Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
This topic is about Check engine + VDCS off, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
Feb 1 2010, 11:18 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Am dat de necaz, au ramas aprinse amindoua luminile dupa ce mi s-a oprit motorul la o parcare mai inzapezita ... fara miros de ambreiaj si turatii mari. Pornit/oprit de cateva ori, lasat vreo ora ... nimic. Acu nici nu stiu, sa ma risc sa ma duc pana in service ? cu masina am ajuns okai acasa, nu pare sa fie nimic in neregula. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 1 2010, 11:59 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Asta voi face la prima ora ... macar sa stiu daca iau metroul sau nu.
Revenind la datele problemei, ar fi asa: Sambata am facut revizia si ar fi doua chestiuni: - Ulei am impresia ca au pus 6L in loc de 5,5 ... pe joja nu pot sa-mi dau seama cat de mult este peste maxim. - Cand sa scoata masina din service s-a aprins becul de "check engine". Pe calculator - eroare P0409 - ceva legat de valva EGR. N-am apucat sa vad mare lucru ca era buluc la mine in masina si mi s-a spus ca au curatat eroarea si ca n-am de ce sa-mi fac griji bla bla . O alta diferenta e ca tot sambata, am facut plinul cu OMV Alpin - dupa un lung sir de MOL Evo. Ca nr de km am ajuns la 36k. Am citit si topicul : Problema-motor-oprit-in-mers care s-ar potrivi partial. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 2 2010, 02:33 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Asta voi face la prima ora ... macar sa stiu daca iau metroul sau nu. - Cand sa scoata masina din service s-a aprins becul de "check engine". Pe calculator - eroare P0409 - ceva legat de valva EGR. N-am apucat sa vad mare lucru ca era buluc la mine in masina si mi s-a spus ca au curatat eroarea si ca n-am de ce sa-mi fac griji bla bla . Incep problemele cu EGR ul oricat au conceput o japonezii tot in problemele tipice tdi urilor se ajunge. Cand spui EGR probleme ,de obicei spui gaze nearse,vapori,ulei pe valva EGR. Nu va speriati asa arata un EGR pe un tdi dupa multi km de functionare iar dincolo cand este nou sau cand exista posibilitatea sa fie curatat. This post has been edited by iulian_1976: Feb 2 2010, 02:38 AM
Attached File(s)
-------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 11:08 AM |