Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aprilia Pegaso 650
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini pe doua roti
Pages: 1, 2, 3
G e o r g e
Nu am stiut unda sa il deschid , pe masina mea sau pe 2 roti smile.gif
Motor de incepator sa duca 110kg si sa se descurce cu gropile prin bucuresti (nu de alta dar am sarit cateva una chiar fara sa vreau)

e din 2004 , motor rotax injectie , undeva la 5200km si e prima mea motocicleta smile.gif

o sa incerc sa ii mai fac poze

- cuplu bun
- motor intr-un cilindru care tremura ca toti dracii in ture
- suspensie foarte buna de bucuresti
- frane indoielnice in combinatie cu suspensia moale (drift pe frana va zice ceva)
- foarte manevrabila
- garda mare la sol

multe senzatii noi , cateva injuraturi zilnice si multa distractie calare pe ea

Motocicleta e facuta de aprilia (dohhh) si e cam identica cu BMW F650GS , pe care tot aprilia l-a asamblat pentru BMW . Motorul este ROTAX facut de niste austrieci dejtepti .
T u d o r
Ma de frumoasa e frumoasa da' sa nu uiti ca eu ti-am zis ce ti-am zis cand ti-am zis unde ti-am zis. biggrin.gif Daca ti se intampla ceva te rog sa-mi lasi mie bicepsii. teehee.gif
G e o r g e
da da da smile.gif

revizie i-am facut , de inmatriculat am inmatriculat-o , i-am completat ( a se citi schimbat cu totul !!!) lichidul de frana , pus 3 suruburi la carene pe unde lipseau (inca lipseste unul de sub sa :-/ )
asta dupa ce i-am facut revizia ...
v-am zis ca i-am facut revizia si mi-au dat-o fara lichid de frana ... ma miram eu de ce nu prea tine frana whistling.gif
da , la reprezentanta am fost , ca asa sunt invatat :-/

mai am de facut la ea : placute frana fata + spate , anvelope (peste cateva mii de km trebuie schimbate) , sa imi soseasca semnalizarile de pe spate ca astea de acum au fost mancate de un caine dry.gif
Seri
Arata mult mai bine pe lumina, mai bine decat BMW-ul. S-o folosesti sanatos!
Ai ales foarte bine momentul ca sa incepi. Acuma vremea e numai buna pentru a merge echipat full.

Si eu tot strang bani pentru un motor, dar o sa mai dureze mult timp, ca nu vreau fara ABS. Eu am ochit Suzuki SV650.
G e o r g e
eu aveam nevoie de o motocicleta pentru incepator la bani putini. asa ca am cumparat mai mult pretul la motorul asta ca sa descopar , dupa ce l-am luat! , ca e chiar o motocicleta foarte buna.

James Kilowatt
La mine e pe wishlist permisul moto.. pentru cand o avea timp. Il admir pe Jorj care cu drac mic a avut timp si de asta blush.gif .
Si o trotineta oarecare, nu conteaza cat de mica si de pricajita. Nu de alta da' sper sa nu depasesc greutatea actuala biggrin.gif
G e o r g e
permisul l-am luat anul trecut smile.gif tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B biggrin.gif
DORU
Felicitari inca o data, George.

O intrebare: firesc ca timpul pt trasee s-a micsorat, dar cum te descurci cu "siguranta" in trafic ? unsure.gif
G e o r g e
din pacate nu exista cultura moto la noi. asta inseamna ca exista babuini care nu inteleg ca tu pe 2 roti nu poti merge pe prima banda unde e plin de gropi , nisip si balti ! bine , daca ei nu intra pe acolo sa te depaseassca cum mama ma'sii ai putea tu pe 2 roti.
mai exista si bivolite in SUV uri care se uita prin tine de parca nu ai exista ...
in rest , trebuie sa te feresti cat poti de mult tu ca si pilot de babuini. asta pe langa gropile care trebuie ocolite si in care daca dai ai 90% sanse sa zbori liber smile.gif
iar echipamentul este full . siguranta mea inainte de toate smile.gif
James Kilowatt
QUOTE (G e o r g e @ Apr 6 2011, 09:26 AM) *
permisul l-am luat anul trecut smile.gif tin sa zic ca imi place la nebunie pe 2 roti. iar ca timp de deplasare imparti la 2 timpul pe 4 roti intre punctele A si B biggrin.gif


Eu as zice chiar la 3. Chiar daca ai doar 3CP cat are scuterul meu, sau cam 100-120W cat dezvolta subsemnatul la pedale.

Eu in oras inca ezit intre moto pe bune si scuter. Scuterul are avantajul ca e mai usor de manevrat in sensul trece mai usor printre masini oprite, si in afara de casca si manusi n-ai nevoie de echipament prea complicat, ceea ce e un avantaj cand mergi la birou si n-ai chef sa te schimbi. In plus la mine astea sub 50cc nu trebuie inmatriculate, n-au taxe, etc.
Daca insa ai de strabatut portiuni unde se merge mai repede (gen centura, tunel, etc) atunci moto e mai safe. Plus ca o poti scoate si in afara orasului, ceea ce cu scuter din asta de 49cc e mai complicat. Si e mai cool teehee.gif
G e o r g e
pentru tine exista APRILIA MANA !
google it wink.gif

iar echipamentul e foarte important. daca cazi de pe scuter sau motor sau bicicleta la 50km/h e cam acelasi lucru pentru corpul tau wink.gif
James Kilowatt
Pe traseul meu de birou ajung poate o singura data la 50, intre doua semafoare si o zona cu 3 benzi unde nu prea ai cum sa cazi asa usor. In rest nu trec cred de 35..... ceea ce e dublu, sau triplu fata de masini biggrin.gif Oricum, teoretic scuterul e limitat la 45 ca sa fie incadrat la din astea neimatriculate, practic dupa derestrictionare atinge cam 65-70 pe ceas in linie dreapta, insa ii trebuie minim 3-400m liberi pentru isprava asta, ceea ce in doi ani jumate de cand il am a vazut de 4-5 ori...

Pana acum am cazut o singura data, in parcarea subterana... cand aveam sub 10km/h. Apropo... ai ABS si/sau CBS? Eu la urmatoarele 2 roti, oricare ar fi, tin musai sa am.

La un moto e altceva, tu probabil atingi 50km/h in 30m, mie imi trebuie 200m ... si n-am biggrin.gif
G e o r g e
nu am ABS ... dar am motor pe injectie teehee.gif
eu zic aprilia mana e pentru tine wink.gif
James Kilowatt
E ubercool dracovenia aia... probabil foarte usor de condus, cu CVT.... insa probabil moarte sigura pentru un incepator ca mine, cu motor de 850.
Pentru tine n-ar fi buna?

Apropo, daca merg pe scuter in continuare, tot pe 49cc (aka tot fara inmatriculare), ma gandeam la Piaggio NRG. 7.5CP, motor 2T, insa cu injectie, ABS... si performate similare unui 125cc.
G e o r g e
gandesti gresit ca motor mare = moarte sigura smile.gif la vreo 50-60 cp nu e chiar atat de rapida precum ai zice . bine e cam la fel de rapida ca un WRX dar totusi nu e sa mori in prima linie dreapta.
si totul tine de cat de mult dai tu din maneta smile.gif

a mea are 650cc dar merg cat se poate de regulamentar si sper eu ca asa nu voi deveni donator de organe.
James Kilowatt
La mine e ploaie nonstop, e ud pe jos... o accelerare mai brutala si te-ai varsat si la 20km/h. Nu mori, da' tot nu e placut. Am vazut foarte multi incepatori cu experienta care au facut asta sub ochii mei. In BE sunt oameni care au motor de 10 ani si au facut 25.000km.
Eu inca nici permis n-am, asa ca de experienta nici nu mai vb.
G e o r g e
good point
Seri
Blugii se rup si daca cazi cand alergi, scuzati cacofonia. Cum crezi ca se comporta la 60 km/h? Ai nevoie de un material rezistent la frecare si rupere, precum piele (nu a ta) sau cordura.
Pe scuter ai sanse mai mici sa-ti prinda piciorul sub el, cam asta ar fi singurul avantaj din pdv al sigurantei.

Cat dspre viteza de deplasare, riderii cu experienta recomanda sa mergi cu 10km/h peste limita legala, in special daca sunt mai multe benzi pe sens. Coloana care porneste de la semafor se deplaseaza cu 60 km/h, dar tu mergi cu 70 ca sa te detasezi de coloana, sa fii singur pe drum si sa iesi in evidenta. Asa vezi mai usor gropile, te vad mai usor si alti soferi, iar in eventualitatea unei cazaturi nu trece nimeni peste tine.
G e o r g e
in oras merg in blugi cu genunchere atasate. de fapt sunt destul de ok echipat inclusiv ghete am smile.gif recomand echipamentul inclusiv pe scuter.
Seri
Daca aterizezi in fund? Dormi pe burta o saptamana. tongue.gif
G e o r g e
asa e , dar din pacate nu am cum sa ma schimb toata ziua de pantalonii de biker pe la clienti pe unde ma duc biggrin.gif
Seri
Sunt pantaloni care arata ca si blugii normali, dar au protectii soft din cordura sau kevlar pe interior in zonele vulnerabile. BMW Motorrad stiu ca ofera asa ceva, ai putea intreba la Bavaria, dar mai sunt si altii.

Apropo, ai reusit sa vinzi C-klasse? Ca nu il mai vad in semnatura.
G e o r g e
e tot la vanzare thumbsup.gif
James Kilowatt
QUOTE (Seri @ Apr 6 2011, 11:03 AM) *
Coloana care porneste de la semafor se deplaseaza cu 60 km/h, dar tu mergi cu 70 ca sa te detasezi de coloana


La mine coloana care porneste de la semafor se deplaseaza 10m cu max 10km/h, dupa care se opreste iar teehee.gif . In timpul asta eu zburd pe langa ei cu 25km/h biggrin.gif Cam asta ar fi si viteza maxima pe care o prind si la fuga. In marea majoritate a timpului sunt pe banda de autobuz/bicicleta (eu am voie, masinile nu).
Timpii pe care ii scot pe scuter sunt foarte asemanatori cu cei pe care ii scot si cu bicicleta, deci va imaginati ca vitezele nu pot fi atat de astronomice, nici nu se pune problema de warp 60 biggrin.gif Fac 3km jumate in putin sub 15 minute, insa sub 10 nu prea ajung.
Titi1988
de ce aprilia? aveai optiuni mult mai bune la marcile consacrate.. dry.gif
G e o r g e
QUOTE (Titi1988 @ Apr 6 2011, 09:16 PM) *
de ce aprilia? aveai optiuni mult mai bune la marcile consacrate.. dry.gif

cum ar fi ... chiar te rog smile.gif

dar sa fie pana in 2000 eur si pana in 5000 km wink.gif baga , lista e deschisa.
Titi1988
http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...999-364893.html lasa pana in 2200 si sincer nu se compara cu aprilia, mai sunt multe dar netul la munte ma omoara la cautari turned.gif
G e o r g e
2200 nu e 2000 smile.gif adica inca 10% e ca la masina ai 2 nu 2.2

1999 nu e 2004 ... si ar putea continua. dar ma repet , am cumparat pretul nimic altceva la motocicleta asta .

mike.omega
QUOTE (Titi1988 @ Apr 6 2011, 08:35 PM) *
http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...999-364893.html lasa pana in 2200 si sincer nu se compara cu aprilia, mai sunt multe dar netul la munte ma omoara la cautari turned.gif


Cam ce intelegi tu prin marci consacrate? Ca o curiozitate asa, Rossi spre exemplu (un amator cu experienta tongue.gif ) si-a facut debutul pe o Aprilia de 125cmc.
James Kilowatt
Cand imi cautam scuter am dat peste o Aprilia de 125cc si 37CP. Are raportul putere/cc al unei masini de F1...
Titi1988
Honda, yamaha, kawasaki, ducati. astea sunt dupa parerea mea. cand vine vorba de motociclete conteaza piesele foarte mult.. la aceste marci gasesti mai usor.

intradevar ai facut o afacere buna tinand cont de km ani si pret

PS am uitat de suzuki laugh.gif
george3
Salut G E O R G E si felicitari pentru achizitie.
Pot sa iti spun ca ai facut una din cele mai bune alegeri pentru un incepator, iar daca ne uitam si la pret/km parcursi/ an de fabricatie este clar ca ai facut chiar cea mai buna alegere. Putin greu de crezut ca in 6 ani rotile s-au invartit doar cateva mii de kilometri dar nu este neaparat imposibil.
Rotax-ul este un motor fiabil, "cuplos", numai bun pentru oras si escapade scurte afara on si putin off road. Spun escapade scurte pentru ca nu este chiar un tourer consacrat, vibratiile specifice unui monocilindru pot fi suparatore pentru unii la viteze peste 110 km/h. Pentru altii pot fi o placere biggrin.gif Sunt persoane care au facut inconjurul lumii pe monocilindre si nu s-au vaitat prea tare.
Faptul ca e pe injectie este un mare atu la modeul asta, deoarece carburatia este putin mai sensibila. Nu stiu daca modelul asta este cel cu 2 bujii pe cilindru. ( F650-ul de la BMW din 2004 cred ca are 2 bujii pe cilindru). Iti recomand sa ii pui Iridium daca nu are deja.
Sa nu uiti sa curenti si sa ungi lantul cat de des posibil, mai ales dupa ce mergi mult timp prin ploaie. Daca are cric central e floare la ureche. Poate fi o operatiune stresanta dar prelungesti viata kitului de lant care nu este chiar ieftin. De asemenea verificat la max 1000 de km daca este intins corespunzator.
Cat despre varinatele ce le ai fi putut avea in vedere, intr-adevar Translapul ar fi una foarte buna, dar de obicei la acelasi an de fabricatie, kilometri si stare, sunt sesizabil mai scumpe. Transalpul din linkul de mai sus este suspicios de ieftin. 11 ani si 3500 de km....destul de greu de crezut. Plus ca de obicei cine isi cumpara un Transalp este de obicei un cunoscator si o cumpara sa mearga nu pt show-off duminica la gogosi.

Una peste alta, ai luat o motocicleta ieftina si buna, polivalenta, si numai buna pentru un incepator. Sper sa ne vedem cu bine pe sosele.
Sa auzim de bine si asfalt uscat!
mike.omega
Pe bestbike, site afiliat smile.gif nr-ul mototcicletelor Aprilia este aprox. egal cu cele fabricate de Honda si Yamaha, fiind peste Suzuki si Kawasaki. Evident, nu e concludent absolut deloc. Dar mai mult ca sigur se gasesc piese pentru o Aprilia mai usor decat Ducati sau Triumph sau mai stiu eu ce raritati biggrin.gif

@George: mai multe poze? Scoala pe ce ai facut?
Titi1988
Si sa imi zic si eu motocicleta preferata Suzuki GSR thumbsup.gif si sa fiu si mai indraznet Suzuki B-King! Iar "la batranete" Suzuki Intruder M1800R

nu mai stau pe topicul asta ca iar mi se pune pata si ma cert cu ai mei sad.gif
G e o r g e
multumesc george.
monociliundrul este cam deranjant si pentru mine . iar saua poate deveni o tortura dupa ceva timp de stat in ea. stiu ca bmw urile dupa 2004 au 2 bujii dar al meu are doar 1. la reprezentanta mi-au pus un NKG nu stiu ce exact smile.gif
m-am dus cu buna credinta acolo si am plecat spre ex FARA lichid de frana . nu am cric central dar o sa am grija la lant.
pentru oras insa e bestiala .

@mike : scoala am facut pe un suzuki de 250 din 80 toamna smile.gif chiar nu stiu ce model era .
poze mai multe promit sa pun smile.gif dar ma ia valul de fiecare data cand ma urc pe ea.
george3
Reprezentantele moto la noi in tara sunt egal cu zero pe partea de service din pacate. Citesc de mult acest forum chiar daca nu am o masina din "zilele noastre", pasiunea-i pasiune, si intru pe aici zilnic. Vad un procent foarte ridicat de nemultumiti in ceea ce priveste reprezentantele pe partea de service auto.Cum fenomenul moto este mult mai nou decat cel auto la noi, e lesne de inteles de ce service-ul din reprezentanta este si mai scump si foarte slab.
De altfel si service-urile particulare au hibele lor, pentru ca in ultimii ani fenomenul moto a inceput sa "explodeze" daca pot spune asa, si evident...s-au gasit multi "specialisti" care presteaza servicii in acest sens. Din pacate majoritatea au aceeasi mentalitate:"banul sa iasa"! Iti recomand ca pentru lucrarile de mentenanta, daca ai timp si eventual un garaj sa le faci singur. Un schimb de ulei, filtru de aer, bujii, lichid de frana, lichid de racire nu sunt lucruri foarte grele daca esti putin pasionat de murdarit pe maini. Eu sunt destul de tipicar si pretentios si pana acum nu am gasit o spalatorie sau un service auto de unde sa plec impacat. De service moto nici nu mai vorbesc pentru ca am refuzat sa merg vreodata. Asa ca tot ce fac cu mana mea mi se pare mai bun si mai sigur.
Daca ai nevoie vreodata de de asistenta la una din operatiile de mai sus, da-mi de stire si te ajut cu mare placere. Si NU, nu am service moto biggrin.gif o fac din placere si pasiune!
Titi1988
parerea mea este sa intri pe motociclism.ro pentru ca acolo gasesti toneeee de informatii. este o comunitate extrem de mare si te ajuta fara nicio problema. Motociclistii sunt mult mai "ajutatori" si mai uniti decat posesorii de conserve cum spun ei laugh.gif
G e o r g e
eu propun sa li se interzica femeilor sa conduca SUV uri si offroadere. adica la ce dracu ii trebuie LC100 in oras? dry.gif
mike.omega
Am mai zis-o mai de mult! E vorba de cum te cateri pe borduri. Si cum am auzit eu ca prin capitala bordurile sunt cel putin duble...
G e o r g e
poze
James Kilowatt
Din poze nu se vede f bine... frana spate e disc sau tambur?

1 cil - 2 esapamente -> 4 supape?
G e o r g e
frana e disc fata + spate iar este chiar BREMBO ! daca tot am pe masina macar sa pastrez traditia , nu ?
are chiar 5 supape smile.gif
Seri
Eu m-as fi asteptat sa pastrezi traditia motorului boxer. Poate la urmatoarea mobra...
G e o r g e
mai zic o data ... am cumparat pretul ca sa descoper o mobra chiar ok. thumbsup.gif
G e o r g e
inca ma lista deschisa la ce trebuie sa ii mai fac
- astept partea din spate cu semnalizatoare cu tot
- manetele de frana si ambreiaj
- placute de frana
- in vreo 5000 km gume noi


incep sa ma obisnuiesc cu ea . nu stiu de ce dar nu ma pasioneaza motoarele de viteza. poate cu timpul?!?! asa ca acum ma uit dupa alte motociclete , ce mi-ar place pe viitor sa conduc si toate duc spre supermoto.

o'm mai vedea smile.gif
James Kilowatt
De curiozitate, cam cat mergi? De cate luni o ai, si cat ai facut?
G e o r g e
o am de 10 zile si am mers cam 450km rolleyes.gif teehee.gif
Titi1988
QUOTE (G e o r g e @ Apr 9 2011, 10:25 AM) *
o am de 10 zile si am mers cam 450km rolleyes.gif teehee.gif


asfalt uscat!!
G e o r g e
multumesc frumos !

toti trebuie sa incepem de undeva , nu ?

G e o r g e
vreme de 2 roti :


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.