Aprilia Pegaso 650, 2004 - 47cp |
This topic is about Aprilia Pegaso 650, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Aprilia Pegaso 650, 2004 - 47cp |
Apr 5 2011, 09:06 PM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Motor de incepator sa duca 110kg si sa se descurce cu gropile prin bucuresti (nu de alta dar am sarit cateva una chiar fara sa vreau) e din 2004 , motor rotax injectie , undeva la 5200km si e prima mea motocicleta o sa incerc sa ii mai fac poze - cuplu bun - motor intr-un cilindru care tremura ca toti dracii in ture - suspensie foarte buna de bucuresti - frane indoielnice in combinatie cu suspensia moale (drift pe frana va zice ceva) - foarte manevrabila - garda mare la sol multe senzatii noi , cateva injuraturi zilnice si multa distractie calare pe ea Motocicleta e facuta de aprilia (dohhh) si e cam identica cu BMW F650GS , pe care tot aprilia l-a asamblat pentru BMW . Motorul este ROTAX facut de niste austrieci dejtepti . This post has been edited by G e o r g e: Apr 5 2011, 09:07 PM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 10:26 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
permisul l-am luat anul trecut tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B
-------------------- |
|
|
Apr 6 2011, 10:51 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
permisul l-am luat anul trecut tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B Eu as zice chiar la 3. Chiar daca ai doar 3CP cat are scuterul meu, sau cam 100-120W cat dezvolta subsemnatul la pedale. Eu in oras inca ezit intre moto pe bune si scuter. Scuterul are avantajul ca e mai usor de manevrat in sensul trece mai usor printre masini oprite, si in afara de casca si manusi n-ai nevoie de echipament prea complicat, ceea ce e un avantaj cand mergi la birou si n-ai chef sa te schimbi. In plus la mine astea sub 50cc nu trebuie inmatriculate, n-au taxe, etc. Daca insa ai de strabatut portiuni unde se merge mai repede (gen centura, tunel, etc) atunci moto e mai safe. Plus ca o poti scoate si in afara orasului, ceea ce cu scuter din asta de 49cc e mai complicat. Si e mai cool This post has been edited by James Kilowatt: Apr 6 2011, 10:52 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 08:36 PM |