Viitorul sigurantei rutiere!!! |
This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul sigurantei rutiere!!! |
May 16 2006, 01:30 AM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Oricat de ciudata ar parea ideea mea, o sa v-o spun si voua fara nici o rusine! Deci, io ma gandeam asa: toate masinile sa fie echipate cu un limitator de viteza, in asa fel incat sa nu se poata trece sub nici o forma peste limita respectiva de viteza, oricat ai apasa pedala de acceleratie, sa nu poti depasi aceasta viteza (ca si pits speed limit la F1)....adica, sa zicem, in oras 50 sau 60 km/h (zona 1), apoi in afara orasului 90 sau 100 km/h (zona 2), iar pe autostrazi 120 sau 130 km/h (zona 3)! Acuma, inainte de-a face apel la constiinta omului, ideal ar fi ca comutarea acestor zone de limitare sa nu fie lasata la indemama soferului (ca atunci in oras pui limitatorul pe zona 2 sau chiar 3 si gata, te-ai scos), ci soferul sa nu aiba acces la comutarea acestor zone...adica, atata vreme cat masina lui ruleaza intr-o localitate, sa nu poate trece nici in ruptul capului de 50 km/h si tot asa si cu celelalte 2 zone! Tehnic vorbind, varianta asta din urma ar fi destul de greu de aplicat....mai usor ar fi cea in care soferul sa-si seteze singur limitatorul, dar.....cu asta nu prea cred ca s-ar rezolva mare lucru, este? Cumva daca s-ar putea sa fie monitorizat permanent fiecare limitator, sa nu fie setat de catre utilizator la zona 2 sau 3 in oras sau io stiu....whatever....era doar o idee....poate mai adaugati voi alte comentarii pe marginea ei sau aveti alte idei....io zic ca e o problema de mare interes....adica ceva de genul "moartea in accidentele rutiere - pana cand?" Vorbeamos! :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
May 18 2006, 02:01 PM
Post
#2
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Hehe....deci HalbaSus = VITEZOMAN Mi-am dat seama de asta acu' mult timp, chiar din primele tale posturi si pe parcurs din toate posturile tale, dar acum ti-am spus-o pe fata....sper ca nu te-ai suparat.... Si pe deasupra mai incurajezi si cheating-ul.....poate ai dreptate....poate s-ar apuca toti sa "smenuiasca" masinile, dar si problema asta ar putea fi stopata, daca se vrea cu adevarat.... Va sa zica, tu esti pro faster si anti slower.... :scratchchin: Nasol e ca majoritatea soferilor sunt asa si tocmai de aia ar trebui luate masuri...va fi mai greu sa faci circulatia mai rapida si mai sigura in acelasi timp....mult mai usor ar fi in schimb s-o faci mai inceata si mai sigura! La urma urmei io intreb: de ce atata graba? Unde ne grabim? Cred ca subiectul are multe aspecte si e extrem de delicat....putem ajunge si la human nature daca vreti....offf, oamenii astia....stiti vorba aia cu "avem o tara frumoasa, dar pacat ca-i locuita"....
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 02:21 AM |