Viitorul sigurantei rutiere!!! |
This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul sigurantei rutiere!!! |
May 16 2006, 01:30 AM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Oricat de ciudata ar parea ideea mea, o sa v-o spun si voua fara nici o rusine! Deci, io ma gandeam asa: toate masinile sa fie echipate cu un limitator de viteza, in asa fel incat sa nu se poata trece sub nici o forma peste limita respectiva de viteza, oricat ai apasa pedala de acceleratie, sa nu poti depasi aceasta viteza (ca si pits speed limit la F1)....adica, sa zicem, in oras 50 sau 60 km/h (zona 1), apoi in afara orasului 90 sau 100 km/h (zona 2), iar pe autostrazi 120 sau 130 km/h (zona 3)! Acuma, inainte de-a face apel la constiinta omului, ideal ar fi ca comutarea acestor zone de limitare sa nu fie lasata la indemama soferului (ca atunci in oras pui limitatorul pe zona 2 sau chiar 3 si gata, te-ai scos), ci soferul sa nu aiba acces la comutarea acestor zone...adica, atata vreme cat masina lui ruleaza intr-o localitate, sa nu poate trece nici in ruptul capului de 50 km/h si tot asa si cu celelalte 2 zone! Tehnic vorbind, varianta asta din urma ar fi destul de greu de aplicat....mai usor ar fi cea in care soferul sa-si seteze singur limitatorul, dar.....cu asta nu prea cred ca s-ar rezolva mare lucru, este? Cumva daca s-ar putea sa fie monitorizat permanent fiecare limitator, sa nu fie setat de catre utilizator la zona 2 sau 3 in oras sau io stiu....whatever....era doar o idee....poate mai adaugati voi alte comentarii pe marginea ei sau aveti alte idei....io zic ca e o problema de mare interes....adica ceva de genul "moartea in accidentele rutiere - pana cand?" Vorbeamos! :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jun 13 2006, 11:11 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 28-February 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 69.530 |
cu toate ca sunt cam vitezoman din fire sunt de acord cu tine: amenzile ar mai trebui inasprite, chiar si cele de viteza. dar hai sa lasam viteza la o parte, ca nu este singurul factor care sta la baza accidentelor. ce e de facut cu cei care intorc pe linie continua si in curba (am vazut un astfel de accident pe dn1 intr-o curba unde nu era balize din alea de plastic pe axul drumului), sau cu cei care tec pe rosu (cam cate zeci din astia vdm in fiecare zi in buc?), sau cu cei care nu se asigura, sau cu cei care ii injura pe pietoni pe trecere cu toate ca aceia traverseaza regulamentar, su cu cei care parcheaza in asa fel incat sa iti ia toata vizibilitatea cind iesi de pe o straduta sa mai stiu eu in ce situatie (aici ma refer in special la cei cu dube), sau cu cei care nu se asigura ca habar nu au ca atunci cand intra in giratoriu trebuie sa le dea prioritate celor care deja se afla in sensul giratoriu, sau cu cei care iti taie fata cand fac stanga (zilele trecute era sa tamponez o masina de politie in felul asta, care a iesit de pe o straduta, de dupa o duba parcata, si aveam intrea 50 si 60 km/h) si multe astfel de cazuri. eu zic ca de aici ar trebui sa se porneasca; si nu numai cu inasprirea amenzilor, ci cu APLICAREA lor, pt ca, sa fim sinceri, de cate ori nu am vazut soferi care faceau stanga intr-o zona in care nu aveau voie iar politistul era in intersectie si nu zicea nimic...
-------------------- fiat albea star
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 03:17 AM |