IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Andrei55037 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Andrei55037
pilot
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 5-September 05
Profile Views: 281*
Last Seen: 24th April 2008 - 03:49 PM
Local Time: Mar 29 2024, 05:55 AM
420 posts (0.06 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Andrei55037

Membri

*****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
25 Jul 2007
Cei de la Mercedes spun ca in ultimul timp s-au concentrat foarte mult pe optimizarea motoarelor pe benzina, scopul fiind sa realizeze propulsoare la fel de economice ca cele diesel. Si se pare ca sunt foarte aproape de acest scop, cu noua lor tehnologie pe care au botezat-o DiesOtto si pe care o apreciaza ca fiind fezabila pe termen mediu.

Eforturile inginerilor s-au concretizat intr-un propulsor de 1,8 litri, aflat inca in faza de testare, care dezvolta 238 CP si 400 Nm si care ar trebui sa consume ceva mai putin de 6 litri/100 km, asta in conditiile in care propulseaza un Mercedes S-Klasse.

Solutiile tehnice pentru realizarea unui asemenea motor se refera, printre altele, la injectia directa de benzina, distributie variabila si raport de compresie variabil. De asemenea, aprinderea se face prin scanteia bujiilor la pornire si in sarcina mare, si prin compresie, ca la propulsoarele diesel, cand turatia este constanta.

Avantajele se refera la consumul redus, emisiile de noxe scazute (asta si cu ajutorului unor catalizatoare speciale) si cuplul motor mare, caracteristic propulsoarelor diesel.

Mercedes vrea sa integreze treptat noile tehnologii in productia de serie a motoarelor pe benzina.

Si Volkswagen a pus la punct o tehnologie asemenatoare din mai multe puncte de vedere, dar se pare ca functioneaza doar cu combustibil sintetic, in vreme de DiesOtto este gandit sa mearga cu benzina clasica.

publicat pe 25 Iulie 2007 in Sotto
22 Aug 2006
La Salonul Auto de la Paris (30 septembrie - 18 octombrie), Skoda va prezenta o nouă versiune a modelului Octavia, denumită Scout. Avînd garda la sol mai înaltă cu 40 de milimetri decît Octavia Combi și cu 16 milimetri decît Octavia Combi 4x4, versiunea Scout se descurcă onorabil în off-road și nu are probleme pe drumurile proaste.

Dotată cu tracțiune integrală, Octavia Scout se diferențiază vizual de restul gamei prin accesoriile stil SUV ale caroseriei, cum ar fi spoilerele și pragurile negre sau bosajele roților acoperite cu plastic negru dur. Portbagajul de 1.620 litri poate să facă față oricăror cerințe, Octavia Scout fiind la fel de potrivită pentru uzul zilnic sau pentru călătoriile de vacanță. Dimensiunile mașinii sînt ușor crescute față de Octavia 4x4 (+1 centimetru lungime, +1,5 centimetri lățime și +1,3 centimetri înălțime).

La interior, Scout dispune de o tapițerie unică, iar pe bord, în zona pasagerului din dreapta, există un mîner de sprijin, aluzie la mașinile de teren. Mașina va fi oferită cu cele mai puternice motoare: diesel-ul de 2,0 litri și 140 CP și „benzinarul” de 2,0 litri FSI (150 CP). Ambele motorizări sînt cuplate la transmisii manuale cu șase trepte. Octavia Scout va fi comercializată din primul trimestru al anului viitor.
Acest articol a aparut astazi pe site-ul www.gsp.ro
15 Sep 2005
Cine stie cum pot afla viteza pe afisjul de la climatronic la O1?
Last Visitors
Andrei55037 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Andrei55037.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 10:55 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here