IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
gabi63320 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
gabi63320
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Iasi (Iasi)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 11-December 05
Profile Views: 275*
Last Seen: 1st February 2008 - 10:36 PM
Local Time: Apr 25 2024, 08:37 PM
144 posts (0.02 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

gabi63320

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
15 Jan 2008
Vreau sa cumpar sotiei masina mica, pentru oras. Optiunile sunt ford Ka, Opel Corsa, Polo sau Lupo. Preferata este Polo. Cum masina nu va merge mai mult de 6-8 mii km pe an, nu vreau sa dau mai mult de 5000 - 5500 euro. Am gasit masini la pretul asta, dar vreau sa stiu daca motorul de 1.0 merita ca fiabilitate, intretinere si consum. Care ar fi problemele, la achizitionare, la ce sa fiu atent?
Eu am gasit un polo 1.4 la un pret bun, 5000 Eur, proprietarul zicand ca are mici probleme cu bendixul (mai caraie cateodata). Vreau sa stiu daca inlocuirea bendixului sau chiar a electromotorului (sh) e costisitoare, cat ar trebui sa mai trag din pret?
Multumesc.
15 Jan 2008
Vreau sa cumpar sotiei o Corsa, mai ieftina. AM gasit in jur de 5000 euro, caci nu vreau sa dau mai mult pe o masina care va merge 6-8 mii km pe an. Maxim 5500. motorul nu prea conteaza, indicat cel de 1.0. Va rog sa imi spuneti cam la ce sa ma uit la achizitionare, cam care sunt problemele la aceste masinute, cat e de costisitoare intretinerea? Multumesc.
15 Jan 2008
Ma intereseaza un Ka dupa 2001, pentru sotia mea. Am gasit ca pret intre 3800 si 5000. Pentru posesori: ce puteti sa-mi spuneti de aceasta masinuta? Cum spuneam e pentru sotie, va merge maxim 6-8 mii km pe an. Ma intereseaza intretinerea si eventualele probleme tehnice. Va multumesc.
22 Jan 2007
V-ați luat în leasing mașină din America, Japonia sau Coreea după luna august 2006? Ați fost neinspirați! Din cauza modificărilor legislative, costurile leasingului ar putea crește cu 50%. Soluția oferită de consultanți: trimiteți mașina înapoi!

Viorel G., speriat după ce a citit în presă că, de la 1 ianuarie 2007, se vor modifica foarte multe lucruri în Codul fiscal, a decis să își cumpere mașină în luna aprilie a lui 2006, ca să evite complicațiile de după aderare. Din păcate, pentru că nu a putut să se ocupe de toate actele necesare, de drumurile la firma de leasing etc., a amânat cumpărarea mașinii până în luna septembrie.
Acum este foarte mulțumit de achiziție, dar, nu știe că problemele sunt departe de a se fi terminat. „Problema cea mai mare la leasing este cea care se referă la mașinile cumpărate din Statele Unite ale Americii, din Japonia sau Coreea, pentru că lor li se aplică niște prevederi care ar crește considerabil costurile leasingului“, spune Daniel Anghel, director Tax & Legal services la PriceWaterhouseCoopers. Mai precis, sunt două reglementări, care, coroborate, conduc către această concluzie. Prima dintre acestea se referă la modificarea, de ordin tehnic, intervenită în august la regimul vamal. Atunci, regimurile de import au fost uniformizate. Înainte de luna august, vorbeam despre import definitiv sau import temporar, dar, după acest termen, nu vom vorbi decât despre import temporar.

Cea de-a doua prevedere este cuprinsă în Tratatul de aderare și spune că admiterea sau importul temporar, funcțional, trebuie să fie în conformitate cu legislația comunitară. Or, în legislația la care face referire Tratatul, leasingul și regimul de admitere temporară nu funcționează așa cum este prevăzut în legislația românească - cu exonerare totală pentru leasing. Ceea ce înseamnă că aceste contracte, care au fost încheiate pe admitere temporară, se vor închide pe taxe românești. Ce înseamnă asta? Se vor plăti taxe vamale de 30%, comision vamal, plus accize și TVA. „Într-o interpretare agresivă a legii, pentru că reglementările europene o prevăd, aceste taxe se vor aplica nu la valoarea reziduală, acel 20%, ci la valoarea integrală a contractului“, mai precizează Daniel Anghel. În plus, potrivit Tratatului, se vor datora și dobânzi compensatorii (pentru amânarea restituirii bunului), ceea ce va ridica costul pentru posesorul mașinii la aproape 50%.
Ce sfaturi dau consultanții: reexportați-le, dați-le înapoi! Reacția firmelor de leasing întârzie să apară. „Noi am făcut toate calculele și am avertizat firmele de leasing, dar multe dintre ele nu vor să ne creadă, iar altele așteaptă clarificări legislative, care, însă, nu au apărut!“, ne spune un consultant.

50%
Cu atât ar putea crește costul leasingului în cazul mașinilor importate din afara comunității europene. Excepție fac mașinile importate din Turcia, datorită faptului că taxele vamale pentru această țară sunt zero.

„Pentru contractele încheiate înainte de luna august, nu este nici o problemă“, precizează Dan Schwartz, managing partner, Scot & Company Consulting. „Deși și aici ar fi ceva de spus, anume că se vor plăti taxe vamale românești și ele se vor duce la Bruxelles“, mai explică Dan Schwartz. În ceea ce privește contractele de leasing încheiate în ultimele zile ale lunii decembrie 2006, pentru care bunurile nu au intrat în țară, Dan Schwartz ne explică că bunurile vor intra în spațiul vamal românesc și vor fi puse în liberă circulație prin import definitiv. Se vor plăti taxe vamale europene, la valoarea întreagă. „Legea românească spune că plata taxelor vamale se face la valoarea reziduală și ea nu a fost abrogată. Dar ea intră în contradicție cu legislația europeană, care obligă la plata taxelor calculate la întreaga valoare a bunului. Or, nu este exclus ca această neconcordanță să genereze aceleași reacții negative și măsuri punitive din partea Consiliului UE ca și deja celebra taxă pentru prima înmatriculare sau taxele locale colectate de Consiliul Local Giurgiu“, arată Dan Schwartz, SCC.

O altă modificare se referă la faptul că, din acest an, TVA se va aplica la rata societății de leasing din statul în care este stabilită societatea. „Spre exemplu, dacă eu, client român, cumpăr din Austria, voi plăti TVA aferentă în Austria“, explică Mihai Vântu, VAT manager la PWC. De asemenea, firmele care vor cumpăra mașini în leasing nu vor mai putea deduce TVA, dar vor putea cere statului din care au cumpărat mașina, să îi ramburseze TVA.
23 Aug 2006
Parca am mai vazut problema asta pe aici, dar comp. de bord imi spune imediat dupa pornire sa schim uleiul cat mai curand. Desi nu are decat 6500 km facuti numai in afara orasului, adica concedii si 10 luni vechime, cred ca undeva e posibil ca mesajul sa fie corelat cu timpul si nu cu km facuti. In carte scrie ca uleiul se schimba la 15.000 km sau o la un an. Ce credeti, ma duc degeaba la service? Am vb. pe mes cu cineva de la reprezentanta si au zis ca au mai intalnit problema aceasta, dar uleiul si motorul erau ok, adica l-au schimbat normal, dupa nr. de km.
Last Visitors


15 Jan 2008 - 11:43

Comments
Other users have left no comments for gabi63320.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 01:37 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here