IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
george3 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
george3
sofer profesionist
36 years old
Male
Rasnov
Born Feb-5-1981
Interests
No Information
Statistics
Joined: 30-October 02
Profile Views: 85*
Last Seen: 5th April 2017 - 01:18 PM
Local Time: Nov 23 2017, 11:29 PM
152 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo burlaco
ICQ No Information
MSN No Information
* Profile views updated each hour

george3

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
23 Nov 2012
Salutare!

Sper ca nu am gresit sectiunea postand aici.
Am achizitionat acum o saptamana o interfata VCDS 11.11 . Avand in vedere ca o voi folosi destul de rar si doar pentru a vedea/sterge erori date de Pamela, am zis ca cea mai ieftina oferta pe care o voi gasi va fi suficienta pentru mine.

Asadar, interfata a venit insotita de un CD cu softul, driverele si instructiunile de instalare a driverelor.
Sistemul de operare este Windows 7 ultimate Edition 64 bit iar laptopul are (zic eu) resurse suficiente :Core2Duo, 2.1Ghz, 4 GB RAM

Problema apare la instalarea driverului pentru interfata. Am incercat de vreo 5-6 ori so de fiecare data instalarea (nu) s-a finalizat cu mesajul :Device cannot Start (Code10)

Ce am facut pana acum:
- am instalat softul de pe CD fara conexiune internet activa
- am conectat interfata la un port USB si am instalat driverele intocmai ca in procedurile descrise in fisierul PDF de pe CD, dar la finalul instalarii mi-a aparut mesajul : Device cannot start (Code 10)
- am dezinstalat driverele aferente pentru interfata si le-am reinstalat din nou
- am dezinstalat driverele pentru toate porturile USB ale laptopului, am dat restart sa se instalaze singure din nou si am instalat iarasi driverele pentru interfata

Sunt constient ca daca am luat o clona si nu originalul sa intampin anumite probleme si sa nu functioneze intotdeauna la parametrii normali si a fost un risc pe care mi l-am asumat, dar totusi as fi vrut ca pentru 130 de lei, macar o data sa ma pot folosi de produsul asta.

Totusi am vazut ca printre voi sunt multi pricepuri in ale IT-ului pe de o parte, multi priceputi in ale VAG Com-ului pe de alta parte si multi care le stiu pe ambele, asa ca apelez la ajutorul vostru. Poate fac eu ceva gresit, poate intr-adevar driverul e prost sau OS-ul meu nu suporta prea bine interfata asta.

Multumesc!

31 May 2012
Salutare,
O sa incep prin a-mi cere scuze pentru un nou topic pe o problema dezbatuta de zeci de ori, am citit cam tot ce se putea citi si parca am intrat tot mai rau in ceata.
Asadar, a venit momentul sa iau si eu in sfarsit o masina, ca ligheanul meu din 86 cred ca intra in curand ca decor la vre-un muzeu.
La ce o folosesc:
- Naveta zilnica la serviciu Rasnov-Brasov si retur (cam 45-50 de km pe zi)
- Un concediu pe an
- Alte deplasari prin tara
Una peste alta ca rulaj cred ca ma incadrez intre 15.000-20.000 de km pe an

Ce vreau sa faca:
- in primul rand sa mearga. Deci fiabilitatea e pe primul loc. Oricat de dubios suna si stiu ca se poate intampla si la masini foarte scumpe, vreau ca zilele cand plec de acasa spre serviciu si masina sa nu porneasca sa tinda spre zero
- in al doilea rand sa fie cat mai ieftin de intretinut si sa consume putin
- urmeaza dotarile minine: AC, 2 geamuri electrice, oglinzi incalzite ar fi bune ca aici iarna-i lunga, ABS, air-baguri, servodirectie (ordinea este aleatoare si cred ca astea-mi sunt suficiente. Daca imi scapa ceva esential va rog sa ma apostrofati)
-as prefera sa fie hatch-back sau break. Ma enerveaza masinile cu portbagaj de 500 de litri (gen Logan) in care nu prea poti baga o bicicleta sa zicem, decat facuta bucati. Asadar bancheta rabatabila si hayonul rulles, cum ar zice unii.
- performantele dinamice le-as lasa pe ultimul loc pentru ca stiu ca nu le pot avea pe toate intr-o singura masina si in bugetul asta ma intereseaza mai mult sa fie mai fiabila decat sa faca suta cu o secunda mai repede.

CE mi-a trecut prin cap pana acum:
- prima data am zis ca iau un Sandero nou...ca deh..ce-i nou e nou. Numa ca in banii astia, iei un Sandero alcatuit din tabla, scaune, roti, faruri si volan. Adica nu chel..ras in cap realmente.
- apoi m-am desteptat (asa zic eu) si am zis ca cea mai buna afacere este un Sandero SH, aproape nou, de un an-doi dar cu dotari mai ok. La o prima cautare am gasit Sandero ok ca si dotari (adica ce am enumerat mai susm unele mai putin onglizi electrice) dar pe la 5000 de euro. Zic, bine-bine, dar eu asa cam cheltui vreo 7000 (maxim) pe masina, oare de ce sa ma limitez la Sandero?? Ei bine si de aici a inceput nebunia!!!
- deci sunt la varianta 3, "masina straina"! Ce sa fie acum? Diesel sau benzina? Am gasit de exemplu o Skoda Octavia 1 din 2009, cu 56.000 km, motor 1.6 MPI+GPL la limita bugetului meu (adica 7500, dar pe ideea romaneasca "mai scazi tu mai las si eu" poate ajung in bugetul meu). Imi place masina, o vad in fiecare zi ca este a unui vecin, tot timpul curata, arata bine intretinuta. Cum e cu motorul asta pana la urma? Pentru ca aud numai opinii extremiste: unii ca au si le consuma 13-14 in oras si 9% afara la mers super decent, altii ca ei peste 10% nu sar orice ar fi. Daca sunt pe aici posesori de astfel de motorizare ii rog sa incerce sa ma lumineze.
Am gasit multe diseluri, Focus si Astra in genereal, dar cu peste 130 000 de km si parca nu sunt prea incantat.

In final, pentru ca simt ca deja va plictisesc si inca o data sa ma scuzati, cred ca versusul s-ar retuce la urmatoarele:
-avand in vedere nevoile mele expuse ce este mai rentabil pe termen lung (pentru ca masina va sta la mine cel putin 5-6 ani)? Un Sandel mai eftina, dar deh..Sandel..mai ramai cu un maner in mana, nu se mai inchide o usa cum trebuie, de consumat nu e chiar economic (asta da! exprimare) decat daca este diesel si alea sunt rare si mai scumpe, sau o straineza care se zice ca este mai "masina", dar care are ceva mai multi km sa zicem?
-si numarul 2, vesnicul "diesel sau benzina". Ma incanta foarte tare diselul prin prisma consumului. Momentan cheltuielile cu carburantul inseamna 400 de lei pe luna pt mine (si licgheanul meu din 86 imi ia mediu cam 8%). Daca ar fi un 40% mai putin pentru mine ar insemna ceva. In acelasi timp, e mai pretentios cu intretinerea, consumabile ceva mai scumpe, riscuri mai mari in exploatare (cade turbina sau un injector si om m-am facut).

Orice feed-back din partea vostra referitor la cele de mai sus va fi luat la modul pozitiv.

PS: Realizez ca este cumva stupid sa va rog pe voi sa imi spuneti practic ce am eu nevoie, pentru ca teoretic ar trebui sa imi cunosc nevoile mai bine decat voi tongue.gif, dar poate nu reusesc sa vad singur padurea din cauza copacilor.

Multumesc
19 Dec 2011
Salutare!
De vreo 2 saptamani m-am hotarat sa imi pun "cazanul" la punct pentru ca nu ma indur sa il dau la REMAT. Am intampinat insa cateva probleme tehnice.
Asadar, auto in cauza este un VW Passat 32B, fabr.1986, 44kW, 60CP, 1296 cmc (trecut in talon dar mai pe toate site-urile am gasit ca fiind 1297 cmc), cod motor EP.
In toate cataloagele furnizorilor de piese apare ca masina a fost echipata cu un carburator Pierburg. Mentionez ca masina este in familie din anul 1992 si nu a schimbat nimeni carburatorul, iar pana in '92 cat a rulat in Olanda nu cred ca s-a apucat nimeni sa faca un "transplant".
Pe carburatorul care este montat pe masina este stantata sigla VW si Audi, iar sub scrie KS2. Dupa cateva cautari pe net am ajuns la concluzia ca este un carburator Keihin. Este un carburator cu dublu corp si cu soc manual.
Am cautat peste tot un kit de reparatie pentru acest carburator si nici un furnizor de piese nu a avut spunandu-mi ca pe motorul meu nu apare montat decat Pierburg.
Dupa multe ore (zile poate) de cautari am gasit ca acest carburator s-a montat pe unele modele de Audi 80 din perioada '82-'88 cu motoare cuprinse intre 1.3 litri si 1.8 litri.
Am luat iar toti furnizorii de piese la rand si intr-un final, cautand in baza lor de date dupa Audi 80 cu acelasi cod motor (EP), am gasit un kit de reparatii. Din pacate acest kit de reparatii nu constine exact ce ma doare pe mine cel mai tare, si anume niste membrane care se monteaza in niste capsule de vacuum. Fara aceste membrane carburatoru functioneaza numai in treapta 1. Cel putin asta este ce mi-a spus mecanicul.
Nu stiu cat de coerent am fost in exprimare, ideea este ca va rog sa imi spuneti daca stiti unde as putea gasi un kit de reparatie complet pentru carburatorul meu buclucas. Stiu ca este o masina din secolul trecut dar poate exista printre voi cineva care ma poate ajuta.
Am cautat si pe site-uri straine dar din pacate sunt limitat la limba engleza, iar cu google translate nu prea ma descurc din germana/flamanda (zona in care exista multe forumuri despre modelul asta de Passat)
O sa atasez si niste poze (cam proaste calitativ din pacate) ca sa vedeti despre ce tip de carburator este vorba. Am postat si pe un forum romanesc monomarca si sper ca pana la urma sa ii dau de cap.
Va multumesc si daca am omis detalii estentiale va rog sa imi spuneti.
Attached File  IMG_20111217_100226.jpg ( 531.51K ) Number of downloads: 17

Attached File  IMG_20111217_100337.jpg ( 518.76K ) Number of downloads: 12

Attached File  IMG_20111217_100316.jpg ( 539.18K ) Number of downloads: 12


Attached File(s)
Attached File  IMG_20111217_100337.jpg ( 518.76K ) Number of downloads: 8
 
10 Aug 2011
Salutare,
Un prieten de-al meu a initiat un proiect personal pe care incerc si eu sa il promovez cum pot.
Imi cer scuze anticipat daca nu este locul potrivit pentru asta aici.
O sa dau copy/paste la postul lui de pe alt forum, deoarce el nu are cont aici.

QUOTE
Salutare,

Ma gandesc ca este o oportunitate buna sa fac aici cunoscut un proiect personal numit GREEN EDUCATION PROJECT, poate pe anumiti membri ai forumului ii intereseaza sau doresc sa participe.

Green Education Project, este un proiect personal ce are ca scop crearea unui laborator de informatica intr-o scoala dintr-un sat in provincia Karnakata, India. Se doreste utilizarea a 12 calculatoare, moderne (pentium4) ce provin din procese de modernizare ale marilor companii pentru a utila laboratorul si preveni astfel ca aceste calculatoare sa ajunga doar gunoi electronic. Se va face un training unui profesor tanar din scoala pentru a putea da clasele de informatica singur fara ajutor din exterior. Este un proiect mic, ce necesita un buget redus de doar 2000EUR - dar care poate avea un efect benefic incuranjand micutii scolari sa continue studiile si sa faca astfel scoala mai atractiva.

Daca cineva doreste mai multe informatii despre proiect sau doreste sa contribuie cu o suma de bani, indiferent de cantitate, o poate face pe website-ul www.GreenEducationProject.org

Va multumesc si va doresc asfalt uscat,

Stefan aka Inger´Albastru


Daca doriti sa il contactati o puteti face la adresa :
greeneducationproject@gmail.com
Multumesc!
26 Mar 2010
Buna ziua,

In urma unui accident de motocicleta care a avut loc saptamana trecuta in care 2 persoane si-au pierdut viata, ( accident datorat unor gropi prezente pe o artera neiluminata din bucuresti, conform primelor cercetari ale Politiei), clubul moto bucurestean DAC MOTORS a demarat o actiune prin care vor sa arate pericolul reprezentat de gropile noastre cele de toate zilele.

Am dat "quote" la textul prezentat de DAC MOTORS pe un forum specific moto, si asa cum spun si ei, aceasta campanie se adreseaza tuturo conductorilor auto.
Imi cer scuze daca prezentul topic nu este "la locul lui", insa consider ca este o actiune care ne intereseaza pe toti...poate se vor evita situatiile in care sa se repare o groapa doar cu pretul unei sau mai multor vieti omenesti.


QUOTE
GROAPA UCIDE

Azi, 26 Martie 2010, ora 2:00AM, a inceput o campanie de constientizare a pericolului reprezentat de gropile din asfalt.

Campania consta in desenarea langa fiecare groapa a profilului unei persoane intinse pe asfalt, similar celor dintr-un accident mortal.

Au fost deja marcate in acest mod aproximativ 70 de gropi serioase din toate sectoarele Bucurestiului folosindu-se un spray cu vopsea nepermanenta.



Campania nu are in vedere victimele deja facute de gropile din asfalt dar trage un semnal de alarma despre urmarile tragice ce pot fi cauzate de acestea.

Campania nu este a motociclistilor pentru motociclisti, se adreseaza tuturor participantilor la trafic afectati de gropi si de catre carosabilul degradat.

Gropile existau, noi am marcat posibilitatea producerii de viitoare victime.

Daca in alt mod nu putem influenta autoritatile sa schimbe aceasta situatie, macar putem sa economisim banii de creta cheltuiti in ?favoarea? participantilor traficului rutier la marcarea accidententelor si, in acest mod, poate vor ramane mai multi bani pentru intretinerea strazilor.

Campania este simpla, non-agresiva, dar cu un impact puternic.
Alatura-te oriunde ai fi in tara si ia cu tine cand pleci de-acasa o creta sau o creta cerata, ori o vopsea nepermanenta si ?daruieste? fiecarei gropi din orasul tau conturul potentialei victimei pe care o asteapta.

Astfel, cei ce sunt in masura vor sesiza numarul impresionat al locurilor unde asfaltul este degradat si vor dispune repararea gropilor cauzatoare de victime!!!

Este important sa folositi momente ale zilei/noptii astfel incat sa nu deranjati traficul.

Deasemeni, folositi creta sau vopsea nepermanenta ca sa nu existe explicatii si dialoguri inutile cu politia.

Gropila este un altfel de shotron. Cineva, mai devreme sau mai tarziu va arunca piatra in el si va sari!

Folositi-l pe Gropila si semnalati locurile de pe carosabil din toata tara ce pot contribui la aparitia victimelor viitoare, poate asa vor fi mai putine.

Cu respect,
DAC MOTORS

[attachment=27111:1.JPG]
[attachment=27111:1.JPG]
Attached File  3.JPG ( 80.83K ) Number of downloads: 10

Attached File  2.JPG ( 80.87K ) Number of downloads: 5

Attached File  5.JPG ( 81.06K ) Number of downloads: 3

Attached File  8.JPG ( 85.75K ) Number of downloads: 5


Un drum fara gropi va doresc!
Cu stima,
G. Burlacu
Attached File(s)
Attached File  1.JPG ( 75.85K ) Number of downloads: 4
 
Last Visitors


9 Jun 2015 - 20:08
RUE


8 May 2014 - 11:26


17 Sep 2013 - 8:08


18 Feb 2013 - 7:20


13 Feb 2013 - 12:04

Comments
Other users have left no comments for george3.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 10:29 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here