Viitorul sigurantei rutiere!!! |
This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul sigurantei rutiere!!! |
May 16 2006, 01:30 AM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Oricat de ciudata ar parea ideea mea, o sa v-o spun si voua fara nici o rusine! Deci, io ma gandeam asa: toate masinile sa fie echipate cu un limitator de viteza, in asa fel incat sa nu se poata trece sub nici o forma peste limita respectiva de viteza, oricat ai apasa pedala de acceleratie, sa nu poti depasi aceasta viteza (ca si pits speed limit la F1)....adica, sa zicem, in oras 50 sau 60 km/h (zona 1), apoi in afara orasului 90 sau 100 km/h (zona 2), iar pe autostrazi 120 sau 130 km/h (zona 3)! Acuma, inainte de-a face apel la constiinta omului, ideal ar fi ca comutarea acestor zone de limitare sa nu fie lasata la indemama soferului (ca atunci in oras pui limitatorul pe zona 2 sau chiar 3 si gata, te-ai scos), ci soferul sa nu aiba acces la comutarea acestor zone...adica, atata vreme cat masina lui ruleaza intr-o localitate, sa nu poate trece nici in ruptul capului de 50 km/h si tot asa si cu celelalte 2 zone! Tehnic vorbind, varianta asta din urma ar fi destul de greu de aplicat....mai usor ar fi cea in care soferul sa-si seteze singur limitatorul, dar.....cu asta nu prea cred ca s-ar rezolva mare lucru, este? Cumva daca s-ar putea sa fie monitorizat permanent fiecare limitator, sa nu fie setat de catre utilizator la zona 2 sau 3 in oras sau io stiu....whatever....era doar o idee....poate mai adaugati voi alte comentarii pe marginea ei sau aveti alte idei....io zic ca e o problema de mare interes....adica ceva de genul "moartea in accidentele rutiere - pana cand?" Vorbeamos! :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
May 26 2006, 08:51 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Cum vad eu siguranta rutiera sau cel putin viitorul ei:
A: in orase 1. strazi perfect semnalizate, iluminate, plane fara fropi, fara treceri de pietoni facute asa aiurea iar strada sa fie delimitata clar de trotuar/pista bibiclisti cu, hai sa-i zic, "gard" 2. semafoare interconectate pentru unda verde permanenta la o vit constanta de 50 kmh 3. toate trecerile de pietoni facute pe deasupra sau dedesuptul partii carosabile iar acolo unde nu se poate construi asa ceva va ramane cea clasica 4. amezi enorm de mari pentru infractiunile din codul rutier unde cea mai mica sa fie de 100 ron. Aici unele infractiuni trebuiesc scoase din cod sau revizuite conform legislatiei europene 5. parcari amenajate, pot fi si cu plata 6. sensuri unice doar acolo unde isi au rostul adica nu se mai poate lati soseaua B. in afara localitatiilor 1. constructia de autostrazi de minim 2 benzi + banda de ajutor 2. toate drumurile comunale, judetene si nationale reconstruite (anumite portiuni), regandite curbele (cat mai putine sau deloc) si diferentele de nivel 3. latirea soselei la minim 9m pentru DJ; DN 4. toate DN-urile sa evite toate localitatiile in afara de orase unde se va folosi centura (ex pt jud Timis de DN pe ruta TM - Becicherecul Mic - Biled - Sandra - Lovrin - Sannicolau Mare - Cenad - Ungaria, ei la aceasta ruta doar DJ sa faca legatura intre DN si localitate asa cum au nemtii) 5. DJ-urile sa faca legature intre sate si comune acolo unde nu prezinta interes pentru construirea unui DN 6. indicatoare rutiere 7. eliminarea atelajelor trase de animale de pe DN-uri, pe DJ vor putea cilcula doar daca pe nici o parte a DJ nu exista drum de pamant pt. utilaje agricole 8. taierea vegetatiei de pe marginea DN si DJ si astuparea canalelor (ATTN: domnii de la Min. Transporturi, soselele nu se semnalizeaza cu copaci pe margine, se folosesc indicatoare rutiere chiar si iarna cand este zapada mare) Ei si dupa toate astea se va putea circula mai bine in RO si cu viteza mai mare iar cine greseste sa plateasca pana n-o mai putea |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 02:09 AM |