IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

AIR-BAGURI o amagire a SIGURANTEI.

This topic is about AIR-BAGURI o amagire a SIGURANTEI., the author, gabriel32493, wrote about: o tema de rumegat- daca autovehiculele pot fi programate sa porneasca la o anumita ora sa zicem dimineata cand pleci la munca? cum primiti ideea? cu h ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> AIR-BAGURI o amagire a SIGURANTEI.
gabriel32493
post Nov 16 2004, 09:20 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



o tema de rumegat- daca autovehiculele pot fi programate sa porneasca la o anumita ora sa zicem dimineata cand pleci la munca? cum primiti ideea? cu huuuaaa? (desigur ideea este mai veche dar neaplicata in masa)

de ce autoturismele nu sunt ramforsate din constructie in praguri usi stalpi laterali formand o cusca de supravietuire in caz de impact precum in raliuri, am spus ca barele sunt incastrate, ascunse... centuri de siguranta in 4 sau 5 puncte tip rucsac si gata.. oare masinile de curse F1 rally DTM-ul toAte acestea au air-baguri....si totusi sunt cele mai rezistente la impact rezulta ca nu se face totul pentru siguranta....celor care platesc aceste cutii de tabla...frumos finisate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei-287
post Nov 16 2004, 10:33 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 23-March 04
From: sect 2(Bucureshti)
Member No.: 22.833



Airbegurile...sunt fffff. bune cu o conditie-sa ai centura pusa! Ranforsari exista la orice masina...ca de aia se num stilpi &co...Intr-adevar ce-il Raly-uri e acolo...costa prea mult sa ai pe mashina ta de duzina....Vrei super sisteme de siguranta ..ia-ti cel putzin BMW...
In concluzie....toate sunt din pur motiv economic, comercial...si estetic :albino:


--------------------
*Renault R19 1.4e 90CP / Powerd by DLS Sound
*Audi A6 2.5TDI 150CP /Powerd by BOSSE
*VW Transporter 2.5 TDI 90CP
*Compactor de Pamint 5KW (alias Berbec) ;)
*Future Owner : God knows !!!
----------------------------------------
The man who "SHOW" the World !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 16 2004, 11:54 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



LA un raliu nu esti in acelasi pericol de accident ca atunci cand ai asemenea accesoriu langa tine... sa-mi spui si mie cu ce model se livreaza :albino: Din motivul asta nu au nevoie de airbaguri laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 16 2004, 01:11 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Mai exista un topic in care se dicuta despre air-baguri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 16 2004, 11:09 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



VEZI ; Stii raspunsul LOR costa prea mult...
Sa-ti raspund eu andrei: Sa poti suda 30-40 m de teava de aluminiu intredevar costa nu ?
La BMW-ul tau factura a marcat 30.000 E ? stii ce inseamna aceasta teava raportat la ....la tapiteria ta de piele? nici 15 % dar DVD-ul TV se vinde mai bine nu? NU VEDETI CAT DE MESCHINA ESTE POLITICA COMERCIALA?

tU STII cati oameni au murit in accidente pana acei conducatori ai industriilor auto sa introduca centura de siguranta? sa investeasca intr-un rezervor mai sigur?

NU mai credeti fratilor vorbele lor!! GANDITI SINGURI !

Airbegurile...sunt fffff. bune cu o conditie-sa ai centura pusa! Ranforsari exista la orice masina... ZICI TU


EUZIC CA ACESTEA SE ADRESEAZA DOAR PERSOANELOR INVARSTA, SLABE FIZIC BOLNAVE...ok

uNUI om sanatos voinic ii sunt necesare doar niste centuri in 5 puncte si un scaun profilat, restul este meritul fiarelor de a nu te "inghesui".
Sa nu-mi spui ga G-urile sunt fatale...poti rezista la sute de G-uri pentyru o perioada de timp scurta...


INTREB DE CE NIMENI NU OFERA ALTE VALORI ALE SIGURANTEI..poate s-au vorbit intre ei.......

Stiu ce vrei sa-mi raspunzi ...am avut si eu un accident frontal la 70 Km H dar sprijinul in volan, pedala frana ,podea, si cu centura pusa iti spun ca nu am remarcat sa fi avut nevoie de centura(deci la viteze mai mari este utila) socul, zgomotul imposibil de descris a fost cea mai mare problema... In fine masina m-a salvat..dar daca aveam 130 /h?


"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 16 2004, 11:26 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



CE VITEZA AM !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZY
post Nov 17 2004, 02:04 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



cu ce aparat ai fotografiat? ca-ti spun poanta pe urma :violent3:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei-287
post Nov 17 2004, 02:26 AM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 23-March 04
From: sect 2(Bucureshti)
Member No.: 22.833



Ai drepatate..... :roll:


--------------------
*Renault R19 1.4e 90CP / Powerd by DLS Sound
*Audi A6 2.5TDI 150CP /Powerd by BOSSE
*VW Transporter 2.5 TDI 90CP
*Compactor de Pamint 5KW (alias Berbec) ;)
*Future Owner : God knows !!!
----------------------------------------
The man who "SHOW" the World !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 17 2004, 08:32 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



FOTOGRAFIA A FOST REDUSA LA CAPACITATE DAR ATUNCI CAND A PLECAT ERA CLARA...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 17 2004, 10:14 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Esti dragut sa nu mai scrii numai cu majuscule? Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Nov 17 2004, 12:06 PM
Post #11


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE(gabriel32493)
VEZI ; Stii raspunsul LOR costa prea mult...
Sa-ti raspund eu andrei: Sa poti suda 30-40 m de teava de aluminiu intredevar costa nu ?
La BMW-ul tau factura a marcat 30.000 E ? stii ce inseamna aceasta teava raportat la ....la tapiteria ta de piele? nici 15 % dar DVD-ul TV se vinde mai bine nu? NU VEDETI CAT DE MESCHINA ESTE POLITICA COMERCIALA?

NU mai credeti fratilor vorbele lor!! GANDITI SINGURI !

Airbegurile...sunt fffff. bune cu o conditie-sa ai centura pusa!
uNUI om sanatos voinic ii sunt necesare doar niste centuri in 5 puncte si un scaun profilat, restul este meritul fiarelor de a nu te "inghesui".

Sa nu-mi spui ga G-urile sunt fatale...poti rezista la sute de G-uri pentyru o perioada de timp scurta...


Stiu ce vrei sa-mi raspunzi ...am avut si eu un accident frontal la 70 Km H dar sprijinul in volan, pedala frana ,podea, si cu centura pusa iti spun ca nu am remarcat sa fi avut nevoie de centura(deci la viteze mai mari este utila) socul, zgomotul imposibil de descris a fost cea mai mare problema... In fine masina m-a salvat..dar daca aveam 130 /h?


"



In primul rand vreau sa te felicit pentru stapanirea de sine si clarviziunea pe care ai avut-o in timpul accidentului in cat poti sa bagi mana in foc ca n-ai avut nevoie de centura. Multi piloti nu isi dau seama exact ce se intampla in timpul accidentelor, dar tu ai reusit sa te concentrezi sa vezi daca e eficienta centura sau nu...
De asemenea cred ca esti FOARTE puternic, caci greutatea p[e care ai sutinut-o cu bratele e una foarte foarte mare, de mai multe ori mai amre decat corpul tau. Apropos, poti sa stai in maini? Sau sa ridici deasupra capului 200 kg macar?

Cat despre politica comerciala, nu sunt sigur ca este atat de meschina cum zici tu... Ce ai prefera, o masina gen NASCAR sau WRC adica cu un scaun si multe tevi prin inanuntru in care intri pe geam si scaune nereglabile, daca iti iei alte haine mai groase sa nu incapi in scaun, sai daca vrei sa iesi cu o tipa sa o infigi prin geam printre bare, sa nu ai casetofon , airbag, sa trebuie sa vorbesti prin casca ca sa te auzi sau o maisna cu scaune reglabile, casetofon, etc...

De asemnea, o masina de curse se construieste la fiecare cursa, si costa multe sute de mii...
Daca vrei sa gandesti singur si sa nu crezi ce minte toata lumea (e un nume pt chestia asta), apuca-te sa-ti faci singur maina de WRC, sa vezi cat te costa...

Si unde ai auzit tu chestia cu SUTE de g-uri?[/i]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 17 2004, 01:28 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



am 100 Kg la 1.85 m sa-ti fac un desen?

Cu siguranta nu m-am sepriat ca tine in momentul impactului, sa-ti expic de ce totul a fost OK..Am intrat in spatele unei dacii oprite ..nu in capula pod.

2. Conduceam o LADA preparata pentru rally
3. Nu a fost primul accident
4. Am participat la curse ORG.
5. MADALINA DRAGA, SCRIU CUM VREAU, TU NU STII SA CITESTI MAJU SCULE...LE?
6. Opinii ca ale tale nu fac altceva decat sa traga progresul in jos, esti extrem de NEGATIVISTA( T ?)
NU-TI PLACE IMPARTASIREA EXPERIENTEI MELE CAT SI PROPUNERILE PENTRU SIGURANTA NOASTRA A TUTUROR ESTI LIBERA SA:
- SCHIMBI CANALUL
- ITI VEZI DE TREABA (ORICUM ESTI PE DINAFARA SUBIECTULUI)
- INVETI DI EXPERIENTA ALTUIA - ALTFEL O VEI REPETA -

SA FII FRUMOASA NU-I SUFICIENT PA!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Nov 17 2004, 01:55 PM
Post #13


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



In general majusculele inseamna tipat, atunci cand este vorba despre scrisul pe forumuri. De-aia ti s-a atras atentia...Prevad ca urmeaza un avertisment, (pe alte forumuri e suficient si pt ban permanent-vezi getfit)
Oricum, datele prezentate la punctele 1-4 schimba putin problema. Sa admitem ca nu te-a afectat deloc accidentul si ai pututu urmari exact si ai simtit ca nu te-ai atins de centura. Constatarea 'esti f puternic' ramane, caci probabil a trebuit sa sustii cu bratele o greutate de cateva ori mai mare decat a corpului (x>=2, de aceea am zis 200). wink.gif
Oricum, daca tu esti atat de convins ca nu te-a ajutat centura, nu e nici o problema. eu personal am simtit centura la frane foarte puternice (bruste), but again, eu nu sunt powerlifter...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 17 2004, 02:53 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Punctul 4 din anexa la Regulament (pe care l-ai acceptat in momentul in care ai devenit membru):

"Nu folositi caractere mari. Desi unii dintre noi purtam ochelari va asiguram ca vedem si textele cu caractere mici"

Faci afirmatii fara baza reala si jignitoare. Cu atitudini de genul "eu detin adevarul absolut, voi restul nu stiti nimic, nu obtii nimic.

Ai un avertizment.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 17 2004, 03:00 PM
Post #15


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



gabriel de la mine ai al doilea avertisment. sunt jigniri si conform aceluiasi regulament pe care te-ai angajat sa-l respecti :

se ataca idei si nu persoane !!! :evil:

stii vorba , "inca unu' si ma duc!"


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 17 2004, 08:44 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Apropo de siguranta masinilor de curse vs siguranta celor de stranda... am vazut si eu un documentar pe discovery despre siguranta curselor from de begining pana la senna si pana in zilele noastre. Au tot bagat astia la sisteme de siguranta si acum s-a ajuns ca un tip din indycar sau de unde a intrat frontal cu 330 km/h in zid (tipul nu a luat piciorul de pe acceleratie) si nu a avut nimic... am exclamat si io: "de ce naiba nu se fac si masinile de strada asa, macar o marca sa faca si sa o vanda la 500.000 de euro dar daca ar fi garantata ca nu mori nici la 330 km/h in zid atunci ar avea un oarecare succes"... apoi mi-am imaginat si eu cum te-ai duce la servici:
- te imbraci frumos
- iti pui casca pe cap,
- intrii in masina (nu stiu daca prin geam sau nu, poate s-ar gasi solutie si sa poti deschide usa)
- iti pui centurile de siguranta
- iti prinzi casca de scaunul profilat cu un arc (ca sa nu-ti rupi gatul in caz de impact)
- pornesti de acasa peste 1 km incepe ploaia intrii la prima vulcanizare si iti schimbi cauciucurile cu unele de ploaie...
- etc

si toti pasii viceversa... eu degeaba as avea o asemenea masina ca nu as folosi-o... ce dreaqu, cand ma duc la servici mi-e lene sa-mi pun si centura (+ ca mi se pare incomoda)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZY
post Nov 17 2004, 10:36 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 96
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.531



hi, hi....poate ca, totusi...l-a afectat accidentul ? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 18 2004, 12:21 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Revin la titlul topicului . Mi se pare o ineptie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel32493
post Nov 18 2004, 10:41 AM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 14-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.486



Mai copii, sa lamurim problema odata. Daca din ce am scris eu nu ati inteles ca nu am impus nimic nimanui, mi-am exprimat o parere sustinuta de experienta traita daca voi din incapatanare si deschidere ingusta percepeti asa lucrurile atunci va contrasalut parerile.
Nimeni nu detine adevarul absolut, dar toti putem contribui la schimbarea in bine a lucrurilor, opiniile voastre imi spun contrariul, mai putin halba-2 care are o viziune asupra viitorului...cam plastica dar de aici putem dezvolta subiectul.

Unii reactioneaza la ideile altora de parca EI STIU TOTUL, anormal.
Lucrez cu astfel de oameni cu ideile lor despre viata si nu apreciez acesti oameni care incep cu NU in fata.

REPET : VIATA ESTE CEL MAI DE PRET DAR CU CARE NE NASTEM, am deschis un subiect care trebuie sa apara in paginile revistelor de specialitate, emisiunilor tv etc.
Nu cumva ne afundam in detalii pufoase (DVD,piele,jante etc) detalii pe care producatorii pun un mai mare accent decat pe dezvoltarea sigurantei... ex.: Testele europene de siguranta au dovedit ca poti circula cu o masina in siguranta pana la 55 Km / h !! NU ESTE CAM PUTIN ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Nov 18 2004, 11:00 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Problema este ca trebuie sa lucrat cu mentalitatea oamenilor: cati sunt interesati de siguranta masinii si cati sunt interesati de dotarile "pufoase", cum le numesti tu.

Citeste numai pe acest forum: cati oameni intreaba de sisteme de franare, de sguranta si cati intreaba de aer conditionat, mp3 playere si altele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 12:15 PM