motor 3.5 benzina V6,care nu costa prea mult smile.gif ,

cca 40 euro ddp ( vezi acura.com.ro ) atunci as vrea sa vad tdi-uri obosite de 2438961238 de cai... biggrin.gif
klm
CITAT(vio @ Jun 5 2008, 10:02 AM) *
sa le vedem cu un type R cum se descurca sau cu un VVTL-i sau o S2000

Eu zic ca un TT (chiar si ala de 2l) nu numai ca se descurca ci le si bate prieteneste pe umar la finalul intrecerii si cred ca si un R32 face acelasi lucru.
T u d o r
Desi nu e germana, Renault Megane Sport F1 a maturat pe circuit cu toate, fie ele ST, GTI sau Type R. Ai dreaq frantuji, stiu sa faca masini sportive, doar ca nu prea reusesc sa le vanda. laugh.gif
AZAZEL
QUOTE (vio @ Jun 5 2008, 09:02 AM) *
2.0tdi obosite: unul are 204 cp &400NM iar celalalt are 224cp si 450 NM. sa stii ca japo au motoare pe benzina cu cilindree mai mica si au tot aceiashi cai putere si aspirate normal si care tot o sa le dea peste nas ..wink.gif sa le vedem cu un type R cum se descurca sau cu un VVTL-i sau o S2000 ....oricum TDI -urile sunt obosite .


pai cum sa se descurce? f bine. motorului de 224 cp i se preconizeaza 6.6 sec pana la suta pus pe A3 si aprox 245 km/h. celui de 204 cp i se preconizeaza aprox 6.9 sec pe A3. daca tinem cont ca in ambele configuratii masinile vor avea aprox 1500 kg atunci concluzionez ca este f bine.
S2000 face 6.2 sec pana la 100 km/h si are 240 cp si greutatea este de 1362 kg. un bmw sau audi cu aceiasi cp si aceiasi greutate fac suta in max 5.5 sec. vezi audi TT si bmw Z4.
audi TTS: 2 litri 272 cp, 5.4 sec pana la 100km/h, 250 km/h limitat electronic, 1395 kg si 10,9% consum in conditiile unei tractiuni integrale.
type R are 200 cp si face suta in 6.6 sec si ajunge la 235 km/h in conditiile unei greutati proprii de 1338 kg. nu mi se pare nimic deosebit.

sa amintesc de noile 2.0tfsi 211 cp intre 4300 si 6000 ture si 350 NM intre 1500 si 4200 ture, 0-100 km/h in 6.6 sec , 250 km/h consum de combustibil de 9% in interior si toate astea pe sasiul unei magaoaie de masini ca Audi A4 ? numai consumul lui Type R este de 12,7% si al lui S2000 este 13,9%
aaaa! nu este aspirat 2.0tfsi!

termenul de VVTL-i nu-mi este cunoscut.



QUOTE (vio @ Jun 5 2008, 09:02 AM) *
si ca tot e vb de calitate aici ... daca ar fi asa de bune mashinile nemtzesti s-ar vinde in toata lumea cum se vand si in Europa , dar in toata lumea domina japonezele de fff multi ani , asa ca ... thumbsup.gif beer.gif


europenii au bani sa-si permita masini.
ceilalti cumpara ce le permite buzunarul: una din cele 1 milion de corolla identice (aceleasi jante, acelasi volan, acelasi motor, acelasi interior samd)
OvidiuH
QUOTE (AZAZEL @ Jun 5 2008, 10:23 AM) *
europenii au bani sa-si permita masini.
ceilalti cumpara ce le permite buzunarul: una din cele 1 milion de corolla identice (aceleasi jante, acelasi volan, acelasi motor, acelasi interior samd)

Ca americanii sunt saraci lipiti pamantului.
AZAZEL
pai cumpara oamenii aprox 300 k de bmw, 250 k de mercedes, 100 k de audi, 200 k de volvo, 200 k de lexus.
cate ai vrea sa inghita SUA ?
22nst
QUOTE (AZAZEL @ Jun 5 2008, 11:23 AM) *
termenul de VVTL-i nu-mi este cunoscut.


motor toyota 1.8 benzina, aspirat, 192 cp smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=GI1KT5OKW8E...feature=related
AZAZEL
se poate cumpara aceasta corolla din romania. sau s-a putut candva?
OvidiuH
Avand in vedere ca sunt cea mai mare piata de desfacere, as zice multe.

PS: BMW vinde in SUA aproximativ 17.000 de unitati lunar (in scadere cu peste 20%). Anual vin aproximativ 204.000 bucati.
adrian_flavius
Una proaspata de tot: client de-al meu, stat de vorba cu el pana acum 5 minute...VW Touareg diesel, luat in leasing, masina de 3 saptamani...azi-dimineata i s-a busit cutia de viteze...complet...au ramas si suruburi pe sub masina, in intersectie...avea poze pe telefon cu ele...masina nu s-a mai miscat de nici un fel, de nici o culoare...au venit cei de la reprezentanta cu trailer-ul, sa ridice masina...rotile blocate complet, nu au vrut sa se miste de nici un fel, asa ca au tarat masina, la propriu, in sus pe trailer...cat pe ce sa se strice si troliul de la platforma...

Clientul a mai avut vreo 4 masini VAG pana acum si mai are un Golf 4 al sotiei si un Audi A3 al baiatului...astea din urma sunt mai vechi, de peste 2 ani, si e tare multumit de ele...Touareg-ul este nou-nout...a zis, cu guritza lui, ca VAG nu mai construieste la nivelul de calitate la care o face inainte...da' presupun ca asta e normal pentru orice marca...nu numai nemteasca...era tare dezamagit...rau de tot...
AZAZEL
QUOTE (OvidiuH @ Jun 5 2008, 11:49 AM) *
PS: BMW vinde in SUA aproximativ 17.000 de unitati lunar (in scadere cu peste 20%). Anual vin aproximativ 204.000 bucati.

informatiile tale sunt eronate.
in mai bmw a scazut vanzarile in sua cu 4.6% fata de anul trecut. au vandut 5585 suv-uri si 19884 "masini mici". total 25469 masini. in aceasta ecuatie nu intra Mini si alte prostii. per total bmw sunt la 110.569 bucati in 4 luni din 2008 fata de 119.359 in 2007. asta inseamna o scadere de 7.4%
per total in 2007 bmw a vandut in SUA 293.795 masini
OvidiuH
Producatorul german de masini BMW a declarat ca vanzarile de masini ale grupului in SUA au scazut cu 22 procente la 16.935 unitati in luna ianuarie, dar a declarat ca acestea vor creste in 2008, informeaza Reuters.

Asta am gasit in Ziarul Financiar. Posibil sa fi crescut in lunile urmatoare.
vio
sa vandut si in romania , din pacate nu multi au stiut ce poate motorul ala. e existat si o varianta a lui cu compresor cu puere varibila intre 215- 245 de cai la o cilindree de 1.8 ... pe cand un astfel de motor la VAG ... never wink.gif ... ca sa nu mai zic ca tuneri de peste ocean au scos si 350 de cai din el ...


AZAZEL sa apara Aurisu V6 si pe urma vedem ce mai poate sa faca R32 wink.gif) care a iesit cam shifonat din testu cu el in varianta japo adica BLADE .... cat despre tfsi --- e turbo... wink.gif ia unu fsi si vezi ce ii poate pielea ,.... in america fiecare fam are cam 2 mashini ... si plus ca o mashina o iei sa nu te duci cu ea la service non stop



europenii sunt cam snobi , daca nu erau asa nu exista topicu asta ...., nu stiu ce sa isi cumpere , cel putin in vest au inceput sa isi dea seama ce e o japo fatza de o germana si procedeaza ca atare ... la noi pe aici mai e de munca , plus ca mashinilor nemtzesti le lipsesc o game intregi de mashini , mai ales celor de la VAG ...


a baga materiale scumpe si gadgeturi multe ca sa ti ia ochii si a promova dieselu si consumuri mici nu inseamna ca e si o mashina buna, adica nu o sa poti compara ever un Audi cu un Lexus sau cu un Mertz..... sa fim seriosi .. audi inca nu face mashini ( parerea mea ).. mai are de lucru ...



era la un moment dat o stire cum ca din grupul VAG abia Seat sa apropiat la calitatea toyota si asta spus de nush ce presedinte de la Seat sau VAG nu mai stiu ... deci cred ca nu mai are sens ....

...
OvidiuH
QUOTE (AZAZEL @ Jun 5 2008, 10:42 AM) *
pai cumpara oamenii aprox 300 k de bmw, 250 k de mercedes, 100 k de audi, 200 k de volvo, 200 k de lexus.
cate ai vrea sa inghita SUA ?

Toyota a vandut doar in mai in SUA 257 k. Lexus e cea mai vanduta marca premium la americani, in jur de 329 k in 2007. Nu stiu unde ai gasit tu 200 k Lexus.
AZAZEL
QUOTE (OvidiuH @ Jun 5 2008, 11:29 AM) *
Toyota a vandut doar in mai in SUA 257 k. Lexus e cea mai vanduta marca premium la americani, in jur de 329 k in 2007. Nu stiu unde ai gasit tu 200 k Lexus.

OvidiuH se pare ca si eu m-am informat de lexus ca si tine de bmw.
de lexus stiam "din auzite". este f probabil sa fie cum spui tu insa de restul 4 producatori europeni garantez.
despre BMW, cifrele sunt exacte: site-ul lor din sua da informatia.
chiar nu stiu ce bat campii astia de la reuters si ziarul financiar. pai 20% scadere nu s-a pomenit in viata vesnica.
probabil Bavaria poate confirma sau infirma.
OvidiuH
QUOTE (AZAZEL @ Jun 5 2008, 11:44 AM) *
OvidiuH se pare ca si eu m-am informat de lexus ca si tine de bmw.
de lexus stiam "din auzite". este f probabil sa fie cum spui tu insa de restul 4 producatori europeni garantez.

http://www.toyota.com/about/news/corporate...03-1-sales.html
AZAZEL
QUOTE (vio @ Jun 5 2008, 11:26 AM) *
a baga materiale scumpe si gadgeturi multe ca sa ti ia ochii si a promova dieselu si consumuri mici nu inseamna ca e si o mashina buna, adica nu o sa poti compara ever un Audi cu un Lexus sau cu un Mertz..... sa fim seriosi .. audi inca nu face mashini ( parerea mea ).. mai are de lucru ... ...


VIO, pai de ce spui ca Audi nu este o masina buna si ca mai are de lucru pt a putea fi comparata cu Lexus sau Mercedes. Pe ce iti bazezi afirmatiile? explica-te pt ca eu sincer nu pricep!
klm
CITAT(vio @ Jun 5 2008, 11:26 AM) *
e existat si o varianta a lui cu compresor cu puere varibila intre 215- 245 de cai la o cilindree de 1.8 ... pe cand un astfel de motor la VAG ... never wink.gif ... ca sa nu mai zic ca tuneri de peste ocean au scos si 350 de cai din el ...
[...]
cat despre tfsi --- e turbo... wink.gif ia unu fsi si vezi ce ii poate pielea
[...]
europenii sunt cam snobi , daca nu erau asa nu exista topicu asta ...., nu stiu ce sa isi cumpere , cel putin in vest au inceput sa isi dea seama ce e o japo fatza de o germana si procedeaza ca atare ... la noi pe aici mai e de munca , plus ca mashinilor nemtzesti le lipsesc o game intregi de mashini , mai ales celor de la VAG ...

Golf GTI 2.0 FSI 227 CP, 0-100km/h 6.8s - 6.6s pentru editia 30 - (asta nu e turbo pentru ca turbo aveau inca de prin 1990 peste 250cp din motoare de 1.8l).
Ia uite ce face (si mai important: de ce face ceea ce face) Toyota: http://masini.ro/stiri/citeste_stire/2096/...u-compresor.htm
Citisem intr-o brosura de la MOL ca s-a facut un Golf de vro 5-600 cp (n-as sti sa va spun ce cilindree si n-am acces larg la net ca sa caut), aceeasi intrebare pentru tine, vio: pe cand un astfel de motor la Toyota?
Eu sunt 100% european si ma simt jignit de afirmatia ta ca as fi snob si chiar cred ca stiu ce sa imi cumpar, dar in cazul in care nu am avea habar, am putea sti ce game intregi le lipsesc masinilor nemtesti?
AZAZEL
probabil pick up.
va fi in curand unul la vw.
Watcher
Semi off topic: Halba: Power launch?
mariusdruta
Daca vorbim strict de performante, pana la "daca ar fi fost", "si cand o aparea" smile.gif, deocamdata un Polo GTI face muci Yarisul TS, Golf GTI simplu sau ed. 30 se distreaza cu Type R, la fel Passat Sportline 2.0 TFSI (nu trebuie sa ajungem la R36) cu Accordul ala cu motor cat casa de 190 de cai.

Sa vorbim despre modele echivalente de la Audi sau BMW? Sa vorbim de modele superioare, la ani lumina de tehnologia japoneza, de la Audi si BMW (S3, S4, M-uri, quattro samd)? Nu cred ca are sens.

Deocamdata, sustinatorii celor japoneze ar trebui sa se multumeasca cu gustul acru al pretului mai mic. Mai ales daca nu stiu nici macar sa-si sustina cauza si insista pe performante si sportivitate.

Observ acelasi curent al "sportivilor cu TDI-uri de 90 de cai", de acum ceva ani, cum renaste acum, in curentul "sportivilor cu masini japoneze" care, in mod firesc probabil (caci cine se aseamana se aduna) se raporteaza la prima categorie smile.gif Din pacate pentru ei, lucrurile au mai evoluat, chiar si in Romania, si majoritatea celor care isi iau acum un TDI sa zicem stiu foarte bine pentru ce il cumpara, iar cei ce vor performante de asemenea stiu ce sa aleaga. wink.gif

LE Nu vreau sa generalizez, sunt multi cei care isi cumpara o masina japoneza si stiu ce sa ceara si ce sa aprecieze la ea. Respect! Cred ca genul acesta de cumparatori, ar fi adus argumente mult mai pertinente in favoarea partii japoneze pe acest topic.
A K U
QUOTE (vio @ Jun 5 2008, 05:26 AM) *
nu o sa poti compara ever un Audi cu un Lexus sau cu un Mertz..... sa fim seriosi .. audi inca nu face mashini ( parerea mea ).. mai are de lucru ...


Foarte tare, frate! laugh.gif
adrian_flavius
http://www.banknews.ro/stire/18298_noua_se...a_in_iulie.html

vreau sa insist un pic asupra frazei din finalul articolului, si anume "Tehologia folosita deja de Lexus in ceea ce priveste cutia de viteze automata cu opt trepte, va fi regasita si la noul BMW Seria 7, precizeaza Worldcarfans.com"...cine are mai multe detalii, va rog sa spuneti...ca nu stiu ce sa inteleg...tehnologia este dezvoltata de Lexus, si va fi aplicata si la BMW, sau este o tehnologie dezvoltata de un tert, si ambele marci au ales s-o aplice?...ca daca e cutie de Lexus pe nava amiral de la BMW, no comment... thumbsup.gif
OvidiuH
QUOTE (mariusdruta @ Jun 5 2008, 01:59 PM) *
Daca vorbim strict de performante, pana la "daca ar fi fost", "si cand o aparea" smile.gif, deocamdata un Polo GTI face muci Yarisul TS, Golf GTI simplu sau ed. 30 se distreaza cu Type R, la fel Passat Sportline 2.0 TFSI (nu trebuie sa ajungem la R36) cu Accordul ala cu motor cat casa de 190 de cai.

Exagerezi... rau. Strict din punct de vedere al motoarelor, ai partial dreptate. Insa, pentru Polo GTI platesti aproximativ 2000 EUR mai mult pentru 17 CP si 1 secunda in minus la 0-100 si ai dotari mai slabe decat la Yaris TS. Type R-ul face 100 in 6,6 secunde, pe cand GTI-ul in 7,2. Samd. Nu poti generaliza.
vio
1 sec in plus pt unii e o performata maxima si decisiva in plus ca sa isi ia o germana .. thumbsup.gif

snob .... sunt f multi ..care isi iau mashina europene numai ca sa nu isi ia japo nu ca le ar place lor , nu vb de cei ca tine care sunt fani ai mashinilor made in ue ...

nu mai vb se serii limitate si asa mai departe , vb de ce se face la greu ... tot ce se face made in japan e in linie .. si ca sa stiti exista o variant de Corolla de 650 cai motor 2.0 turbo 4x4 , sa nu mai vb de Aurion sau alte surate care nu se vand la noi pe continent din motive lesne de intzeles ..

aaa Lexus IS-F si parca si LS 600 au cutie de F1 , aratati mi o sg mashina germana cu asa ceva?

sa nu mai vbde ce o sa fie IS-f ,,, deja e privit ca groparu' M3 si chiar M5 ....nici macar nu a iesit bine noul M3 si vor sa scoata altul sa contracareze IS-f ul ....


ca sa nu mai vb de subaru care bate cam tot ce vreti voi in materie de mashina de serie cu aspiratii de mashina normala ...

calitativ am ami zis ... mai e mult pana departe in ceea ce priveste ca nemtzestile sa ajunga la japo ... pe mine ma mira ca voichiar nu vedeti sau va faceti ca ploua , cand totii Presedintii de companii din EU , USA se plang de japonezi ca sunt cu f mult perste ei privind calitatea produselor , eu unu cred si sunt sigur ca oamenii aia nu isi fac contrareclama la marcile lor ... io sunt f realit nici toyota nu e za best stiu asta pe pielea mea, dar nici ca cele nemtzesti de serie. degeaba ai mashina cu cai care face si drege daca este o taraba pe rotzi sau interiorul este patetic si rece , te lasa asa ca pe o meduza baloshita , nu ti inspira nimic ...


Azazel de curiozitate te ai suit intr un IS sau GS , sau o Legend ??? io m am suit si A4 si A6 , A8 ..... aceiashi senzatie , raceala si plictis nimic special plus ca e stresant aranjamentul bordului cu tot ... la Metz e alta treaba ei au mai invatzat ce si cum , BMW e ceva pe drum bun, dar pana la ajunge ca etalon si tineti cont japonezele etalon nu lea stabilt klm , azazel , io , hoinar , halba ci niste studii de piatza si insasi concurentza prin studierea modelelor japo ... hai noroc si 10 000 de beri reci ...


corolla TS compresor de 1,8 avea intre 6.5- 6.9 0 - 100 km/h
AZAZEL
QUOTE (vio @ Jun 5 2008, 03:16 PM) *
Azazel de curiozitate te ai suit intr un IS

m-am urcat doar intr-un IS la showroom-ul din pipera si mi-a placut. asta se intampla acum 8 luni.
interiorul luxos, design exterior pe gustul meu.
ce nu mi-a placut a fost spatiul interior mic si portbagajul de dimensiunea celui de la focus-ul meu hatch. masina in interior este prea mica pt cat imi trebuie mie si asa cum am mai spus-o , spatiul interior este prea mic pt dimensiunile exterioare ale masinii. chiar nu imi dau seama unde pierde asa mult spatiu.
as putea sa spun ca l-am luat in considerare partial la alegera masinii.

pt ca am ceva timp liber, maine chiar ma voi duce din nou la show room-ul din pipera sa iau lexus-ul la puricat ca prea m-ati enervat.
20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jun 5 2008, 02:48 AM) *
CU CONDITIA SA PORNESC BINE... ceea ce pana acum nu am reusit niciodata (ori ii dau prea putin gaz si "se ineaca" in turbo-lag) ori ii dau prea mult gaz si fac burnouturi de toata frumusetea... in vre-o 10 incercari cate am facut pana acum nu am reusit niciodata sa pornesc bine.

apasa acceleratia cit te tine inima, si de pornit pornesti lasind din ambreiaj, nu apasind pe acceleratie. thumbsup.gif

e mai mare dragul sa vezi posesori de toyota corolla, vw golf si alte chestiute d-astea discutind in contradictoriu daca audi R8 il bate pe TypeR si daca M5 face suta in jumatate de timp fata de passat tdi. daca vreti sa gustati din deliciul meu, imaginati-va o clipa cum toti vitejii cuprinsi in discutia de mai sus se aliniaza cu corollele lor sau ce-or fi la o linie de start, se aprind becurile rosii, si ei toti le dau gaz, incruntati si uitindu-se peste umar la cel de pe aceeasi linie cu ei. smile.gif
HalbaSus
Adica sa pornesc cu ambreajul patinat ?... errr... stiu si eu... daca mai am nevoie de el smile.gif


QUOTE (vio)
calitativ am ami zis ... mai e mult pana departe in ceea ce priveste ca nemtzestile sa ajunga la japo ... pe mine ma mira ca voichiar nu vedeti sau va faceti ca ploua , cand totii Presedintii de companii din EU , USA se plang de japonezi ca sunt cu f mult perste ei privind calitatea produselor , eu unu cred si sunt sigur ca oamenii aia nu isi fac contrareclama la marcile lor ... io sunt f realit nici toyota nu e za best stiu asta pe pielea mea, dar nici ca cele nemtzesti de serie. degeaba ai mashina cu cai care face si drege daca este o taraba pe rotzi sau interiorul este patetic si rece , te lasa asa ca pe o meduza baloshita , nu ti inspira nimic ...


Hai mai, tu vorbesti serios ? Ai baut ceva ? Zi si tu de fiabilitate, de raport pret calitate, de exclusivitate... dar acum sa zici ca au si materiale mai bune... nu cumva sunt si mai rapide si mai configurabile ?
T u d o r
hahahha... stati ca s-a aprins Halba. teehee.gif

Mai Vio, las-o si tu mai usor, eu m-am urcat in Corolla (ca a ta), am condus-o si ce mi-a sarit in ochi a fost ca deasupra casetofonului era o gaura de bagai deshtiu'. De la soare...cica, asa mi-a explicat baiatul de la dealer cu care am facut testul. Pai de la soare se scorojise si la Nova mea undeva langa parbriz... ca la Logan si Solenza nici nu s-a pus problema, alea aveau materiale bune. tongue.gif Pe bune, daca nu vedeam faza asta, acum poate conduceam o Corolla 1.6 Sol...

Pazea, ca scrie Vio... teehee.gif
ozz86651
QUOTE
Golf GTI simplu sau ed. 30 se distreaza cu Type R


In rest nu ma bag, ca sinteti distractivi, dar pe aici sint si niste informatii false. Asta de exemplu. Revistele americane sint pline de teste de Gti vs. Si (Si de obicei e mai slab ca Type R) si primul loc e acordat alternativ in functie de preferinta autorilor pentru masini orientate spre circuit sau all around. GTi e mai bun all arounder din cauza motorului turbo dar pe circuit Si cistiga. Diferenta de pret intre cele doua e in "favoarea" GTi cu multe mii de $.
Afirmatia ta, istoric vorbind, devine de-a dreptul hilara. CTR n-a avut ce discua cu GTi multe generatii, abia la ultima unde CTR s-a inmuiat si GTi s-a-nvirtosat smile.gif ele au devenit comparabile.
De TT vs. S2000, la fel. Generatia precendenta de TT era o gluma proasta. Abi acum a reusit si Audi sa scoata o masina comparabila cu S2000 care e o masina veche de o groaza de ani... e practic aceeasi masina din 1999! Normal aspirat, 125CP/l, fiabil (au 10 ani de istorie deja), pret comparabil, ia iarata-mi ceva comparabil in curtea VAG? Nici macar acum, d-apoi in 99.
T u d o r
Nu vreau sa intru in polemici legate de care o are mai mare, dar am citit cu atentie sectiunea de liniute a forumului honda. Si baietii de acolo, posesori de CTR recunosteau chiar ei ca GTI ii cam face. De modelul ala jubiliar, cu 230 cai... nu e cazul sa mai zic.
Si repet, Renault Megane Sport F1 le-a batut pe toate hot hatch-urile cu 2 roti motrice pe circuit. Including Mazda 3 MPS, care dispune de vreo 260 cai... La liniuta puterea mai mare si-a spus cuvantul, dar la cornering F1 a fost rege.
HalbaSus
Tudor, si tu citesti topicul de liniute de pe hondafan ? smile.gif thumbsup.gif

Oricum, GTI-urile bateau DOAR la liniute... si chiar si acolo doar uneori, nu tot timpul, din cand in cand se mai trezeste unul care bate si M3-uri pe acolo smile.gif Oricum, golful GTI (generatia actuala ca cea dinainte a fost un dezastru) este in opinia mea (si a multor teste) cel mai bun all-rounder, practic singurul loc unde ia bataie (nu doar de la civic type r ci si de la megane sport F1 si ford focus ST) este circuitul... Avand in vedere ca pana si posesorii de hot-hatch-uri vad circuite destul de rar... mi se pare ca e irelevant, cu atat mai mult ca in "viata reala" adica la o depasire in linie dreapta as paria pe motorul turbo al GTI-ului.

Ahhh... am uitat sa spun ca Golful GTI este cu 2000 de euro mai ieftin CIP (adica fara taxe), daca mai punem si taxele vamale de la honda whistling.gif
20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jun 5 2008, 12:04 PM) *
Adica sa pornesc cu ambreajul patinat ?... errr... stiu si eu... daca mai am nevoie de el smile.gif

atunci nu smile.gif
drabisan
Dragi prieteni, vorbim despre natiuni care nu au voie sa se inarmeze nuclear!
De ce o dam pe discutii de rachete balistice? Care-s mai tari? Simplu: alea care poarta foacoase nucleare! Restul sint praf de Pipera!

A fost asa de dragut cind se vorbea de masini de serie, nu de exclusivisme de sute de CP consumabili in citeva ore!
Va rog sa lasati GT-urile de-o parte, ca nu cred ca vreun producator a mincat vreodata din masinile cu steroizi, dati-o pe masinile cu cartof prajit, ca acolo era tema!
Nu cred ca versusul a fost gindit pentru extreme! Ca atunci rusii sint cei mai tari, ca ei au facut prima bomba cu fuziune...Si au si perfectionat-o mult intre timp...

Off-topic: cele mai tari giroscoape sint gindite sa functioneze minute maxim ore, dar au rmp-uri infinit mari decit orice lucru normal.

Va rog discutati de lucruri ordinare! Ca era o mare placere!
T u d o r
Drabisan... prietene.... te rog din suflet sa nu mai pomenesti de cartofi prajiti in prezenta mea.... pana peste vreo 2 saptamani. down.gif

Ca eu sunt la cura... ma intelegi tu... si cine imi aminteste macar de cartofii prajiti in perioada asta grea pentru mine... e clar ca imi vrea raul. laugh.gif

Shliuuup.... am salivat nitel... acum mi-a trecut. biggrin.gif

Si sa zic ceva si ontopic, sa nu creada colegii ca vreau sa adun posturi tongue.gif. Japonezii, nemtii si alte natiuni in curs de inarmare auto se lupta pe toate fronturile. Asadara, si in spatiul stratosferic. Dupa ce ne=am razboit in Corolle, Golfuri si alte forme de relief, ne=am ridicat si in aer, unde IS-F deja a batut M3, care M3 se pregateste sa devina M4, apoi Lexus o sa scoata IS-G, Audi o sa fie ZZ si toate vor fi altfel decat le stim noi, cu o victorie clara la puncte a poporului sovietic, vecin si pretin.

Doamne... rau e la cura... wacko.gif
ozz86651
QUOTE
am uitat sa spun ca Golful GTI este cu 2000 de euro mai ieftin CIP (adica fara taxe),


Acilea e pe dos, si diferenta poate fi serios mai mare de atit depinzind de optiuni pe GTI.

QUOTE
Ca atunci rusii sint cei mai tari, ca ei au facut prima bomba cu fuziune...


Cine ti-a spus asta? prima bomba H ruseasca a fost detoinata la aproape un an dupa cea americana.
OvidiuH
QUOTE ( T u d o r @ Jun 5 2008, 07:12 PM) *
Mai Vio, las-o si tu mai usor, eu m-am urcat in Corolla (ca a ta), am condus-o si ce mi-a sarit in ochi a fost ca deasupra casetofonului era o gaura de bagai deshtiu'. De la soare...cica, asa mi-a explicat baiatul de la dealer cu care am facut testul.

E un caz extrem de rar cel peste care ai dat. Corolla mea deja a ajuns deja la 3 ani, timp în care nu a fost menajată deloc, iar materialele de pe bord arată ca în prima zi și chiar mai important nu are nici măcar un greier, nici măcar la denivelări.
HalbaSus
Iar daca tot vorbim de piata din romania (ma rog, europeana), atunci e oarecum evident de ce japonezii nu au pozitia pe care o au in statele unite... Pur si simplu nu le place de noi. Adica tot ce ne dau sunt masini ieftine/populare, daca vrei ceva mai special atunci odata la 4 ani timp de 6 luni exista un model pe care il poti cumpara, in rest ia tata masini populare.

Sa fiu mai exact: sper ca spre sfarsitul anului (daca toate merg bine) sa imi pot schimba masina. Cerintele mele sunt simple: berlina de clasa medie (cu spatiu suficient - pana acum nu ma interesa acest aspect dar cum se pare ca voi deveni tata... deci e obligatoriu), cu ~200 cp benzinari (sau mai multi ca nu strica), schimbator manual (in cel mai rau caz secvential), un interior decent... si cam atat.
Dintre toate japonezele de pe piata ar fi corespuns 3 masini:
- Honda Accord Type-S (nu se mai vinde) iar executive-ul are o cutie automata de tip neandertalian. Defapt Type-S-ul s-a vandut timp de mai putin de un an. DE CE ?
- Mazda 6 MPS (nu se mai vinde)
- Legacy 3.0R - motor cam mare si cam scump, pacat ca motorul de 2.5 nu are puterea hondei de 2.4
- Lexus IS250 - prea mica pentru o masina de familie.

Deci in cursa ramane o singura masina japoneza care sa satisfaca toate cerintele.
La europene situatia e mult mai lejera:
Germane:
- Opel Vectra OPC
- Passat 2.0 TFSI (sau 3.2)
- Audi A4 2.0 TFSI (asta inca nu a aparut ce-i drept) sau 3.2 FSI
- BMW 325i
- Mercedes C230
Alte europene:
- Alfa 159 2.2 JTS sau 3.2 JTS
- SAAB 9.3 2.0T
- Volvo S60 2.5T
- Peugeot 407 2.9
- Ford Mondeo 2.5
- Jaguar X-type 2.5

Ahhh... daca as fi fost in SUA sau japonia, desigur, exista o gramada de japoneze care sa-mi satisfaca cerintele, dar daca ei nu importa acele modele in romania/europa (si sa mor daca inteleg de ce), atunci inseamna ca nu ma plac pe mine, clientul european, or daca ei nu ma plac pe mine... eu de ce sa-i plac pe ei ? smile.gif

20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jun 6 2008, 02:18 AM) *
Sa fiu mai exact: sper ca spre sfarsitul anului (daca toate merg bine) sa imi pot schimba masina. Cerintele mele sunt simple: berlina de clasa medie (cu spatiu suficient - pana acum nu ma interesa acest aspect dar cum se pare ca voi deveni tata... deci e obligatoriu)

felicitari yes.gif acuma, daca tot e sa umbli dupa masina, si nu stii ce sa alegi japoneza sau germana, do yourself a favor. imprumuta de la cineva un scaun de copil si ia-l cu tine la test drive. instaleaza-i baza, si apoi monteaza (cu grija paterna) cosuletul in care sta copilul. repeta de 10 ori la fiecare masina, fara sa trezesti copilul. apoi incearca acelasi lucru intr-un suv wink.gif

welcome to the dark side teehee.gif
AZAZEL
QUOTE (HalbaSus @ Jun 6 2008, 07:18 AM) *
La europene situatia e mult mai lejera:
Germane:
- Opel Vectra OPC
- Passat 2.0 TFSI (sau 3.2)
- Audi A4 2.0 TFSI (asta inca nu a aparut ce-i drept) sau 3.2 FSI
- BMW 325i
- Mercedes C230


vectra va fi inlocuita si este pacat sa iei un OPC acum , OPC-ul fiind construit pe platforma unei masini din 2001.
Passat si BMW seria 3 vor primi cate un facelift dar nu sunt sigur ca vor fi disponibile pana la toamna.
In acelasi timp, seria 3 si mercedes C sunt cam mici in interior pt o masina de familie, acest lucru fiind mai grav la seria 3.

cel tarziu la 1 august vei putea comanda 2.0tfsi la A4 pt ca in germania se poate deja. 2.0tfsi va fi in doua variante : 180 cp &320 NM si 211 cp&350NM.
3.2 fsi nu iti recomand pt ca sunt taxele mari si atat timp cat poti cumpara un 2.0tfsi care rupe pamantul nu pot intelege de ce ar cumpara cineva un 3.2.
si la bmw 325 si la mercedes C230 vei fi afectat de taxe mari.
HalbaSus
20krpm: I hate u ! Dupa ce ca a trebuit sa renunt la visele mele fetisiste care includeau coupe-uri... acum vorbesti de SUV-uri ? Nu mai bine iau direct un camion ? Ca am inteles ca trebuie sa cari o gramada de catrafuse pentru ala micu.

AZAZEL: dintre toate masinile din lista cel mai mult ma atrage intr-adevar A4 2.0 TFSI. Singura problema ar fi pretul.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.