Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG? |
This topic is about Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG?, the author, James Kilowatt, wrote about: Totusi e un aspect la care nu s-a referit nimeni: Economia. Cielo pe GPL e clar avantajat, un consum de 8 pe gaz e mult mai bun decat unul de 6.5 pe b ... To read more just scroll down
Ce cumpar dintre Logan 1,6 Mpi laureate vs Cielo STN AC LPG? |
Mar 7 2006, 10:14 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
In rest, aspectele sunt relative: Confort, design, la urma urmei indiferent de parerea noastra, masina trebuie sa-i placa lui, si trebuie musai sa se plimbe cu amandoua inainte sa decida. In ce priveste modernitatea/tehnologia, aici e foarte discutabil. Prin ce e mai avansat un motor 1.6 8V 90CP fata de unul 1.5 16V 90CP? Sau unul 1.4 75CP fata de 1.5 80CP? Unul e de origine renault, celalalt opel, insa ambele sunt din 1900 toamna! Renault face motoarele astea mai mult sau mai putin in aceeasi forma tot de pe pe vremea kadett-ului, cel putin.... Benzinar modern inseamna acum injectie directa, distributie variabila, Alfa,BMW, Honda, VW (ordinea e strict alfabetica ).... Chestiile astea nu le ofera nici reno nici daewoo, asa ca sa nu ne mai amagim singuri cu modernitatea si tehnologia. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 7 2006, 09:20 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
Ca viteza maxima, amandoua ating cam acelasi plafon (175km/h real, mai mult cu abaterile inerente date de vitezometru), dar impresia mea este de confort mai bun in pozitia de condus si tinuta de drum superioara la Cielo. Oricum, Logan merita mai mult, mai ales in varianta full, chiar daca arata "urat" pentru unii, parerea mea fiind ca a fost proiectata ca sa satisfaca cerintele unui spatiu mare si cost mic, realizandu-se o masina de un real succes, foarte potrivita romanului si natiilor cu venituri asemanatoare. La banii astia, nu are rival. Cielo e gata, cred ca nu mai are mult de trait si altceva nu vad prea curand pe piata.
Marele dezavantaj, cel putin in Iasi, coada de asteptare in service pentru Logan, e de neimaginat de lunga. Zile si zile si chiar luni pentru lucrari ceva mai complexe de tinichigerie si motor. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Mar 9 2006, 09:34 AM
Post
#23
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-March 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 70.285 |
Am facut cu Cielo peste 10 000km, actualmente sint posesor Logan 1,6 mpi.
In opinia mea diferenta majora intre cele doua tipuri de masini rezida din diferentele tehnologice dintre ele. Cielo este o masina proiectata in anii '80 iar Logan este o conceptie de actualitate. Factorul estetic este subiectiv, tine numai si numai de gusturile tale. Personal am cumparat Logan datorita dotarilor suplimentare de securitate si poate si pentru cele 3 stele obtinute la testele de crash. |
|
|
Mar 9 2006, 10:13 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 04:25 AM |