Interioare de masini |
This topic is about Interioare de masini, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Interioare de masini |
Jan 11 2006, 09:16 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(Dan52141) QUOTE(cosmin45741) audi are, dupa parerea mea, unul dintre cele mai faine interioare la ora actuala, chiar mai fain decat la bmw (uff, am zis-o si pe asta!!! ) sau chiar decat mercedes (care e prea clasic pt gustul meu-dar calitativ e comparabil)...
sa afirmi ca iti place mai mult un interior de toyota, hmm, ori esti necinstit si ai o atitudine gen: ce am eu e cel mai bun, cel mai frumos si cel mai cel mai, ori nu ai fost vreodata intr-un audi... gusturile nu se discuta ... masinile germane dupa parerea mea au un design interior mult prea rece ... lipsit de creativitate as spune ... cel mai urat bord il gasesti la BMW (parerea mea), A4 ... design comun (ca sa nu spun mai mult) dar bine finisat. Imi place fff mult interiorul de la A6 (superb), E-classe iarasi frumos facut, Avensis - putin mai mult decat comun, Passat uratel la interior. Asa ca dragi forumisti dupa mine dpdv al designului interior ar fi cam asa: 1. A6 2. E-classe 3. Avensis 4. A4 5. Opel 6. Passat 7. Mazda 8. BMW atat ca sa nu lungesc lista prea mult. si sper sa nu supar pe nimeni, este doar parerea mea pe care puteti sa o ignorati Parerea mea e ca bmw-urile noi au intradevar un aer spartan, de parca ar fi fost cioplite din piatra, cu o simplitate uneori exagerata... dar au 2 elemente care mie imi plac foarte mult: pedala de acceleratie "tip camion" cu balamaua fixata pe podea... si volanul mic de tot (aceste elemente au fost insa "furate" si de audi pe unele modele). Audi : BMW: Mercedes: Toyota: Opel: VW: Mazda: Saab In opinia mea audi are cel mai echilibrat interior (nici prea monoton, nici prea "bling" nici prea conservator si nici prea modern)... pe locul 2 as pune bmw-ul (pt ca imi place simplitatea de la ei chiar daca e un pic futurista) pt urmatoarele locuri mi-e greu sa decid... pe ultimul loc as pune saab-ul... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 12 2006, 01:31 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Daca tot vorbim de interioare... am si eu o mare dilema... pentru mine, si sunt convins ca pt multi altii, calitatea materialelor din interior e foarte importanta in alegerea unei masini... de ce unele marci "non-premium" parca intetionat vor sa se distanteze de suratele lor premium prin folosirea unor materiale "ieftine".
Un exemplu bun e fordul... masini in general bune, motoare bune care aduc si inovatii tehnice (gen overboost), suspensii bune (printre primii din sectorul non premium care au pus suspensii independente pe spate)... si cu toate acestea cand vine vorba de interior, se zgarcesc... nu stiu cum sunt fordurile noi (nu am stat in ford mai nou de 2003) dar in cele in care am fost nu exista nici o urma de metal... ceea ce ar fi fost OK daca nu ar fi fost multe piese care "simulau" metalul... spre exemplu manerul usilor interioare, pana si la octavia de baza ele sunt dintr-un metal rece nichelat... la ford... e un plastic vopsit argintiu (si asta intr-un mondeo destul de dotat, nicidecum intr-o fiesta)... la fel si la schimbatorul de viteze... era inconjurat de un inel argintiu... la fel e si la audi dar acolo acel inel e facut din aluminiu... la ford e tot din plastic vopsit argintiu... de ce ? de ce s-au chinuit sa faca ceva care arata ieftin... daca ar fi lasat plasticul negru ar fi fost mai decent... spre exemplu la vectra mea manerele interioare sunt din plastic, dar e negru, la fel ca restul bordului... nu sare in ochi, si e ok.. la unele modele de mondeo am observat ca au folosit acel plastic vopsit si pt intreaga consola centrala (la fel ca si la logan)... si ca sa strice totul au mai adaugat si un ceas alb in mijlocul ei... cred ca vroiau sa inspire eleganta si poate era OK daca ceasul era intr-un jaguar... si daca era alta culoare, sau arata altfel... daca ford ar inlocui plasticul vopsit cu parti metalice (sau pur si simplu nu le-ar mai vopsi argintii) ar avea un interior mult mai decent... momentan interioarele lor arata ca un BMW 316 cu sigla M... ar fi bine daca ar fi M, dar daca nu e... macar nu trebuia lipita sigla. Si nu e vorba doar de ford (desi sunt campioni absoluti la "cum sa facem un interior decent sa para ieftin"), multi producatori parca intentionat fac interioare cu aspect "ieftin"... ma intreb cat ar costa cateva bucati de aluminiu, sau care e diferenta de pret dintre un plastic decent si plastic luat de pe cutiile de tic-tac. Si de ce se foloseste "lemn fals" si "metal fals" ? daca pielea "ecologica" mai are ratiuni (costa mult mai putin si nu arata rau deloc), "lemnul" si "metalul" din plastic sunt niste monumente ale kitch-ului... (la capitolul asta si mercedes merita un "rusinica" pentru ca pe ML au folosit "lemn din plastic"... dar totusi e o masina facuta in america... ) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 10:00 PM |