Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG? |
This topic is about Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG?, the author, Ovidiu69341, wrote about: Salutare, in curand o sa cumpar una dintre cele doua, anume Dacia Logan 1.6 MPI Laureate sau Daewoo Cielo STN AC LPG. Va rog sa ma ajutati sa iau o de ... To read more just scroll down
Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG? |
Feb 26 2006, 07:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 26-February 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 69.334 |
Va rog sa ma ajutati sa iau o decizie. SH iese din discutie. Pana cum as inclina datorita conceptiei mai noi spre Logan insa am auzit ca au fost cazuri in care a cazut directia in timpul mersului si a rezultat accident. Voi stiti de asa ceva? Eu mai accept unele neajunsuri dar asa ceva este foarte grav. Voi ce ziceti? |
|
|
Feb 26 2006, 07:52 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Logan . Mai conduc din cand in cand o astfel de masina si cred ca este mai bun de cat cielo actual.
Este tot un 1.6 si consumul s-a stabilizat undeva la 6.5%.Chestia cu directia cred ca este folclor ...masina se comoprta f bine pana acum. Este luata in decembrie 2005 si pana acum are putin peste 5000 in acesti km masina comportandu-se exemplar. |
|
|
Feb 26 2006, 08:13 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Frate-meu are Logan Preference 1.4 75 CP. Masina are 22.000 km si este cumparata in noiembrie 2004. Nici o problema, schimbate doar filtre si ulei.
Daca vrei Logan, untreaba dealerii despre versiunea cu motor de 1.6 16 V 110 CP. Trebuie ca acest motor sa echipeze Loganul din primavara si ar fi o alegere foarte buna. De mentionat ca Logan are ABS si 2 airbag-uri. Cielo nimic din toate astea. Chestia cu directia nu este folclor, am citit pe forum daciaclub.ro si chiar i s-a intamplat cuiva. Au fost raportate doar 2 cazuri; raportate la numarul de masini vandute, chiar nu are importanta. Se poate intampla si la case mai mari. Personal as alege Logan. Tu faci ce crezi. Sa ne spui si noua la ce te-ai hotarat. :wave: -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Feb 26 2006, 10:45 PM
Post
#4
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Si bineinteles ca nu mai trebuie sa raspund ce as alege. Am 20000 km si nici o vizita neprevazuta pe la service... :notworthy: -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 26 2006, 11:12 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 26-February 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 69.334 |
|
|
|
Feb 27 2006, 09:00 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Hmmm....varia cu 1.6 16 V 110 CP tare ar fi atractiva. Acum sa vedem cand apare. As putea astepta putin. Dar bineinteles sa nu sara de 9000 de euro in varianta Laureate
Daca optezi pt un astfel de motor mai rezerva vro 7 mil si inlocuieste bobinele sagem cu denso sa beru . Sunt sigur ca motorul o sa vina cu sagem si vezi jale pe daciaclub.ro In afara bobinelor motorul de 16.16v este unul f reusit...dar eu totusi recomand 1.6 8v pt ca: - insensibil la benzina proasta - are o sg bobina, cea clasica - orice motor ai pune loganul nu are nici o legatura cu sportivitatea |
|
|
Feb 27 2006, 10:23 AM
Post
#7
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Intre cele doua, clar Logan. Cielo e depasit...
Si acum doua pareri personale: 1= decat Logan 1.6, mai bine in aceeasi bani Logan 1.4 dotari superioare. 2= ca alternativa la Logan si Cielo, iti sugerez Fabia. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 27 2006, 10:48 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
CODE 2= ca alternativa la Logan si Cielo, iti sugerez Fabia
Este mult mai scumpa. Stiu pt ca acum un an si eu am avut de facut o alegere de genul asta... Este mai scump de intretinut, si motorul de 1.2 este subtirel ...3 cilindrii in ziua de azi Poate acum cand sunt reduceri la skoda sa poti face o afacere... |
|
|
Feb 27 2006, 10:50 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 26-February 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 69.334 |
Mersi pentru sfaturi.
In ce priveste recomandarea lui Doru o sa zic pas nu pentru ca Fabia ar fi inferioara celor doua ci pentru ca nu-mi place ca masina si in plus deja am un VAG si anume VW Passat 2002 si vreau ceva pe benzina nou cu min. sa zicem 80-90 CP in maxim 9000 de Euro. Vad ca toti im recomandati varianta cu ABS insa eu nu vreau sa renunt nicidecum la motorul 1.6 asa ca o sa fie un Ambition. Mai astept totusi poate poate apare motorul de 16 V 110 Cp. |
|
|
Feb 27 2006, 08:08 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
ma copii
hai sa nu ne ascundem dupa deget,nu neaga nimenica loganul e bun dar..e urat cu spume,rar vezi asa ceva si e anul 2006 un prieten de al meu are cielo(4ani) si tata lui are logan nou,el zice ca prefera cielo,merg cam la fel dar zice el ca cielo e mai stabil mai asezat pe sosea,mai placut si.....arata a masina nu a dulap cer scuze posesorilor de logan bafta -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Feb 28 2006, 11:50 AM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 26-February 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 69.334 |
Radule este o vorba care spune ca doi oameni care privesc acelasi lucru pot vedea lucruri diferite. Poate unii or sa moara de ras dar mie imi place designul Loganului, tinand cont bineinteles si de cate compromisuri s-au facut pentru ca masina asta sa poata avea succes. Si nu vin de pe Trabant ca sa se poata spune ca uite-l si pe asta n-a vazut o masina in viata lui si-si da cu parerea.
|
|
|
Feb 28 2006, 12:28 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Poate unii or sa moara de ras dar mie imi place designul Loganului
Si eu consider infatisarea loganului "decenta" ...o consider mai frumoasa de cat cielo. S-a implementat in capul romanului ca este urata si toata lumea trambiteaza pe tema asta. |
|
|
Feb 28 2006, 02:06 PM
Post
#13
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ceva mai urat decat posteriorul lui Cielo, mai rar. Insa tehnologia Daewoo pe aceste modele este invechita. Logan vine cu ceva mai modern.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 28 2006, 06:19 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 321 Joined: 7-December 05 From: Bucuresti Member No.: 62.942 |
QUOTE(cristi36176) QUOTE Poate unii or sa moara de ras dar mie imi place designul Loganului
Si eu consider infatisarea loganului "decenta" ...o consider mai frumoasa de cat cielo. S-a implementat in capul romanului ca este urata si toata lumea trambiteaza pe tema asta. mai trebuia luat la pila curul, da e mai mult decat ok, ai dreptate cu ultima parte. ca alternativa as numi si fiat albea, e decenta si la bani si la dotari. -------------------- supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw, |
|
|
Feb 28 2006, 11:10 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
Ca posesor de Cielo si conducator ocazional de Logan, pot sa va spun concret urmatoarele. La comportament rutier, Cielo da clasa si in curbe si pe autostrada si oricum vreti voi, se aseaza mai bine. Nu cred ca rezist 2000 km fara somn pe Logan, asa cum am reusit pe Cielo. Calitatea materialelor din interior este la fel de proasta ca la Logan. Tehnologic este invechit, dar foarte fiabil si cu costuri de intretinere mult mai mici. La drum lung, aleg Cielo fara nici un dubiu. Dac ar fi avut ABS, computer de bord si airbaguri ar fi fost super. Acestea sunt singurele dezvantaje fata de Logan in varianta full (foarte importante, cei drept).
Cu toate acestea, consider Logan o oferta mai buna (si mai noua), pretul fiind destul de mare la Cielo (varianta mea e 9000 euro), adica in clipa de fata, daca ar trebui sa mai cumpar o masina, comparand cele doua, mi-as cumpara Logan 1,6, cu conditia ca dupa ce iese din garantie sa-i pun gpl si sa caut un dealer cu service mai decent, nu asa cum este Caremil din Iasi, care te rupe la revizii. Sunt multe pro si contra la ambele masini, clar fiind faptul ca Cielo e mai elaganta, bine legata si cu costuri de intretinere mai mici, dar acest model se afla la capat de drum. Avantajul real la Cielo e instalatia gpl care vine din fabrica si care reduce costurile de exploatare foarte mult. Daca veniturile din casa sunt mai mici, atunci Cielo gpl, chiar fara abs si airbag, se potriveste mult mai bine. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Mar 1 2006, 07:26 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 321 Joined: 7-December 05 From: Bucuresti Member No.: 62.942 |
adevarat graiesti!
subscriu, mai putin la partea cu somnul, pe care n-am inteles-o. -------------------- supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw, |
|
|
Mar 1 2006, 07:45 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
QUOTE(Ovidiu69341) Radule este o vorba care spune ca doi oameni care privesc acelasi lucru pot vedea lucruri diferite. Poate unii or sa moara de ras dar mie imi place designul Loganului, tinand cont bineinteles si de cate compromisuri s-au facut pentru ca masina asta sa poata avea succes. Si nu vin de pe Trabant ca sa se poata spune ca uite-l si pe asta n-a vazut o masina in viata lui si-si da cu parerea.
inca o data,cer scuze posesorilor de logan,n am nimic cu aceasta masina dar imi place mai mult cielo. ba chiar ma batea gandul sa cumpar una cand a aparut ca era ieftin dar am ales solutia sh din germania dar e doar o chestie de gusturi -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Mar 1 2006, 09:43 PM
Post
#18
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Cred ca factorul "aspect" este extrem de subiectiv. Loganul nu este, cert, o masina frumoasa. Cum de altfel nici Cielo nu prea este Fat-frumos...
Dar omul nostru cred ca se interesa ce sa-si cumpere dpdv tehnico-economic, nu al aspectului. Si din acest punct de vedere, eu inclin sa zic ca Loganul este mai modern, mai spatios, consuma cam la fel, iar in ceea ce priveste tinuta de drum... aparentele pot sa fie inselatoare. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 6 2006, 11:26 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
QUOTE(cioaba) adevarat graiesti!
subscriu, mai putin la partea cu somnul, pe care n-am inteles-o. Ma refeream la faptul ca am condus Cielo 2000 km (in 25 ore cu tot cu vami si alimentare) fara sa dorm, lucru care sigur nu il pot face cu Logan. In Ungaria am depasit multe Logan-uri, care pur si simplu se plafonau la 160, cred din cauza lipsei de siguranta la rulare (eu asta am simtit, conducand Logan, se ating viteze mari - doar in linii drepte). Cielo prinde viteza mai greu fata de Logan 1,6, dar odata lansat, te surprinde sa vezi ca se termina vitezometrul si masina nu tremura. Am poza cu vitezometrul la 190 (pe benzina), iar un prieten care are motorul doch a prins 200 de mai multe ori (si din cauza abaterilor care apar). De aceea, se simte lipsa abs-ului la franare, sistemul la Cielo fiind subdimensionat pentru viteza de rulare. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Mar 6 2006, 11:50 PM
Post
#20
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Desigur, nu vreau sa intru intr-o polemica fara rost cu tine, pana la urma fiecare dintre noi are o parere si si-o exprima liber. Dar eu am Logan, asa cum ai si tu Cielo, si suntem amandoi subiectivi. De aceea, poate imi explici si mie cum ai prins cu Cielo 190 km/h cand viteza lui constructiva este in jur de 170, poate 175. Adica la fel ca la Loganul de 1,6. Eu am mers cu a mea pe la 185 PE CEAS, deci cam in jurul vitezei reale data de producator. Si nu tremura, nu se zdruncina, si nici nu s-a plafonat la 160 ...
Daca cineva isi protejeaza masina sau pur si simplu nu vrea sa mearga cu maximul posibil, nu inseamna ca masina nu poate. Si exista si niste limite ale sigurantei, diferite de la om la om. De aia, argumentul asta nu prea are sustinere. In sprijinul afirmatiilor mele iti aduc un caz pe care l-am trait eu ieri. Am depasit un Mercedes CLS 500 pe soseaua Fagaras-Brasov. Oare ala nu mai putea? :angel: Aveam aproape 130 km/h.... Am glumit cu chestia asta din urma, dar m-a distrat si am vrut sa o povestesc. Ma gandeam...oare de ce naiba-si mai iau oamenii astia supermasini pentru a merge cu viteze de croaziera pe care le poate atinge si un Logan? Probabil ca altele au fost considerentele pe care le-au avut in vedere la alegerea masinii. Si asta as vrea si eu sa subliniez. Uite, eu, pe drumul Rm.Valcea - Poiana Bv si retur, via Fagaras - Sibiu, am avut consumul mediu dupa calculatorul de bord 6,3, in conditiile in care am mers cu o viteza medie de 81 km/h, deci destul de ridicata. Mi se pare rezomabil, iar asta poate fi pentru cineva un criteriu important in alegerea masinii. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:16 AM |