Salut G E O R G E si felicitari pentru achizitie.
Pot sa iti spun ca ai facut una din cele mai bune alegeri pentru un incepator, iar daca ne uitam si la pret/km parcursi/ an de fabricatie este clar ca ai facut chiar cea mai buna alegere. Putin greu de crezut ca in 6 ani rotile s-au invartit doar cateva mii de kilometri dar nu este neaparat imposibil.
Rotax-ul este un motor fiabil, "cuplos", numai bun pentru oras si escapade scurte afara on si putin off road. Spun escapade
scurte pentru ca nu este chiar un tourer consacrat, vibratiile specifice unui monocilindru pot fi suparatore pentru unii la viteze peste 110 km/h. Pentru altii pot fi o placere
Sunt persoane care au facut inconjurul lumii pe monocilindre si nu s-au vaitat prea tare.
Faptul ca e pe injectie este un mare atu la modeul asta, deoarece carburatia este putin mai sensibila. Nu stiu daca modelul asta este cel cu 2 bujii pe cilindru. ( F650-ul de la BMW din 2004 cred ca are 2 bujii pe cilindru). Iti recomand sa ii pui Iridium daca nu are deja.
Sa nu uiti sa curenti si sa ungi lantul cat de des posibil, mai ales dupa ce mergi mult timp prin ploaie. Daca are cric central e floare la ureche. Poate fi o operatiune stresanta dar prelungesti viata kitului de lant care nu este chiar ieftin. De asemenea verificat la max 1000 de km daca este intins corespunzator.
Cat despre varinatele ce le ai fi putut avea in vedere, intr-adevar Translapul ar fi una foarte buna, dar de obicei la acelasi an de fabricatie, kilometri si stare, sunt sesizabil mai scumpe. Transalpul din linkul de mai sus este suspicios de ieftin. 11 ani si 3500 de km....destul de greu de crezut. Plus ca de obicei cine isi cumpara un Transalp este de obicei un cunoscator si o cumpara sa mearga nu pt show-off duminica la gogosi.
Una peste alta, ai luat o motocicleta ieftina si buna, polivalenta, si numai buna pentru un incepator. Sper sa ne vedem cu bine pe sosele.
Sa auzim de bine si asfalt uscat!