Viitorul sigurantei rutiere!!! |
This topic is about Viitorul sigurantei rutiere!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Viitorul sigurantei rutiere!!! |
May 16 2006, 01:30 AM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Oricat de ciudata ar parea ideea mea, o sa v-o spun si voua fara nici o rusine! Deci, io ma gandeam asa: toate masinile sa fie echipate cu un limitator de viteza, in asa fel incat sa nu se poata trece sub nici o forma peste limita respectiva de viteza, oricat ai apasa pedala de acceleratie, sa nu poti depasi aceasta viteza (ca si pits speed limit la F1)....adica, sa zicem, in oras 50 sau 60 km/h (zona 1), apoi in afara orasului 90 sau 100 km/h (zona 2), iar pe autostrazi 120 sau 130 km/h (zona 3)! Acuma, inainte de-a face apel la constiinta omului, ideal ar fi ca comutarea acestor zone de limitare sa nu fie lasata la indemama soferului (ca atunci in oras pui limitatorul pe zona 2 sau chiar 3 si gata, te-ai scos), ci soferul sa nu aiba acces la comutarea acestor zone...adica, atata vreme cat masina lui ruleaza intr-o localitate, sa nu poate trece nici in ruptul capului de 50 km/h si tot asa si cu celelalte 2 zone! Tehnic vorbind, varianta asta din urma ar fi destul de greu de aplicat....mai usor ar fi cea in care soferul sa-si seteze singur limitatorul, dar.....cu asta nu prea cred ca s-ar rezolva mare lucru, este? Cumva daca s-ar putea sa fie monitorizat permanent fiecare limitator, sa nu fie setat de catre utilizator la zona 2 sau 3 in oras sau io stiu....whatever....era doar o idee....poate mai adaugati voi alte comentarii pe marginea ei sau aveti alte idei....io zic ca e o problema de mare interes....adica ceva de genul "moartea in accidentele rutiere - pana cand?" Vorbeamos! :wave: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
May 18 2006, 12:12 PM
Post
#2
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(HalbaSus) sunt convins ca 60% din masini ar fi duse prima oara la "modificat" in sensul scoaterii limitarii, instalarii unei turbine, etc
Pai treaba asta ar avea o rezolvare simpla: limitatorul poate avea niste checksum-uri fixe, iar orice interventie, cat de mica, sa-i modifice cel putin un checksum, el sesizeaza si din acel moment ... pa, pa... :wave: nu-ti vei mai putea porni masina pana cand nu-i vei reda setarile initiale! Simplu, nu? Hehe...nici ideea ta cu mersul repede si sigur nu-i rea (e chiar ideala, desi cu cat creste viteza, creste si pericolul...legile fizicii vor ramane aceleasi), dar, cum ai spus si tu, ar fi cu muuult mai greu de pus in practica decat cea cu limitatorul! Io stiu ca ideea mea suna nasol....e chiar pe dos fata de tendinta actuala....fiecare acum vrea o masina cat mai puternica si rapida, iar cu acel limitator s-ar termina distractia....dar intr-o buna zi tot se va ajunge ca in F1 la solutia cu "slowing down the cars"....noi nu cred ca vom apuca vremurile alea...dar poate copiii sau nepotii nostri.... :angel: Mi-ar placea sa cred ca, atunci cand voi parasi aceasta lume, imi voi lasa copiii intr-o lume in care vor tinde spre zero sansele ca ei sa-si gaseasca sfarsitul intre niste fiare contorsionate! :angel: -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 09:35 AM |