Viitorul sigurantei rutiere!!! |
This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul sigurantei rutiere!!! |
May 16 2006, 01:30 AM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Oricat de ciudata ar parea ideea mea, o sa v-o spun si voua fara nici o rusine! Deci, io ma gandeam asa: toate masinile sa fie echipate cu un limitator de viteza, in asa fel incat sa nu se poata trece sub nici o forma peste limita respectiva de viteza, oricat ai apasa pedala de acceleratie, sa nu poti depasi aceasta viteza (ca si pits speed limit la F1)....adica, sa zicem, in oras 50 sau 60 km/h (zona 1), apoi in afara orasului 90 sau 100 km/h (zona 2), iar pe autostrazi 120 sau 130 km/h (zona 3)! Acuma, inainte de-a face apel la constiinta omului, ideal ar fi ca comutarea acestor zone de limitare sa nu fie lasata la indemama soferului (ca atunci in oras pui limitatorul pe zona 2 sau chiar 3 si gata, te-ai scos), ci soferul sa nu aiba acces la comutarea acestor zone...adica, atata vreme cat masina lui ruleaza intr-o localitate, sa nu poate trece nici in ruptul capului de 50 km/h si tot asa si cu celelalte 2 zone! Tehnic vorbind, varianta asta din urma ar fi destul de greu de aplicat....mai usor ar fi cea in care soferul sa-si seteze singur limitatorul, dar.....cu asta nu prea cred ca s-ar rezolva mare lucru, este? Cumva daca s-ar putea sa fie monitorizat permanent fiecare limitator, sa nu fie setat de catre utilizator la zona 2 sau 3 in oras sau io stiu....whatever....era doar o idee....poate mai adaugati voi alte comentarii pe marginea ei sau aveti alte idei....io zic ca e o problema de mare interes....adica ceva de genul "moartea in accidentele rutiere - pana cand?" Vorbeamos! :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jun 13 2006, 01:29 PM
Post
#2
|
|
Boier Group: Membri Posts: 580 Joined: 12-January 06 From: Buc Member No.: 65.131 |
Ei, da, Radu a pus punctul pe j.
Legislatia in sine este ok, in schimb aplicarea ei e ugly rau. Desigur ca sunt unele fapte mai grave decat altele. Conteaza foarte mult circumstantele. Spre exemplu, aproape ca nu ma supar cand unul schimba banda fara sa semnalizeze si se afla la 100 de metri de cea mai apropiata masina. Dar stiu sigur ca n-o va face nici pe Calea Victoriei. Si ma oftic ingrozitor. Dupa ce au dat carute de bani pe masini cu moft, n-au avut oare bani si pentru optionale precum semnalizatorul? Aproape ca nu ma supar daca la 3 dimineata trece careva pe rosu in conditiile in care conduce singura masina pe o raza de 1km, dar pentru unii semafoarele exista doar ca sa poti spune pe unde te afli (...si la al treilea semafor faceti dreapta...). Si din cauza unor (relativ putini) soferi care se cred cu un cap mai inalti ca toti ceilalti avem un trafic ... mirific. Cheia rezolvarii problemelor din trafic e aplicarea legii, ca doar asta e menirea ei. Dar sa se aplice tuturor, nu doar fraierilor. Asta ca sa nu ne apucam sa discutam despre civilizatie ... ca e alt topic. Am zis. -------------------- Astra Caravan 1.8i 16v
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:52 PM |